abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? maandag 4 april 2011 @ 21:07:29 #101
70532 loveli
N
pi_95043461
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 21:01 schreef Probability het volgende:
Voor de genen met partner, zonder kinderen: willen jullie allemaal babies met hem/haar?
Dat is iets wat in overleg gaat en op een gegeven moment rammelt het vanzelf. Toch? Of het rammelt niet.
crap in = crap out
pi_95043479
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 21:02 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Que?

Als ik kinderen wil, dan wel met hem, ja.
Oh ik lees een boek ( :')!) en het onderwerp seriële monogamie komt daar in voor.. Dus ik vroeg aan 't vriendje: ja wat vind jij daar van? Jij wil geen kinderen met mij neem ik aan? Ik namelijk niet met jou. Ik wil helemaal geen kinderen, denk ik.
Toen had ie er a. nog nooit over na gedacht en b. was hij redelijk beledigd en verontwaardigd en was de conclusie dat ie dat hij dat wel wil, met degene die hij leuk vindt, met mij. (En ik: ¡¿Que?!)

Ik dacht dat hij er redelijk tijdelijk in stond, aangezien hij 't over zijn ex heeft als 'zijn vorige vriendinnetje' wat impliceert dat het een soort komen en gaan is :') Niet erg hoor, dat is gewoon seriële monogamie.
Worry is a misuse of imagination
  maandag 4 april 2011 @ 21:07:44 #103
331 Merel
Be here now.
pi_95043483
Ik let helemaal niet op m'n eten de laatste tijd. En ik heb geen tijd om mee te lezen. Wat doe ik hier? :')
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_95043513
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 21:01 schreef Probability het volgende:
Voor de genen met partner, zonder kinderen: willen jullie allemaal babies met hem/haar?
Hehehe, ik dacht eerst "O, een baby zonder haar is toch ook prima, als het later maar gaat groeien!", toen las ik pas wat je bedoelde _O- Ik denk dat het door de 'genen' kwam! :P
pi_95043617
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2011 21:05 schreef Laureline het volgende:
Nou, verbaasd omdat je de Kanaalstraat al een beetje eng vindt! Of misschien is er heel veel veranderd sinds ik in Utrecht woonde? Ik vond het destijds een heel gemoedelijke, echt schoolvoorbeeld leuke buurt met veel allochtonen. Toen ik altijd nog fruit haalde bij de turkse slager (!) was ik dolblij met eindelijk rijpe tomaten, avocado's en bananen!
Hahahaha, neeee ik vind het niet eng hoor!!! Alleen word ik soms raar nagestaard door
die mannen daar, en dan denk ik altijd dat ze denken wat doet dat Turkse meisje hier
alleen... Maar dat kan ook iets in mijn hoofd zijn :P
pi_95043630
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 21:07 schreef Probability het volgende:

[..]

Oh ik lees een boek (:')!) en het onderwerp seriële monogamie komt daar in voor.. Dus ik vroeg aan 't vriendje: ja wat vind jij daar van? Jij wil geen kinderen met mij neem ik aan? Ik namelijk niet met jou. Ik wil helemaal geen kinderen, denk ik.
Toen had ie er a. nog nooit over na gedacht en b. was hij redelijk beledigd en verontwaardigd en was de conclusie dat ie dat hij dat wel wil, met degene die hij leuk vindt, met mij. (En ik: ¡¿Que?!)

Ik dacht dat hij er redelijk tijdelijk in stond, aangezien hij 't over zijn ex heeft als 'zijn vorige vriendinnetje' wat impliceert dat het een soort komen en gaan is :') Niet erg hoor, dat is gewoon seriële monogamie.
Ik noem mijn ex ook gewoon mijn ex. Wil ik niet mee zeggen dat ik ervan uitga dat mijn man en ik nog een keer gaan scheiden :P

Edit: of vorig vriendje ofzo. ^^
pi_95043644
quote:
10s.gif Op maandag 4 april 2011 21:08 schreef Laureline het volgende:

[..]

Hehehe, ik dacht eerst "O, een baby zonder haar is toch ook prima, als het later maar gaat groeien!", toen las ik pas wat je bedoelde _O- Ik denk dat het door de 'genen' kwam! :P
Genen is toch meervoud van gene ?
  Vis een optie? maandag 4 april 2011 @ 21:10:43 #108
70532 loveli
N
pi_95043691
Degene = 1 woord. Toch? Ik ga opeens twijfelen.
crap in = crap out
pi_95043713
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 21:10 schreef Probability het volgende:

[..]

Genen is toch meervoud van gene ?
Ja, maar je schrijft het niet los. Het is dan degenen. Als je het over 'de genen' hebt, dan is het DNA-gerelateerd.
pi_95043769
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 21:11 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, maar je schrijft het niet los. Het is dan degenen. Als je het over 'de genen' hebt, dan is het DNA-gerelateerd.
Ik vond het inderdaad al een beetje raar ogen :+!!
pi_95043774
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 21:11 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Doet me denken aan de genverbrander :')
pi_95043849
Maar het is best een leuk idee dat iemand het eventueel wel ziet zitten om babies van jou te krijgen. Ik dacht eigenlijk alleen maar: o huichelaar, dat zeg je alleen maar omdat je denkt dat dat nu moet :D!!!!!
pi_95043866
Is het nieuw dat je in de lijst van je actieve topics ineens allemaal gekleurde blokjes om de titels/forums ziet?
pi_95043918
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 21:07 schreef Probability het volgende:

[..]

Oh ik lees een boek ( :')!) en het onderwerp seriële monogamie komt daar in voor.. Dus ik vroeg aan 't vriendje: ja wat vind jij daar van? Jij wil geen kinderen met mij neem ik aan? Ik namelijk niet met jou. Ik wil helemaal geen kinderen, denk ik.

Ik heb ook vorige vriendjes, maar het huidige hou ik zolang ik kan O+.
Geen kinderen voor mij of hem. Als ik ze per se zou hebben gewild had hij vast wel meegewerkt, maar ik denk dat hij geen goede vader zou zijn geweest (en ik geen goede moeder).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_95044068
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 21:12 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik vond het inderdaad al een beetje raar ogen :+!!
Kan je misschien ook nog aanleren om het woord "zo'n" op zo'n manier te spellen? Dus niet zo een manier?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_95044424
quote:
5s.gif Op maandag 4 april 2011 21:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Kan je misschien ook nog aanleren om het woord "zo'n" op zo'n manier te spellen? Dus niet zo een manier?
Huh, wat?
  maandag 4 april 2011 @ 21:22:14 #117
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95044472
Okee, D worden twee boterhammen. Te laat voor nasi.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_95044480
quote:
5s.gif Op maandag 4 april 2011 21:13 schreef Laureline het volgende:
Is het nieuw dat je in de lijst van je actieve topics ineens allemaal gekleurde blokjes om de titels/forums ziet?
Ja is even wennen :P
pi_95044571
quote:
5s.gif Op maandag 4 april 2011 21:13 schreef Laureline het volgende:
Yepz, dat is nieuw en spuuglelijk.
Maar het went vast snel genoeg, net als iedere nieuwe layout die je in het begin verschrikkelijk vindt en die je na een paar dagen alweer gewoon vindt.

XM, die nasi is toch zo opgewarmd?
Je moet wel een beetje lief zijn voor jezelf en wat eten naar binnen gooien. Daar functioneer je een stuk beter op! :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_95044628
Lijstje:
O: yoghurt met banaan, grapefruitsap
T: vieze koffie
L: boterham kroket, croissant, 2 glazen karnemelk, cappuccino met koekje
T: 2 glazen tomatensap
D: spinazie (3 ons), gebakken zalm
T: yoghurt met stukjes appel

beetje te weinig, denk ik nog? Zal ik er nog een roggebroodje ingooien? :P
  maandag 4 april 2011 @ 21:24:57 #121
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95044658
Mja maar moet morgen weer vroeg op, want Duvel kan de auto niet ophalen van de garage en als ik dat wil/moet doen, moet ik morgen ook weer half 8 beginnen, zodat ik vroeg naar huis kan. En ik vind met volle maag naar bed niet zo fijn..
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_95044666
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 21:21 schreef Probability het volgende:

[..]

Huh, wat?
Jij schrijft altijd "zo een" waar gewoon "zo'n" geschreven hoort te worden.
pi_95044684
Of niet, val ik lekker snel af })
pi_95044700
XM, boterhammen zijn geen vervanging voor nasi met 165 gram groente per portie hè!
Je stelt ons teleur...
pi_95044763
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2011 21:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Jij schrijft altijd "zo een" waar gewoon "zo'n" geschreven hoort te worden.
Waar staat zo'n dan voor?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')