Groot gelijk!quote:Op maandag 4 april 2011 18:02 schreef Zeeland het volgende:
Oja, GS dat studenten assistentie doe ik voor studiepunten en niet voor geld. Ik ben namelijk te beroerd om voor school naar het theater te gaan, dus doe ik dit en een extra vak. Daar heb je tenminste nog iets aan.
Ik kan nog amper traplopen vanwege een incident met een taxideur, en er rijden hier de godganse dag voertuigen met sirenes langs, maar voor de rest is het best aardig hier.quote:Op maandag 4 april 2011 18:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Brussel toch? Beviel de eerste werkdag?
Het moet eerst ongezellig zijn voordat je het gezellig kunt maken.quote:
Ik kom wel terug over een pagina of 3 dan, om mijn grootse entree nog wat extra gezellige flair mee te geven.quote:Op maandag 4 april 2011 18:11 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het moet eerst ongezellig zijn voordat je het gezellig kunt maken.
Licht pathetisch, inderdaad, maar dat geldt voor het gedrag van het gros van de belangenorganisaties.quote:Op maandag 4 april 2011 18:12 schreef eriksd het volgende:
Moet toch wel lachen om die studentenorganisaties met hun hernieuwde hoop hoor. Succes ermee
Ik deed het voor het geld, aangezien ik er toch geen studiepunten voor kreeg.quote:Op maandag 4 april 2011 18:02 schreef Zeeland het volgende:
Oja, GS dat studenten assistentie doe ik voor studiepunten en niet voor geld. Ik ben namelijk te beroerd om voor school naar het theater te gaan, dus doe ik dit en een extra vak. Daar heb je tenminste nog iets aan.
Ja, forum.fok.nl begint steeds meer op m.fok.nl te lijken.quote:Op maandag 4 april 2011 18:15 schreef Voorschrift het volgende:
Wie is overigens langzaamaan de lay-out van FOK!Forum aan het veranderen naar een semi hip comic sans droevenis niveau?
Terwijl ik me juist altijd erger aan de mobile layout inderdaad.quote:Op maandag 4 april 2011 18:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, forum.fok.nl begint steeds meer op m.fok.nl te lijken.
Ik dacht dat m'n telefoons langzaam richting de online-site zouden gaan, maar het is dus andersom.
Ik waande me net op een of ander Libelleforumquote:Op maandag 4 april 2011 18:15 schreef Voorschrift het volgende:
Wie is overigens langzaamaan de lay-out van FOK!Forum aan het veranderen naar een semi hip comic sans droevenis niveau?
quote:Op maandag 4 april 2011 18:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik waande me net op een of ander Libelleforum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |