Ach ze weet me dan toch wel te vindenquote:Op maandag 4 april 2011 13:27 schreef Dimens het volgende:
Neuk haar en bel haar de volgende ochtend niet op.
Gooi het dan op het leeftijdsverschil, dat je valt op oudere vrouwen. In ieder geval niet van 18.quote:
"Heujjj, volgens mij geilt je 18 jarige lelijke dochter op me, maar dat kan ik niet bijzonder waarderen! Doe er wat aan, wil je?"quote:Op maandag 4 april 2011 13:33 schreef Lithia het volgende:
Omdat je geen ruzie wilt hebben met haar vader, is het misschien handig als je met haar vader hierover praat. Als haar vader het begrijpt dan kan je dan de waarheid zeggen tegen dat meisje.
Ik zei niet dat de vader er iets aan moet doen.quote:Op maandag 4 april 2011 13:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
"Heujjj, volgens mij geilt je 18 jarige lelijke dochter op me, maar dat kan ik niet bijzonder waarderen! Doe er wat aan, wil je?"
Score!!
Meteen opslag.quote:Op maandag 4 april 2011 13:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
"Heujjj, volgens mij geilt je 18 jarige lelijke dochter op me, maar dat kan ik niet bijzonder waarderen! Doe er wat aan, wil je?"
Score!!
"Heujjj, volgens mij geilt je 18 jarige lelijke dochter op me, maar dat kan ik niet bijzonder waarderen!"quote:Op maandag 4 april 2011 13:35 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik zei niet dat de vader er iets aan moet doen.
Wat nou, en dan? Wat wil je nou horen?quote:Op maandag 4 april 2011 13:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
"Heujjj, volgens mij geilt je 18 jarige lelijke dochter op me, maar dat kan ik niet bijzonder waarderen!"
En dan?
Ik vroeg me gewoon af hoe je dat voor je zag. Jij oppert dat hij het aan haar pa vertelt. Ik zie de toegevoegde waarde niet dus vroeg me af wat het praktisch nut ervan wasquote:Op maandag 4 april 2011 13:38 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wat nou, en dan? Wat wil je nou horen?
dat werkt serieus het beste hoorquote:Op maandag 4 april 2011 13:33 schreef Dimens het volgende:
Begin in haar bijzijn ineens keihard te huilen en als zij vraagt waarom je huilt vertel jij dat jij je ex nog ziet zitten en haar heel erg mist.
Het is een advies als hij eerlijk wilt zijn, maar geen ruzie met haar vader wilt hebben. Wat ik eigenlijk al zei.quote:Op maandag 4 april 2011 13:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vroeg me gewoon af hoe je dat voor je zeg. Jij oppert dat hij het aan haar pa vertelt. Ik zie de toegevoegde waarde niet dus vroeg me af wat het praktisch nut ervan was
quote:Op maandag 4 april 2011 13:40 schreef Arolsen het volgende:
Ze heeft overigens nog nooit een vriendje gehad en volgens mij gaat het ook niet werken om ook maar iets van een friendzone te bereiken. Ze wil te graag.
Misschien maar er een keer gigantisch onverzorgd gaan bijlopen. Knapt ze er dan op af.
Volgens haar specs loopt ze er volgens mij ook niet even verzorgd bijquote:-Ze is 18 en ik 27
-Ze heeft nog niet eens haar VMBO afgemaakt
-Ze is nogal dik
-Ze rookt
-Ze houd van irritante muziek (Grad Damen, Nick & Simon)
-Ze heeft 2 piercings in haar gezicht
Het was dan ook een serieuze reactie.quote:Op maandag 4 april 2011 13:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat werkt serieus het beste hoor
Waarom niet gewoon op een subtiele manier tegen haar zeggen dat het niks zal worden?quote:Op maandag 4 april 2011 13:40 schreef Arolsen het volgende:
Ze heeft overigens nog nooit een vriendje gehad en volgens mij gaat het ook niet werken om ook maar iets van een friendzone te bereiken. Ze wil te graag.
Misschien maar er een keer gigantisch onverzorgd gaan bijlopen. Knapt ze er dan op af.
Alsof dat gaat werken.quote:Op maandag 4 april 2011 13:45 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon op een subtiele manier tegen haar zeggen dat het niks zal worden?
specsquote:Op maandag 4 april 2011 13:42 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
[..]
Volgens haar specs loopt ze er volgens mij ook niet even verzorgd bij
zachte heelmeesters....quote:Op maandag 4 april 2011 13:45 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon op een subtiele manier tegen haar zeggen dat het niks zal worden?
quote:Zeg gewoon dat je geen interesse hebt. Tering hoe moeilijk kan het zijn?
Als je de OP leest, zie je dat hij dat dus al heeft gedaan.quote:Waarom niet gewoon op een subtiele manier tegen haar zeggen dat het niks zal worden?
Niet duidelijk genoeg anders had ze het wel begrepen.quote:Op maandag 4 april 2011 14:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Als je de OP leest, zie je dat hij dat dus al heeft gedaan.
Mpu ze denkt dat ik wel van gedachten veranderquote:Op maandag 4 april 2011 14:10 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Niet duidelijk genoeg anders had ze het wel begrepen.
Het is irritant vandaar.quote:Op maandag 4 april 2011 13:49 schreef Silenus het volgende:
Ik vraag me ook af waarom je je er zo druk om maakt. Beetje rare actie om er zelf onverzorgd bij te gaan lopen zodat een vadsig tokkiewijf misschien op je af gaat knappen.
Beetje omgekeerde wereld.
Ik bedoel gewoon duidelijk afwijzen, zonder onaardig te zijn zoals de OP stelt.quote:Op maandag 4 april 2011 14:06 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
zachte heelmeesters....
iets met stinkende wonden.
Is ze niet het type voor. Maar wat het ook is. Ik wil graag dat ze ophoud.quote:Op maandag 4 april 2011 14:23 schreef Lienekien het volgende:
Kan het niet zijn dat zij en haar vriendin je gewoon een beetje aan het pesten zijn?
Je kan heel lief en aardig doen maar daar bereik je niets mee.quote:Op maandag 4 april 2011 14:28 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Is ze niet het type voor. Maar wat het ook is. Ik wil graag dat ze ophoud.
Ik kom haar vaak tegen omdat ze anderhalve straat verderop woont. Ze hangt altijd rond bij het winkelcentrum waar ik mijn eten haal. Bovendien hangt ze ook altijd rond in het buurthuis wanneer er dingen te doen zijn.quote:Op maandag 4 april 2011 14:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je kan heel lief en aardig doen maar daar bereik je niets mee.
Sowieso waarom spreek je met haar af? Je kan toch ook gewoon haar niet meer zien en spreken?
Wat doe je met je 27e nog in een buurthuis?quote:Op maandag 4 april 2011 14:35 schreef Arolsen het volgende:
Bovendien hangt ze ook altijd rond in het buurthuis wanneer er dingen te doen zijn.
Ik ben bestuurslid en soms ook barman. Verantwoordelijk voor de jeugdactiviteiten.quote:Op maandag 4 april 2011 14:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat doe je met je 27e nog in een buurthuis?
Ah zo. Normaal kom je daar alleen omdat je nog niet oud genoeg bent om naar de disco of kroeg te mogen.quote:Op maandag 4 april 2011 14:39 schreef Arolsen het volgende:
Ik ben bestuurslid en soms ook barman. Verantwoordelijk voor de jeugdactiviteiten.
Het is een leuke en dankbare hobby
Naja, als je haar écht zo vaak ziet, neem haar dan gewoon eens apart en heb het er samen over. Dat je denkt dat zij meer interesse in jou heeft dan dat jij in haar hebt en dat het wat jou betreft echt puur vriendschappelijk is, niets meer dan dat en dat dat ook niet zal veranderen. Ik denk dat de boodschap dan wel aan komt. Nu loopt die vriendin waarschijnlijk te zeggen dat jij haar best leuk vindt en als het een beetje een bakvis is zoals jij haar beschrijft, is daar ontzettend gevoelig voor. Gewoon eerlijk zijn, maar vooral heel duidelijk en alle mogelijkheden de kop indrukken.quote:Op maandag 4 april 2011 14:35 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Ik kom haar vaak tegen omdat ze anderhalve straat verderop woont. Ze hangt altijd rond bij het winkelcentrum waar ik mijn eten haal. Bovendien hangt ze ook altijd rond in het buurthuis wanneer er dingen te doen zijn.
Zal dat dan nog eens proberen als ik haar tegenkom.quote:Op maandag 4 april 2011 14:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Naja, als je haar écht zo vaak ziet, neem haar dan gewoon eens apart en heb het er samen over. Dat je denkt dat zij meer interesse in jou heeft dan dat jij in haar hebt en dat het wat jou betreft echt puur vriendschappelijk is, niets meer dan dat en dat dat ook niet zal veranderen. Ik denk dat de boodschap dan wel aan komt. Nu loopt die vriendin waarschijnlijk te zeggen dat jij haar best leuk vindt en als het een beetje een bakvis is zoals jij haar beschrijft, is daar ontzettend gevoelig voor. Gewoon eerlijk zijn, maar vooral heel duidelijk en alle mogelijkheden de kop indrukken.
De grove aanpak xD Maar je moet inderdaad recht in haar gezicht zetten wat jou dwars zit en dat ze ermee moet stoppenquote:Op maandag 4 april 2011 14:42 schreef formerjellybean het volgende:
zeg gewoon tyfushoer rot op , ik moet je niet . Denk dat ze dan wel de hint snapt.
Dat zij denkt überhaupt kans te maken bij TS zegt ook wel wat over hem natuurlijk...quote:Op maandag 4 april 2011 15:16 schreef Karina het volgende:
Wat ben jij voor een slappeling? Gewoon zeggen dat je haar niet wilt, klaar. Alle andere dingen die je zegt gaan haar alleen maar hoop geven.
Niet per se. De grens tussen stupiditeit en lef is vaag.quote:Dat zij denkt überhaupt kans te maken bij TS zegt ook wel wat over hem natuurlijk...
Als je zo gaat doen ben je gewoon triest.quote:Op maandag 4 april 2011 14:36 schreef Arolsen het volgende:
Mischien moet ik in haar bijzijn gewoon ongegeneerd een hele harde boer en vervolgens een dikke scheet laten. Wellicht is dat een afknapper.
Klinkt als een kamperfiguur "MIJN DOCHTER NIET GOED GENOEG HE?!quote:Op maandag 4 april 2011 13:33 schreef Lithia het volgende:
Omdat je geen ruzie wilt hebben met haar vader, is het misschien handig als je met haar vader hierover praat. Als haar vader het begrijpt dan kan je dan de waarheid zeggen tegen dat meisje.
"IS NIET ERG, IK HEB NOG EEN ZOON! NOU NIET TE KIESKEURIG ZIJN HEquote:Op maandag 4 april 2011 23:41 schreef fs180 het volgende:
[..]
Klinkt als een kamperfiguur "MIJN DOCHTER NIET GOED GENOEG HE?!"
baasquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:00 schreef Musyn het volgende:
[..]
"IS NIET ERG, IK HEB NOG EEN ZOON! NOU NIET TE KIESKEURIG ZIJN HE!"
OT: zeg het gewoon binnen de 3 zinnen dat je een gesprek met haar aangaat, als ze niet gek op je is, niets aan het handje, als ze teleurgesteld reageert, zeg dan ook dat je dat begrijpt maar er verder niets mee kunt. Succes!
Tuurlijk. En dan kom je de vrouw van je leven tegen. "Normaal loop ik er nooit zo bij hoor, maar... "quote:Op maandag 4 april 2011 13:40 schreef Arolsen het volgende:
Ach, weet zij ook waar ze aan toe is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:36 schreef Arolsen het volgende:
Nou heb haar weer gezien. Dit keer was die irritante vriendin er niet bij. Het het helder uitgelegd. Ze begon te huilen. Vond het lastig me een houding te geven.
Ik ben benieuwd of dit ook het einde is.
Wow liep ze te gillen van het batsen ofzo ???quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:09 schreef picardmike het volgende:
Ts gewoon negeren, heb ik ook eens gehad. Een jaar later zat ze te batsen in de regen voor mijn deur,na het uitgaan. Wat hebben we toen gelachen, alleen kon ik niet meer slapen. Het duurde echt van 2 tot 6 ofzo.
Die redenen van jou doen me eerder geloven dat je zelf 15 bent.quote:Op maandag 4 april 2011 13:25 schreef Arolsen het volgende:
-Ze is 18 en ik 27
Scheelt 9 jaar.. nou en? Ze is toch meerderjarig..
-Ze heeft nog niet eens haar VMBO afgemaakt
Is het probleem dat ze het nog niet afgemaakt heeft, of dat ze VMBO doet? School afmaken komt vanzelf
-Ze is nogal dik
Boeiend.. over een aantal jaar zijn het allemaal vette wijven met hangtieten tot op de broeksriem. Lekker genieten van die rondingen
-Ze rookt
Daar heb je gelijk in.. is voor mij ook een afknapper
-Ze houd van irritante muziek (Grad Damen, Nick & Simon)
En daarom is zij niet leuk? Je hebt niet zoiets van: dan luisteren we beiden maar naar wat we zelf willen horen.
-Ze heeft 2 piercings in haar gezicht
Kan, dat je niet op dat soort types valt.
Allemaal afknappers voor me.
TS heeft een meisje aan het huilen gemaaktquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:36 schreef Arolsen het volgende:
Nou heb haar weer gezien. Dit keer was die irritante vriendin er niet bij. Het het helder uitgelegd. Ze begon te huilen. Vond het lastig me een houding te geven.
Ik ben benieuwd of dit ook het einde is.
Ja de hele buurt kon het horen. En haar vader kon zelfs meegenieten. Die op een enorme zuurpruim lijkt met zon een krulsnor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wow liep ze te gillen van het batsen ofzo ???
Wat? Een vader met een krulsnor? Lol!quote:Op woensdag 6 april 2011 16:56 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja de hele buurt kon het horen. En haar vader kon zelfs meegenieten. Die op een enorme zuurpruim lijkt met zon een krulsnor.
Wacht maar tot dat pappie het hoortquote:Op donderdag 7 april 2011 10:55 schreef Arolsen het volgende:
Gisterenavond was ze er weer en negeerde ze me.
Missie geslaagd lijkt het
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |