abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 april 2011 @ 23:08:04 #1
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_95051694

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld? :?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips:

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
• Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op Ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
• Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op IMDb
• Als je de muziek zoekt van een filmpje op YouTube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
• Heb je een stukje tekst uit een nummer?
Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
• Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
• Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
• Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!

Handige links:

Midomi
Musipedia Whistle
Tunatic
Muziek van de reclame
Adformatie Campagnes
Muziek in de reclame (nieuw!)
Commercials (nieuw!)
Melodycatcher (nieuw!)
Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB & willem888 voor de bijdragen *O*

Waar is dit topic niet voor bedoeld? :N

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
• Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Vorig topic: #306

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem weer sticky maken.

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco

Game on!
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_95051794
quote:
15s.gif Op maandag 4 april 2011 23:07 schreef donroyco het volgende:

[..]

Al de derde keer binnen 2 pagina's :D
:D
  maandag 4 april 2011 @ 23:10:45 #3
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_95051872
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 23:09 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

:D
En dat terwijl de Dirtyphonics Remix lekkerder is :P
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_95052408
quote:
12s.gif Op maandag 4 april 2011 23:10 schreef donroyco het volgende:

[..]

En dat terwijl de Dirtyphonics Remix lekkerder is :P
En dat terwijl de volgende (nog betere) single al over 20 dagen uitkomt. :P
  maandag 4 april 2011 @ 23:35:38 #5
316920 DonnyDarko
It's a mad world
pi_95053065
Ik zou graag het nummer willen weten van een reclame, ik schat zo'n 2 jaar oud, over de randstad.
De reclame kwam er op neer dat mensen oa beter werden voor het millieu, en het was een electronisch muziekje.
Kan iemand hier mij helpen?
K zit nu op mn telefoon, morgen zal ik proberen de youtubelink te posten
Tonight Is On Again I Talked To All My Friends Into The Village We Get Down Down Down
pi_95055973
Heb al de hele dag een nummer in me hoofd
is een recent nummer van een muzikant die veel instrumenten speelt.
de melodie wordt vooral gespeeld door een trompet, er komt geen zang in voor
er staat me iets bij dat in de titel 'afro' of 'man' voorkomt.

Volgens mij was hij ook een keer op tv laatst

iemand een idee?
pi_95056109
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 01:04 schreef bobflob het volgende:
Heb al de hele dag een nummer in me hoofd
is een recent nummer van een muzikant die veel instrumenten speelt.
de melodie wordt vooral gespeeld door een trompet, er komt geen zang in voor
er staat me iets bij dat in de titel 'afro' of 'man' voorkomt.

Volgens mij was hij ook een keer op tv laatst

iemand een idee?
pi_95056134
quote:
ja thx die bedoelde ik
pi_95057198
Sticky.
full stops and exclamation marks
pi_95061260
Ik zoek een Afrikaans of samba achtig nummer wat denk ik rond de jaren '80 redelijk populair was, of mss begin jaren '90. Opzwepend nummer door een groep vrouwen gezongen en het refrein eindigt van hoog naar laag op ya ya ye ye of zoiets..Ik weet de hele melodie nog van het refrein maar ik heb geen idee meer in welke taal het gezongen word.
pi_95061900
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 10:47 schreef baladi het volgende:
Ik zoek een Afrikaans of samba achtig nummer wat denk ik rond de jaren '80 redelijk populair was, of mss begin jaren '90. Opzwepend nummer door een groep vrouwen gezongen en het refrein eindigt van hoog naar laag op ya ya ye ye of zoiets..Ik weet de hele melodie nog van het refrein maar ik heb geen idee meer in welke taal het gezongen word.
Anders even de melodie fluiten/neuriën en dat even uploaden. :)
  dinsdag 5 april 2011 @ 12:35:46 #12
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_95065163
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 10:47 schreef baladi het volgende:
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_95065467
Ja dat is 'm !!! Echt leuk dat ik dat nu weer hoor! Bedankt! Wat een foute clip trouwens..

[ Bericht 20% gewijzigd door baladi op 05-04-2011 12:46:03 (clip) ]
  dinsdag 5 april 2011 @ 12:53:25 #14
303136 Roland1000
pi_95065834
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:43 schreef baladi het volgende:
Ja dat is 'm !!! Echt leuk dat ik dat nu weer hoor! Bedankt! Wat een foute clip trouwens..
Graag gedaan!

Foute clip, maar een van mijn favoriete nummers uit de jaren (eind) '80! Wat een energie straalt daar vanaf!
pi_95101751
een clip met een vrouw die over straat loopt met een groot hart :/
Uiteindelijk heeft iedereen recht op zelfdestructie.
  woensdag 6 april 2011 @ 00:23:16 #16
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_95102088
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:16 schreef krankzinnige het volgende:
een clip met een vrouw die over straat loopt met een groot hart :/
Ok stelletje hokboeren
pi_95106846
Ik heb hier twee popnummers waarvan ik er pas laat in het nummer achter kwam dat het wel wat was (vandaar de korte fragmentjes), en geen flauw idee wat het is.

*vervloekt het als zenders hun playlist niet weergeven*

Het betrof in beide gevallen een Franse zender, eentje die vanaf de late jaren 80 t/m midden jaren 00 draait (recent kan het dus niet zijn), en misschien zijn ze daar bekender dan hier. Mogelijk zijn deze gegevens bruikbaar. Wie weet ze?

Verder was er op dezelfde zender ook nog eentje te horen waarbij telkens de zin 'You'll be the woman' terug kwam, maar daarbij was ik helaas écht te laat om er nog iets van op te nemen. Zit in dezelfde richting als de twee hierboven. Kleine kans dat iemand hier uit komt, maar wie weet...

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2011 08:05:32 ]
  woensdag 6 april 2011 @ 09:14:33 #18
160029 Sequencial
Psychophonic
pi_95108133
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 07:58 schreef female81 het volgende:
Verder was er op dezelfde zender ook nog eentje te horen waarbij telkens de zin 'You'll be the woman' terug kwam, maar daarbij was ik helaas écht te laat om er nog iets van op te nemen. Zit in dezelfde richting als de twee hierboven. Kleine kans dat iemand hier uit komt, maar wie weet...
?
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_95108450
Nee, van dat nummer kan ik inmiddels elke milliseconde dromen. Het betreft een (in ieder geval in Nederland) vrij onbekend nummer.
  woensdag 6 april 2011 @ 10:23:00 #20
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_95110718
Bedankt!
pi_95119255
Ik ben op zoek naar 't nummer dat onder de NBA-reclame (basketbal) van Sport1 gedraaid wordt. Ik ken 't ergens van, maar kom er dus niet aan uit welk nummer 't is.

Iemand enig idee?
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 6 april 2011 @ 14:31:00 #23
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_95119584
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik ben op zoek naar 't nummer dat onder de NBA-reclame (basketbal) van Sport1 gedraaid wordt. Ik ken 't ergens van, maar kom er dus niet aan uit welk nummer 't is.

Iemand enig idee?
Link?
pi_95124773
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:31 schreef donroyco het volgende:

[..]

Link?
Kan er zo niets over op internet vinden (daar had ik ook al naar gezocht), maar ik zal proberen z.s.m. een fragmentje op te nemen. Deuntje is zo herkenbaar dat wel iemand 't moet weten gok ik.

Beetje zachtjes, maar 't is al iets: klik

[ Bericht 10% gewijzigd door Eric_Cantona op 06-04-2011 16:49:37 ]
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 6 april 2011 @ 17:39:28 #25
303136 Roland1000
pi_95127526
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 07:58 schreef female81 het volgende:
Ik heb hier twee popnummers waarvan ik er pas laat in het nummer achter kwam dat het wel wat was (vandaar de korte fragmentjes), en geen flauw idee wat het is.

*vervloekt het als zenders hun playlist niet weergeven*

Het betrof in beide gevallen een Franse zender, eentje die vanaf de late jaren 80 t/m midden jaren 00 draait (recent kan het dus niet zijn), en misschien zijn ze daar bekender dan hier. Mogelijk zijn deze gegevens bruikbaar. Wie weet ze?

Vergezochte gok:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')