nee het is vrolijker, meer zomers...quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:25 schreef KrustyKuntz het volgende:
Jaren 90, clip is in zwart/wit en speelt zich af in een mortuarium. Jongen en een meisje zingen elkaar toe in een dance-achtige plaat en eindigen ieder refrein met nananananana.......
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:30 schreef Swomp het volgende:
[..]
nee het is vrolijker, meer zomers...
Nieuw topic dus plaats hem hier even opnieuw:
Hoi, ik zoek een nummer dat de laatste tijd wel vaker op 3fm wordt gedraaid, maar ik ben er nog steeds niet achter hoe hij heet dus probeer ik het hier maar.
Het is een bekend nummer van 'nu', het is een vrolijk nummer, en er wordt volgens mij Down Down Down in gezongen, en op de achtergrond hoor je een gitaar ...
Rara wie weet welke ik bedoel, kan hem in de hitlijsten niet vinden, of ik heb niet goed gekeken....
nee ook niet helaas... het is volgens mij ook een vrij nieuw nummer.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:30 schreef Swomp het volgende:
[..]
nee het is vrolijker, meer zomers...
Nieuw topic dus plaats hem hier even opnieuw:
Hoi, ik zoek een nummer dat de laatste tijd wel vaker op 3fm wordt gedraaid, maar ik ben er nog steeds niet achter hoe hij heet dus probeer ik het hier maar.
Het is een bekend nummer van 'nu', het is een vrolijk nummer, en er wordt volgens mij Down Down Down in gezongen, en op de achtergrond hoor je een gitaar ...
Rara wie weet welke ik bedoel, kan hem in de hitlijsten niet vinden, of ik heb niet goed gekeken....
Geen dank.quote:
Deze?quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe heet het liedje dat aan het einde van de Champions League avond gedraaid wordt, tijdens het slotfilmpje?
Vorig topic werd het ook al gevraagd, maar het nummer dat ik zoek stond er toen niet bij.
Geen dank.quote:
Het liedje word dikwijls gebruikt op de belgische radio zender MNM, De Cock Late Night tijdens gesprekken, mocht dit iemand helpen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:19 schreef Morkat1991 het volgende:
http://vocaroo.com/?media=vjFdqmXG1XeJsqkod
Dit, telkens herhaald en het liedje eindigt met een man die het deuntje nafluit.Het liedje is niet bepaald recent en heeft een Fatboy slim feel zover ik me herinner. Thanks! 'k Word er zot van.
Het zegt me wel iets, maar kan er niet op komen.... Ik hoop vandaag een 'ojaaaa' momentje te krijgenquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:09 schreef Morkat1991 het volgende:
[..]
Het liedje word dikwijls gebruikt op de belgische radio zender MNM, De Cock Late Night tijdens gesprekken, mocht dit iemand helpen.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zoek een housenummer.
Ik hoorde hem een tijdje terug op SlamFM, dus volgens mij is het een redelijk nieuw nummer.
De titel is geloof ik iets van Breakdance of Breakdancer.
Het refrein is een heel vrolijk liedje, de DJ vertelde ook dat dit riedeltje gestolen was uit een ouder liedje.
Ik ben dus alleen de naam vergeten
Hah, op dat ojaa moment zit ik al een tijdje te wachten, maar het wil maar niet komenquote:Op donderdag 17 maart 2011 06:36 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Het zegt me wel iets, maar kan er niet op komen.... Ik hoop vandaag een 'ojaaaa' momentje te krijgen
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:35 schreef HAL9000S het volgende:
Speaking of which..... kan iemand me helpen deze track te id-en?
http://soundcloud.com/vsgx/pr-004-flemming-dalum-lost
van 04:40 tot 05:20, het is volgens mij een oude synthesizer hit.... het klinkt erg bekend maar kan er niet op komen.
argh ik dacht even I robot, die lijkt er op als in zelfde soort sound, maar het is een ander van hen. ik ken het iig wel en zoek ff verderquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:56 schreef HAL9000S het volgende:
Ah dat zou goed kunnen ja.... m'n pa draaide vroeger altijd I robot, dus daar zou ie op kunnen staan. Ff checken.
Gevondenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:04 schreef HAL9000S het volgende:
Hmmm, nee daar staat ie niet op iddVerder zoeken dan maar.....
Ah thanxquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:08 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ah thanxWat een heerlijk nummer zeg
Na het browsen van de I robot nummers kwam ik er trouwens weer achter hoe briljant dat album is, binnenkort maar weer eens opzetten.... heb 'm nog op LP liggen ergens volgens mij.
Heb je een linkje naar de video?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:12 schreef DNDC het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer dat Sport1 altijd gebruikt in de promo voor de wedstrijden die in het aankomende weekend worden uitgezonden, kan het zelf niet achterhalen.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:43 schreef davako het volgende:
Ik hoor de laatste tijd een nummer op de radio welke heel erg klassiek achtig aan doet, heb echter geen idee wie de zanger is of hoe het nummer heet.
Het is duidelijk een mannelijke zanger alhoewel hij heel erg wisselt in het nummer in toonhoogtes.
Ik hoop dat iemand met deze karige beschrijving weet over welk nummer ik het heb.
Nee dat is hem niet. Het nummer dat ik zoek klinkt meer klassieker.quote:
Omschrijf klassieker?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:52 schreef davako het volgende:
[..]
Nee dat is hem niet. Het nummer dat ik zoek klinkt meer klassieker.
Il Divo?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:57 schreef davako het volgende:
De muziek opbouw iig geen harde drum erdoor heen. Zijn stem doet het meeste in het nummer. Het zou in het straatje van el divo kunnen vallen.
Die ja. Maar hun zijn het niet. Want het wordt door één zanger gezongen.quote:
?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:43 schreef davako het volgende:
Ik hoor de laatste tijd een nummer op de radio welke heel erg klassiek achtig aan doet, heb echter geen idee wie de zanger is of hoe het nummer heet.
Het is duidelijk een mannelijke zanger alhoewel hij heel erg wisselt in het nummer in toonhoogtes.
Ik hoop dat iemand met deze karige beschrijving weet over welk nummer ik het heb.
Jij bent een heldquote:
Immediate Music - Boy Wonder ;-)quote:
Woww! Helemaal top!quote:
1. ???quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:21 schreef Compass het volgende:
Ik zoek 2 nummers, ze zijn (waren) regelmatig te zien op Brand New van MTV maar ik kom ze opeens niet meer tegen!
1 nummer waarbij een witte achtergrond is en een zwembad waarbij een gekleurde dame zingt en er zijn ook stukjes in een auto opgenomen volgens mij.
Ander nummer is beetje Lady Gaga achtig alleen een dame met zwart haar en SM achtige kleding aan. Ook hebben ze in de clip iets met haar lippen gedaan waardoor er allemaal puntjes van metaal (of iets dergelijks) op zitten.
Alvast Bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |