Dat is iets wat in overleg gaat en op een gegeven moment rammelt het vanzelf. Toch? Of het rammelt niet.quote:Op maandag 4 april 2011 21:01 schreef Probability het volgende:
Voor de genen met partner, zonder kinderen: willen jullie allemaal babies met hem/haar?
Oh ik lees een boek (quote:Op maandag 4 april 2011 21:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Que?
Als ik kinderen wil, dan wel met hem, ja.
Hehehe, ik dacht eerst "O, een baby zonder haar is toch ook prima, als het later maar gaat groeien!", toen las ik pas wat je bedoeldequote:Op maandag 4 april 2011 21:01 schreef Probability het volgende:
Voor de genen met partner, zonder kinderen: willen jullie allemaal babies met hem/haar?
Hahahaha, neeee ik vind het niet eng hoor!!! Alleen word ik soms raar nagestaard doorquote:Op maandag 4 april 2011 21:05 schreef Laureline het volgende:
Nou, verbaasd omdat je de Kanaalstraat al een beetje eng vindt! Of misschien is er heel veel veranderd sinds ik in Utrecht woonde? Ik vond het destijds een heel gemoedelijke, echt schoolvoorbeeld leuke buurt met veel allochtonen. Toen ik altijd nog fruit haalde bij de turkse slager (!) was ik dolblij met eindelijk rijpe tomaten, avocado's en bananen!
Ik noem mijn ex ook gewoon mijn ex. Wil ik niet mee zeggen dat ik ervan uitga dat mijn man en ik nog een keer gaan scheidenquote:Op maandag 4 april 2011 21:07 schreef Probability het volgende:
[..]
Oh ik lees een boek (:')!) en het onderwerp seriële monogamie komt daar in voor.. Dus ik vroeg aan 't vriendje: ja wat vind jij daar van? Jij wil geen kinderen met mij neem ik aan? Ik namelijk niet met jou. Ik wil helemaal geen kinderen, denk ik.
Toen had ie er a. nog nooit over na gedacht en b. was hij redelijk beledigd en verontwaardigd en was de conclusie dat ie dat hij dat wel wil, met degene die hij leuk vindt, met mij. (En ik: ¡¿Que?!)
Ik dacht dat hij er redelijk tijdelijk in stond, aangezien hij 't over zijn ex heeft als 'zijn vorige vriendinnetje' wat impliceert dat het een soort komen en gaan isNiet erg hoor, dat is gewoon seriële monogamie.
Genen is toch meervoud van gene ?quote:Op maandag 4 april 2011 21:08 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hehehe, ik dacht eerst "O, een baby zonder haar is toch ook prima, als het later maar gaat groeien!", toen las ik pas wat je bedoeldeIk denk dat het door de 'genen' kwam!
Ja, maar je schrijft het niet los. Het is dan degenen. Als je het over 'de genen' hebt, dan is het DNA-gerelateerd.quote:Op maandag 4 april 2011 21:10 schreef Probability het volgende:
[..]
Genen is toch meervoud van gene ?
Ik vond het inderdaad al een beetje raar ogenquote:Op maandag 4 april 2011 21:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, maar je schrijft het niet los. Het is dan degenen. Als je het over 'de genen' hebt, dan is het DNA-gerelateerd.
Doet me denken aan de genverbranderquote:Op maandag 4 april 2011 21:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, maar je schrijft het niet los. Het is dan degenen. Als je het over 'de genen' hebt, dan is het DNA-gerelateerd.
Ik heb ook vorige vriendjes, maar het huidige hou ik zolang ik kanquote:Op maandag 4 april 2011 21:07 schreef Probability het volgende:
[..]
Oh ik lees een boek (!) en het onderwerp seriële monogamie komt daar in voor.. Dus ik vroeg aan 't vriendje: ja wat vind jij daar van? Jij wil geen kinderen met mij neem ik aan? Ik namelijk niet met jou. Ik wil helemaal geen kinderen, denk ik.
Toen had ie er a. nog nooit over na gedacht en b. was hij redelijk beledigd en verontwaardigd en was de conclusie dat ie dat hij dat wel wil, met degene die hij leuk vindt, met mij. (En ik: ¡¿Que?!)
Ik dacht dat hij er redelijk tijdelijk in stond, aangezien hij 't over zijn ex heeft als 'zijn vorige vriendinnetje' wat impliceert dat het een soort komen en gaan isNiet erg hoor, dat is gewoon seriële monogamie.
Kan je misschien ook nog aanleren om het woord "zo'n" op zo'n manier te spellen? Dus niet zo een manier?quote:Op maandag 4 april 2011 21:12 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik vond het inderdaad al een beetje raar ogen!!
Huh, wat?quote:Op maandag 4 april 2011 21:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Kan je misschien ook nog aanleren om het woord "zo'n" op zo'n manier te spellen? Dus niet zo een manier?
Ja is even wennenquote:Op maandag 4 april 2011 21:13 schreef Laureline het volgende:
Is het nieuw dat je in de lijst van je actieve topics ineens allemaal gekleurde blokjes om de titels/forums ziet?
Yepz, dat is nieuw en spuuglelijk.quote:Op maandag 4 april 2011 21:13 schreef Laureline het volgende:
Is het nieuw dat je in de lijst van je actieve topics ineens allemaal gekleurde blokjes om de titels/forums ziet?
Jij schrijft altijd "zo een" waar gewoon "zo'n" geschreven hoort te worden.quote:
Waar staat zo'n dan voor?quote:Op maandag 4 april 2011 21:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij schrijft altijd "zo een" waar gewoon "zo'n" geschreven hoort te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |