abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 25 februari 2011 @ 00:47:37 #1
862 Arcee
Look closer
pi_93290239

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld? :?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips:

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
• Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op Ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
• Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op IMDb
• Als je de muziek zoekt van een filmpje op YouTube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
• Heb je een stukje tekst uit een nummer?
Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
• Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
• Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
• Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!

Handige links:

Midomi
Musipedia Whistle
Tunatic
Muziek van de reclame
Adformatie Campagnes
Muziek in de reclame (nieuw!)
Commercials (nieuw!)
Melodycatcher (nieuw!)
Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB & willem888 voor de bijdragen *O*

Waar is dit topic niet voor bedoeld? :N

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
• Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Vorig topic: #304

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem weer sticky maken.

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco

Game on!
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_93290396
Bedankt voor het openen. :)
pi_93292899
En sticky.
full stops and exclamation marks
  vrijdag 25 februari 2011 @ 12:24:43 #4
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_93302277
Ik zoek een nummer waarin de mannelijke zanger "Dom diggie diggie .. dom dom" ofzo zingt.

Aangezien dat niet heel duidelijk is, een housenummer met Caribische drums, net zoals Shake ya bam bam, zoals bij deze rond 1:45. Hij is zeker niet nieuw, maar ik kan niet meer op de titel komen :(

pi_93302569
quote:
Nee, echt een house nummer. Verder klinkt het alsof het wordt gezongen door een grote neger :')
  Boks-Chick vrijdag 25 februari 2011 @ 13:04:32 #8
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_93303259
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:43 schreef SuperRogier het volgende:

[..]

Nee, echt een house nummer. Verder klinkt het alsof het wordt gezongen door een grote neger :')
?
lolwut
pi_93304754
quote:
Ik heb gister in een kroeg een leuk liedje gehoord, aangezien ik een tikkeltje onder invloed was heb ik de omschrijving maar lichtelijk opgeschreven en hoopte ik dat hier wat uit te halen was.
Het ging zo: Punta punta punta ta, gezongen door een waarschijnlijk zuid amerikaanse man.
nadat hij dit een aantal keer riep volgde een vrolijk melodietje.
Weet iemand wat ik bedoel?
Het kan ook puta zijn geweest,
en het is een modern liedje,
dat je in discotheken zou horen.
Uit het vorige topic, nog steeds niet gevonden :(
  vrijdag 25 februari 2011 @ 17:35:46 #10
17864 Ablaze
Is niet meer te houwe!
pi_93314845
Ik zoek een nummer dat ik graag als achtergrondtrack voor een filmpje wil gebruiken.

Het is een dance nummer uit de jaren '90 (1995 zo'n beetje?) waarin veel ping pong geluiden voorkomen.

Weet iemand welke ik bedoel? :)
Ga doorrrrrr!
  vrijdag 25 februari 2011 @ 17:57:58 #11
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_93315592
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 17:35 schreef Ablaze het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik graag als achtergrondtrack voor een filmpje wil gebruiken.

Het is een dance nummer uit de jaren '90 (1995 zo'n beetje?) waarin veel ping pong geluiden voorkomen.

Weet iemand welke ik bedoel? :)
Deze?

And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 18:23:14 #12
17864 Ablaze
Is niet meer te houwe!
pi_93316477
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 17:57 schreef Gambolputty het volgende:

[..]

Deze?

Thanks, maar nee, dat is 'm niet :)

Het nummer is minstens een jaar of 3 nieuwer dan deze. Ik heb 'm al meer dan tien jaar niet gehoord, maar ik denk dat het een instrumentaal dansnummer is (geen old skool house).
Ga doorrrrrr!
pi_93316527

iemand enig idee hoe dit nummer heet?
ben er al een tijdje naar opzoek.
pi_93318635
quote:
19s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:04 schreef BrandX het volgende:

[..]

?
Die stem lijkt er heel veel op, maar is hem niet. Met oud bedoelde ik niet zo oud :@
Ik denk dat ik zelf flink m'n iTunes moet doorspitten :'(
pi_93319514
Ik zoek één of ander House album die ik ooit eens een keer op een camping had gekocht :D Op de voorkant van de cd hoes bevindt zich een plaatje met flats en een weg waar auto's over heen rijden in cartoon vorm, dus geen echte foto. Op de cd bevonden zich verschillende artiesten.

De nummers die ik me nog herinner waren:

Amber - I'm A Dreamer
En een liedje waar het refrein alleen maar Fuck You, Fuck You, Fuck You (slechtste nummer overigens van de cd)

Ik zal de persoon die het weet eeuwig dankbaar zijn, het was namelijk echt een bazen CD :D
Weerstand Met Bifido-Vezels
Geen suiker toegevoegd
pi_93319625
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:41 schreef iewl het volgende:

[..]

Uit het vorige topic, nog steeds niet gevonden :(
Edit: -Is hem niet-
Weerstand Met Bifido-Vezels
Geen suiker toegevoegd
pi_93341904
Ik zoek het nummer uit deze video bij 0:42
Hij komt mij heel bekend voor maar ik weet de naam niet..

Alvast bedankt ;)
  zaterdag 26 februari 2011 @ 11:55:21 #18
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_93342740
Ik zoek een nummer dat vaak gebruikt word bij series over Italië, dan krijg je opeens dat deuntje dat ieder mens wel kent, maar niet de naam van weet. Iemand een idee? Snel ritme heeft het deuntje in ieder geval.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 12:19:51 #19
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_93343512
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 11:23 schreef David891 het volgende:
Ik zoek het nummer uit deze video bij 0:42
Hij komt mij heel bekend voor maar ik weet de naam niet..

Alvast bedankt ;)
Jacob van Hage - On Stage
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_93344983
weet iemand hoe dat franse liedje heet wat je in Benidorm Bastards hoort.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 13:12:32 #21
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_93345114
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:08 schreef BradSpit het volgende:
weet iemand hoe dat franse liedje heet wat je in Benidorm Bastards hoort.
quote:
De muziek voor 'Benidorm Bastards' werd gecomponeerd door de muziekvirtuozen Pascal Deweze van Sukilove en Tim Van Hamel van Millionaire. Ze hebben de afleveringen bekeken en lieten hun muzikale breinen los op het beeldmateriaal van de gekke senioren.
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_93349989
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:12 schreef donroyco het volgende:

[..]

[..]

ik bedoel niet de theme song, maar het liedje wat je in elke aflevering wel een keer hoort.

check op 6:24

[ Bericht 30% gewijzigd door BradSpit op 26-02-2011 15:50:12 ]
pi_93350481
Ik ben al een tijdje op zoek naar een artiest/liedje. Volgens mij komt het ergens uit 2005. In diezelfde periode luisterde ik ook veel naar Pete Philly & Perquisite met name album mindstate en naar Kraak en Smaak, album boogie angst. Dus komt uit die periode.

Het enige wat mij is bijgebleven van het liedje dat ik zoek is volgens een gedeelte van het refrein en maar enkele woorden.

Money money money, moneyyyy.

Ik meen mij nog ter herinneren dat het een nederlandse artiest is en zit een beetje in de R&B en Soul hoek.

Hopelijk weet iemand welke ik bedoel.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 21:11:18 #24
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_93364883
Op TV5 komt na Question pour un champion vaak een reclame van een automerk, en daar zit een heerlijke achtergrondmuziek onder. Weet iemand toevallig hoe dat nummer heet?
  zaterdag 26 februari 2011 @ 21:19:01 #25
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_93365209
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:11 schreef Holograph het volgende:
Op TV5 komt na Question pour un champion vaak een reclame van een automerk, en daar zit een heerlijke achtergrondmuziek onder. Weet iemand toevallig hoe dat nummer heet?
Linkje of automerk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')