En dat terwijl de Dirtyphonics Remix lekkerder isquote:
En dat terwijl de volgende (nog betere) single al over 20 dagen uitkomt.quote:Op maandag 4 april 2011 23:10 schreef donroyco het volgende:
[..]
En dat terwijl de Dirtyphonics Remix lekkerder is
quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:04 schreef bobflob het volgende:
Heb al de hele dag een nummer in me hoofd
is een recent nummer van een muzikant die veel instrumenten speelt.
de melodie wordt vooral gespeeld door een trompet, er komt geen zang in voor
er staat me iets bij dat in de titel 'afro' of 'man' voorkomt.
Volgens mij was hij ook een keer op tv laatst
iemand een idee?
Anders even de melodie fluiten/neuriën en dat even uploaden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:47 schreef baladi het volgende:
Ik zoek een Afrikaans of samba achtig nummer wat denk ik rond de jaren '80 redelijk populair was, of mss begin jaren '90. Opzwepend nummer door een groep vrouwen gezongen en het refrein eindigt van hoog naar laag op ya ya ye ye of zoiets..Ik weet de hele melodie nog van het refrein maar ik heb geen idee meer in welke taal het gezongen word.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:47 schreef baladi het volgende:
Ik zoek een Afrikaans of samba achtig nummer wat denk ik rond de jaren '80 redelijk populair was, of mss begin jaren '90. Opzwepend nummer door een groep vrouwen gezongen en het refrein eindigt van hoog naar laag op ya ya ye ye of zoiets..Ik weet de hele melodie nog van het refrein maar ik heb geen idee meer in welke taal het gezongen word.
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:43 schreef baladi het volgende:
Ja dat is 'm !!! Echt leuk dat ik dat nu weer hoor! Bedankt! Wat een foute clip trouwens..
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:16 schreef krankzinnige het volgende:
een clip met een vrouw die over straat loopt met een groot hart :/
?quote:Op woensdag 6 april 2011 07:58 schreef female81 het volgende:
Verder was er op dezelfde zender ook nog eentje te horen waarbij telkens de zin 'You'll be the woman' terug kwam, maar daarbij was ik helaas écht te laat om er nog iets van op te nemen. Zit in dezelfde richting als de twee hierboven. Kleine kans dat iemand hier uit komt, maar wie weet...
Link?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik ben op zoek naar 't nummer dat onder de NBA-reclame (basketbal) van Sport1 gedraaid wordt. Ik ken 't ergens van, maar kom er dus niet aan uit welk nummer 't is.
Iemand enig idee?
Kan er zo niets over op internet vinden (daar had ik ook al naar gezocht), maar ik zal proberen z.s.m. een fragmentje op te nemen. Deuntje is zo herkenbaar dat wel iemand 't moet weten gok ik.quote:
Vergezochte gok:quote:Op woensdag 6 april 2011 07:58 schreef female81 het volgende:
Ik heb hier twee popnummers waarvan ik er pas laat in het nummer achter kwam dat het wel wat was (vandaar de korte fragmentjes), en geen flauw idee wat het is.
*vervloekt het als zenders hun playlist niet weergeven*
Het betrof in beide gevallen een Franse zender, eentje die vanaf de late jaren 80 t/m midden jaren 00 draait (recent kan het dus niet zijn), en misschien zijn ze daar bekender dan hier. Mogelijk zijn deze gegevens bruikbaar. Wie weet ze?
Verder was er op dezelfde zender ook nog eentje te horen waarbij telkens de zin 'You'll be the woman' terug kwam, maar daarbij was ik helaas écht te laat om er nog iets van op te nemen. Zit in dezelfde richting als de twee hierboven. Kleine kans dat iemand hier uit komt, maar wie weet...
quote:Op woensdag 6 april 2011 16:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Kan er zo niets over op internet vinden (daar had ik ook al naar gezocht), maar ik zal proberen z.s.m. een fragmentje op te nemen. Deuntje is zo herkenbaar dat wel iemand 't moet weten gok ik.
Beetje zachtjes, maar 't is al iets: klik
H.E.L.D.!!quote:
Klinkt een beetje als Tres Deliquentes... Soort Spaanse hiphop iig...quote:Op woensdag 6 april 2011 21:16 schreef nummerzoeken het volgende:
Hallo Fokkers,
Ik ben al een tijdje op zoek naar het volgende nummer het is niet heel goed te horen door het geluid van het publiek maar een kenner moet het kunnen herkennen denk ik. Het begint op 2:55 en is het intro nummer van de eerste kandidaat
http://www.rtl.nl/xl/#/u/0f5e22aa-8eb5-31d0-be15-24aa9482117b/
Als iemand mij zou willen helpen zou ik dat echt super vinden.
Cheers
Haha, geen dank! Hele album is goed te beluisteren.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
H.E.L.D.!!
Wat 'n heerlijke muziek, meteen wat meer van beluisteren
Je bedoelt Delinquent Habits, ik heb daar de cd Tres Delinquentes van maar kan(in hoeverre ik 't nummer goed kan horen) niets van die cd terughalen. Dus waarschijnlijk iets anders.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:37 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als Tres Deliquentes... Soort Spaanse hiphop iig...
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:29 schreef zerokil het volgende:
Hoi
Ik weet dat dit al vaker is gesteld
Maar hoe heet dat nummer met dat clipje van de champions league momenten op get laatst van nos
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:29 schreef zerokil het volgende:
Hoi
Ik weet dat dit al vaker is gesteld
Maar hoe heet dat nummer met dat clipje van de champions league momenten op get laatst van nos
quote:Hunkemöller - Whatever Lola wants (re-recording)
For the lingerie brand Hunkemöller, we were asked to do a re-recording of the well known song Whatever Lola wants, originally performed by Sarah Vaughan. To capture the feel of the recording from the 50s, we asked a small bigband to play the song live in our analog equipped music studio. Combining this recording with a more modern lead vocal resulted in a fresh approach to the song.
Dank! Wij hebben op de site een telefoonnummer gevonden en gebeldquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Dank! Wij hebben op de site een telefoonnummer gevonden en gebeldZe bellen ons terug!!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:15 schreef Repeating het volgende:
Bij 10:15
Weet iemand hoe dat ookalweer heet?
Ik ben toch meer een reu, maar graag gedaan...quote:
Weet je nog welk filmpje ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:05 schreef RacerDKB het volgende:
Nederlandse groep die tijd terug (20-30 jaar ofzo) een hit hadden in het Frans, geschreven door 1 kerel maar die niet zelf zong dacht ik.
Pas de rien iets, was laatst nog gebruikt op wat filmpjes bij dumpert.nl
Achtergrond zangers zingen vrij hoog ''woohoooohoooo''
Nee dan had ik daar kunnen kijken want het stond wel in de commentsquote:
Iemand? Of hoor ik dingen die niet bestaan...quote:Op donderdag 7 april 2011 22:52 schreef SockPants het volgende:
Ik ben op zoek naar (denk ik) een Gorillaz nummer. In dit totaal ongerelateerde liedje begint op 3:06 een hoog melodietje wat me sterk doet denken aan iets van Gorillaz maar ik heb het zelf nog niet kunnen vinden. Iemand een idee?
Kan het nu niet beluisteren, via de iPhone..quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:59 schreef SockPants het volgende:
[..]
Iemand? Of hoor ik dingen die niet bestaan...
Gus Black - Paranoid (cover van Black Sabbath)quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kan het nu niet beluisteren, via de iPhone..
Da's de dodenmars van Chopinquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:19 schreef Dagoduck het volgende:
http://beta.uitzendinggem(...)r-uitvaartverzorging
@ 12.10 minuten, iemand?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:14 schreef Starman89 het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat voorbijkomt op de site van een duitse club (aanrader trouwens; elke woensdag gratis bier)
Linksonderin de site staat een musicplayer, en 1 van de 3 nummers heet "Triple A - Regular" Aangezien de club zelf Triple A heet, denk ik niet dat het nummer zo heet.
http://www.triplea-club.de/index2.html
Iemand die 't nummer kent?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
Stubru luisteraars hier?
Vanmiddag zo'n geweldige plaat gehoord, ik MOET weten welke dat is, maar op de site word ik niet veel wijzer van de playlist.
Voor de experts die het gehoord hebben: het was ongeveer om 1440-1450 uur en het was de plaat na Wordy Rappinghood van de Chicks on Speed.
Ik zal de uitzending nog even posten als die online is.
Thanx, ik ken dat allemaal nietquote:
Of even een e-mail sturen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:49 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ja raar he, Chicks on Speed staat er ook niet op.
Ik heb al een aantal keer ge-F5-ed![]()
Dan zal ik toch moeten wachten tot de uitzending terug te luisteren is.
Ik post em wel.
YES YESquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
Stubru luisteraars hier?
Vanmiddag zo'n geweldige plaat gehoord, ik MOET weten welke dat is, maar op de site word ik niet veel wijzer van de playlist.
Voor de experts die het gehoord hebben: het was ongeveer om 1440-1450 uur en het was de plaat na Wordy Rappinghood van de Chicks on Speed.
Ik zal de uitzending nog even posten als die online is.
geen idee maar lol jetsons @4:00quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:05 schreef Beelzebufo het volgende:
Een klassieke 'Help, ik zoek...' Zie op 2:50
Ik zou érg graag willen weten wat dit is, alvast voor mijn begrafenis...
1. Brooklyn Bouncequote:Op zaterdag 9 april 2011 21:42 schreef piertje2 het volgende:
hallo zoek 2 nummers
groepje met iets harde dancemuziek ( 1 neger en geloof 2 dames)
is trouwens al wat jaartjes oud
en dat Russische astronauten dans nummer
Heel raar gokje:quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:24 schreef deadly_kiss het volgende:
ik ben opzoek naar een (waarschijnlijk) nieuw nummer wat vandaag te horen was op 3fm...
vergeten te kijken naar de tijd,was op mn werk![]()
het is een soort van country/western deuntje ..iets met een snelle viool ofzomet een flinke bass er doorheen gemixed.
ik heb het misschien 30sec gehoord en heb geen idee of er tekst in voor komt..
ik heb echt 3 sec onthouden van het deuntje ..dat is alles wat ik weet![]()
het nummer is nergens mee te vergelijken.. dus je weet het, of je hebt geen idee waar ik het over heb
Andere optie, eveneens een gok:quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:24 schreef deadly_kiss het volgende:
ik ben opzoek naar een (waarschijnlijk) nieuw nummer wat vandaag te horen was op 3fm...
vergeten te kijken naar de tijd,was op mn werk![]()
het is een soort van country/western deuntje ..iets met een snelle viool ofzomet een flinke bass er doorheen gemixed.
ik heb het misschien 30sec gehoord en heb geen idee of er tekst in voor komt..
ik heb echt 3 sec onthouden van het deuntje ..dat is alles wat ik weet![]()
het nummer is nergens mee te vergelijken.. dus je weet het, of je hebt geen idee waar ik het over heb
Muziek speciaal gecomponeerd voor die serie denk ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:05 schreef Beelzebufo het volgende:
Een klassieke 'Help, ik zoek...' Zie op 2:50
Ik zou érg graag willen weten wat dit is, alvast voor mijn begrafenis...
Sneller dan Cotton eye Joe??? Dat is zeer onwaarschijnlijk... Maar ik denk dat je bedoelt dat ie harder is...quote:Op zondag 10 april 2011 09:40 schreef deadly_kiss het volgende:
Beide niet, het is echt een brandnew nummer en het gaat sneller dan die 2.. echt een dance nummer ofzo.
Die weet ik dan weer wel: de 5e hongaarse dans van Brahmsquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:43 schreef SockPants het volgende:
[..]
geen idee maar lol jetsons @4:00
also, hoe heet dat nummer wat ze spelen bij die mcdonalds chicken sensation reclame met die violen?
Ik ben zo maar bang van wel...quote:Op zondag 10 april 2011 01:36 schreef padlarf het volgende:
[..]
Muziek speciaal gecomponeerd voor die serie denk ik
Het is dan wel geen viool, maar deze komt af en toe ook wel eens op 3fm, lijkt een klein beetje op je beschrijving.quote:Op zondag 10 april 2011 10:14 schreef deadly_kiss het volgende:
jawel :p hij gaat echt sneller en de beat is ook harder.
ik baal ervan... ik heb geen naam ofzo en geen tekst..
ik heb geen idee waar ik op moet googlen.. denk dat ik nog een aantal weken moet afwachten tot ik hem toevallig weer hoor
Thanksquote:Op zondag 10 april 2011 13:34 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Die weet ik dan weer wel: de 5e hongaarse dans van Brahms
quote:Op zondag 10 april 2011 14:00 schreef SockPants het volgende:
[..]
Thankshij was me wel bekend maar ik ken die namen en titels niet meer. Dat tweede deel (vanaf 0:40 ofzo) trouwens, ik wist niet dat dat hetzelfde lied was
![]()
HA!!! yes yes yesquote:Op zondag 10 april 2011 13:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het is dan wel geen viool, maar deze komt af en toe ook wel eens op 3fm, lijkt een klein beetje op je beschrijving.
quote:Op zondag 10 april 2011 14:13 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
HA!!! yes yes yes![]()
![]()
![]()
mijn beschrijving klopte voor geen meter maar het is een wonder dat je hem hebt gevonden![]()
dankewel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |