abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94204907

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld? :?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips:

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
• Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op Ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
• Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op IMDb
• Als je de muziek zoekt van een filmpje op YouTube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
• Heb je een stukje tekst uit een nummer?
Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
• Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
• Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
• Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!

Handige links:

Midomi
Musipedia Whistle
Tunatic
Muziek van de reclame
Adformatie Campagnes
Muziek in de reclame (nieuw!)
Commercials (nieuw!)
Melodycatcher (nieuw!)
Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB & willem888 voor de bijdragen *O*

Waar is dit topic niet voor bedoeld? :N

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
• Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Vorig topic: #305

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem weer sticky maken.

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco

Game on!
full stops and exclamation marks
pi_94205010
http://vocaroo.com/?media=vjFdqmXG1XeJsqkod

Dit, telkens herhaald en het liedje eindigt met een man die het deuntje nafluit.Het liedje is niet bepaald recent en heeft een Fatboy slim feel zover ik me herinner. Thanks! 'k Word er zot van.
  woensdag 16 maart 2011 @ 19:25:10 #3
281620 KrustyKuntz
Registered Daterape.
pi_94205304
Jaren 90, clip is in zwart/wit en speelt zich af in een mortuarium. Jongen en een meisje zingen elkaar toe in een dance-achtige plaat en eindigen ieder refrein met nananananana.......

:D
You're gay and I don't aprohoooooove!
pi_94205579
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 19:06 schreef Micson het volgende:

[..]

Het zou zomaar deze kunnen zijn ;)

nee het is vrolijker, meer zomers...

Nieuw topic dus plaats hem hier even opnieuw:
Hoi, ik zoek een nummer dat de laatste tijd wel vaker op 3fm wordt gedraaid, maar ik ben er nog steeds niet achter hoe hij heet dus probeer ik het hier maar.

Het is een bekend nummer van 'nu', het is een vrolijk nummer, en er wordt volgens mij Down Down Down in gezongen, en op de achtergrond hoor je een gitaar ...

Rara wie weet welke ik bedoel, kan hem in de hitlijsten niet vinden, of ik heb niet goed gekeken....
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
  woensdag 16 maart 2011 @ 19:33:53 #5
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_94205810
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 19:25 schreef KrustyKuntz het volgende:
Jaren 90, clip is in zwart/wit en speelt zich af in een mortuarium. Jongen en een meisje zingen elkaar toe in een dance-achtige plaat en eindigen ieder refrein met nananananana.......

:D
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 16 maart 2011 @ 20:05:14 #6
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_94207890
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 19:30 schreef Swomp het volgende:

[..]

Hoi, ik zoek een nummer dat de laatste tijd wel vaker op 3fm wordt gedraaid, maar ik ben er nog steeds niet achter hoe hij heet dus probeer ik het hier maar.

Het is een bekend nummer van 'nu', het is een vrolijk nummer, en er wordt volgens mij Down Down Down in gezongen, en op de achtergrond hoor je een gitaar ...

Rara wie weet welke ik bedoel, kan hem in de hitlijsten niet vinden, of ik heb niet goed gekeken....

And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_94208016
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 20:05 schreef Gambolputty het volgende:

[..]

nee ook niet helaas... het is volgens mij ook een vrij nieuw nummer.
  woensdag 16 maart 2011 @ 20:12:54 #8
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_94208455
quote:
99s.gif Op woensdag 16 maart 2011 19:30 schreef Swomp het volgende:

[..]

Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_94209022
quote:
5s.gif Op woensdag 16 maart 2011 20:12 schreef donroyco het volgende:

[..]

Jaja dat is hem *O* Bedankt ^O^ 8-)
  woensdag 16 maart 2011 @ 20:23:07 #10
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_94209083
quote:
99s.gif Op woensdag 16 maart 2011 20:22 schreef Swomp het volgende:

[..]

Jaja dat is hem *O* Bedankt ^O^ 8-)
Geen dank. :7
pi_94209529
Hoe heet het liedje dat aan het einde van de Champions League avond gedraaid wordt, tijdens het slotfilmpje?

Vorig topic werd het ook al gevraagd, maar het nummer dat ik zoek stond er toen niet bij.
  woensdag 16 maart 2011 @ 20:55:11 #12
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_94211139
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe heet het liedje dat aan het einde van de Champions League avond gedraaid wordt, tijdens het slotfilmpje?

Vorig topic werd het ook al gevraagd, maar het nummer dat ik zoek stond er toen niet bij.
Deze?
  woensdag 16 maart 2011 @ 21:08:07 #14
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_94211813
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, dat is 'm! Thx! ^O^
Geen dank. :7
  woensdag 16 maart 2011 @ 23:52:42 #15
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_94221358
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
pi_94222159
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 19:19 schreef Morkat1991 het volgende:
http://vocaroo.com/?media=vjFdqmXG1XeJsqkod

Dit, telkens herhaald en het liedje eindigt met een man die het deuntje nafluit.Het liedje is niet bepaald recent en heeft een Fatboy slim feel zover ik me herinner. Thanks! 'k Word er zot van.
Het liedje word dikwijls gebruikt op de belgische radio zender MNM, De Cock Late Night tijdens gesprekken, mocht dit iemand helpen.
  donderdag 17 maart 2011 @ 06:36:53 #17
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_94226322
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 00:09 schreef Morkat1991 het volgende:

[..]

Het liedje word dikwijls gebruikt op de belgische radio zender MNM, De Cock Late Night tijdens gesprekken, mocht dit iemand helpen.
Het zegt me wel iets, maar kan er niet op komen.... Ik hoop vandaag een 'ojaaaa' momentje te krijgen ;)
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_94230578
Ik zoek een housenummer.
Ik hoorde hem een tijdje terug op SlamFM, dus volgens mij is het een redelijk nieuw nummer.

De titel is geloof ik iets van Breakdance of Breakdancer.
Het refrein is een heel vrolijk liedje, de DJ vertelde ook dat dit riedeltje gestolen was uit een ouder liedje.

Ik ben dus alleen de naam vergeten :N
pi_94232113
quote:
99s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zoek een housenummer.
Ik hoorde hem een tijdje terug op SlamFM, dus volgens mij is het een redelijk nieuw nummer.

De titel is geloof ik iets van Breakdance of Breakdancer.
Het refrein is een heel vrolijk liedje, de DJ vertelde ook dat dit riedeltje gestolen was uit een ouder liedje.

Ik ben dus alleen de naam vergeten :N
pi_94232806
Ik zoek een stukje muziek van een filmpje met daffy duck :9
In het filmpje heeft hij een fruithoed op en zingt hij iets van : mama tjong-gero, mama tjong-gero, mamaai bla bla bla

Wie weet hoe dit liedje heet?
pi_94233229
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 11:37 schreef Prixie het volgende:

[..]

Thnx :D !
Ik dacht ook al dat het Avicii was, maar kon op youtube niks vinden :P
pi_94243733
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 06:36 schreef Roland1000 het volgende:

[..]

Het zegt me wel iets, maar kan er niet op komen.... Ik hoop vandaag een 'ojaaaa' momentje te krijgen ;)
Hah, op dat ojaa moment zit ik al een tijdje te wachten, maar het wil maar niet komen
pi_94246048
Weet iemand welk liedje er onder deze Jury promo van de XFactor zit?!

Ik moet het nummer echt hebben wat hieronder zit!!!0
pi_94251380

Iemand misschien een idee van track @ 00.14
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')