SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvd
Dat dusquote:Volgensmij begrijpt Drassss dat ook wel, maar is het maar 2 ton dus het verschil is niet al te groot.
Vol.
ik geloof ook wel dat hij dat begrijpt, maar hij rekent zn coach wel mee in de teamwaardequote:Op dinsdag 5 april 2011 12:29 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Volgensmij begrijpt Drassss dat ook wel, maar is het maar 2 ton dus het verschil is niet al te groot.
Maar om dat nou in de tripo te zetten, vond zelfs ik een beetje ver gaanquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zelfs de sepo in je eigen naamtopic.
Ach dr zijn r hier ook die 5 op een rij maken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar om dat nou in de tripo te zetten, vond zelfs ik een beetje ver gaan
Ik ga naar school!![]()
quote:Martino Cavaliere (308049385)
18 jaar en 9 dagen, volgende verjaardag: 17-07-2011
matig in vorm, conditie redelijk
Een controversieel persoon die temperamentvolen oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: brtalonh
(sinds 09-12-2010 (2/44), 1s 5d)
Total Skill Index (TSI): 1 450
Loon: 708 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
HTMS Points: Ability: 362 / Potential: 1831
STAAT OP DE TRANSFERLIJST Bijgewerkt 05-04-2011 12:38
Deadline: 05-04-2011 12:37
Vraagprijs: 170 000 ¤
Hoogste bod: 186 000 ¤ door We sturen je met een kluitje het Bosch in!
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Helaas een verdediger maar ja voor mn oefenpot morgen zijn er niet genoeg middenvelders die aan mijn eisen voldoen.quote:Mediaangemiddelde prijs 212 500 ¤
Gemiddelde prijs 225 300 ¤
Ik wou net zeggen over die verdedigersquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:40 schreef Outpost76 het volgende:
Trainie 1 voor vandaag :
[..]
[..]
Helaas een verdediger maar ja voor mn oefenpot morgen zijn er niet genoeg middenvelders die aan mijn eisen voldoen.
De prijzen zijn sinds gister wel ineens weer een stuk hoger. Ik ben benieuwd of dat in de loop vd week weer inzakt of dat ze echt weer aan t stijgen zijn.
De geruchten gaan wel rond, of het ook de waarheid is, weten alleen IPeePie en PeeJie_quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:59 schreef DeHovenier het volgende:
Een heel topic gemist
Zijn IpeePie en PeeJie_ klonen van elkaar ofzo
Wat? Dat verhaal waar ik gister zelf mee kwam?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:50 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen over die verdedigers
Ach 1 + 1 = 2quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:15 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
De geruchten gaan wel rond, of het ook de waarheid is, weten alleen IPeePie en PeeJie_
Hoeft ook niet. Je bent pas onschuldig als het tegendeel is bewezen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:18 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Er is nog niemand met bewijzen gekomen
Met je eigen kloon in hetzelfde topic postenquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:18 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Er is nog niemand met bewijzen gekomen
Zie je mijn avatar? Zie je zijn avatar?quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Je bent pas onschuldig als het tegendeel is bewezen.
Dat is juist verdacht, dus daarom alleen al zouden wij geen klonen zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Met je eigen kloon in hetzelfde topic posten
De namen lijken wel verdacht op elkaar!
[ afbeelding ]
Ja tuurlijk. Ga het helemaal obvious maken door de zelfde ava te nemen...quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:20 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Zie je mijn avatar? Zie je zijn avatar?
Precies, verschillend. Als we kloon waren hadden we wel dezelfde avatar gehad.
Okquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Ga het helemaal obvious maken door de zelfde ava te nemen...
Prima hoor, tenminste... dat denk ikquote:
Ik ben altijd snel klaarquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zow das snel terug! Betekend dat wat goeds of juist niet?
Misschien maakt de 1 wel gebruik van een proxy serverquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
We kunnen natuurlijk even het IP-adres controleren.
Als de 1 dat doet doet de ander dat ook. Als in Kloon enzo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:26 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Misschien maakt de 1 wel gebruik van een proxy server
Beter dan de mijne!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:27 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat zei je vriendin ook vannacht tegen mij![]()
![]()
Ik heb geen idee hoe, maar als jij dat regelen kan.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
We kunnen natuurlijk even het IP-adres controleren.
Ging om de combi altijd en snel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:28 schreef PeeJie_ het volgende:
Bij Snel meteen aan zijn vriendin denkenZegt meer over de perso(o)n(en) die dat zeggen
O ja, ik moet hier elke zin twee keer controleren minstensquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heb ik medelijden met je dinnetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minstens ja!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:30 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
O ja, ik moet hier elke zin twee keer controleren minstens
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:30 schreef Outpost76 het volgende:
Trainie 2 van vandaag laten lopen... Zat op een gegeven moment 50k boven zn tv en dan wordt mijn winst marge me te klein.... Moet ik weer op zoek naar een ander....
je moet een minder grote winstmarge natuurlijk wel afzetten tegen het feit dat je dan een trainee te kort komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HT: FC Dinamo Assen (504765)
Dr zijn nog meer trainies tekoop.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je moet een minder grote winstmarge natuurlijk wel afzetten tegen het feit dat je dan een trainee te kort komt
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:51 schreef DeHovenier het volgende:
Altijd al willen weten wat je onbewuste denkt? Klik!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:30 schreef Outpost76 het volgende:
Trainie 2 van vandaag laten lopen... Zat op een gegeven moment 50k boven zn tv en dan wordt mijn winst marge me te klein.... Moet ik weer op zoek naar een ander....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thx! maar geen van den Bosch.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:51 schreef DeHovenier het volgende:
Altijd al willen weten wat je onbewuste denkt? Klik!
Ja klopt, maar ik dacht wie weet is het een leuke trainee voor je.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx! maar geen van den Bosch.Ik heb die andere waar we t laatst over hadden ook laten lopen.
Misschien wel ja maar ik weet niks over hem.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik dacht wie weet is het een leuke trainee voor je.
Ik zal de xxxbosch voortaan laten lopen
een profiteur met eisen heb ik al weer in de gatenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Misschien wel ja maar ik weet niks over hem.Wel handig als jij voor me zoekt. Ik vergeet t steeds.
Ik heb toevallig nu nog wel eens tijd/zin om te kijken. Dat straks wel voorbijquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Misschien wel ja maar ik weet niks over hem.Wel handig als jij voor me zoekt. Ik vergeet t steeds.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
een profiteur met eisen heb ik al weer in de gaten
Geeft niet, alles is mee genomen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb toevallig nu nog wel eens tijd/zin om te kijken. Dat straks wel voorbij
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee hoor, hij hoeft niks te doen. Maar als ie toch kijkt hoeft ie niet de moeite te nemen spelers hier te posten waar ik toch niks mee doe.
Ik bespaar m juist werk.
![]()
goed idee dan idd..quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:52 schreef Drassss het volgende:
Morgen gewoon motsen, ik wil ronde 4 halen en zondag ga ik toch kansloos verliezen ( 70 hatstats punten minder.. ).
Nog 2 minuten te gaan en je hebt het hoogste bod!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:04 schreef Outpost76 het volgende:
Maar eens kijken of ik een uitstekend onvoorspelbare vleugel trainie kan binnen hengelen. (312788101)
Tja nu niet meer. Hij staat inm op 426.000 dus ik laat ook deze maar weer gaan...quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nog 2 minuten te gaan en je hebt het hoogste bod!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja nu niet meer. Hij staat inm op 426.000 dus ik laat ook deze maar weer gaan...
Vandaag 2 van de 3.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoeveel spelers heb je al laten gaan?
Ach ik verdien er wel leuk aan en dan moet je er wat voor over hebben. Ik ben al lang blij dat ik dit niet wekelijks heb zoals Koek had.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:18 schreef DeHovenier het volgende:
Dan ben ik blij dat ik maar 2 trainees hoef te kopen
Soms niet eens als ik geluk heb in m'n jeugdopleiding.
ik heb 3 aliassenquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:50 schreef Outpost76 het volgende:
Snotver t zit ook niet mee ook. Zitten er weer 2 gasten te bieden op een trainie die ik wil... Oh correctie 3 gasten inm.
Kap eens heel snel met mijn trainies kopen dan.quote:
Ik weet t maar ik kan er niet tegen als ze net zo stront eigenwijs blijven bieden als ikzelf.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:16 schreef The_Hives het volgende:
ik denk dan gewoon altijd, always look on the bride Hives of life, tudu, tudu, tudududu
ik heb net ook de 2e mail van de dag ontvangenquote:
Mja heb nu maar alles geblokt enzo, vandaarquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:40 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik heb net ook de 2e mail van de dag ontvangen
Ik zou niet weten hoe en als ik dat wel weet wis ik ook al mn msn contacten en dat gaat me wat ver.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mja heb nu maar alles geblokt enzo, vandaar
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:13 schreef The_Hives het volgende:
possie je bent zojuist officieel geblokt
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:14 schreef The_Hives het volgende:
ow, en ik heb Bill toestemming gegeven om dit e-mailadres te gebruiken om andere bedrijven in te lichten die tegen spammers optreden
Oja goeie tip. Die moet ik ook nog steeds hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:25 schreef elby1988 het volgende:
Zo.. heb mijn FC maar weer gekocht alvast ;-)
Waarom biedt je op 'm danquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:44 schreef Outpost76 het volgende:
@Drassss : Niek Bosch (318408981) staat op de tl. Toch best leuk om passen training te geven.Ik ga t all1 niet doen. Hij heeft nu veel meer aan positiespel training.
Nos stream... helaas. Nu moet ik 90 min lang Snoeks aanhoren.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:10 schreef IPeePie het volgende:
Wat gaan we doen vanavond, nos of sport 1 stream?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |