Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie![]()
1e kerst dag, tweeduizendelf, Nijntjes bed was leegquote:
Nou ja, die hoer stuurde ik een paar weken geleden in een interne mail naar mijn collega'squote:Op maandag 4 april 2011 16:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het kan nog pijnlijker hoor
Hoe laat ben je hoer ipv hoe laat ben je hier
ik zag het ook al ja, irritant en nuttloosquote:
En daarom ben jij nog een jongetjequote:
quote:
Dat dacht ik ook netquote:
Ja!quote:
Met al die autisten, die verandering eng vinden.quote:Op maandag 4 april 2011 16:51 schreef DaMart het volgende:
Zie ook hier: feedback wanted: oude of nieuwe versie
Danny vroeg of men oud of nieuw wilde, en de meesten wilde vernieuwing... en dat op FOK!.
zullen we zienquote:Op maandag 4 april 2011 16:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
1e kerst dag, tweeduizendelf, Nijntjes bed was leeg
Welke collega heb je nu weer opgestuurdquote:Op maandag 4 april 2011 16:45 schreef DaMart het volgende:
Waarom zie ik typefoutjes nou weer pas op het moment dat ik op verzenden drukte... nu heeft iemand een mail met een vriendelijke griet in plaats van een vriendelijke groet erin.
Ik heb nog geen ideequote:
Ik hoop dat ie een bakje water en een boterham in het pakketje erbij gedaan heeft.quote:Op maandag 4 april 2011 16:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Welke collega heb je nu weer opgestuurd?
Dat is ook het enige wat veranderd is.quote:Op maandag 4 april 2011 16:53 schreef pgrferrari het volgende:
Lay-out is gewoon hetzelfde hier.
Behalve een paar icoontjes op de index.
quote:Op maandag 4 april 2011 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
Jongetjes van 2,5 jaar die hebben 'smiddags heul geen slaapjes nodig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch maar even neergelegd, dat nekkie lag in zo'n rare knik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Krullebolquote:
Geen ideequote:Op maandag 4 april 2011 16:51 schreef Muck het volgende:
Marijke, mag een huisbaas 60 euro administratiekosten vragen voor het toevoegen van een naam op het huurcontract?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Frieten?quote:Op maandag 4 april 2011 16:55 schreef sararaats het volgende:
Ik heb straks pianoles
Waarschijnlijk krijg ik weer Belgische kost op m'n bord
Mart, snoepje, weet jij dan?quote:Op maandag 4 april 2011 16:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen ideevraag mart eens, die weet het vast
ik heb voorspellende gavenquote:Op maandag 4 april 2011 16:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Krullebol
Alles ok?
[..]
Geen ideevraag mart eens, die weet het vast
Met Belgische mayo, ah toe?quote:
Ik heb ook nergens zin inquote:Op maandag 4 april 2011 16:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb nergens zin inDus ik eet tandoori kliek
![]()
owwww lekkerquote:Op maandag 4 april 2011 16:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb nergens zin inDus ik eet tandoori kliek
![]()
ehh, geen idee eigenlijkquote:
Agossie.... en straks weer niet willen eten want moequote:Op maandag 4 april 2011 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMG , how freakyquote:Op maandag 4 april 2011 16:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb voorspellende gaven
Ik weet nu al dat jouw telefoon over een kleine 10 minuutjes gaat
Ik wil slapenquote:Op maandag 4 april 2011 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens zin in
Zelfs niet in koken
Straks niet willen slapen want er wordt al de hele middag geschuurd ergensquote:Op maandag 4 april 2011 16:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Agossie.... en straks weer niet willen eten want moe
Jaaaa, engels SO ging goed, duits SO is verplaatst, dus kan nog meer leren, nieuwe gitaar is besteld en ik voel me goooeeedquote:
Nee joh!quote:Op maandag 4 april 2011 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote knop kapoetskiehj?quote:Op maandag 4 april 2011 16:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG
[..]
[..]
[..]
, how freaky
[..]
Ik wil slapenen slapen
en... slapen
Papa doet dat heul nietquote:Op maandag 4 april 2011 16:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee joh!
Stug volhouden, en dan later op de bank tukken. Net als papa![]()
.
quote:
Goed om te horenquote:Op maandag 4 april 2011 16:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jaaaa, engels SO ging goed, duits SO is verplaatst, dus kan nog meer leren, nieuwe gitaar is besteld en ik voel me goooeeed
daar dan?
Ik kan me zo snel niet een wettekst voor de geest halen waarin überhaupt iets staat over administratiekosten voor dit soort zaken. Maar ik vind 60 euro voor een naam bijschrijven wel veel eigenlijk...quote:
Pasta met vis.quote:
Ik ga donderdag sushi etenquote:
Stamppotquote:
he, iemand moet eerst op zijn BIC-pen sabbelen, daarna een naam goed schrijven en ook nog eens het kwijl van het papier afhalen!quote:Op maandag 4 april 2011 16:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan me zo snel niet een wettekst voor de geest halen waarin überhaupt iets staat over administratiekosten voor dit soort zaken. Maar ik vind 60 euro voor een naam bijschrijven wel veel eigenlijk...
Ik vind het schandalig veel als ik eerlijk benquote:Op maandag 4 april 2011 16:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan me zo snel niet een wettekst voor de geest halen waarin überhaupt iets staat over administratiekosten voor dit soort zaken. Maar ik vind 60 euro voor een naam bijschrijven wel veel eigenlijk...
Ik eigenlijk ook, toen ik ging scheiden moest het huurcontract op mijn naam geschreven worden, dat kostte toen 25 euro administratiekostenquote:Op maandag 4 april 2011 16:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lasagnabladen als nori gebruiken? Never tried.quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 17:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lasagnabladen als nori gebruiken? Never tried.
Ik doe het gratis, met mijn gouden vulpen zelfs!quote:Op maandag 4 april 2011 17:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
he, iemand moet eerst op zijn BIC-pen sabbelen, daarna een naam goed schrijven en ook nog eens het kwijl van het papier afhalen!
Ach so.quote:Op maandag 4 april 2011 17:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
Stamppot
Een stamppot is in Nederland en in Vlaanderen (daar is de benaming stoemp meer gebruikelijk) een traditioneel gerecht dat wordt bereid uit diverse onderdelen, meestal uit aardappelen en groenten.
Bron: wikipedia
quote:Op maandag 4 april 2011 17:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lasagnabladen als nori gebruiken? Never tried.
op zich is het wel achterlijk dat administratie kosten te pas en te onpas overal maar bij geschreven worden.. toen ik in mijn woning ging wonen mocht ik ook even 165 eur administratie kosten betalen !?!?!?quote:Op maandag 4 april 2011 17:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik doe het gratis, met mijn gouden vulpen zelfs!
Mja, bedrijven zijn vrij om administratiekosten te vragen voor handelingen die ze verrichten, volgens mij. Maar vraag dan gewoon een tientje of zoquote:Op maandag 4 april 2011 17:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vind het schandalig veel als ik eerlijk ben
Heb nu meer iets van 'fuck it, ik sta al ingeschreven bij de gemeente'
je moet slapen! :yquote:Op maandag 4 april 2011 17:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
het is hier 21 graden, maar ik heb het me toch koud
Dat vind ik al aardig aan de prijs, maar begrijpelijk.quote:Op maandag 4 april 2011 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, toen ik ging scheiden moest het huurcontract op mijn naam geschreven worden, dat kostte toen 25 euro administratiekosten![]()
Ik vind 60 euro way to muchquote:Op maandag 4 april 2011 17:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat vind ik al aardig aan de prijs, maar begrijpelijk.
60 euro
Ik heb het 21,5 binnen. Al 2 weken de kachel niet meer aangehad.quote:Op maandag 4 april 2011 17:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Misschien krijg je er een ingelijste oorkonde bij waarop staat dat jij de trotse medehuurder van de woning bent?quote:Op maandag 4 april 2011 17:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat vind ik al aardig aan de prijs, maar begrijpelijk.
60 euro
Hier is 18 graden, en ik vind het in mijn T-shirt lekker!quote:Op maandag 4 april 2011 17:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
wij 300 bij het opmaken van het huurcontractquote:Op maandag 4 april 2011 17:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
op zich is het wel achterlijk dat administratie kosten te pas en te onpas overal maar bij geschreven worden.. toen ik in mijn woning ging wonen mocht ik ook even 165 eur administratie kosten betalen !?!?!?
eten klaar maken danquote:Op maandag 4 april 2011 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
J. is onderweg naar huis...
Geen eten op tafel...
komt doordat je geslapen hebtquote:Op maandag 4 april 2011 17:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, dat dus....quote:Op maandag 4 april 2011 17:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, bedrijven zijn vrij om administratiekosten te vragen voor handelingen die ze verrichten, volgens mij. Maar vraag dan gewoon een tientje of zo.
Je typt wel snel danquote:Op maandag 4 april 2011 17:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik verstuur 2 mailtjes en jullie zijn al een topic verder
Ja, zo verdient Dell zo'n 100 euro als je gebruik maakt van de wet koop op afstand en je recht gebruikt om de koop te ontbindenquote:Op maandag 4 april 2011 17:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, bedrijven zijn vrij om administratiekosten te vragen voor handelingen die ze verrichten, volgens mij. Maar vraag dan gewoon een tientje of zo.
Zoquote:Op maandag 4 april 2011 17:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je moet slapen! :y
zet die telefoon maar op mute!
Lekker he?quote:Op maandag 4 april 2011 17:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het 21,5 binnen. Al 2 weken de kachel niet meer aangehad.
quote:Op maandag 4 april 2011 17:10 schreef Toekito het volgende:
als ik mijn vakantieuren kwijt ben dan werk ik de komende zomer maar gewoon door
Hoe kan je nou je vakantie uren kwijt zijn?quote:Op maandag 4 april 2011 17:10 schreef Toekito het volgende:
als ik mijn vakantieuren kwijt ben dan werk ik de komende zomer maar gewoon door
grapje van het uitzendburo. Heb ze gemaild maar nog geen antwoord.quote:Op maandag 4 april 2011 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe kan je nou je vakantie uren kwijt zijn?![]()
ben je verplicht vakantie te nemen?quote:Op maandag 4 april 2011 17:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je moet ook op vakantie hoor!
dat is een werkgever verplicht hoor..
Mart .. kom er maar weer in
hoog humorgehalte wel..quote:Op maandag 4 april 2011 17:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
grapje van het uitzendburo. Heb ze gemaild maar nog geen antwoord.
Dat ze zomaar je vakantie-uren afpakken? Neequote:
Je werkgever is verplicht om je in de gelegenheid te stellen vakantie op te nemen. Opgebouwde vakantierechten verjaren pas na 5 jaar, en je neemt de oudste rechten als eerste op. Dus vakantierechten kunnen niet zomaar worden afgenomen.quote:
je wil liever niet op vakantie??quote:
Fixedquote:Op maandag 4 april 2011 17:23 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat eens even ontbijten / lunchen
vanmorgen alleen maar een boterham op omdat ik verslapen had
het is niet zomaar afgenomen maar ben van de ene tak van Randstad naar de andere gegaan maar verlof is niet mee overgezet.quote:Op maandag 4 april 2011 17:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je werkgever is verplicht om je in de gelegenheid te stellen vakantie op te nemen. Opgebouwde vakantierechten verjaren pas na 5 jaar, en je neemt de oudste rechten als eerste op. Dus vakantierechten kunnen niet zomaar worden afgenomen.
quote:Op maandag 4 april 2011 17:23 schreef Crazy-M het volgende:
Ik heb vanmorgen alleen maar een boterham op omdat ik me verslapen had
Maar dan nu echtquote:
heb je het wel uitbetaald gekregen dan??quote:Op maandag 4 april 2011 17:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
het is niet zomaar afgenomen maar ben van de ene tak van Randstad naar de andere gegaan maar verlof is niet mee overgezet.
Dat komt dan vast wel goed johquote:Op maandag 4 april 2011 17:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
het is niet zomaar afgenomen maar ben van de ene tak van Randstad naar de andere gegaan maar verlof is niet mee overgezet.
niks betaald gekregen volgens loonstrook en rekeningquote:Op maandag 4 april 2011 17:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heb je het wel uitbetaald gekregen dan??
zo nee.. dan is het afgepakt
als er geen geld is (om wat voor reden) moet ik wel werken toch?quote:Op maandag 4 april 2011 17:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat komt dan vast wel goed johEn vakantie is niet voor niets he, dus niet opnemen is niet zo slim
een mequote:
Lees die zin eronder nog eens in de oorspronkelijk quotequote:
Vakantie-uren zijn betaald toch? Dus ik snap je nietquote:Op maandag 4 april 2011 17:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
niks betaald gekregen volgens loonstrook en rekening
[..]
als er geen geld is (om wat voor reden) moet ik wel werken toch?
je vakantie opbouw is wel dat je betaald krijgt tijdens je vakantiequote:Op maandag 4 april 2011 17:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
[..]
als er geen geld is (om wat voor reden) moet ik wel werken toch?
Dan heb je nog steeds recht op vakantie of een bedrag dat gelijk is aan je uurloon maal je vakantieuren. Maar aangezien je nog steeds in dienst bent, alleen bij een ander onderdeel van het bedrijf, wordt die uitbetaling moeilijker en heb je dus nog steeds recht op die vakantierechten.quote:Op maandag 4 april 2011 17:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
Jawel, werkt bij uzb ook zoquote:Op maandag 4 april 2011 17:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je vakantie opbouw is wel dat je betaald krijgt tijdens je vakantie
of werkt dat niet zo bij een UZB??
maar uren staan op nul dus dan is het vrij nemen zonder uitbetaald te krijgenquote:Op maandag 4 april 2011 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vakantie-uren zijn betaald toch? Dus ik snap je niet
Ff kijkenquote:Op maandag 4 april 2011 17:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lees die zin eronder nog eens in de oorspronkelijk quote
ja maar ik heb dus ineens niks meer!quote:Op maandag 4 april 2011 17:30 schreef sararaats het volgende:
Vakantie-uren zijn normaal geld waard net zoals het werken in het weekend
En dat is een foutje en komt vast goedquote:Op maandag 4 april 2011 17:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja maar ik heb dus ineens niks meer!
komt wel goed!quote:Op maandag 4 april 2011 17:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja maar ik heb dus ineens niks meer!
ik ookquote:Op maandag 4 april 2011 17:33 schreef JJH het volgende:
Ik zou zo kunnen slapen, ik zit me toch een potje in te kakken.
quote:Op maandag 4 april 2011 17:35 schreef Barreltje het volgende:
Op maandag 4 april 2011 17:23 schreef Crazy-M het volgende:
RN:
Fixed
MZ:
Maar dan nu echt
quote:
Oaquote:Op maandag 4 april 2011 17:35 schreef Barreltje het volgende:
RN:
Fixed
MZ:
Maar dan nu echt
Wat is er niet goed aan?quote:
mja het is wel goed , maar RN vindt van nietquote:
Mag ik bij jou komen etenquote:Op maandag 4 april 2011 17:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dat is een foutje en komt vast goedGewoon even bellen morgen
Oeh oeh, ik heb een jummie toetjeOntploffie taart van Muck
![]()
ohh is dat weer een van die beroemde grapjes..quote:Op maandag 4 april 2011 17:37 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wil niet heel veel zeggen, maar ik snapte het al lang...
He, doe je het tochquote:Op maandag 4 april 2011 17:37 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wil niet heel veel zeggen, maar ik snapte het al lang...
Geeft nietsquote:Op maandag 4 april 2011 17:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja het is wel goed , maar RN vindt van niet
Oh?quote:Op maandag 4 april 2011 17:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja het is wel goed , maar RN vindt van niet
Nee, mijn taart!quote:Op maandag 4 april 2011 17:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Mag ik bij jou komen eten?
Ontploffietaart![]()
...
Hooooooooooooooh *ZUCHT*quote:Op maandag 4 april 2011 17:38 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh is dat weer een van die beroemde grapjes..
"ik weet het niet, maar stiekem toch wel?"
grow up
BOEM!quote:Op maandag 4 april 2011 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, mijn taart!* Marijkezwolle klemt het bakje stevig tussen haar handen en armen om het te beschermen van MPG
serieus..quote:
Dat is ongelofelijk oud nieuwsquote:
Je maakt je nu zorgen?quote:
Nee, het ontploffingsgevaar is geweken, enkel bij de bereiding moet je waakzaam zijnquote:
Nouja zegquote:Op maandag 4 april 2011 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, mijn taart!* Marijkezwolle klemt het bakje stevig tussen haar handen en armen om het te beschermen van MPG
neuh ik nietquote:
dag Barreltje, we zien Barretje wel weer terugquote:Op maandag 4 april 2011 17:41 schreef Barreltje het volgende:
goed.. ik ga naar huis
tot de volgende keer lieve kijkbuiskindertjes!!
MINEquote:
Welthuisquote:Op maandag 4 april 2011 17:41 schreef Barreltje het volgende:
goed.. ik ga naar huis
Bis Later Barquote:Op maandag 4 april 2011 17:41 schreef Barreltje het volgende:
goed.. ik ga naar huis
quote:
Delen is zoooo de '60's en 70'squote:
Ach, ze hadden toch ooit onderzocht (met een flut onderzoek, dat dan weer wel) dat er geen mannen bestaan die nog nooit porno gekeken hebbenquote:
maar geld.quote:Op maandag 4 april 2011 17:43 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari gaat zichzelf uitzenden naar Jumbo.
* pgrferrari hoofdpijn, buikpijn en geen zin heeft![]()
Dat van geen zin en werken ken ik heel goedquote:Op maandag 4 april 2011 17:43 schreef pgrferrari het volgende:
Meeuwenquote:
Ik mag dan wel een voorliefde hebben voor communistische auto's, dan nog ben ik geen communistquote:
Ja, toen werd er iets te veel gedeeldquote:Op maandag 4 april 2011 17:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Delen is zoooo de '60's en 70's
we zijn toch geen hippies meer!
Succes lieverdquote:Op maandag 4 april 2011 17:43 schreef pgrferrari het volgende:
Mja... Sym wil ook al niet delenquote:Op maandag 4 april 2011 17:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meeuwen
Mine mine mine mine
[..]
Ik mag dan wel een voorliefde hebben voor communistische auto's, dan nog ben ik geen communist![]()
![]()
[..]
Ja, toen werd er iets te veel gedeeld![]()
[..]
Succes lieverd
Waarom gaan we dan binnenkort naar een parenclubquote:
Ontploffietaart? Dus ik kan mijn halve lijst met bewaarde zoekresultaten op Funda wel weggooien?quote:Op maandag 4 april 2011 17:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dat is een foutje en komt vast goedGewoon even bellen morgen
Oeh oeh, ik heb een jummie toetjeOntploffie taart van Muck
![]()
Zo dat hij meer heeftquote:Op maandag 4 april 2011 17:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom gaan we dan binnenkort naar een parenclub
quote:Op maandag 4 april 2011 17:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ontploffietaart? Dus ik kan mijn halve lijst met bewaarde zoekresultaten op Funda wel weggooien?
quote:Op maandag 4 april 2011 17:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, het ontploffingsgevaar is geweken, enkel bij de bereiding moet je waakzaam zijn
Om voor openingstijd rond te neuzen bij GF?quote:Op maandag 4 april 2011 17:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom gaan we dan binnenkort naar een parenclub
Meubels jaquote:
O, dan laat ik ze staan... ik sta nog in dubio trouwens... wil ik of eerst eens advies van een bank, of toch van een "onafhankelijke" hypotheekadviseur...quote:
Shoppenquote:Op maandag 4 april 2011 17:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dan laat ik ze staan... ik sta nog in dubio trouwens... wil ik of eerst eens advies van een bank, of toch van een "onafhankelijke" hypotheekadviseur...
Ja, shoppen betekent dus eigenlijk zo'n onafhankelijke adviseur raadplegen en daarna verder kijken... al zat ik ook te denken aan een afspraak met ABN en Raboquote:Op maandag 4 april 2011 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ShoppenGa langs verschillende tenten en ga vergelijken
En neem em niet bij de abn, die maken er een potje van doorgaans
Moet je er een weerstandje tussen plaatsenquote:
Hoezo alleen hij?quote:Op maandag 4 april 2011 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben misselijkMPG wil je nog een stukje ontploffietaart?
Omdat het niet genoeg is voor meer en hij eerst wasquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 17:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat het niet genoeg is voor meer en hij eerst was
quote:Op maandag 4 april 2011 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
een taart die Muck een keer liet ontploffenquote:Op maandag 4 april 2011 17:55 schreef RockNijntje het volgende:
Maar wat is ontploffietaart nou eigenlijk?
Dat is vroeg neem ik aan?quote:
Ik kan er niet tegen als ze me een klein kind noemen.quote:
Ooooh ik wil ookquote:Op maandag 4 april 2011 17:55 schreef Joysa het volgende:
Ontploffietaart is toch dit http://recept.laiser.info/overig/toffeetaart.html ?
Hoe kreeg ze dat dan voorelkaar?quote:Op maandag 4 april 2011 17:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
een taart die Muck een keer liet ontploffen
Iets met een blikje gecondenseerd melk en in heet water en te hoge drukquote:
Ja, begin normaal om 9 uur en ben dan rond half 4 klaar... Morgen werk ik van 8 tot 11 en daarna school tot 6quote:
Neequote:Op maandag 4 april 2011 17:55 schreef Joysa het volgende:
Ontploffietaart is toch dit http://recept.laiser.info/overig/toffeetaart.html ?
Dat jaquote:
Ik werk morgen vanaf half negen en ben blij als ik elf uur 's avonds thuis ben...quote:Op maandag 4 april 2011 17:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, begin normaal om 9 uur en ben dan rond half 4 klaar... Morgen werk ik van 8 tot 11 en daarna school tot 6
klinkt best, uhhhm, engquote:Op maandag 4 april 2011 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met een blikje gecondenseerd melk en in heet water en te hoge druk![]()
quote:Op maandag 4 april 2011 17:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik werk morgen vanaf half negen en ben blij als ik elf uur 's avonds thuis ben....
Klopt, fikse brandwonden aan mijn handpalmenquote:
ehm, gloeiend heet caramel en iets met armen enzoquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 18:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Klopt, fikse brandwonden aan mijn handpalmen
Klinkt als een goeie boem. Te goed voor in de keuken in ieder geval.quote:Op maandag 4 april 2011 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met een blikje gecondenseerd melk en in heet water en te hoge druk![]()
[..]
[..]
Dat weet ikquote:Op maandag 4 april 2011 18:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ehm, gloeiend heet caramel en iets met armen enzo![]()
![]()
Die keuken is het minst erg...
Precies, die keuken interesseerde me op dat moment echt helemaal nietsquote:Op maandag 4 april 2011 18:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ehm, gloeiend heet caramel en iets met armen enzo![]()
![]()
Die keuken is het minst erg...
Gelukkig welquote:
Woah, chocolade walhallaquote:Op maandag 4 april 2011 18:03 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn tante heeft laatst op haar werk een grote spuitzak vol chocolade laten ontploffen![]()
Ik snap ook wel dat die later een keer kwamquote:Op maandag 4 april 2011 18:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies, die keuken interesseerde me op dat moment echt helemaal niets
[..]
Gelukkig wel
Ook niet echt handigquote:Op maandag 4 april 2011 18:03 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn tante heeft laatst op haar werk een grote spuitzak vol chocolade laten ontploffen![]()
Whehe. Altijdquote:Op maandag 4 april 2011 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Aan de ramen likkenquote:Op maandag 4 april 2011 18:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, chocolade walhallaMag ik aan de deuren komen likken?
Als ze van chocola zijnquote:
Pure chocolade zelfsquote:Op maandag 4 april 2011 18:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, chocolade walhallaMag ik aan de deuren komen likken?
dat klinktquote:Op maandag 4 april 2011 17:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen als ze me een klein kind noemen.
Ok, ik heb een beperking maar het feit dat ik lesbisch en gediscrimineerd ben niet zomaar verzonnen.
Ach ja, ik word misselijk van homofobe mensen
doeidoeiquote:Op maandag 4 april 2011 18:05 schreef Koen66 het volgende:
mensjes, ik ga huiswaarts
tot laterrrrrrrrrr![]()
Bis Later Koenquote:Op maandag 4 april 2011 18:05 schreef Koen66 het volgende:
mensjes, ik ga huiswaarts
tot laterrrrrrrrrr![]()
Dat blijft hopelijk niet zo?quote:Op maandag 4 april 2011 18:06 schreef Toekito het volgende:
Maaruh Muck als je dat maar niet in deze keuken laat gebeuren. Dan ligt de muur er ook uit ben ik bang. Gammele bende
hahahha, echt nietquote:Op maandag 4 april 2011 18:06 schreef Toekito het volgende:
Maaruh Muck als je dat maar niet in deze keuken laat gebeuren. Dan ligt de muur er ook uit ben ik bang. Gammele bende
Daar zat ik ook al aan te denkenquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 18:08 schreef Myraela het volgende:
Mijn haar is helemaal verpest. Rot kapper.
Dat is balen en het gevaar bij een kapper. Als het niet goed is, is het moeilijk te herstellen. Vooral bij vrouwen of mannen die het lang willen.quote:Op maandag 4 april 2011 18:08 schreef Myraela het volgende:
echtquote:Op maandag 4 april 2011 18:08 schreef Myraela het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Non-verbal_learning_disabilitiesquote:Op maandag 4 april 2011 18:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
He Sara, mag ik vragen wat voor handicap je eigenlijk hebt?
quote:Op maandag 4 april 2011 18:08 schreef Myraela het volgende:
Daar heb ik zelfs met de oude mobiele lay-out (oranje) last vanquote:Op maandag 4 april 2011 18:09 schreef JJH het volgende:
Nu staan er ook al van die 'blokjes' met KSC enzo in m'n MyAT, nog ff en ik weet niet meer of ik mobiel of op de laptop zit.
Lijkt me lastig...quote:Op maandag 4 april 2011 18:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Non-verbal_learning_disabilities
O ja ik ken ook een paar mensen met NLD. Best wel lastigquote:Op maandag 4 april 2011 18:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Non-verbal_learning_disabilities
Als je dat verschil niet ziet lijkt het me beter om even naar de opticien te gaanquote:Op maandag 4 april 2011 18:09 schreef JJH het volgende:
Nu staan er ook al van die 'blokjes' met KSC enzo in m'n MyAT, nog ff en ik weet niet meer of ik mobiel of op de laptop zit.
Kan gebeuren, maakt niet uit hoor. Ben niet zo snel boosquote:
Psychiater kan ook nogquote:Op maandag 4 april 2011 18:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je dat verschil niet ziet lijkt het me beter om even naar de opticien te gaan
Heb ik gedaan, die zei dat ie dat niet zo vreemd vondquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 18:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, die zei dat ie dat niet zo vreemd vond
Succesquote:Op maandag 4 april 2011 18:14 schreef LovelyLady het volgende:
kind 1 ligt op, bed en kind 2 gaat ook zo
En dan doe ik lekker niks meer vandaag.
Dat klinkt heel goedquote:Op maandag 4 april 2011 18:14 schreef LovelyLady het volgende:
kind 1 ligt op, bed en kind 2 gaat ook zo
En dan doe ik lekker niks meer vandaag.
Straks probeer ik te bellen met mijn laptop.quote:Op maandag 4 april 2011 18:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je dat verschil niet ziet lijkt het me beter om even naar de opticien te gaan
Lieve schat ik maakte een grapjequote:Op maandag 4 april 2011 18:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja dan heb je het getroffen met een goede. Ik heb wat dat betreft een beetje pech gehad. 2 jaar lang de verkeerde medicatie en maar niet toegeven dat het verkeerde meds waren
Kanquote:Op maandag 4 april 2011 18:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Straks probeer ik te bellen met mijn laptop.
Hallo?quote:Op maandag 4 april 2011 18:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Veel succesquote:Op maandag 4 april 2011 18:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Skype is nu nog stuk onder tuxquote:
Okee, ja misschien wel ook mijn eigen schuld door er niet op aan te dringen, maar toch. Zelfs mijn trajectbegeleiding heeft in haar rapportage gezet dat het best door de medicatie kon komen dat ik geen fut had. Maar daar is blijkbaar nooit naar gekeken.. Op zich kon ik wel goed met mijn psychiater praten, maar dit noem ik toch wel een (kleine) medische misser.quote:Op maandag 4 april 2011 18:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieve schat ik maakte een grapje![]()
Maar jij hebt dan echt pech gehad
* Trevland geeft LL een knuffquote:Op maandag 4 april 2011 18:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zo'n beetje de hele dag eigenlijk
En scheidsrechtertje spelen
Zo kort is het nu:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was veel langer. Alleen dan zonder pony. Er moest wel een stukje van de lengte af, maar dit is echt veel te veel.
quote:Op maandag 4 april 2011 18:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo kort is het nu:Ik vind het wel leuk eigenlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was veel langer. Alleen dan zonder pony. Er moest wel een stukje van de lengte af, maar dit is echt veel te veel.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
[..]
Zo kort is het nu:Het voordeel van haar is dat het over een tijdje weer de lengte heeft die je wil, maar dit is wel even balen ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was veel langer. Alleen dan zonder pony. Er moest wel een stukje van de lengte af, maar dit is echt veel te veel."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
[..]
Zo kort is het nu:Cliche en zo, maar het groeit vanzelf weer aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was veel langer. Alleen dan zonder pony. Er moest wel een stukje van de lengte af, maar dit is echt veel te veel.
Kappers kunnen vaak slecht luisteren, en ik kan slecht uitleggen wat ik wil.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |