SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvd
Dat dusquote:Volgensmij begrijpt Drassss dat ook wel, maar is het maar 2 ton dus het verschil is niet al te groot.
Vol.
ik geloof ook wel dat hij dat begrijpt, maar hij rekent zn coach wel mee in de teamwaardequote:Op dinsdag 5 april 2011 12:29 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Volgensmij begrijpt Drassss dat ook wel, maar is het maar 2 ton dus het verschil is niet al te groot.
Maar om dat nou in de tripo te zetten, vond zelfs ik een beetje ver gaanquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zelfs de sepo in je eigen naamtopic.
Ach dr zijn r hier ook die 5 op een rij maken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar om dat nou in de tripo te zetten, vond zelfs ik een beetje ver gaan
Ik ga naar school!![]()
quote:Martino Cavaliere (308049385)
18 jaar en 9 dagen, volgende verjaardag: 17-07-2011
matig in vorm, conditie redelijk
Een controversieel persoon die temperamentvolen oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: brtalonh
(sinds 09-12-2010 (2/44), 1s 5d)
Total Skill Index (TSI): 1 450
Loon: 708 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
HTMS Points: Ability: 362 / Potential: 1831
STAAT OP DE TRANSFERLIJST Bijgewerkt 05-04-2011 12:38
Deadline: 05-04-2011 12:37
Vraagprijs: 170 000 ¤
Hoogste bod: 186 000 ¤ door We sturen je met een kluitje het Bosch in!
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Helaas een verdediger maar ja voor mn oefenpot morgen zijn er niet genoeg middenvelders die aan mijn eisen voldoen.quote:Mediaangemiddelde prijs 212 500 ¤
Gemiddelde prijs 225 300 ¤
Ik wou net zeggen over die verdedigersquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:40 schreef Outpost76 het volgende:
Trainie 1 voor vandaag :
[..]
[..]
Helaas een verdediger maar ja voor mn oefenpot morgen zijn er niet genoeg middenvelders die aan mijn eisen voldoen.
De prijzen zijn sinds gister wel ineens weer een stuk hoger. Ik ben benieuwd of dat in de loop vd week weer inzakt of dat ze echt weer aan t stijgen zijn.
De geruchten gaan wel rond, of het ook de waarheid is, weten alleen IPeePie en PeeJie_quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:59 schreef DeHovenier het volgende:
Een heel topic gemist
Zijn IpeePie en PeeJie_ klonen van elkaar ofzo
Wat? Dat verhaal waar ik gister zelf mee kwam?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:50 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen over die verdedigers
Ach 1 + 1 = 2quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:15 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
De geruchten gaan wel rond, of het ook de waarheid is, weten alleen IPeePie en PeeJie_
Hoeft ook niet. Je bent pas onschuldig als het tegendeel is bewezen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:18 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Er is nog niemand met bewijzen gekomen
Met je eigen kloon in hetzelfde topic postenquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:18 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Er is nog niemand met bewijzen gekomen
Zie je mijn avatar? Zie je zijn avatar?quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Je bent pas onschuldig als het tegendeel is bewezen.
Dat is juist verdacht, dus daarom alleen al zouden wij geen klonen zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Met je eigen kloon in hetzelfde topic posten
De namen lijken wel verdacht op elkaar!
[ afbeelding ]
Ja tuurlijk. Ga het helemaal obvious maken door de zelfde ava te nemen...quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:20 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Zie je mijn avatar? Zie je zijn avatar?
Precies, verschillend. Als we kloon waren hadden we wel dezelfde avatar gehad.
Okquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Ga het helemaal obvious maken door de zelfde ava te nemen...
Prima hoor, tenminste... dat denk ikquote:
Ik ben altijd snel klaarquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zow das snel terug! Betekend dat wat goeds of juist niet?
Misschien maakt de 1 wel gebruik van een proxy serverquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
We kunnen natuurlijk even het IP-adres controleren.
Als de 1 dat doet doet de ander dat ook. Als in Kloon enzo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:26 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Misschien maakt de 1 wel gebruik van een proxy server
Beter dan de mijne!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:27 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat zei je vriendin ook vannacht tegen mij![]()
![]()
Ik heb geen idee hoe, maar als jij dat regelen kan.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
We kunnen natuurlijk even het IP-adres controleren.
Ging om de combi altijd en snel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:28 schreef PeeJie_ het volgende:
Bij Snel meteen aan zijn vriendin denkenZegt meer over de perso(o)n(en) die dat zeggen
O ja, ik moet hier elke zin twee keer controleren minstensquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heb ik medelijden met je dinnetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minstens ja!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:30 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
O ja, ik moet hier elke zin twee keer controleren minstens
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:30 schreef Outpost76 het volgende:
Trainie 2 van vandaag laten lopen... Zat op een gegeven moment 50k boven zn tv en dan wordt mijn winst marge me te klein.... Moet ik weer op zoek naar een ander....
je moet een minder grote winstmarge natuurlijk wel afzetten tegen het feit dat je dan een trainee te kort komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HT: FC Dinamo Assen (504765)
Dr zijn nog meer trainies tekoop.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je moet een minder grote winstmarge natuurlijk wel afzetten tegen het feit dat je dan een trainee te kort komt
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:51 schreef DeHovenier het volgende:
Altijd al willen weten wat je onbewuste denkt? Klik!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:30 schreef Outpost76 het volgende:
Trainie 2 van vandaag laten lopen... Zat op een gegeven moment 50k boven zn tv en dan wordt mijn winst marge me te klein.... Moet ik weer op zoek naar een ander....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thx! maar geen van den Bosch.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:51 schreef DeHovenier het volgende:
Altijd al willen weten wat je onbewuste denkt? Klik!
Ja klopt, maar ik dacht wie weet is het een leuke trainee voor je.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx! maar geen van den Bosch.Ik heb die andere waar we t laatst over hadden ook laten lopen.
Misschien wel ja maar ik weet niks over hem.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik dacht wie weet is het een leuke trainee voor je.
Ik zal de xxxbosch voortaan laten lopen
een profiteur met eisen heb ik al weer in de gatenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Misschien wel ja maar ik weet niks over hem.Wel handig als jij voor me zoekt. Ik vergeet t steeds.
Ik heb toevallig nu nog wel eens tijd/zin om te kijken. Dat straks wel voorbijquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Misschien wel ja maar ik weet niks over hem.Wel handig als jij voor me zoekt. Ik vergeet t steeds.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
een profiteur met eisen heb ik al weer in de gaten
Geeft niet, alles is mee genomen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb toevallig nu nog wel eens tijd/zin om te kijken. Dat straks wel voorbij
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee hoor, hij hoeft niks te doen. Maar als ie toch kijkt hoeft ie niet de moeite te nemen spelers hier te posten waar ik toch niks mee doe.
Ik bespaar m juist werk.
![]()
goed idee dan idd..quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:52 schreef Drassss het volgende:
Morgen gewoon motsen, ik wil ronde 4 halen en zondag ga ik toch kansloos verliezen ( 70 hatstats punten minder.. ).
Nog 2 minuten te gaan en je hebt het hoogste bod!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:04 schreef Outpost76 het volgende:
Maar eens kijken of ik een uitstekend onvoorspelbare vleugel trainie kan binnen hengelen. (312788101)
Tja nu niet meer. Hij staat inm op 426.000 dus ik laat ook deze maar weer gaan...quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nog 2 minuten te gaan en je hebt het hoogste bod!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja nu niet meer. Hij staat inm op 426.000 dus ik laat ook deze maar weer gaan...
Vandaag 2 van de 3.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoeveel spelers heb je al laten gaan?
Ach ik verdien er wel leuk aan en dan moet je er wat voor over hebben. Ik ben al lang blij dat ik dit niet wekelijks heb zoals Koek had.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:18 schreef DeHovenier het volgende:
Dan ben ik blij dat ik maar 2 trainees hoef te kopen
Soms niet eens als ik geluk heb in m'n jeugdopleiding.
ik heb 3 aliassenquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:50 schreef Outpost76 het volgende:
Snotver t zit ook niet mee ook. Zitten er weer 2 gasten te bieden op een trainie die ik wil... Oh correctie 3 gasten inm.
Kap eens heel snel met mijn trainies kopen dan.quote:
Ik weet t maar ik kan er niet tegen als ze net zo stront eigenwijs blijven bieden als ikzelf.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:16 schreef The_Hives het volgende:
ik denk dan gewoon altijd, always look on the bride Hives of life, tudu, tudu, tudududu
ik heb net ook de 2e mail van de dag ontvangenquote:
Mja heb nu maar alles geblokt enzo, vandaarquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:40 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik heb net ook de 2e mail van de dag ontvangen
Ik zou niet weten hoe en als ik dat wel weet wis ik ook al mn msn contacten en dat gaat me wat ver.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mja heb nu maar alles geblokt enzo, vandaar
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:13 schreef The_Hives het volgende:
possie je bent zojuist officieel geblokt
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:14 schreef The_Hives het volgende:
ow, en ik heb Bill toestemming gegeven om dit e-mailadres te gebruiken om andere bedrijven in te lichten die tegen spammers optreden
Oja goeie tip. Die moet ik ook nog steeds hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:25 schreef elby1988 het volgende:
Zo.. heb mijn FC maar weer gekocht alvast ;-)
Waarom biedt je op 'm danquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:44 schreef Outpost76 het volgende:
@Drassss : Niek Bosch (318408981) staat op de tl. Toch best leuk om passen training te geven.Ik ga t all1 niet doen. Hij heeft nu veel meer aan positiespel training.
Nos stream... helaas. Nu moet ik 90 min lang Snoeks aanhoren.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:10 schreef IPeePie het volgende:
Wat gaan we doen vanavond, nos of sport 1 stream?
quote:
Altijd prettigquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:58 schreef Flappekz het volgende:
LOL, een of andere pool begint ineens boven de vraagprijs te bieden op mn Hongaar. Kan me niet voorstellen dat de magyaren een Pool inschakelen
Enniewees, ik denk dat ik al wat zou kunnen gaan shoppen
Dat ligt helemaal aan in welke VII je terecht gaat komen. Ik werd kampioen met minderquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:17 schreef IPeePie het volgende:
Ik ben even wat toekomstplannen aan het maken. Klopt het dat ik om in VII te handhaven ongeveer mainskill briljant spelers nodig heb?
Ja, maar zo kan je niet plannenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat ligt helemaal aan in welke VII je terecht gaat komen. Ik werd kampioen met minder
Bovengemiddeld, tussen 200ste en 300ste plaats. Maar dat was echt dankzij PIC-beleid en goede vormenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:20 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ja, maar zo kan je niet plannen.
In een gemiddelde VII?
Pff, hoe ging het je in VI af het seizoen erna?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Bovengemiddeld, tussen 200ste en 300ste plaats. Maar dat was echt dankzij PIC-beleid en goede vormen
Daar zit ik nuquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:22 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Pff, hoe ging het je in VI af het seizoen erna?
En hoe zit het in een gemiddelde VII, wat voor spelers heb je daarvoor nodig?
Ahaquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar zit ik nu
Dat is echt niet zomaar te zeggen, want afhankelijk van zoveel verschillende factoren...
Dat sowieso ja. Zodra bekend is in welke poule je terecht komt, kun je eventueel gericht aan- en verkopen. Maar de vraag is of je dat echt wiltquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:24 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Aha
Ok, beveel je me dan aan om gewoon rustig te verbeteren en als ik promoveer te kijken wat voor spelers ik nodig heb om te handhaven, en of die te betalen zijn?
Maar dan moet ik wel aankopen doen in de duurste tijd van het seizoenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat sowieso ja. Zodra bekend is in welke poule je terecht komt, kun je eventueel gericht aan- en verkopen. Maar de vraag is of je dat echt wilt
Ik zou gewoon continue streven naar verbetering, zonder naar eventuele tegenstanders te kijkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:27 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Maar dan moet ik wel aankopen doen in de duurste tijd van het seizoen
Ik heb nu 450k op de bank. Ik zou dat kunnen gebruiken om m'n stadion uit te breiden, of om een speler van te kopen. Ik kan het er ook gewoon op laten staan natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou gewoon continue streven naar verbetering, zonder naar eventuele tegenstanders te kijken
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:28 schreef Flappekz het volgende:
262537882 wil ik hebben. Momenteel nét niet genoeg geld voor, dus misschien vraag ik hier morgen wel om een vroeg bod
tussen de 4-5 ton meestal..quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oja goeie tip. Die moet ik ook nog steeds hebben.
Edit :
Zow die gasten zijn ook belachelijk duur zeg......
Zit je stadion al redelijk vol en verwacht je veel overwinningen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:31 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik heb nu 450k op de bank. Ik zou dat kunnen gebruiken om m'n stadion uit te breiden, of om een speler van te kopen. Ik kan het er ook gewoon op laten staan natuurlijk.
Als ik er een speler voor zou kopen, zou het zo'n net-niet speler zijn, formidabel scoren redelijk passen ofzo.
[..]
Eind vorig seizoen zat m'n stadion één keer helemaal vol, en alle laatste wedstrijden één categorie plaatsen vol.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zit je stadion al redelijk vol en verwacht je veel overwinningen?
Tijd voor uitbreiding dusquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:34 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Eind vorig seizoen zat m'n stadion één keer helemaal vol, en alle laatste wedstrijden één categorie plaatsen vol.
Leek mij ook, maar ik trok zondag maar 7k toeschouwers, maar dat zal wel door het begin v/h seizoen komenquote:
Dat zou best eens kunnenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:35 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Leek mij ook, maar ik trok zondag maar 7k toeschouwers, maar dat zal wel door het begin v/h seizoen komen
Ik ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:39 schreef Flappekz het volgende:
Ik denk trouwens dat je op iedere linie sowieso versterking nodig hebt voor in VII
Aha, okee danquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:40 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik ook
Ik ben ook nog niet van plan dit seizoen te promoveren
leuk spelertje met een fijne spec.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:28 schreef Flappekz het volgende:
262537882 wil ik hebben. Momenteel nét niet genoeg geld voor, dus misschien vraag ik hier morgen wel om een vroeg bod
Mijn wingers moeten snel hebben. Een snelle spits heb ik al, daarnaast wil ik sowieso een koppende. Over de derde spits ben ik nog niet uit... een TDFW zou leuk zijn om extra vleugel te geven, maar die gasten zijn volgens mij nog steeds onbetaalbaarquote:
En dan nog 5 koppende verdedigers?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mijn wingers moeten snel hebben. Een snelle spits heb ik al, daarnaast wil ik sowieso een koppende. Over de derde spits ben ik nog niet uit... een TDFW zou leuk zijn om extra vleugel te geven, maar die gasten zijn volgens mij nog steeds onbetaalbaar
EDIT - ohja, en het liefst Nederlanders
Dat zou inderdaad leuk zijn ja, al twijfel ik over twee snelle WB's om eventuele snel-events van de tegenstander te kunnen stoppenquote:
Stel je niet aan manquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:25 schreef PeeJie_ het volgende:
Lekker rustig, zo kan je het nog een keer bijhouden dit topic, ipv altijd maar een heel topic te moeten lezen als je een avondje zelf voetballen bent
ach ja zo blijft het wel gezellig natuurlijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:27 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Meerdere persoonlijkheden zijn er om onderdrukt te worden.
Possie heeft daar soms ook last van alleen gebruikt hij maar 1 accountquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ja zo blijft het wel gezellig natuurlijk
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Possie heeft daar soms ook last van alleen gebruikt hij maar 1 account
Ach dan staat ie niet tussen mn bookmark (hotlist) spelers op de transverlijst. Ik heb daar nog wel meer spelers staan en zo geef ik voor mezelf duidelijkheid. Die 1000 eu wordt toch wel overboden.quote:
Er is ook een knopje "hotlist", dan hoef je er niet op pte bieden.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach dan staat ie niet tussen mn bookmark (hotlist) spelers op de transverlijst. Ik heb daar nog wel meer spelers staan en zo geef ik voor mezelf duidelijkheid. Die 1000 eu wordt toch wel overboden.
Wat heeft die bij passen?quote:Op woensdag 6 april 2011 08:21 schreef Flappekz het volgende:
Hoi
Kan op mnn werk niet meer inloggen op fok...moet ik nog echt aan t werk ook
Dus maar ff via mn foon:
is er iemand die in de loop van vandaag 1 miljoen durft te bieden op 286856717?
Uitmuntend vleugel, goed pm, matig spelhervatten. Gemiddelde tv is zo rond de 1,3 miljoen
Slecht passen, slecht verdedigen. Laat ik m dan maar compleet maken ook: rampzalig keepen, waardeloos scorenquote:
262537882 moet deel uit gaan maken van mijn nieuw op te zetten counterhufterteamquote:Op woensdag 6 april 2011 08:49 schreef The_Hives het volgende:
zal zo even kijken flappie, waar heb je het geld voor nodig?
Zelfs met een compleet opvliegend team worden mn trainees er nog af getraptquote:Na een gemene trap tegen zijn schenen
moest Dikkerds -speler Sagi Sarusi in de 24 e
minuut mank het veld verlaten . Hij werd
vervangen door Bartosz Bisek.
heb je aan 8 ton ook genoeg? Wil er het liefst niet voor een miljoen aan vast zittenquote:Op woensdag 6 april 2011 09:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
262537882 moet deel uit gaan maken van mijn nieuw op te zetten counterhufterteam
Hope so! En anders gooi ik er vanmiddag nog wel een speler bijquote:Op woensdag 6 april 2011 09:30 schreef The_Hives het volgende:
[..]
heb je aan 8 ton ook genoeg? Wil er het liefst niet voor een miljoen aan vast zitten
Dat zeg ik. Als ik dat doe staat ie tussen alle andere. Nu kan ik m beter volgen omdat ie daar niet tussen staat.quote:Op woensdag 6 april 2011 07:44 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Er is ook een knopje "hotlist", dan hoef je er niet op pte bieden.
Ik heb nog maar 5 ton op t moment dus ik kan je ook niet helpen.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hope so! En anders gooi ik er vanmiddag nog wel een speler bij
Vanmiddag als ik er weer ben kan ik je vast ook eventjes helpenquote:Op woensdag 6 april 2011 09:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hope so! En anders gooi ik er vanmiddag nog wel een speler bij
Die vind ik nog wel leukerquote:Op woensdag 6 april 2011 10:21 schreef Flappekz het volgende:
Hij staat er! Begin van de middag volgt er nog eentje, voor de liefhebbers van het uitdelen van een vroeg bod:
194329606
Briljant def, formi pm, zwak passen, redelijk scoren
Hij is wel al 28 he? Vergelijking geeft 4 bedragen.3 keer 1,3m en 1 keer 2,7mquote:Op woensdag 6 april 2011 10:37 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Die vind ik nog wel leukerkwanta kosta?
Prima! Hij zal rond 12 uur op de lijst komenquote:Op woensdag 6 april 2011 10:41 schreef The_Hives het volgende:
ja okay, maar mn hoogste def is nu redelijkik bied daar ook wel 8 ton op, heb je genoeg speelruimte
Laat die euro's maar binnenrollenquote:05-04-2011 (3/45) Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 7 960 ¤ aan entreegeld.
05-04-2011 (3/45) Het team is naar het buitenland afgereisd voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6 000 ¤.
Ik heb meerquote:Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor
ontving je 9 665 ¤ aan entreegeld .
05 - 04- 2011 Het team is naar het buitenland afgereisd
voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets
kostten 6 000 ¤.
Scoren trainen, kan je (volgens mij) 6 spelers trainen, als ze goed getraind zijn, weer verkopen en daar een beter team van kopenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:14 schreef DutchSmurf het volgende:
Hoii
Effekes een vraagje. Ik train nu me team dus op scoren, maar dan gaat de rest weer niet omhoog? Dan schiet het toch ook helemaal niet op? Want dan heb ik zometeen alleen maar spitsen en geen verdedigers...
Of moet ik die dan weer gaan kopen met het geld dat ik niet heb?
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:15 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Scoren trainen, kan je (volgens mij) 6 spelers trainen, als ze goed getraind zijn, weer verkopen en daar een beter team van kopen. Ik neem aan dat je nog in VIII speelt ?
Ja klopt ik speel nog in VIII, schiet ook niet echt op met het geld. Dus gewoon ervoor zorgen dat ik 6 jonge spitsen koop op redelijk ongeveer?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:15 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Scoren trainen, kan je (volgens mij) 6 spelers trainen, als ze goed getraind zijn, weer verkopen en daar een beter team van kopen. Ik neem aan dat je nog in VIII speelt ?
Bedankt! moet nog een speler te koop zetten.. Doe ik nu, zodat ze zaterdagmiddag te koop staanquote:Op woensdag 6 april 2011 11:42 schreef Flappekz het volgende:
Zo, de volgende speler staat nu ook op de TL.
Ik weet niet hoe serieus Hives deze spelers echt graag wil inlijven, maar alle beetjes helpen me momenteel
Waar je het beste kan beginnen, kunnen anderen beter vertellen denk ik, ik ben ook pas net bezigquote:Op woensdag 6 april 2011 12:17 schreef DutchSmurf het volgende:
[..]
[..]
Ja klopt ik speel nog in VIII, schiet ook niet echt op met het geld. Dus gewoon ervoor zorgen dat ik 6 jonge spitsen koop op redelijk ongeveer?
Altijd lekker!quote:Je ontvangt voor deze speler: 63 700 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
Ja is me eerste seizoen, ben opnieuw begonnen om bij een vriend in de competitie te komen. Maar die wordt nu wss eerste dus heb ik ook niet heel veel aan gehad. Dan ben ik bang dat ik nog een tijdje moet wachten voor wat geld.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:21 schreef PeeJie_ het volgende:
En ik weet niet of dit je eerste seizoen is, maar voordat ik een beetje geld had (aldnog veelste weinig voor VII oid) was ik zeker 1 a 1,5 seizoen verder
niet, maar je hebt toch het geld nodig om een speler te kopen? Daarom plaats ik een openingsbodquote:Op woensdag 6 april 2011 11:42 schreef Flappekz het volgende:
Zo, de volgende speler staat nu ook op de TL.
Ik weet niet hoe serieus Hives deze spelers echt graag wil inlijven, maar alle beetjes helpen me momenteel
Ben je er ook erg dankbaar voorquote:Op woensdag 6 april 2011 12:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
niet, maar je hebt toch het geld nodig om een speler te kopen? Daarom plaats ik een openingsbod
op die fiets. De eerste speler waar ik op geboden heb heb ik liever niet. De 2e waar je al een ander bod op hebt zou ik het totaal niet erg van vinden als ik er mee had blijven zittenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ben je er ook erg dankbaar voor
Maar het zou lullig zijn als ik hier mensen vraag om jou te overbieden, terwijl jij die speler misschien wel echt had willen hebben
Nu is dat iig ook duidelijk
Neem ik het stokje over van het kansloos leren..quote:Op woensdag 6 april 2011 13:45 schreef Gijs_ het volgende:
Zo, alle tentamen/assessment sheit weer achter de rug, nu anderhalve week niks![]()
Genoeg tijd om kansloos te fok!ken dus...
Succes! Ook tentamen(s)?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Neem ik het stokje over van het kansloos leren..
Ga eens naar buiten? 20C!quote:Op woensdag 6 april 2011 13:59 schreef elby1988 het volgende:
Ben een beetje aan het pokeren op internet, maar wat een waardeloze dag..
Waar?quote:
Pfoe, lekker... hier is het rond de 13 en bewolkt!quote:
In Limburg is het vaak wat warmer jaquote:Op woensdag 6 april 2011 14:17 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Maar in België is het meestal warmer dan in NL
Nooit in Frankrijk geweest, dus geen ideequote:Op woensdag 6 april 2011 14:34 schreef The_Hives het volgende:
iemand nog tips voor een camping in frankrijk? (met stacaravans) buurt van meer van annecy, mont blanc?
Ik niet, maar volgens mij komt koekje nogal eens in Frankrijk op de camping.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:34 schreef The_Hives het volgende:
iemand nog tips voor een camping in frankrijk? (met stacaravans) buurt van meer van annecy, mont blanc?
Ik had hem al opgeslagen op mijn pc dus niks aan het handjequote:Op woensdag 6 april 2011 14:46 schreef PeeJie_ het volgende:
Kan iemand mij ff quoten bij het Awards topic, voordat er straks niet wordt geloofd dat ik alles goed heb
Okquote:Op woensdag 6 april 2011 14:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik had hem al opgeslagen op mijn pc dus niks aan het handje
Je snapt natuurlijk wel dat ik je score door de helft deel + 50% van de scoren van IPee hequote:Op woensdag 6 april 2011 14:53 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
OkStraks ben ik niet alleen kloon, maar ook nog een cheater
En dat wil je nou net niet hebben he
PeeJie en ik zijn geen klonen!quote:Op woensdag 6 april 2011 14:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat ik je score door de helft deel + 50% van de scoren van IPee he?
surequote:
welkom in de moderne wereldquote:Op woensdag 6 april 2011 15:22 schreef NelisZ het volgende:
Eindelijk mn oude Orange Livebox kunnen vervangen door een normale router met draadloze mogelijkheden![]()
Thxquote:
ik ga winnen van een III met gewone motivatiequote:Op woensdag 6 april 2011 15:38 schreef Gijs_ het volgende:
Vanavond nog spannende bekerpotjes? Ik PIC mezelf de beker uit
Ik heb een heeel klein kansje met PINquote:Op woensdag 6 april 2011 15:38 schreef Gijs_ het volgende:
Ik zou moeten winnen met PIC, dus ik merk het wel.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:38 schreef Gijs_ het volgende:
In principe moet ik weer makkelijk kunnen winnen met een PIC, maar ik blijf het altijd spannend vindenquote:Op woensdag 6 april 2011 15:38 schreef Gijs_ het volgende:
Maar hoeveel heb je verloren?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:59 schreef elby1988 het volgende:
Ben een beetje aan het pokeren op internet, maar wat een waardeloze dag..
Je hebt het nu over jezelf hea?quote:
Ik heb een friendly.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:38 schreef Gijs_ het volgende:
quote:A new development version is uploaded to SourceForge.
Where?
(http://sourceforge.net/projects/ho1/files/ho1/1...)
You may want to backup your database before overwriting your old stuff. Especially if you are interested in keeping 1.427 or earlier running. 1.427 will not understand much of player positions in this version. Also, this version will not handle old, nasty stuff, like 4 inner midfielders gracefully.
What's new?
HO is moved to a 553 lineup model. What does this mean? It means you can have 3 offensive central defenders. It means you have rating calculations that tell you the effect of moving your lone central defender between left, central and right central defense positions. It also means that repositioning orders are no longer a part of HO. Due to this, the screens showing or modifying lineups have seen changes, but the overall appearances are still the same.
Rating calculation is modified to bring crowding penalties into the calculation part. 'Default' is again king, and prediction types can again be selected in the lineup screen. Predictions types with names like '1D+3M+2F' are now a thing of the past. If you want to modify crowding penalties, have a peek in playerstrength.dat of the prediction folder.
The lineup screen has a few bonus modifications. Subs, captain and set piece taker are moved around to match the layout of the lineup page on Hattrick. And various buttons in the lineup screen are moved into closer, free spots. Swap capabilities are added to the subs, so you can now quickly swap for instance a defender with the reserve defender.
What's bugged?
Nothing that I know of. But the 553 change has minor consequences in a lot of places, so there may still be issues. Plugins are prime suspects, but the ones included in the download should be working.
The auto lineup is looking for some love, but is not bugged. It needs someone to tell it which 3 positions not to fill with players, so it does not merely have its last 3 rejected by the lineup object. The hard part is telling it this without messing up the already messy lineup screen.
quote:De gasten namen de leiding in de 4e minuut toen een aanval over de rechterzijde uitmondde in een doelpunt van Gied Prent. Hij liet hiermee de 0-1 aantekenen.
Ik heb hem er al op staan. Alleen moeten ze eens het versienummer bij werken in HO! zelf. Die geeft aan dat het versie 1426 nog is.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:07 schreef Flappekz het volgende:
Er is vanmiddag een nieuwe HO! uitgekomen:
http://sourceforge.net/projects/ho1/files/ho1/1.428/
EDIT - Bijbehorende post op HT-forum:
[..]
Verdorie, je edit was te snelquote:Op woensdag 6 april 2011 17:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
NelisZ staat achter...
Edit: En meteen de gelijkmaker gemaakt.
Dat laatste denk ik.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:27 schreef Flappekz het volgende:
Ik twijfel altijd he, als ik een speler wil hebben waar nog niet op geboden is. Direct een bod neerknallen, of wachten tot het laatste moment?
Mn gewilde winger loopt over 3 en een half uur af, en ik verwacht meer kapers op de kust...quote:
quote:
Ik kwam vorige week ook terug van 2 goals achterstand, om uiteindelijk met 2 goals verschil te winnenquote:
ofquote:Ron van der Hoff (262537882)
22 jaar en 95 dagen, volgende verjaardag: 23-04-2011
goed in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: FC Beercelona
(sinds 18-12-2009 (15/40), 4s 3w 5d)
Total Skill Index (TSI): 68 010
Loon: 14 964 ¤ (12 470 ¤) /week inclusief 20% bonus
239 424 ¤/ seizoen
Specialiteit: Snel
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 06-04-2011 21:01 (3u 20m)
Vraagprijs: 3 800 000 ¤
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: reusachtig Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Oftewel: 2 levels wing en 1 level pm inleveren voor 2 levels passen en lager loon?quote:Bas Jan de Gruytvelder (277953445)
21 jaar en 74 dagen, volgende verjaardag: 14-05-2011
Zijn team speelt momenteel een wedstrijd.
Het aantal kaarten en de gezondheid van de speler kunnen anders zijn wanneer de wedstrijd is geëindigd.
Sluiten
goed in vorm, conditie uitstekend
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: FcTrenia
(sinds 08-11-2010 (14/43), 1s 5w 2d)
Total Skill Index (TSI): 28 380
Loon: 6 810 ¤/week
108 960 ¤/ seizoen
Specialiteit: Snel
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 07-04-2011 18:31 (1 dag 0u 50m)
Vraagprijs: 3 700 000 ¤
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: uitstekend
Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
2e.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:42 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz...Ik sta weer voor een interessante keuze. Welke winger zouden jullie kiezen voor een counterhufterteam?
[..]
of
[..]
Oftewel: 2 levels wing en 1 level pm inleveren voor 2 levels passen en lager loon?
Erbij ge-edit.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Echt? Kun je me dat verduidelijken door een gedegen onderbouwing?
PM is niet echt belangrijk voor mn team, zo ver ben ik...
Countervaardigheid is toch niet op basis van het passen van je vleugels?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
2e.
Het passen is belangrijk voor de vaardigheid. Dat 1 niveau PM kan daar niet tegenop. Zeker omdat het passen level ook weer voor extra PM zorgt zeg maar.
quote:Met 1-4 zochten de spelers de kleedkamer op voor de rust.
Met 52 procent balbezit was De Bulls in deze helft de sterkste ploeg.
Oh ja...quote:Op woensdag 6 april 2011 17:46 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Countervaardigheid is toch niet op basis van het passen van je vleugels?
Ik dacht alleen van het passen en verdedigen van je verdedigers...
Dat dacht ik ook, maar voor een winger is passen sowieso belangrijk....ff opzoeken waarom en hoeveelquote:Op woensdag 6 april 2011 17:46 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Countervaardigheid is toch niet op basis van het passen van je vleugels?
Ik dacht alleen van het passen en verdedigen van je verdedigers...
Ik zou de eerste nemen (zolang je het loontechnisch kan trekken) aangezien vleugel het belangrijkste is voor een aanvallende vleugelspeler.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:42 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz...Ik sta weer voor een interessante keuze. Welke winger zouden jullie kiezen voor een counterhufterteam?
[..]
of
[..]
Oftewel: 2 levels wing en 1 level pm inleveren voor 2 levels passen en lager loon?
Naar mijn idee niet zo belangrijk dat het die 2 levels vleugel compenseertquote:Op woensdag 6 april 2011 17:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar voor een winger is passen sowieso belangrijk....ff opzoeken waarom en hoeveel
Het wordt pas mn tweede grootverdiener. Ik kies voor mn niet-trainingsplaatsen sowieso zo veel mogelijk voor nederlanders, vanaf hedenquote:Op woensdag 6 april 2011 17:48 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik zou de eerste nemen (zolang je het loontechnisch kan trekken) aangezien vleugel het belangrijkste is voor een aanvallende vleugelspeler.
Dat laatste is sowieso slim. En vleugels zijn ook nog eens het goedkoopste.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het wordt pas mn tweede grootverdiener. Ik kies voor mn niet-trainingsplaatsen sowieso zo veel mogelijk voor nederlanders, vanaf heden
Eenschquote:Op woensdag 6 april 2011 17:48 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik zou de eerste nemen (zolang je het loontechnisch kan trekken) aangezien vleugel het belangrijkste is voor een aanvallende vleugelspeler.
pff net hoe graag je hem wilt. Is het je waard om meer te betalen en je doelstellingen te halen, zou ik tot het uiterste gaan. Als het niet perse noodzakelijk is een gemiddelde prijsquote:Op woensdag 6 april 2011 17:53 schreef Flappekz het volgende:
Ok, dus als de prijs van de eerste vanavond niet uit de klauwen loopt, ga ik die proberen te halen.
Wat zouden jullie als max.prijs stellen?
TV:
[ afbeelding ]
Daar zeg je wat. Zo vreselijk veel Nederlanders die hieraan voldoen komen ook niet op de lijst voor..quote:Op woensdag 6 april 2011 17:55 schreef The_Hives het volgende:
[..]
pff net hoe graag je hem wilt. Is het je waard om meer te betalen en je doelstellingen te halen, zou ik tot het uiterste gaan. Als het niet perse noodzakelijk is een gemiddelde prijs
Hoeveel is die qua dagen?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Zo vreselijk veel Nederlanders die hieraan voldoen komen ook niet op de lijst voor..
en 52% balbezitquote:
Dat is ook ongeveer waar ik in eerste instantie aan dacht... 93dgnquote:Op woensdag 6 april 2011 17:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoeveel is die qua dagen?
Maar ik zou tot 4,5M gaan in ieder geval.
Hij is al wat ouder inderdaad. Maar het is inderdaad ook een beetje hoe graag je hem wilt hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is ook ongeveer waar ik in eerste instantie aan dacht... 93dgn
4,5 mln is gezien Nederlanderschap, goed karakter en spec inderdaad geen 'over-the-top'-bedrag. Daarnaast neem ik aan dat 'ie 50%-PM krijgt op de vleugel? In dat geval blijft 'ie nog wel redelijk waardevast ook waarschijnlijk..quote:Op woensdag 6 april 2011 17:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is ook ongeveer waar ik in eerste instantie aan dacht... 93dgn
Hij krijgt maar een paar weekjes 50%-pm. Daarna ga ik over naar def-training en het liefts 523 counter. Gewoon, omdat het kanquote:Op woensdag 6 april 2011 18:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
4,5 mln is gezien Nederlanderschap, goed karakter en spec inderdaad geen 'over-the-top'-bedrag. Daarnaast neem ik aan dat 'ie 50%-PM krijgt op de vleugel? In dat geval blijft 'ie nog wel redelijk waardevast ook waarschijnlijk..
BAMquote:PRT verkleinde in de 48e minuut de achterstand tot 3-2 toen Jari Prent moeiteloos de keeper passeerde na een goede combinatie aan de rechterkant van het veld.
Ik heb 1,5-2 topics gemist, maar je gaat je trainees er uit gooien?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hij krijgt maar een paar weekjes 50%-pm. Daarna ga ik over naar def-training en het liefts 523 counter. Gewoon, omdat het kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |