Daar heb ik zelfs met de oude mobiele lay-out (oranje) last vanquote:Op maandag 4 april 2011 18:09 schreef JJH het volgende:
Nu staan er ook al van die 'blokjes' met KSC enzo in m'n MyAT, nog ff en ik weet niet meer of ik mobiel of op de laptop zit.
Lijkt me lastig...quote:Op maandag 4 april 2011 18:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Non-verbal_learning_disabilities
O ja ik ken ook een paar mensen met NLD. Best wel lastigquote:Op maandag 4 april 2011 18:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Non-verbal_learning_disabilities
Als je dat verschil niet ziet lijkt het me beter om even naar de opticien te gaanquote:Op maandag 4 april 2011 18:09 schreef JJH het volgende:
Nu staan er ook al van die 'blokjes' met KSC enzo in m'n MyAT, nog ff en ik weet niet meer of ik mobiel of op de laptop zit.
Kan gebeuren, maakt niet uit hoor. Ben niet zo snel boosquote:
Psychiater kan ook nogquote:Op maandag 4 april 2011 18:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je dat verschil niet ziet lijkt het me beter om even naar de opticien te gaan
Heb ik gedaan, die zei dat ie dat niet zo vreemd vondquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 18:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, die zei dat ie dat niet zo vreemd vond
Succesquote:Op maandag 4 april 2011 18:14 schreef LovelyLady het volgende:
kind 1 ligt op, bed en kind 2 gaat ook zo
En dan doe ik lekker niks meer vandaag.
Dat klinkt heel goedquote:Op maandag 4 april 2011 18:14 schreef LovelyLady het volgende:
kind 1 ligt op, bed en kind 2 gaat ook zo
En dan doe ik lekker niks meer vandaag.
Straks probeer ik te bellen met mijn laptop.quote:Op maandag 4 april 2011 18:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je dat verschil niet ziet lijkt het me beter om even naar de opticien te gaan
Lieve schat ik maakte een grapjequote:Op maandag 4 april 2011 18:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja dan heb je het getroffen met een goede. Ik heb wat dat betreft een beetje pech gehad. 2 jaar lang de verkeerde medicatie en maar niet toegeven dat het verkeerde meds waren
Kanquote:Op maandag 4 april 2011 18:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Straks probeer ik te bellen met mijn laptop.
Hallo?quote:Op maandag 4 april 2011 18:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Veel succesquote:Op maandag 4 april 2011 18:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Skype is nu nog stuk onder tuxquote:
Okee, ja misschien wel ook mijn eigen schuld door er niet op aan te dringen, maar toch. Zelfs mijn trajectbegeleiding heeft in haar rapportage gezet dat het best door de medicatie kon komen dat ik geen fut had. Maar daar is blijkbaar nooit naar gekeken.. Op zich kon ik wel goed met mijn psychiater praten, maar dit noem ik toch wel een (kleine) medische misser.quote:Op maandag 4 april 2011 18:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieve schat ik maakte een grapje![]()
Maar jij hebt dan echt pech gehad
* Trevland geeft LL een knuffquote:Op maandag 4 april 2011 18:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zo'n beetje de hele dag eigenlijk
En scheidsrechtertje spelen
Zo kort is het nu:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was veel langer. Alleen dan zonder pony. Er moest wel een stukje van de lengte af, maar dit is echt veel te veel.
quote:Op maandag 4 april 2011 18:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo kort is het nu:Ik vind het wel leuk eigenlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was veel langer. Alleen dan zonder pony. Er moest wel een stukje van de lengte af, maar dit is echt veel te veel.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op maandag 4 april 2011 18:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo kort is het nu:Het voordeel van haar is dat het over een tijdje weer de lengte heeft die je wil, maar dit is wel even balen ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was veel langer. Alleen dan zonder pony. Er moest wel een stukje van de lengte af, maar dit is echt veel te veel."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |