Hier is 18 graden, en ik vind het in mijn T-shirt lekker!quote:Op maandag 4 april 2011 17:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
het is hier 21 graden, maar ik heb het me toch koud
wij 300 bij het opmaken van het huurcontractquote:Op maandag 4 april 2011 17:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
op zich is het wel achterlijk dat administratie kosten te pas en te onpas overal maar bij geschreven worden.. toen ik in mijn woning ging wonen mocht ik ook even 165 eur administratie kosten betalen !?!?!?
eten klaar maken danquote:Op maandag 4 april 2011 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
J. is onderweg naar huis...
Geen eten op tafel...
komt doordat je geslapen hebtquote:Op maandag 4 april 2011 17:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
het is hier 21 graden, maar ik heb het me toch koud
Ja, dat dus....quote:Op maandag 4 april 2011 17:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, bedrijven zijn vrij om administratiekosten te vragen voor handelingen die ze verrichten, volgens mij. Maar vraag dan gewoon een tientje of zo.
Je typt wel snel danquote:Op maandag 4 april 2011 17:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik verstuur 2 mailtjes en jullie zijn al een topic verder
Ja, zo verdient Dell zo'n 100 euro als je gebruik maakt van de wet koop op afstand en je recht gebruikt om de koop te ontbindenquote:Op maandag 4 april 2011 17:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, bedrijven zijn vrij om administratiekosten te vragen voor handelingen die ze verrichten, volgens mij. Maar vraag dan gewoon een tientje of zo.
Zoquote:Op maandag 4 april 2011 17:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je moet slapen! :y
zet die telefoon maar op mute!
Lekker he?quote:Op maandag 4 april 2011 17:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het 21,5 binnen. Al 2 weken de kachel niet meer aangehad.
quote:Op maandag 4 april 2011 17:10 schreef Toekito het volgende:
als ik mijn vakantieuren kwijt ben dan werk ik de komende zomer maar gewoon door
Hoe kan je nou je vakantie uren kwijt zijn?quote:Op maandag 4 april 2011 17:10 schreef Toekito het volgende:
als ik mijn vakantieuren kwijt ben dan werk ik de komende zomer maar gewoon door
grapje van het uitzendburo. Heb ze gemaild maar nog geen antwoord.quote:Op maandag 4 april 2011 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe kan je nou je vakantie uren kwijt zijn?![]()
ben je verplicht vakantie te nemen?quote:Op maandag 4 april 2011 17:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je moet ook op vakantie hoor!
dat is een werkgever verplicht hoor..
Mart .. kom er maar weer in
hoog humorgehalte wel..quote:Op maandag 4 april 2011 17:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
grapje van het uitzendburo. Heb ze gemaild maar nog geen antwoord.
Dat ze zomaar je vakantie-uren afpakken? Neequote:
Je werkgever is verplicht om je in de gelegenheid te stellen vakantie op te nemen. Opgebouwde vakantierechten verjaren pas na 5 jaar, en je neemt de oudste rechten als eerste op. Dus vakantierechten kunnen niet zomaar worden afgenomen.quote:
je wil liever niet op vakantie??quote:
Fixedquote:Op maandag 4 april 2011 17:23 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat eens even ontbijten / lunchen
vanmorgen alleen maar een boterham op omdat ik verslapen had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |