ruziënde moedersquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:25 schreef beequeen het volgende:
de moeder van Dennis heeft alle foto's van Jo van zijn Hyves geflikkerd.
En iemand, wrs mamajo, de foto's van Dennis van Jo's Hyves.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt goed schatje
Echt niet.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:47 schreef henkvandetillaart het volgende:
Wat is Genialex toch een held en partybeest he! Mysteryland awakenings, hij houdt wel van feestjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:47 schreef henkvandetillaart het volgende:
Wat is Genialex toch een held en partybeest he! Mysteryland awakenings, hij houdt wel van feestjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Dit laat maar weer zien hoeveel bakvissen er naar SST kijken.quote:SST Site POLL
Moet Joanna gaan voor Philip?
Ja, ze is gek als ze het niet doet74%
Nee, die twee passen helemaal niet bij elkaar26%
Ik schaar mezelf toch wel onder diegene die zich normaal gedragen, als dat volgens jou niet zo is mag je me best even een dm sturen met bewijs dat dat niet zo is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:39 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik probeer me hier De Userpolicy aan te houden.
Het zijn wel steeds dezelfde paar forumgasten die tegen mij ingaan en de toon zetten en telkens op zowat alles wat ik meld reageren of zich erdoor aangesproken voelen zelfs als ik niemand quote.
Van de mensen die zich normaal en netjes gedragen hoor ik nauwelijks een weer woord. Dat zegt eigenlijk al genoeg.
PS: onfatsoen lokt onfatsoen aan en uit. En inderdaad jullie hebben gelijk dat uiteindelijk mensen die dat niet zo aanspreekt waarschijnlijk weg blijven zodat er alleen nog onfatsoen overblijft. het is maar wat men wil bereiken.
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:48 schreef Vultarian het volgende:
[..]
Ik schaar mezelf toch wel onder diegene die zich normaal gedragen, als dat volgens jou niet zo is mag je me best even een dm sturen met bewijs dat dat niet zo is.
Ik ga tegen je in omdat ik erg moe wordt van jou gezeur tegen users hier, als je een beetje bekend bent met fok dan weet je dat mensen hier ook erg ongezouten hun mening kunnen geven, ik vind dat wel grappig en is een van de redenen dat ik hier ben. Als jij dat zo erg vind dan ga je toch gewoon lekker ergens naartoe waar je je beter op je plek voelt. Het moet toch onderhand wel meer dan overduidelijk zijn dat je gemoraliseer hier niet gaat werken en dat jij niet in je eentje de manier waarop mensen zich hier uiten gaat veranderen. Leg je er dus bij neer of ga een plek zoeken die meer in jou straatje past.
mooie tekstquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:48 schreef Vultarian het volgende:
[..]
Ik schaar mezelf toch wel onder diegene die zich normaal gedragen, als dat volgens jou niet zo is mag je me best even een dm sturen met bewijs dat dat niet zo is.
Ik ga tegen je in omdat ik erg moe wordt van jou gezeur tegen users hier, als je een beetje bekend bent met fok dan weet je dat mensen hier ook erg ongezouten hun mening kunnen geven, ik vind dat wel grappig en is een van de redenen dat ik hier ben. Als jij dat zo erg vind dan ga je toch gewoon lekker ergens naartoe waar je je beter op je plek voelt. Het moet toch onderhand wel meer dan overduidelijk zijn dat je gemoraliseer hier niet gaat werken en dat jij niet in je eentje de manier waarop mensen zich hier uiten gaat veranderen. Leg je er dus bij neer of ga een plek zoeken die meer in jou straatje past.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |