?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:43 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Nee, echt een house nummer. Verder klinkt het alsof het wordt gezongen door een grote neger
Uit het vorige topic, nog steeds niet gevondenquote:Ik heb gister in een kroeg een leuk liedje gehoord, aangezien ik een tikkeltje onder invloed was heb ik de omschrijving maar lichtelijk opgeschreven en hoopte ik dat hier wat uit te halen was.
Het ging zo: Punta punta punta ta, gezongen door een waarschijnlijk zuid amerikaanse man.
nadat hij dit een aantal keer riep volgde een vrolijk melodietje.
Weet iemand wat ik bedoel?
Het kan ook puta zijn geweest,
en het is een modern liedje,
dat je in discotheken zou horen.
Deze?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:35 schreef Ablaze het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik graag als achtergrondtrack voor een filmpje wil gebruiken.
Het is een dance nummer uit de jaren '90 (1995 zo'n beetje?) waarin veel ping pong geluiden voorkomen.
Weet iemand welke ik bedoel?
Thanks, maar nee, dat is 'm nietquote:
Die stem lijkt er heel veel op, maar is hem niet. Met oud bedoelde ik niet zo oudquote:
Edit: -Is hem niet-quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:41 schreef iewl het volgende:
[..]
Uit het vorige topic, nog steeds niet gevonden
Jacob van Hage - On Stagequote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:23 schreef David891 het volgende:
Ik zoek het nummer uit deze video bij 0:42
Hij komt mij heel bekend voor maar ik weet de naam niet..
Alvast bedankt
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:08 schreef BradSpit het volgende:
weet iemand hoe dat franse liedje heet wat je in Benidorm Bastards hoort.
quote:De muziek voor 'Benidorm Bastards' werd gecomponeerd door de muziekvirtuozen Pascal Deweze van Sukilove en Tim Van Hamel van Millionaire. Ze hebben de afleveringen bekeken en lieten hun muzikale breinen los op het beeldmateriaal van de gekke senioren.
ik bedoel niet de theme song, maar het liedje wat je in elke aflevering wel een keer hoort.quote:
Linkje of automerk?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:11 schreef Holograph het volgende:
Op TV5 komt na Question pour un champion vaak een reclame van een automerk, en daar zit een heerlijke achtergrondmuziek onder. Weet iemand toevallig hoe dat nummer heet?
Ja dat ben ik dus vergeten.. Ik hoopte dat iemand misschien TV5Monde kijkt en die dat toevallig weet. Het is volgens mij wel van een Frans automerk, maar op youtube kan ik het ook niet vinden..quote:
Misschien Caesars - Jerk It Out?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:11 schreef Holograph het volgende:
Op TV5 komt na Question pour un champion vaak een reclame van een automerk, en daar zit een heerlijke achtergrondmuziek onder. Weet iemand toevallig hoe dat nummer heet?
het lijkt op een remix van Pachebel's canon in D minorquote:Op zondag 27 februari 2011 18:13 schreef Anatool het volgende:
Iemand die weet wiens melig deuntje dit is ?
niet door een vrouw, maar bedoel je deze?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:36 schreef miss18 het volgende:
Ik zoek een nummer dat is gezongen door een vrouw op de beat van pittbull - calle d'ocho.
Iemand enig idee?
of dezequote:Op zondag 27 februari 2011 19:42 schreef kvd het volgende:
[..]
niet door een vrouw, maar bedoel je deze?
http://www.mojvideo.com/v(...)9694aa1002d664ada004
Fire Escape - Love Special Deliveryquote:Op maandag 28 februari 2011 07:56 schreef female81 het volgende:
Ik heb hier het laatste stukje van een sixties(-achtig) popnummer. Toen ik het gehele nummer wilde opzoeken, kreeg ik helaas een totaal andere te horen; blijkbaar klopte de aangegeven titel niet.
Wie weet hoe het nummer daadwérkelijk heet?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:35 schreef Ablaze het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik graag als achtergrondtrack voor een filmpje wil gebruiken.
Het is een dance nummer uit de jaren '90 (1995 zo'n beetje?) waarin veel ping pong geluiden voorkomen.
Weet iemand welke ik bedoel?
ik denk dan aan: for the love of money - Ojaysquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:39 schreef ewoot het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een artiest/liedje. Volgens mij komt het ergens uit 2005. In diezelfde periode luisterde ik ook veel naar Pete Philly & Perquisite met name album mindstate en naar Kraak en Smaak, album boogie angst. Dus komt uit die periode.
Het enige wat mij is bijgebleven van het liedje dat ik zoek is volgens een gedeelte van het refrein en maar enkele woorden.
Money money money, moneyyyy.
Ik meen mij nog ter herinneren dat het een nederlandse artiest is en zit een beetje in de R&B en Soul hoek.
Hopelijk weet iemand welke ik bedoel.
Lijkt erop, maar helaas... het is hem niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Fire Escape - Love Special Delivery
Volgens mij toch wel hoor.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:04 schreef female81 het volgende:
[..]
Lijkt erop, maar helaas... het is hem niet.
Ik begon al bijna aan mezelf te twijfelen.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:12 schreef female81 het volgende:
O ja, ik zat met m'n vermoeide hoofd een verkeerde YouTube-file van dezelfde artiest aan te klikken.
Je had dus wél gelijk.
kunnen er zoveel zijn. vaak wordt O sole Mio gebruikt, maar welke je ook vaak hoort is:quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik zoek een nummer dat vaak gebruikt word bij series over Italië, dan krijg je opeens dat deuntje dat ieder mens wel kent, maar niet de naam van weet. Iemand een idee? Snel ritme heeft het deuntje in ieder geval.
Gokje :quote:Op maandag 28 februari 2011 22:23 schreef nijmegen19 het volgende:
Ik zoek een liedje. Volgens mij is het liedje vrij recent, gezongen door een vrouw.
Het refrein bevat o.a. de tekst: "For you".
For you-hoe-oe oe oe oe hoe oe hoe oe.
Zoiets gaat die
Bedankt!
Ik zoek een nummer dat vaak gebruikt word bij series over Italië, dan krijg je opeens dat deuntje dat ieder mens wel kent, maar niet de naam van weet. Iemand een idee? Snel ritme heeft het deuntje in ieder geval.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
Nee, dat is hem niet. Hij is instrumentaal, en ieder mens kan hem meefluiten. LEGO Island had dat deuntje volgens mij ook bij de pizzaria.
Ik heb hem nog, verlepte Windows 7 laat hem niet spelen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:50 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Lego Island moet ik hier nog ergens hebben liggen. Ik wou al bijna dat spel weer gaan opzoeken.
Hehe.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:12 schreef JochemP het volgende:
[..]
Je bent een held.En niet alleen omdat je voor Feyenoord bent
![]()
Bedankt
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:00 schreef Woep het volgende:
hoorde vandaag een nummertje op de radio, weet alleen niet meer welke zender. Vrouwelijke artiest, is volgens mij een redelijk bekend nummer. Ecth zo een skyradio/3fm nummer. De tekst in het refrein gaat iets van "call out you're name, you're name".. ik sliep nog half vanochtend.
Ik weet het niet, maar ik ben zelf wel benieuwd naar het nummer van 27:20 tot 29:20.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:57 schreef santiagojwz het volgende:
het valt mij echt op hoeveel muziek ik vaak ken uit reisprogrammas, maar hier ontgaat het mij even
http://3opreis.bnn.nl/video/ffdde1673976f47f5218dc05e29b2561
26:10 minuten.
als iemand trouwens het introliedje weet, dan zou ik het ook op prijs stellen. Helaas geen vocals erbij waar ik op zou kunnen zoeken.
Introliedje heb ik zelfs reeds gevonden: Just Jack - Starz in Their Eyes
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:57 schreef santiagojwz het volgende:
het valt mij echt op hoeveel muziek ik vaak ken uit reisprogrammas, maar hier ontgaat het mij even
http://3opreis.bnn.nl/video/ffdde1673976f47f5218dc05e29b2561
26:10 minuten.
nee, ben bekend met Graffiti6, dat had ik meteen herkendquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:23 schreef nijmegen19 het volgende:
Ik zoek een liedje. Volgens mij is het liedje vrij recent, gezongen door een vrouw.
Het refrein bevat o.a. de tekst: "For you".
For you-hoe-oe oe oe oe hoe oe hoe oe.
Zoiets gaat die
Bedankt!
Waar is de reclame van ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:16 schreef Tamashii het volgende:
Aaah. Ik heb heel google al afgezocht maar ver kom ik niet.
Ik zoek een reclame liedje. Eentje waarin een meisje/vrouw zingt met hele hoge tonen en dan weer wat lager.
Welke reclame?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:16 schreef Tamashii het volgende:
Aaah. Ik heb heel google al afgezocht maar ver kom ik niet.
Ik zoek een reclame liedje. Eentje waarin een meisje/vrouw zingt met hele hoge tonen en dan weer wat lager.
Ik zou zeggen google "Hitzone 2007" en ga de nummers af! :-)quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:24 schreef zoekje het volgende:
hooi, ik heb speciaal voor dit topic een fok-account aangemaakt![]()
in ieder geval: ik ben echt zwaaar wanhopig op zoek naar een liedje. alleen ik weet er niet zoveel meer van!
het is een dance liedje die rond 2007/2008 wel eens gedraaid werd. hij werd heel vaak gedraaid op TMF radio! er word in gezongen in het engels. volgens mij is het nooit echt een heel grote hit geweest.
verder weet ik nog iets van de clip: het waren allemaal van die vrouwen die zogenaamd sexy bewegen. verder hadden die vrouwen iets van een paraplu of parasol in verschillende kleuren. er kwamen in ieder geval veel verschillende kleuren in voor zoals felgeel, felrood enz.
ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Hmm.. deze?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:40 schreef Tamashii het volgende:
Lekker duidelijk he.
Ik heb geen idee wat voor reclame, volgens mij eentje met zon.
Het gokje is het echt TOTAAL niet. Het is qua instrumenten een erg rustig nummer, de zang begint hoog, volgens mij met: AND I GOT A. En dan word het steeds normaler qua toonhoogte en dan een beetje zacht.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:40 schreef Tamashii het volgende:
Lekker duidelijk he.
Het gokje is het echt TOTAAL niet. Het is qua instrumenten een erg rustig nummer, de zang begint hoog, volgens mij met: AND I GOT A. En dan word het steeds normaler qua toonhoogte en dan een beetje zacht.
The Cranberries - Zombie??quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:40 schreef Tamashii het volgende:
Lekker duidelijk he.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! Hoe weet je datquote:
helaas nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:36 schreef iggyinthehouse het volgende:
Mason vs Princess Superstar - Perfect
De orginele versiequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:36 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
welke versie van Cocotte zit hier in? Het is volgens mij niet de boys noize remix?
Moest hier aan denken;quote:Op vrijdag 4 maart 2011 06:44 schreef Roppenzo het volgende:
Ik heb sinds gister een deuntje in mijn kop en weet totaal niet wat de titel en/of artiest is..
heb het ff heel vals ingezongen:
http://www20.zippyshare.com/v/33345226/file.html
zal een discoachtig nummer zijn tussen '88-'92
toonhoogte zit een beetje op het refrein van dit nummer:
Jij dude..jij bent een f#cking held!quote:
Nou, ik heb een hele brede muzieksmaak en ken heel veel nummers al zeg ik het zelf. Ik ben een levende Shazam zeg maar..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:02 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
Jij dude..jij bent een f#cking held!
wrom ken je zo'n nummer? :-)
Ik ken hem ook hoor! Hitje geweest in het jaar '92 volgens mij!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:02 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
Jij dude..jij bent een f#cking held!
wrom ken je zo'n nummer? :-)
is het niet iets met beachvolleybal op het strand?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:01 schreef zoekje het volgende:
[..]
helaas nietmaar het is wel een nummer uit dat genre.
en ik heb nu op hitzone ook al gezocht. geen van de liedjes was hem, maar ik ben nu er wel bijna zeker van dat het in 2008 was en niet in 2007.
super bedankt voor de hulp in ieder geval! als iemand anders nog een suggestie heeft, graag!
gokjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:46 schreef BradSpit het volgende:
ik zoek trouwens ook een liedje.. de clip draaide een aantal jaar geleden op tmf.. clip ging als volgt, sexy eigenares van de villa met zwembad die lekker ligt te zonnen en eet een ijsje op haar chezlong in haar sexy bikini, en er komt zo een jonge ventje bij haar thuis die het zwembad komt schoonmaken en van afstand op haar zit te geilen ..
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:08 schreef Orion198 het volgende:
Ik zoek een liedje uit jaren 80.
Engels. geloof met Surinaamse zangeres.
Het is een swing/dans lied.
Je ziet dan een jongen en een meisje in de clip met allemaal volwassene dansende mensen.
De vader van dat meisje vind het niet leuk dat zijn dochter danst met een jongen (ze heeft wel veel te kort rokje aan)
Vervolgens gaat de vader met zangeres dansen....
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:46 schreef BradSpit het volgende:
ik zoek trouwens ook een liedje.. de clip draaide een aantal jaar geleden op tmf.. clip ging als volgt, sexy eigenares van de villa met zwembad die lekker ligt te zonnen en eet een ijsje op haar chezlong in haar sexy bikini, en er komt zo een jonge ventje bij haar thuis die het zwembad komt schoonmaken en van afstand op haar zit te geilen ..
quote:
nee allebei niet, het was volgens mij een liedje van een DJ. De sexy vrouw kon (qua leeftijd) wel de moeder van de poolcleaner zijn..quote:
Niet meer info?quote:Op zondag 6 maart 2011 10:15 schreef Orion198 het volgende:
En ik zoek ook liedje (jaar 2000)
Naar een zangeres die zong van af een dak
En ik weet dat dr broer een bekende zanger is... (zo bekend dat ik het niet weet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |