OMG , how freakyquote:Op maandag 4 april 2011 16:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb voorspellende gaven
Ik weet nu al dat jouw telefoon over een kleine 10 minuutjes gaat
Ik wil slapenquote:Op maandag 4 april 2011 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens zin in
Zelfs niet in koken
Straks niet willen slapen want er wordt al de hele middag geschuurd ergensquote:Op maandag 4 april 2011 16:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Agossie.... en straks weer niet willen eten want moe
Jaaaa, engels SO ging goed, duits SO is verplaatst, dus kan nog meer leren, nieuwe gitaar is besteld en ik voel me goooeeedquote:
Nee joh!quote:Op maandag 4 april 2011 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
Jongetjes van 2,5 jaar die hebben 'smiddags heul geen slaapjes nodig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch maar even neergelegd, dat nekkie lag in zo'n rare knik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote knop kapoetskiehj?quote:Op maandag 4 april 2011 16:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG
[..]
[..]
[..]
, how freaky
[..]
Ik wil slapenen slapen
en... slapen
Papa doet dat heul nietquote:Op maandag 4 april 2011 16:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee joh!
Stug volhouden, en dan later op de bank tukken. Net als papa![]()
.
quote:
Goed om te horenquote:Op maandag 4 april 2011 16:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jaaaa, engels SO ging goed, duits SO is verplaatst, dus kan nog meer leren, nieuwe gitaar is besteld en ik voel me goooeeed
daar dan?
Ik kan me zo snel niet een wettekst voor de geest halen waarin überhaupt iets staat over administratiekosten voor dit soort zaken. Maar ik vind 60 euro voor een naam bijschrijven wel veel eigenlijk...quote:
Pasta met vis.quote:
Ik ga donderdag sushi etenquote:
Stamppotquote:
he, iemand moet eerst op zijn BIC-pen sabbelen, daarna een naam goed schrijven en ook nog eens het kwijl van het papier afhalen!quote:Op maandag 4 april 2011 16:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan me zo snel niet een wettekst voor de geest halen waarin überhaupt iets staat over administratiekosten voor dit soort zaken. Maar ik vind 60 euro voor een naam bijschrijven wel veel eigenlijk...
Ik vind het schandalig veel als ik eerlijk benquote:Op maandag 4 april 2011 16:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan me zo snel niet een wettekst voor de geest halen waarin überhaupt iets staat over administratiekosten voor dit soort zaken. Maar ik vind 60 euro voor een naam bijschrijven wel veel eigenlijk...
Ik eigenlijk ook, toen ik ging scheiden moest het huurcontract op mijn naam geschreven worden, dat kostte toen 25 euro administratiekostenquote:Op maandag 4 april 2011 16:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lasagnabladen als nori gebruiken? Never tried.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |