het is niet zomaar afgenomen maar ben van de ene tak van Randstad naar de andere gegaan maar verlof is niet mee overgezet.quote:Op maandag 4 april 2011 17:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je werkgever is verplicht om je in de gelegenheid te stellen vakantie op te nemen. Opgebouwde vakantierechten verjaren pas na 5 jaar, en je neemt de oudste rechten als eerste op. Dus vakantierechten kunnen niet zomaar worden afgenomen.
quote:Op maandag 4 april 2011 17:23 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat eens even ontbijten / lunchen
Ik heb vanmorgen alleen maar een boterham op omdat ik me verslapen had
Maar dan nu echtquote:
heb je het wel uitbetaald gekregen dan??quote:Op maandag 4 april 2011 17:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
het is niet zomaar afgenomen maar ben van de ene tak van Randstad naar de andere gegaan maar verlof is niet mee overgezet.
Dat komt dan vast wel goed johquote:Op maandag 4 april 2011 17:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
het is niet zomaar afgenomen maar ben van de ene tak van Randstad naar de andere gegaan maar verlof is niet mee overgezet.
niks betaald gekregen volgens loonstrook en rekeningquote:Op maandag 4 april 2011 17:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heb je het wel uitbetaald gekregen dan??
zo nee.. dan is het afgepakt
als er geen geld is (om wat voor reden) moet ik wel werken toch?quote:Op maandag 4 april 2011 17:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat komt dan vast wel goed johEn vakantie is niet voor niets he, dus niet opnemen is niet zo slim
een mequote:
Lees die zin eronder nog eens in de oorspronkelijk quotequote:
Vakantie-uren zijn betaald toch? Dus ik snap je nietquote:Op maandag 4 april 2011 17:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
niks betaald gekregen volgens loonstrook en rekening
[..]
als er geen geld is (om wat voor reden) moet ik wel werken toch?
je vakantie opbouw is wel dat je betaald krijgt tijdens je vakantiequote:Op maandag 4 april 2011 17:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
[..]
als er geen geld is (om wat voor reden) moet ik wel werken toch?
Dan heb je nog steeds recht op vakantie of een bedrag dat gelijk is aan je uurloon maal je vakantieuren. Maar aangezien je nog steeds in dienst bent, alleen bij een ander onderdeel van het bedrijf, wordt die uitbetaling moeilijker en heb je dus nog steeds recht op die vakantierechten.quote:Op maandag 4 april 2011 17:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
Jawel, werkt bij uzb ook zoquote:Op maandag 4 april 2011 17:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je vakantie opbouw is wel dat je betaald krijgt tijdens je vakantie
of werkt dat niet zo bij een UZB??
maar uren staan op nul dus dan is het vrij nemen zonder uitbetaald te krijgenquote:Op maandag 4 april 2011 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vakantie-uren zijn betaald toch? Dus ik snap je niet
Ff kijkenquote:Op maandag 4 april 2011 17:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lees die zin eronder nog eens in de oorspronkelijk quote
ja maar ik heb dus ineens niks meer!quote:Op maandag 4 april 2011 17:30 schreef sararaats het volgende:
Vakantie-uren zijn normaal geld waard net zoals het werken in het weekend
En dat is een foutje en komt vast goedquote:Op maandag 4 april 2011 17:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja maar ik heb dus ineens niks meer!
komt wel goed!quote:Op maandag 4 april 2011 17:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja maar ik heb dus ineens niks meer!
ik ookquote:Op maandag 4 april 2011 17:33 schreef JJH het volgende:
Ik zou zo kunnen slapen, ik zit me toch een potje in te kakken.
quote:Op maandag 4 april 2011 17:35 schreef Barreltje het volgende:
Op maandag 4 april 2011 17:23 schreef Crazy-M het volgende:
vanmorgen alleen maar een boterham op omdat ik verslapen had
RN:
Fixed
Op maandag 4 april 2011 17:23 schreef Crazy-M het volgende:
Ik heb vanmorgen alleen maar een boterham op omdat ik me verslapen had
MZ:
Maar dan nu echt
quote: