Groot gelijk!quote:Op maandag 4 april 2011 18:02 schreef Zeeland het volgende:
Oja, GS dat studenten assistentie doe ik voor studiepunten en niet voor geld. Ik ben namelijk te beroerd om voor school naar het theater te gaan, dus doe ik dit en een extra vak. Daar heb je tenminste nog iets aan.
Ik kan nog amper traplopen vanwege een incident met een taxideur, en er rijden hier de godganse dag voertuigen met sirenes langs, maar voor de rest is het best aardig hier.quote:Op maandag 4 april 2011 18:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Brussel toch? Beviel de eerste werkdag?
Het moet eerst ongezellig zijn voordat je het gezellig kunt maken.quote:
Ik kom wel terug over een pagina of 3 dan, om mijn grootse entree nog wat extra gezellige flair mee te geven.quote:Op maandag 4 april 2011 18:11 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het moet eerst ongezellig zijn voordat je het gezellig kunt maken.
Licht pathetisch, inderdaad, maar dat geldt voor het gedrag van het gros van de belangenorganisaties.quote:Op maandag 4 april 2011 18:12 schreef eriksd het volgende:
Moet toch wel lachen om die studentenorganisaties met hun hernieuwde hoop hoor. Succes ermee
Ik deed het voor het geld, aangezien ik er toch geen studiepunten voor kreeg.quote:Op maandag 4 april 2011 18:02 schreef Zeeland het volgende:
Oja, GS dat studenten assistentie doe ik voor studiepunten en niet voor geld. Ik ben namelijk te beroerd om voor school naar het theater te gaan, dus doe ik dit en een extra vak. Daar heb je tenminste nog iets aan.
Ja, forum.fok.nl begint steeds meer op m.fok.nl te lijken.quote:Op maandag 4 april 2011 18:15 schreef Voorschrift het volgende:
Wie is overigens langzaamaan de lay-out van FOK!Forum aan het veranderen naar een semi hip comic sans droevenis niveau?
Terwijl ik me juist altijd erger aan de mobile layout inderdaad.quote:Op maandag 4 april 2011 18:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, forum.fok.nl begint steeds meer op m.fok.nl te lijken.
Ik dacht dat m'n telefoons langzaam richting de online-site zouden gaan, maar het is dus andersom.
Ik waande me net op een of ander Libelleforumquote:Op maandag 4 april 2011 18:15 schreef Voorschrift het volgende:
Wie is overigens langzaamaan de lay-out van FOK!Forum aan het veranderen naar een semi hip comic sans droevenis niveau?
quote:Op maandag 4 april 2011 18:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik waande me net op een of ander Libelleforum
Dat is wel het ergste ja.quote:Op maandag 4 april 2011 18:28 schreef du_ke het volgende:
Nee nu ook teletubbiebalkjes bij centrale topics
aambeien föhnen -> scheet laten.quote:Op maandag 4 april 2011 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kende het wel, is nu wat weggezakt
Mooi, bruggetje.quote:Op maandag 4 april 2011 19:30 schreef Tem het volgende:
Over aambeien gesproken...tijd voor Matthijs en DWDD!
Overigens kent zijn stuk een paar dubieuze passages, maar goed.quote:Er wordt veel gejammerd over virulent anti-semitisme onder Arabieren. Dat is er. Maar er bestaat een even virulent anti-arabisme.
"Vind ze. Dood ze ter plekke. Dit ongedierte moet worden geëlimineerd". Citaat van Der Stürmer anno 1938 over joden na de moord op de Duitse zaakgelastigte in Parijs Von Rath, die de opmaat tot de Kristallnacht vormde? Citaat van de Iraanse president Ahmadinejad als die weer eens over de 'zionistische wereldsamenzwering' voluit op het orgel gaat? Nee: van de Israëlische krant Maariv over Palestijnen na de moord op een kolonistenfamilie in de illegale nederzetting Itamar.
Deze alinea slaat anders wel de spijker op de kop:quote:Op maandag 4 april 2011 19:53 schreef KoosVogels het volgende:
De warme groeten van Thomas von der Dunk
[..]
Overigens kent zijn stuk een paar dubieuze passages, maar goed.
Daar ben ik het idd mee eens. Het volgende gaat mij toch echt wat te ver:quote:Op maandag 4 april 2011 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze alinea slaat anders wel de spijker op de kop:
Israël heet de enige democratie in het Midden-Oosten te zijn. Wel: als het dat is, dan is het dat op de manier waarop Zuid-Afrika dat tijdens de Apartheid was. Een rechtsstaat is het in elk geval niet. Grote delen van de bevolking in het gebied dat deze Israëlische regering als haar hele Beloofde Land beschouwt, zijn rechteloos. Duizenden Palestijnen zitten zonder vorm van proces al vele jaren gevangen.
quote:Laten we bovendien wel één ding vaststellen: de vermoorde familie had niet domicilie gekozen op het wettige grondgebied van de staat Israël, maar bewoonde een roversnest. Dat beperkt mijn medelijden sterk. Wie willens en wetens kiest voor de bouw van een huis op het land van een ander die door een onwettige overheid van dat land is beroofd, moet niet zeuren als hij dat met de dood bekoopt.
Mij ook. Dergelijke taal verwacht ik niet van onze linkse troetelbeerquote:Op maandag 4 april 2011 20:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar ben ik het idd mee eens. Het volgende gaat mij toch echt wat te ver:
[..]
Thomas is dan ook niet bepaald een knuffelbeer.quote:Op maandag 4 april 2011 20:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mij ook. Dergelijke taal verwacht ik niet van onze linkse troetelbeer.
Ach, een knorrige en chagerijnige, maar verder doet hij geen vlieg kwaad.quote:Op maandag 4 april 2011 20:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Thomas is dan ook niet bepaald een knuffelbeer.
Moet ik hem dan een verzuurde linkse gluiperd noemen?quote:
Nee, gewoon Thomas.quote:Op maandag 4 april 2011 20:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Moet ik hem dan een verzuurde linkse gluiperd noemen?
quote:
Die Ino van de Besselaar heeft gewoon hier op Fok! gelezen wat de bezwaren zijn. Verzin zelf iets.quote:Op maandag 4 april 2011 20:05 schreef KoosVogels het volgende:
Ben het voor de verandering een keer met de PVV eens:
Ook PVV wil dat Kamp AOW-plan intrekt
Guilty.quote:Op maandag 4 april 2011 20:28 schreef EchtGaaf het volgende:
Wie heeft zich geregistreerd op linkedIn ?
()
Guilty too.quote:Op maandag 4 april 2011 20:28 schreef EchtGaaf het volgende:
()
Wat is jouw obsessie met sociale media?quote:Op maandag 4 april 2011 20:28 schreef EchtGaaf het volgende:
()
Kom jij daar?quote:Op maandag 4 april 2011 19:56 schreef Zeeland het volgende:
Rita Verdonk
Politica gaat columns schrijven voor Gay.nl.![]()
Azijnbode?quote:Op maandag 4 april 2011 20:34 schreef KoosVogels het volgende:
LinkedIn zuigt.
Mannen, wish me luck. Ben weer bezig met een sollicitatiebrief.
quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 20:34 schreef KoosVogels het volgende:
LinkedIn zuigt.
Mannen, wish me luck. Ben weer bezig met een sollicitatiebrief.
Samen met Rita??quote:Op maandag 4 april 2011 19:56 schreef Zeeland het volgende:
Rita Verdonk
Politica gaat columns schrijven voor Gay.nl.![]()
VK?quote:Op maandag 4 april 2011 20:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Je beseft dat je het tegen de gezelligste user van POL hebt?
quote:Op maandag 4 april 2011 19:53 schreef KoosVogels het volgende:
De warme groeten van Thomas von der Dunk
[..]
Precies.quote:Op maandag 4 april 2011 20:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, ga je populair wetenschappelijk doen?
Thomas houdt ook van jou.quote:
Donald Duck?quote:
Volgens mij is het best tof of voor de Donald Duck te werken.quote:
Ja, daaromquote:Op maandag 4 april 2011 20:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij is het best tof of voor de Donald Duck te werken.
De ingezonden brieven beantwoordenquote:
quote:Hoi Wimpie,
Jaja, die deugniet van een Dagobert Duck is hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor de kredietcrisis, dat heb je goed gezien. Het Duckstadse college van b en w is dan ook met een voorstel gekomen om hem zwaarder te belasten. We houden je op de hoogte!
Groetjes,
Je favoriete eend
Zag het vanochtend in de nrc.next.quote:
Beetje ambitieloos, ik was voor Science of Nature gegaan.quote:
Daar ben ik toch veel te simpel voor, man?quote:Op maandag 4 april 2011 21:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beetje ambitieloos, ik was voor Science of Nature gegaan.
Inderdaad, je snapt een simpele ironische opmerking al niet eens.quote:Op maandag 4 april 2011 21:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar ben ik toch veel te simpel voor, man?
Ik bedoel maarquote:Op maandag 4 april 2011 21:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Inderdaad, je snapt een simpele ironische opmerking al niet eens.
Wat is een hip gevalbakje?quote:Op maandag 4 april 2011 21:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Alles tussen [ ] in een topic krijgt dus zo'n hip gevalbalkje? Dat valt best te ge/misbruiken.
Amateur.quote:Op maandag 4 april 2011 21:52 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb het wel gehad inmiddels. 14 uur aan het werk, 16 uur op.
Nee, maar ze komt bij P&W.quote:
Ze kan altijd nog asiel aanvragen in Nederland, want mijn kamer is groot genoeg.....quote:
Ik zie alleen een grijze vlekquote:Op maandag 4 april 2011 21:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die borders om centraal, pol sc, enzo
Gaan we doen!!quote:Op maandag 4 april 2011 21:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Alles tussen [ ] in een topic krijgt dus zo'n hip gevalbalkje? Dat valt best te ge/misbruiken.
Zei ik dat ik klaar was danquote:
Nee oke, petje af.quote:
Ik vond het wel een stoere actie.quote:Op maandag 4 april 2011 21:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ze kan altijd nog asiel aanvragen in Nederland, want mijn kamer is groot genoeg.....
quote:
Verschrikkelijk als je daar daar in de etalage zet.quote:Op maandag 4 april 2011 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Guilty too.
Maar doe er niks mee, heb al de perfecte baan
Gut, KLB is ergens anders hoorquote:Op maandag 4 april 2011 22:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
[..]
Verschrikkelijk als je daar daar in de etalage zet.
Nee hoorquote:Op maandag 4 april 2011 22:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet alles in KLB te zetten
Ga het binnenkort eens doen.quote:Op maandag 4 april 2011 20:28 schreef EchtGaaf het volgende:
()
Och, ik kan een mooie auto ook waarderen. Horloges ook. Beoordeel mensen er niet op, maar vind het wel leuk om te zien.quote:Op maandag 4 april 2011 22:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Het is zo iets als in ene patserbak rijden.
Wat een onzin.quote:Op maandag 4 april 2011 22:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Het is zo iets als in ene patserbak rijden.
Ja, werkt aardigquote:Op maandag 4 april 2011 22:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Och, ik kan een mooie auto ook waarderen. Horloges ook. Beoordeel mensen er niet op, maar vind het wel leuk om te zien.
Anyway, het werd mij aangeraden om zo wat freelance opdrachtjes binnen te slepen.
Ik heb mijn huidige baan door een aanbod via LinkedIn.quote:Op maandag 4 april 2011 20:28 schreef EchtGaaf het volgende:
()
Ik vind het een verschrikkelijke site.quote:Op maandag 4 april 2011 22:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb mijn huidige baan door een aanbod via LinkedIn.
Samequote:Op maandag 4 april 2011 22:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb mijn huidige baan door een aanbod via LinkedIn.
Dat heb ik nu juist met Hyves en Partyflockquote:Op maandag 4 april 2011 22:30 schreef EchtGaaf het volgende:
Het is gewoon een ballentent aldaar.
Ik zou iemand al niet aannemen als ik iemands profiel daar aantref.
Tja ik meen dat pakweg 2 miljoen Nederlanders er een profiel hebben. Dat beperkt je keuze nogal.quote:Op maandag 4 april 2011 22:30 schreef EchtGaaf het volgende:
Kan je nagaan hoe het afgezakt allemaal is.quote:Op maandag 4 april 2011 22:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja ik meen dat pakweg 2 miljoen Nederlanders er een profiel hebben. Dat beperkt je keuze nogal.
Maak je geen zorgen, die kans is buitengewoon kleinquote:Op maandag 4 april 2011 22:30 schreef EchtGaaf het volgende:
nee, nvt.quote:Op maandag 4 april 2011 22:32 schreef Boze_Appel het volgende:
Heb je weer burenruzie EG, of is het gewoon de tijd van de maand?
Of je hebt gewoon last van een overdreven en zure reactie.quote:Op maandag 4 april 2011 22:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe het afgezakt allemaal is.
Iedereen een lange lul.
Een beetje het kansloze jongetje wat bij sporten altijd als laatste gekozen werd.quote:Op maandag 4 april 2011 22:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon last van een overdreven en zure reactie.
Wat zou jij willen?quote:Op maandag 4 april 2011 22:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon last van een overdreven en zure reactie.
Ik vind het een gruwel dat personeel over een markt verhandeld wordt.quote:Op maandag 4 april 2011 22:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een beetje het kansloze jongetje wat bij sporten altijd als laatste gekozen werd.
Uh, verhandeld? Je doet net alsof je zelf geen keuze hebt op welk aanbod je wel of niet in wil gaan.quote:Op maandag 4 april 2011 22:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind het een gruwel dat personeel over een markt verhandeld wordt.
Engels.quote:Op maandag 4 april 2011 22:37 schreef eriksd het volgende:
Moet ik het nou in het engels of nederlands invullen?
Wat een leek ben ik zeg.
Arabischquote:Op maandag 4 april 2011 22:37 schreef eriksd het volgende:
Moet ik het nou in het engels of nederlands invullen?
Wat een leek ben ik zeg.
Oh nee, globalisering, bah!quote:
Iedereen is toch onderdeel van een markt?quote:Op maandag 4 april 2011 22:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Uh, verhandeld? Je doet net alsof je zelf geen keuze hebt op welk aanbod je wel of niet in wil gaan.
De schaarste op de arbeidsmarkt zal flink toenemen.quote:Op maandag 4 april 2011 22:43 schreef EchtGaaf het volgende:
nog ff en je krijgt programma's als "Take me out" maar dan voor verhandeling van personeel.
Wat vreselijkquote:Op maandag 4 april 2011 22:43 schreef EchtGaaf het volgende:
nog ff en je krijgt programma's als "Take me out" maar dan voor verhandeling van personeel.
Jij gelooft het?quote:Op maandag 4 april 2011 22:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
De schaarste op de arbeidsmarkt zal flink toenemen.
Nee, want dan krijgt hij vast met een recruiter te maken die om z'n linkedIn vraagt.quote:Op maandag 4 april 2011 22:45 schreef eriksd het volgende:
EchtGaaf, zie jij jezelf ooit nog aan de slag gaan?
Ach, als je nou eens wat optimistischer wordtquote:
Ik zie juist grote voordelen en kansen bij een grote Europese arbeidsmarkt.quote:Op maandag 4 april 2011 22:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij gelooft het?
de grenzen gaan dan nog verder open.![]()
Werkgevers nemen liever jonge buitenlanders aan dan mensen die hier op achterstand zijn gezet.
Probeer anders een soort van stage te lopen ergens. Ik geloof dat dat kan met behoud van uitkering.quote:
Werken is best leuk maar bovenal een noodzakelijk kwaadquote:Op maandag 4 april 2011 22:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, als je nou eens wat optimistischer wordt
Het leven is mooi, werken ook
Uiteraard, maar er is geen sprake van verhandelen aangezien je er zelf altijd nog bij bent en niemand (behalve de overheid) je kan dwingen ergens te gaan werken.quote:Op maandag 4 april 2011 22:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Iedereen is toch onderdeel van een markt?
Hmmm.. Mwah, aangezien werk naast slapen (nog zo'n noodzakelijk kwaad) hetgeen is dat je het meest doet in de week, kan je die uren maar het best zo leuk mogelijk indelen.quote:Op maandag 4 april 2011 22:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Werken is best leuk maar bovenal een noodzakelijk kwaad. Ik werk om te leven en niet bepaald andersom
EG verlangt naar een eerlijke, deterministische samenleving.quote:Op maandag 4 april 2011 22:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Uiteraard, maar er is geen sprake van verhandelen aangezien je er zelf altijd nog bij bent en niemand (behalve de overheid) je kan dwingen ergens te gaan werken.
Maargoed, je hebt wel vaker aangetoond moeite te hebben met vrijwilligheid.
Ik zie slapen totaal niet als een noodzakelijk kwaad. Liefst blijf ik op zondag tot 11 uur liggen.quote:Op maandag 4 april 2011 22:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmmm.. Mwah, aangezien werk naast slapen (nog zo'n noodzakelijk kwaad) hetgeen is dat je het meest doet in de week, kan je die uren maar het best zo leuk mogelijk indelen.
Oh dat sowiesoquote:Op maandag 4 april 2011 22:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmmm.. Mwah, aangezien werk naast slapen (nog zo'n noodzakelijk kwaad) hetgeen is dat je het meest doet in de week, kan je die uren maar het best zo leuk mogelijk indelen.
Waar je nog harder kapot geconcurreerd word? Nu maak je met een vlekje al 0,0 kans.quote:Op maandag 4 april 2011 22:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik zie juist grote voordelen en kansen bij een grote Europese arbeidsmarkt.
Mensen die leven om te werkenquote:Op maandag 4 april 2011 22:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh dat sowieso. Maar we moeten het ook weer niet overdrijven
Jawelquote:Op maandag 4 april 2011 22:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh dat sowieso. Maar we moeten het ook weer niet overdrijven
Daar zou weinig mis mee zijn.quote:Op maandag 4 april 2011 22:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
EG verlangt naar een eerlijke, deterministische samenleving.
quote:Op maandag 4 april 2011 22:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Mensen die leven om te werken![]()
![]()
Mensen die werken om te leven
![]()
![]()
Zondags blijf ik vaak nog wel wat langer liggenquote:Op maandag 4 april 2011 22:52 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik zie slapen totaal niet als een noodzakelijk kwaad. Liefst blijf ik op zondag tot 11 uur liggen.
Als het je pijn doet, zoals in jouw geval, snap ik het.quote:
Wat een onzinquote:Op maandag 4 april 2011 22:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Waar je nog harder kapot geconcurreerd word? Nu maak je met een vlekje al 0,0 kans.
Maar gaan slapen is weer ruk.quote:Op maandag 4 april 2011 22:52 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik zie slapen totaal niet als een noodzakelijk kwaad. Liefst blijf ik op zondag tot 11 uur liggen.
Mensen die van hun hobby hun werk maken.quote:Op maandag 4 april 2011 22:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als het je pijn doet, zoals in jouw geval, snap ik het.
Maar jij bent nu juist de user die van z'n hobby z'n beroep wilt maken, ik verwacht wat meer support
Voor de sociale contacten kan het inderdaad geen kwaad.quote:Op maandag 4 april 2011 22:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
JawelWerken is de shit. Echt Gaaf, als je niet werkt hoor je er niet bij.
Zo, hoppa, sociaal isolement in jij.
Klopt, vooral opstaan is ruk.quote:Op maandag 4 april 2011 22:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar gaan slapen is weer ruk.
Opstaan ook.
Je kan zo direct op de VVD stemmenquote:Op maandag 4 april 2011 22:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat een onzin. Gewoon uitgaan van je eigen kracht.
Wekkersquote:
Altijd goed voor de cardiologenmarktquote:Op maandag 4 april 2011 22:57 schreef GSbrder het volgende:
Ondertussen in de USA:
"McDonald's zoekt 50.000 (!) nieuwe werknemers"
Bron: nu.nl
Nee, jij bent een tikkeltje extreem een beetje SP+++ en ja dan lijkt iedereen een VVD'er. Met jouw opleiding moet er best iets te vinden zijn of anders ga je zelf iets ondernemen.quote:
EchtGaaf zegt dat technici overbodig zijnquote:Op maandag 4 april 2011 23:00 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Nee, jij bent een tikkeltje extreem een beetje SP+++ en ja dan lijkt iedereen een VVD'er. Met jouw opleiding moet er best iets te vinden zijn of anders ga je zelf iets ondernemen.
Ik zie naast kansen eerlijk gezegd ook nadelen, hier sluit ik me aan bij EchtGaaf.quote:Op maandag 4 april 2011 22:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik zie juist grote voordelen en kansen bij een grote Europese arbeidsmarkt.
Ik heb een hekel aan schilderen, ik kan het ook niet, wil het ook niet waardoor ik mezelf nu aan het kapot schuren ben.quote:Op maandag 4 april 2011 23:02 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Ik zie naast kansen eerlijk gezegd ook nadelen, hier sluit ik me aan bij EchtGaaf.
Maar laten we het gezellig houden.
Iemand nog wat geestigs meegemaakt?
Gun die pool toch ook zo z'n afzet johquote:Op maandag 4 april 2011 23:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan schilderen, ik kan het ook niet, wil het ook niet waardoor ik mezelf nu aan het kapot schuren ben.
Dat was toch gefixed door een zzp-broertje oid.?quote:Op maandag 4 april 2011 23:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan schilderen, ik kan het ook niet, wil het ook niet waardoor ik mezelf nu aan het kapot schuren ben.
Die komt de kasten opnieuw schilderen spuiten.quote:Op maandag 4 april 2011 23:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat was toch gefixed door een zzp-broertje oid.?
Ik heb een mammoet gezien in het kanaal door Walcheren.quote:Op maandag 4 april 2011 23:02 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Ik zie naast kansen eerlijk gezegd ook nadelen, hier sluit ik me aan bij EchtGaaf.
Een pool in Nederland gun ik niks, behalve een als aspergesteker in Someren.quote:Op maandag 4 april 2011 23:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gun die pool toch ook zo z'n afzet joh
Terpstra in een badpak?quote:Op maandag 4 april 2011 23:08 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik heb een mammoet gezien in het kanaal door Walcheren.
Nationalistquote:Op maandag 4 april 2011 23:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Een pool in Nederland gun ik niks, behalve een als aspergesteker in Someren.
Goeie, maar Nee! 't was een schip.quote:
Doet me denken aan:quote:Op maandag 4 april 2011 23:08 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik heb een mammoet gezien in het kanaal door Walcheren.
Protectionistquote:Op maandag 4 april 2011 23:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Hij mag toch komen werken.... alleen niet in bepaalde sectoren.
Ah, die zijn vaak wel mooi.quote:
Ik kwam dit weekend door Limburg (Venlo) en weet nu zeker dat we dat moeten verpatsenquote:Op maandag 4 april 2011 23:02 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat jij wel Nederlands vakwerk levertquote:Op maandag 4 april 2011 23:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Hij mag toch komen werken.... alleen niet in bepaalde sectoren.
Nee ook niet, ik heb gewoon een hekel aan mensen die de markt kapot concurreren en vervolgens kutwerk afleveren. Ik heb nog geen een pool gezien die ook maar een beetje naar nederlandse maatstaven werk kan leveren. die tijd hebben we ook een tijdje op de bouw gehad met werklozen die liepen met de grote hoop mee, en als ze een keer iets zelfs moesten maken, sprongen de tranen in je ogen op het eind van de dag.quote:
Klopt wel, helaas. Maar ja de prijs moet ergens vandaan komen. Poolse elektriciens die geen draad trekken maar de draad meenemen en gewoon het stopcontact in de muur zetten.quote:Op maandag 4 april 2011 23:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat jij wel Nederlands vakwerk levert. Op prijs winnen we het toch niet, dan liever op kwaliteit.
quote:Op maandag 4 april 2011 23:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Klopt wel, helaas. Maar ja de prijs moet ergens vandaan komen. Poolse elektriciens die geen draad trekken maar de draad meenemen en gewoon het stopcontact in de muur zetten.![]()
![]()
![]()
. Kom ik met mijn elektrisch gereedschap. heb je geen stroom.
![]()
![]()
Wat is daar geestig aan?quote:Op maandag 4 april 2011 23:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Weet ik niet, mijn vrouw kan er wel om lachen om mij zo te zien vloekenquote:Op maandag 4 april 2011 23:21 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Wat is daar geestig aan?
Ik vind schilderen nu net één van de weinige 'klussen' waarbij ik niet subiet op zoek ga naar een derde om het op af te schuiven, daar er niet zo enorm veel aan te verknallen is. Oké, leuk is anders, maar ik hanteer liever een roller of kwast dan een boormachine.
Ik ben overigens überhaupt een ontzettende ramp met klussen. Ik heb een deurklink in mijn huis geplaatst na de kunst afgekeken te hebben bij mijn wél enorm handige schoonvader, om er vervolgens na ruim 2 uur achter te komen dat het onvermijdelijk was geworden (dankzij het gapende gat wat ik geproduceerd had omdat ik continue verkeerd meette) dat de klink scheef kwam te hangen. Op zo'n moment ben ik ontzettend blij dat ik tenminste nog in staat ben om mijn schoonvader voor de achtduizendste keer uit te kunnen leggen hoe je nu een digitale foto op een USB-stick zet.
Limburg is qua natuur én qua cultuur één van de mooiste provincies van het land, hoe kom je hier nu weer bij?quote:Op maandag 4 april 2011 23:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik kwam dit weekend door Limburg (Venlo) en weet nu zeker dat we dat moeten verpatsen.
Geluksvogel, doorgaans is het nu net mijn vrouw die aan het vloeken slaat wanneer er het één of andere klusje gedaan dient te worden.quote:Op maandag 4 april 2011 23:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Weet ik niet, mijn vrouw kan er wel om lachen om mij zo te zien vloeken
Dat sowieso. Wat is het?quote:
Hier niet, altijd alles in orde, stelt bijna allemaal niks voor, behalve schilderen.quote:Op maandag 4 april 2011 23:26 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Geluksvogel, doorgaans is het nu net mijn vrouw die aan het vloeken slaat wanneer er het één of andere klusje gedaan dient te worden.
Aangenaam, spiegelbeeld.quote:Op maandag 4 april 2011 23:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Hier niet, altijd alles in orde, stelt bijna allemaal niks voor, behalve schilderen.
Ik zeg opdelen dat land.quote:
Kut fransoos.quote:Op maandag 4 april 2011 23:35 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik zeg opdelen dat land.
Bovenste provincie bij Slowakije
Provincie in het oosten bij Roemenië
Zuid-Westelijke provincie bij Kroatië
Het noord-westen bij Duitsland Oostenrijk.
Ik zeg: 'Ga terug naar je eigen land!' Oh, nee dat is juist opgedeeld.quote:
Ik verwacht nog eens een oorlogje daar, die rechtste partijen in Hongarije willen dat het verdrag van Trianon terug wordt gedraaid, een zeer gevaarlijke uitspraak. Ook hebben ze de hongaarse minderheden rondom Hongarije hen de nationaliteit teruggeven.quote:Op maandag 4 april 2011 23:38 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik zeg: 'Ga terug naar je eigen land!' Oh, nee dat is juist opgedeeld.
Oostenrijkers zaten in Hongarije, Hongaren zaten in Oostenrijk. Moet eens naar Sissi kijken denk ikquote:Op maandag 4 april 2011 23:40 schreef remlof het volgende:
Oostenrijk, het België van Hongarije.
Of was het nu andersom?
Ik heb geen dubbel paspoort. Wel een dubbele nationaliteit, mijn kinderen trouwens ook.quote:Op maandag 4 april 2011 23:44 schreef Zeeland het volgende:
Ik wil ook een dubbel paspoort.Iemand uit mij klas vraagt gewoon even een Canadees paspoort aan.
Spreken je kinderen Hongaars?quote:Op maandag 4 april 2011 23:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb geen dubbel paspoort. Wel een dubbele nationaliteit, mijn kinderen trouwens ook.
Amateur! (Knipoog)quote:
quote:
Nee, ik ook haast niet (ik weet hoe ik wat eten en drinken kan bestellen), mijn vader spreekt het als een 6 jarige.quote:
Respect. Moet je een deadline halen?quote:
Een paar en ik heb nu tentamens.quote:
Vind ik belangrijk.quote:Waarom zie je alléén vrouwen, als er reclames voor schoonmaakmiddelen
worden gemaakt? Waarom moeten er zo nodig afbeeldingen van een halfnaakt
vrouwenlichaam in een advertentie? Hoe vaak zie je nou een vader in een
luierreclame? Waarom moeten vrouwen op tv altijd het beeld van een sexy
stoeipoes of de ideale huisvrouw neerzetten, terwijl mannen op tv meestal
gewoon zichzelf kunnen zijn? Deze voorbeelden laten zien dat mensen anders
behandeld worden op basis van hun geslacht: seksisme dus. Het laat de
rolpatronen die vrouwen (en in mindere mate mannen) worden opgelegd
en de verwachtingen die daarmee gepaard gaan. Dit gebeurt op vele
terreinen zoals in je familie, op werk, op straat en ga zo maar door.
Daarom komen AFA Den Haag en AFA Nijmegen met een nieuwe antiseksisme
campagne: om mensen bewust te maken van deze rolpatronen en om in actie te
komen tegen het (visuele) seksisme waar we dagelijks mee te maken hebben.
Na dat al eerder in Nijmegen de campagne werd gestart, zal in
Den Haag de aftrap op 4 april, tijdens het maandelijkse Antifa-café,
plaats vinden.
Er zal een korte introductie over de campagne worden gegeven en daarna
zal de documentaire 'Beperkt houdbaar', over het schoonheidsideaal waar een
vrouw aan moet/wil voldoen, worden getoond.
Veganistisch eten vanaf: 19.00 uur
Start: 20.00 uur
Locatie: Autonoom Centrum, Willem van Outhoornstraat 17 Den Haag
Achterlijke cultuur met een verschrikkelijke voorkeur voor wansmaak als het gaat om de architectuur. Daarnaast hebben ze momenteel de helft van hun platteland bedekt met plasticquote:Op maandag 4 april 2011 23:24 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Limburg is qua natuur én qua cultuur één van de mooiste provincies van het land, hoe kom je hier nu weer bij?
Als zo'n persoon zijn of haar smoel open trekt weet je in elk geval dat je ze nooit meer serieus hoeft te nemenquote:Je moet overigens natuurlijk niet louter naar de steden kijken (en als je dat al doet is Maastricht dé Limbostad bij uitstek) maar vooral naar het immer mooiere platteland.
Daarnaast heeft Limburg een snoezig accent, zij het dat het West-Brabants nog wat mooier is.
Het West-Fries is ook niet veel soeps inderdaad.quote:Als het daarom gaat zouden we overigens de halve randstad wel mogen dumpen, en dan ook vooral West-Friesland, toch de plaats waar het allerlelijkste spraakje van ons land te horen valt, eventuele etnolecten niet in acht genomen.
How dare you sir, als een echte West-Fries kan ik dit niet beamen, integendeel. Schop alles onder de rivieren maar weg waar ze massaal aan een spraakgebrek lijden met hun verVlaamste dialecten.quote:Als het daarom gaat zouden we overigens de halve randstad wel mogen dumpen, en dan ook vooral West-Friesland, toch de plaats waar het allerlelijkste spraakje van ons land te horen valt, eventuele etnolecten niet in acht genomen.
Ook gezellig.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Goede morgen,
Dadelijk een gesprekje met de orthopeed over de verdere verwachtingen.
Ik ga liever vandaag dan morgen aan de gang helaas zal dit niet gebeuren. Het niveau van de knie blijft hangen zeg maar. Nou daag he.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook gezellig.
Kijk je er eigenlijk wel naar uit om weer in loondienst te moeten als vanouds of?
Maar je kan thuis wel kasten en meubilair in elkaar timmeren?quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ga liever vandaag dan morgen aan de gang helaas zal dit niet gebeuren. Het niveau van de knie blijft hangen zeg maar. Nou daag he.
Thuis in de schuur is wat anders dan keer op keer op hoogte moeten werken in de bouw natuurlijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar je kan thuis wel kasten en meubilair in elkaar timmeren?
Ik snap nooit zoveel van blessures die plotsklaps ophouden op het thuisfront eigenlijk.
Hoezo op hoogte?quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Thuis in de schuur is wat anders dan keer op keer op hoogte moeten werken in de bouw natuurlijk
Het is misgegaan op het moment dat we zeiden "ach, dat hoort er nou eenmaal bij".quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:19 schreef eriksd het volgende:
Dan die haatbaarden op rtv utrecht die meteen beginnen te meppenWat een kansloze bedoening allemaal zeg. Waar is het toch misgegaan?
Overdrijven is ook een vak. Maar je moet dergelijk gedrag gewoon de kop indrukken. Zo 'simpel' is het.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is misgegaan op het moment dat we zeiden "ach, dat hoort er nou eenmaal bij".
Nu heeft zowel half Nederland als de hele Islamitische gemeenschap het idee dat het maar volstrekt normaal is dergelijk gedrag te vertonen. Tenminste, zo'n idee heb ik er wel bij.
Juist, meteen de politie bellen en die mensen die daar tegen de camera stonden te slaan, microfoon en bedrading hebben vernielt oppakken en berechten. Fikse boete laten betalen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Maar je moet dergelijk gedrag gewoon de kop indrukken. Zo 'simpel' is het.
Gewoon oppakken inderdaad. Al zie ik eerlijk gezegd geen reden om de moskee te sluiten. Het bestuur heeft de daad afgekeurd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Juist, meteen de politie bellen en die mensen die daar tegen de camera stonden te slaan, microfoon en bedrading hebben vernielt oppakken en berechten. Fikse boete laten betalen.
Gaan ze gewelddadig doen? Moskee sluiten, en knuppel in de nek.
Hoppa, ik ben er klaar mee.
Nee, sluiten wanneer ze gewelddadig zouden worden tegen de politie bij arrestatie heb ik het over.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gewoon oppakken inderdaad. Al zie ik eerlijk gezegd geen reden om de moskee te sluiten. Het bestuur heeft de daad afgekeurd.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar je kan thuis wel kasten en meubilair in elkaar timmeren?
Ik snap nooit zoveel van blessures die plotsklaps ophouden op het thuisfront eigenlijk.
Klopt als een bus, als ik thuis aan het werk ben ga ik om het uur een half uur mijn knie ontlasten. D.w.z. een half uur met mijn been omhoog. Ik moet de eerste werkgever nog tegenkomen die dat accepteert. Waarom denk je dat het zo lang duurt voordat er iets af is momenteel? Normaal gezien had ik die kasten allang staan bij die mensen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoezo op hoogte?
Genoeg aannemers met personeel in dienst die kozijnen en weet ik wat allemaal fabriceren op de werkvloer in een hal.
Dat plaatje dat ik plaatste was gewoon een blondine met blauwe ogen Vlaamse meid.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:49 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens is de moslimkritiek prima te begrijpen. Mensen voelen zich nou eenmaal beter als zij zich kunnen afzetten tegen een bepaalde groep.
Ik ben toch echt te intelligent om mij daar druk om te maken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat plaatje dat ik plaatste was gewoon een blondine met blauwe ogen Vlaamse meid.
Sorry hoor, maar als je al weken lang in het nieuws komt omdat je iedereen voor het gerecht sleept omdat de Hema je vraagt niet zo belachelijk te doen dan zit er ook een steekje bij je los. Maar goed, bekeerlingen zijn een volk apart. Volgende stap; 15 jarige meisjes in Volendam die mensen voor het gerecht slepen. Oh wacht..
Dan hebben ze ook niks te melden. Niet raar als ze nog studeren.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:56 schreef eriksd het volgende:
Beetje jammer dat bijna niemand die ik ken nog op linkedin zit
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben toch echt te intelligent om mij daar druk om te maken.
Zie, dat krijg je er dus van.quote:
Wie sleep ik voor het gerecht? Ben je weer op je duim aan het zuigen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:04 schreef Voorschrift het volgende:
"Boeit me niet, ben ik te intelligent voor".
Terwijl die mensen zich wel een positie aanmeten van God in Frankrijk, en iedereen voor het gerecht sleept die zegt "ho eens even, gedraag je effe normaal, dom wicht".
Hij denk ook dat mensen die thuis hobbyen opeens nergens meer last van hebben en alles kunnen doen wat een werkgever verlangt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:07 schreef KoosVogels het volgende:
Ben je weer op je duim aan het zuigen?
Ach, die jongen is een beetje wereldvreemd, kan hij ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Hij denk ook dat mensen die thuis hobbyen opeens nergens meer last van hebben en alles kunnen doen wat een werkgever verlangt.![]()
![]()
Jij niet, die achterlijke Hema doos, of die 15-jarige moslima in Volendam, van die mensen die elke realiteitszin ontgaan is. Maar goed, "het is nog vroeg" dus ik vergeef je wederom je leesfout.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie sleep ik voor het gerecht? Ben je weer op je duim aan het zuigen?
Er is vast wel iemand die voor minder geld jou een half uurtje rust wil geven voor je knie.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Hij denk ook dat mensen die thuis hobbyen opeens nergens meer last van hebben en alles kunnen doen wat een werkgever verlangt.![]()
![]()
Echt wereldvreemd dus.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die voor minder geld jou een half uurtje rust wil geven voor je knie.
I wouldn't mind.
Het feit dat jij je hier druk om maakt, zegt mij al genoeg.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij niet, die achterlijke Hema doos, of die 15-jarige moslima in Volendam, van die mensen die elke realiteitszin ontgaan is. Maar goed, "het is nog vroeg" dus ik vergeef je wederom je leesfout.
Ik zie dat anders. Juist door er op te blijven hameren gaan moslims zich meer en meer afzetten tegen de westerse maatschappij.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:20 schreef eriksd het volgende:
Tja, het is die laat maar waaien mentaliteit die de bodem legt voor dit soort gezeik.
Je hoeft je bek niet te houden, maar waarom zou je je in vredesnaam drukmaken om een hoofddoek?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:24 schreef Voorschrift het volgende:
Omgekeerde wereld.
Als wij onze bek maar houden dan passen ze zich wel aan?
Want het is de schuld van de maatschappij. Daar gaan we weer. Ik dacht dat jij altijd liep te schermen met liberalisme en eigen verantwoordelijkheid?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zie dat anders. Juist door er op te blijven hameren gaan moslims zich meer en meer afzetten tegen de westerse maatschappij.
Ik maak me niet druk over die hoofddoek, ik maak me druk over dat mens die 'm draagt die denkt dat iedereen voor haar op de knieën moet juist omdat ze zo'n vod op de kop heeft.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hoeft je bek niet te houden, maar waarom zou je je in vredesnaam drukmaken om een hoofddoek?
Tja, stel je voor dat mensen een andere mening hebben. Iemands ware aard komt hier weer naar boven.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:37 schreef KoosVogels het volgende:
Wees er trouwens maar trots op dat jullie op een lijn zitten met de klapharken in het Volendamse hoofddoek-topic. Ik begin me langzaam echt af te vragen of er uberhaupt nog mensen met verstand rondlopen in dit land.
Die lopen er rond.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:37 schreef KoosVogels het volgende:
Wees er trouwens maar trots op dat jullie op een lijn zitten met de klapharken in het Volendamse hoofddoek-topic. Ik begin me langzaam echt af te vragen of er uberhaupt nog mensen met verstand rondlopen in dit land.
Maar het debat gaat niet over geloofsuitingen. Het is gekaapt door mensen die moslims op zoveel mogelijk manier dwars willen zitten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tja, stel je voor dat mensen een andere mening hebben. Iemands ware aard komt hier weer naar boven.
Ik ben blij dat er nu zonder voorbehoud eens een goed, scherp en hard debat gevoerd gaat worden over dat gedonder van naast de samenleving levende groepen mensen. Of het nou tokkies, allochtonen, autochtonen of marsmannetjes zijn, boeit mij niet. Veel te lang is alles met de mantel der liefde bedekt. En ja, daar hoort een debat over geloofsuitingen ook bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |