abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95041546
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 20:40 schreef loveli het volgende:
Ik mis in ieder geval groente :+
Hahaha, augurk!! Nee zonder grappen, het is zoo baggervet en ongezond, ik snap
niet dat ik het mezelf aandoe, en was de babybell vergeten, heb t er nog even bijgezet :@
pi_95041595
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 20:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vind het nog niet eens zo'n dramatisch lijstje hoor Mango!
Je had ook die hele zak/bak/whatever Quality Street kunnen opeten. :)
ja ik was het netje babybell vergeten, dacht al, valt mee, maar die babybell had ik dus
uit mijn geheugen gewist..
pi_95041861
Mijn dramadagen zijn meer zoiets :+
O: dubbele boterham hagelslag
T: appel
L: dubbele kaas, dubbele ham
T: sinaasappel
T: reep chocolade
D: supermarktpizza
T: bak B&J
T: zakje nootjes
T: mona toetje
:')
  Vis een optie? maandag 4 april 2011 @ 20:47:12 #79
70532 loveli
N
pi_95041937
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 20:41 schreef mango_cream het volgende:

[..]

Hahaha, augurk!! Nee zonder grappen, het is zoo baggervet en ongezond, ik snap
niet dat ik het mezelf aandoe, en was de babybell vergeten, heb t er nog even bijgezet :@
Brood is ok, kaas is vet, maar met mate ok, knakworst is zooi van de bovenste plank, bonbons mag je best eens doen. Maar het lijkt erop dat jouw probleem idd ligt bij het maat houden, wat er aan eten is gaat op. Right?

Herken je valkuil en gebruik 'em tegen je. Zorg ervoor dat wat je kunt eten ok is en dat er geen zooi is om je aan te vergrijpen. Alshet in huis is eet je het op, dus naar de winkel na het eten en niet vooraf en vers voer in huis halen, wortels knagen tot je oranje bent.
crap in = crap out
pi_95042000
Twee stuks fruit tussendoor als toekomstige T is misschien ook wel wat lastig: door de suikers krijg je juist meer behoefte aan zoet! Ik zou eerder een hartige T 's middags nemen, dan wordt het ook niet zo moeilijk van de troep af te blijven.
pi_95042014
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 20:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mijn dramadagen zijn meer zoiets :+
O: dubbele boterham hagelslag
T: appel
L: dubbele kaas, dubbele ham
T: sinaasappel
T: reep chocolade
D: supermarktpizza
T: bak B&J
T: zakje nootjes
T: mona toetje
:')
Nou mijne ook ongeveer, (alleen dan halve bak B&J :P ) dit was dus nog een redelijke dag..
Het grootste probleem is dat ik gewoon elke dag zo slecht eet, en ik WEET dat het slecht is,
ik snap niet waarom ik het mezelf aan doe..

Maar ik vind het zooo fijn dat jullie hetzelfde hebben, haha!
pi_95042033
Sperziebonen uit blik, of diepvriesspinazie, is anders ook prima om vreetbuien in de kiem te smoren hoor (8>
pi_95042129
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 20:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Brood is ok, kaas is vet, maar met mate ok, knakworst is zooi van de bovenste plank, bonbons mag je best eens doen. Maar het lijkt erop dat jouw probleem idd ligt bij het maat houden, wat er aan eten is gaat op. Right?

Herken je valkuil en gebruik 'em tegen je. Zorg ervoor dat wat je kunt eten ok is en dat er geen zooi is om je aan te vergrijpen. Alshet in huis is eet je het op, dus naar de winkel na het eten en niet vooraf en vers voer in huis halen, wortels knagen tot je oranje bent.
Ja, je analyse klopt perfect!! :P Maakt niet uit, al is het een zak appels, het gaat gewoon op!
Voor je naar de supermarkt gaat iets eten is wel een slim idee, anders haal ik me toch een zooi..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_95042192
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2011 20:47 schreef Laureline het volgende:
Twee stuks fruit tussendoor als toekomstige T is misschien ook wel wat lastig: door de suikers krijg je juist meer behoefte aan zoet! Ik zou eerder een hartige T 's middags nemen, dan wordt het ook niet zo moeilijk van de troep af te blijven.
Worteltjes en komkommers enzo? Maar what about je 2 stuks fruit per dag dan?
pi_95042401
Laatst hoorde ik in de auto op de radio ook een psychologe, die zei dat het helemaal niet werkte om bijvoorbeeld als goed voornemen tegen jezelf te zeggen (wat heel veel mensen doen): Ik stop met chips/chocola/snoep eten, omdat je er dan geen plaatsvervangende actie voor had. Iets niet eten werkt gewoon niet.

De oplossing was een andere handeling in plaats van de eetbui bedenken, en dat dan ook doen: bijvoorbeeld iets gezonds eten ipv de zak chips, of, als het ging om afleiding: een boek pakken, vriend bellen, wandeling maken...en als dat gedrag dan een paar keer in de plaats van het eten was gekomen, lukte het veel beter om geen troep te eten. Je bent dan namelijk niet meer bezig met iets niet eten, maar met iets gezonds wel eten/doen, wat veel makkelijker is vol te houden!
  Vis een optie? maandag 4 april 2011 @ 20:54:52 #86
70532 loveli
N
pi_95042504
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 20:50 schreef mango_cream het volgende:

[..]

Je mag je ook volstoppen met groente hoor! Maar fruit is ook goed voor de vitamines. ALs je googlet kun je fruitsoorten vinden die minder suikers bevatten. Portemonneetip: markt.
crap in = crap out
  maandag 4 april 2011 @ 20:55:46 #87
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95042578
*binnenwalst

Rolschaats niet gekocht, toch teveel aandachtspuntjes. Jammer..

Nu in de trein huiswaarts. Moeten nog eten ook.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_95042703
quote:
3s.gif Op maandag 4 april 2011 20:53 schreef Laureline het volgende:
Laatst hoorde ik in de auto op de radio ook een psychologe, die zei dat het helemaal niet werkte om bijvoorbeeld als goed voornemen tegen jezelf te zeggen (wat heel veel mensen doen): Ik stop met chips/chocola/snoep eten, omdat je er dan geen plaatsvervangende actie voor had. Iets niet eten werkt gewoon niet.

De oplossing was een andere handeling in plaats van de eetbui bedenken, en dat dan ook doen: bijvoorbeeld iets gezonds eten ipv de zak chips, of, als het ging om afleiding: een boek pakken, vriend bellen, wandeling maken...en als dat gedrag dan een paar keer in de plaats van het eten was gekomen, lukte het veel beter om geen troep te eten. Je bent dan namelijk niet meer bezig met iets niet eten, maar met iets gezonds wel eten/doen, wat veel makkelijker is vol te houden!
Het klinkt ook heel logisch eigenlijk.. Alleen het ook daadwerkelijk doen op het moment supreme is lastig.. Ik merk ook vaak dat juist als ik tegen mezelf zeg dat ik iets niet mag, ik het alleen maar meer wil.. Misschien moeten we maar tegen onszelf zeggen dat we geen wortels meer mogen eten :P
pi_95042826
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 20:50 schreef mango_cream het volgende:

[..]

Het hoeven niet persé dingen met 2 kcals per ons te zijn hoor! Gewoon een boterham pindakaas kan ook, of crackers filet americain, wat nootjes, ham-augurkrolletjes (hoi Tink! :W ), roggebrood met kaas...die 2 stuks fruit per dag zijn niet echt nodig met genoeg groente hoor! Ikzelf stop de fruit altijd in m'n ontbijt, met veel yoghurt of kwark erbij :9
pi_95042849
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 20:54 schreef loveli het volgende:

[..]

Je mag je ook volstoppen met groente hoor! Maar fruit is ook goed voor de vitamines. ALs je googlet kun je fruitsoorten vinden die minder suikers bevatten. Portemonneetip: markt.
Je kunt hier in de kanaalstraat ook heel goedkoop groente en fruit halen, alleen
word ik daar altijd zo raar aangestaard heb ik het gevoel, haha!
pi_95042923
quote:
10s.gif Op maandag 4 april 2011 20:58 schreef Laureline het volgende:

[..]

Het hoeven niet persé dingen met 2 kcals per ons te zijn hoor! Gewoon een boterham pindakaas kan ook, of crackers filet americain, wat nootjes, ham-augurkrolletjes (hoi Tink! :W ), roggebrood met kaas...die 2 stuks fruit per dag zijn niet echt nodig met genoeg groente hoor! Ikzelf stop de fruit altijd in m'n ontbijt, met veel yoghurt of kwark erbij :9
Oh dan kan ik beter dus sochtends die 2 stuks fruit nemen en dan smiddags de walnoten,
of denk ik nou te simpel? :P
pi_95042970
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 20:59 schreef mango_cream het volgende:

[..]

Je kunt hier in de kanaalstraat ook heel goedkoop groente en fruit halen, alleen
word ik daar altijd zo raar aangestaard heb ik het gevoel, haha!
O, je komt uit Utreg?
pi_95043060
Voor de genen degenen met partner, zonder kinderen: willen jullie allemaal babies met hem/haar?

[ Bericht 17% gewijzigd door Probability op 04-04-2011 21:11:28 ]
Worry is a misuse of imagination
pi_95043065
quote:
3s.gif Op maandag 4 april 2011 21:00 schreef Laureline het volgende:

[..]

O, je komt uit Utreg?
Haha, ja klopt! Beetje onduidelijk dat "hier" :P
Je klinkt verbaasd?
  maandag 4 april 2011 @ 21:02:17 #95
331 Merel
Be here now.
pi_95043084
Hoi.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_95043130
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 21:01 schreef Probability het volgende:
Voor de genen met partner, zonder kinderen: willen jullie allemaal babies met hem/haar?
Que?

Als ik kinderen wil, dan wel met hem, ja.
pi_95043141
Hey Merel :W!
Worry is a misuse of imagination
pi_95043147
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 21:02 schreef Merel het volgende:
Hoi.
Oh hai! :W
pi_95043197
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 21:01 schreef Probability het volgende:
Voor de genen met partner, zonder kinderen: willen jullie allemaal babies met hem/haar?
Ik grap altijd tegen 'm dat ik wel kindjes wil maken met een donkere meneer, omdat ze vast fantastisch mooie haartjes zouden krijgen :s)
Maar dat vindt ie maar stom altijd. En eigenlijk wil ik geen kindjes. Zou veel te bang zijn dat het niet goed gaat/dat ik het maar vervelende rotkinders vind.
pi_95043315
Nou, verbaasd omdat je de Kanaalstraat al een beetje eng vindt! Of misschien is er heel veel veranderd sinds ik in Utrecht woonde? Ik vond het destijds een heel gemoedelijke, echt schoolvoorbeeld leuke buurt met veel allochtonen. Toen ik altijd nog fruit haalde bij de turkse slager (!) was ik dolblij met eindelijk rijpe tomaten, avocado's en bananen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')