Prima! Hij zal rond 12 uur op de lijst komenquote:Op woensdag 6 april 2011 10:41 schreef The_Hives het volgende:
ja okay, maar mn hoogste def is nu redelijkik bied daar ook wel 8 ton op, heb je genoeg speelruimte
Laat die euro's maar binnenrollenquote:05-04-2011 (3/45) Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 7 960 ¤ aan entreegeld.
05-04-2011 (3/45) Het team is naar het buitenland afgereisd voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6 000 ¤.
Ik heb meerquote:Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor
ontving je 9 665 ¤ aan entreegeld .
05 - 04- 2011 Het team is naar het buitenland afgereisd
voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets
kostten 6 000 ¤.
Scoren trainen, kan je (volgens mij) 6 spelers trainen, als ze goed getraind zijn, weer verkopen en daar een beter team van kopenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:14 schreef DutchSmurf het volgende:
Hoii
Effekes een vraagje. Ik train nu me team dus op scoren, maar dan gaat de rest weer niet omhoog? Dan schiet het toch ook helemaal niet op? Want dan heb ik zometeen alleen maar spitsen en geen verdedigers...
Of moet ik die dan weer gaan kopen met het geld dat ik niet heb?
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:15 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Scoren trainen, kan je (volgens mij) 6 spelers trainen, als ze goed getraind zijn, weer verkopen en daar een beter team van kopen. Ik neem aan dat je nog in VIII speelt ?
Ja klopt ik speel nog in VIII, schiet ook niet echt op met het geld. Dus gewoon ervoor zorgen dat ik 6 jonge spitsen koop op redelijk ongeveer?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:15 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Scoren trainen, kan je (volgens mij) 6 spelers trainen, als ze goed getraind zijn, weer verkopen en daar een beter team van kopen. Ik neem aan dat je nog in VIII speelt ?
Bedankt! moet nog een speler te koop zetten.. Doe ik nu, zodat ze zaterdagmiddag te koop staanquote:Op woensdag 6 april 2011 11:42 schreef Flappekz het volgende:
Zo, de volgende speler staat nu ook op de TL.
Ik weet niet hoe serieus Hives deze spelers echt graag wil inlijven, maar alle beetjes helpen me momenteel
Waar je het beste kan beginnen, kunnen anderen beter vertellen denk ik, ik ben ook pas net bezigquote:Op woensdag 6 april 2011 12:17 schreef DutchSmurf het volgende:
[..]
[..]
Ja klopt ik speel nog in VIII, schiet ook niet echt op met het geld. Dus gewoon ervoor zorgen dat ik 6 jonge spitsen koop op redelijk ongeveer?
Altijd lekker!quote:Je ontvangt voor deze speler: 63 700 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
Ja is me eerste seizoen, ben opnieuw begonnen om bij een vriend in de competitie te komen. Maar die wordt nu wss eerste dus heb ik ook niet heel veel aan gehad. Dan ben ik bang dat ik nog een tijdje moet wachten voor wat geld.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:21 schreef PeeJie_ het volgende:
En ik weet niet of dit je eerste seizoen is, maar voordat ik een beetje geld had (aldnog veelste weinig voor VII oid) was ik zeker 1 a 1,5 seizoen verder
niet, maar je hebt toch het geld nodig om een speler te kopen? Daarom plaats ik een openingsbodquote:Op woensdag 6 april 2011 11:42 schreef Flappekz het volgende:
Zo, de volgende speler staat nu ook op de TL.
Ik weet niet hoe serieus Hives deze spelers echt graag wil inlijven, maar alle beetjes helpen me momenteel
Ben je er ook erg dankbaar voorquote:Op woensdag 6 april 2011 12:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
niet, maar je hebt toch het geld nodig om een speler te kopen? Daarom plaats ik een openingsbod
op die fiets. De eerste speler waar ik op geboden heb heb ik liever niet. De 2e waar je al een ander bod op hebt zou ik het totaal niet erg van vinden als ik er mee had blijven zittenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ben je er ook erg dankbaar voor
Maar het zou lullig zijn als ik hier mensen vraag om jou te overbieden, terwijl jij die speler misschien wel echt had willen hebben
Nu is dat iig ook duidelijk
Neem ik het stokje over van het kansloos leren..quote:Op woensdag 6 april 2011 13:45 schreef Gijs_ het volgende:
Zo, alle tentamen/assessment sheit weer achter de rug, nu anderhalve week niks![]()
Genoeg tijd om kansloos te fok!ken dus...
Succes! Ook tentamen(s)?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Neem ik het stokje over van het kansloos leren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |