Groot gelijk!quote:Op maandag 4 april 2011 18:02 schreef Zeeland het volgende:
Oja, GS dat studenten assistentie doe ik voor studiepunten en niet voor geld. Ik ben namelijk te beroerd om voor school naar het theater te gaan, dus doe ik dit en een extra vak. Daar heb je tenminste nog iets aan.
Ik kan nog amper traplopen vanwege een incident met een taxideur, en er rijden hier de godganse dag voertuigen met sirenes langs, maar voor de rest is het best aardig hier.quote:Op maandag 4 april 2011 18:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Brussel toch? Beviel de eerste werkdag?
Het moet eerst ongezellig zijn voordat je het gezellig kunt maken.quote:
Ik kom wel terug over een pagina of 3 dan, om mijn grootse entree nog wat extra gezellige flair mee te geven.quote:Op maandag 4 april 2011 18:11 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het moet eerst ongezellig zijn voordat je het gezellig kunt maken.
Licht pathetisch, inderdaad, maar dat geldt voor het gedrag van het gros van de belangenorganisaties.quote:Op maandag 4 april 2011 18:12 schreef eriksd het volgende:
Moet toch wel lachen om die studentenorganisaties met hun hernieuwde hoop hoor. Succes ermee
Ik deed het voor het geld, aangezien ik er toch geen studiepunten voor kreeg.quote:Op maandag 4 april 2011 18:02 schreef Zeeland het volgende:
Oja, GS dat studenten assistentie doe ik voor studiepunten en niet voor geld. Ik ben namelijk te beroerd om voor school naar het theater te gaan, dus doe ik dit en een extra vak. Daar heb je tenminste nog iets aan.
Ja, forum.fok.nl begint steeds meer op m.fok.nl te lijken.quote:Op maandag 4 april 2011 18:15 schreef Voorschrift het volgende:
Wie is overigens langzaamaan de lay-out van FOK!Forum aan het veranderen naar een semi hip comic sans droevenis niveau?
Terwijl ik me juist altijd erger aan de mobile layout inderdaad.quote:Op maandag 4 april 2011 18:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, forum.fok.nl begint steeds meer op m.fok.nl te lijken.
Ik dacht dat m'n telefoons langzaam richting de online-site zouden gaan, maar het is dus andersom.
Ik waande me net op een of ander Libelleforumquote:Op maandag 4 april 2011 18:15 schreef Voorschrift het volgende:
Wie is overigens langzaamaan de lay-out van FOK!Forum aan het veranderen naar een semi hip comic sans droevenis niveau?
quote:Op maandag 4 april 2011 18:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik waande me net op een of ander Libelleforum
Dat is wel het ergste ja.quote:Op maandag 4 april 2011 18:28 schreef du_ke het volgende:
Nee nu ook teletubbiebalkjes bij centrale topics
aambeien föhnen -> scheet laten.quote:Op maandag 4 april 2011 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kende het wel, is nu wat weggezakt
Mooi, bruggetje.quote:Op maandag 4 april 2011 19:30 schreef Tem het volgende:
Over aambeien gesproken...tijd voor Matthijs en DWDD!
Overigens kent zijn stuk een paar dubieuze passages, maar goed.quote:Er wordt veel gejammerd over virulent anti-semitisme onder Arabieren. Dat is er. Maar er bestaat een even virulent anti-arabisme.
"Vind ze. Dood ze ter plekke. Dit ongedierte moet worden geëlimineerd". Citaat van Der Stürmer anno 1938 over joden na de moord op de Duitse zaakgelastigte in Parijs Von Rath, die de opmaat tot de Kristallnacht vormde? Citaat van de Iraanse president Ahmadinejad als die weer eens over de 'zionistische wereldsamenzwering' voluit op het orgel gaat? Nee: van de Israëlische krant Maariv over Palestijnen na de moord op een kolonistenfamilie in de illegale nederzetting Itamar.
Deze alinea slaat anders wel de spijker op de kop:quote:Op maandag 4 april 2011 19:53 schreef KoosVogels het volgende:
De warme groeten van Thomas von der Dunk
[..]
Overigens kent zijn stuk een paar dubieuze passages, maar goed.
Daar ben ik het idd mee eens. Het volgende gaat mij toch echt wat te ver:quote:Op maandag 4 april 2011 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze alinea slaat anders wel de spijker op de kop:
Israël heet de enige democratie in het Midden-Oosten te zijn. Wel: als het dat is, dan is het dat op de manier waarop Zuid-Afrika dat tijdens de Apartheid was. Een rechtsstaat is het in elk geval niet. Grote delen van de bevolking in het gebied dat deze Israëlische regering als haar hele Beloofde Land beschouwt, zijn rechteloos. Duizenden Palestijnen zitten zonder vorm van proces al vele jaren gevangen.
quote:Laten we bovendien wel één ding vaststellen: de vermoorde familie had niet domicilie gekozen op het wettige grondgebied van de staat Israël, maar bewoonde een roversnest. Dat beperkt mijn medelijden sterk. Wie willens en wetens kiest voor de bouw van een huis op het land van een ander die door een onwettige overheid van dat land is beroofd, moet niet zeuren als hij dat met de dood bekoopt.
Mij ook. Dergelijke taal verwacht ik niet van onze linkse troetelbeerquote:Op maandag 4 april 2011 20:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar ben ik het idd mee eens. Het volgende gaat mij toch echt wat te ver:
[..]
Thomas is dan ook niet bepaald een knuffelbeer.quote:Op maandag 4 april 2011 20:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mij ook. Dergelijke taal verwacht ik niet van onze linkse troetelbeer.
Ach, een knorrige en chagerijnige, maar verder doet hij geen vlieg kwaad.quote:Op maandag 4 april 2011 20:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Thomas is dan ook niet bepaald een knuffelbeer.
Moet ik hem dan een verzuurde linkse gluiperd noemen?quote:
Nee, gewoon Thomas.quote:Op maandag 4 april 2011 20:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Moet ik hem dan een verzuurde linkse gluiperd noemen?
quote:
Die Ino van de Besselaar heeft gewoon hier op Fok! gelezen wat de bezwaren zijn. Verzin zelf iets.quote:Op maandag 4 april 2011 20:05 schreef KoosVogels het volgende:
Ben het voor de verandering een keer met de PVV eens:
Ook PVV wil dat Kamp AOW-plan intrekt
Guilty.quote:Op maandag 4 april 2011 20:28 schreef EchtGaaf het volgende:
Wie heeft zich geregistreerd op linkedIn ?
()
Guilty too.quote:Op maandag 4 april 2011 20:28 schreef EchtGaaf het volgende:
()
Wat is jouw obsessie met sociale media?quote:Op maandag 4 april 2011 20:28 schreef EchtGaaf het volgende:
()
Kom jij daar?quote:Op maandag 4 april 2011 19:56 schreef Zeeland het volgende:
Rita Verdonk
Politica gaat columns schrijven voor Gay.nl.![]()
Azijnbode?quote:Op maandag 4 april 2011 20:34 schreef KoosVogels het volgende:
LinkedIn zuigt.
Mannen, wish me luck. Ben weer bezig met een sollicitatiebrief.
quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 20:34 schreef KoosVogels het volgende:
LinkedIn zuigt.
Mannen, wish me luck. Ben weer bezig met een sollicitatiebrief.
Samen met Rita??quote:Op maandag 4 april 2011 19:56 schreef Zeeland het volgende:
Rita Verdonk
Politica gaat columns schrijven voor Gay.nl.![]()
VK?quote:Op maandag 4 april 2011 20:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Je beseft dat je het tegen de gezelligste user van POL hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |