Ach ze weet me dan toch wel te vindenquote:Op maandag 4 april 2011 13:27 schreef Dimens het volgende:
Neuk haar en bel haar de volgende ochtend niet op.
Gooi het dan op het leeftijdsverschil, dat je valt op oudere vrouwen. In ieder geval niet van 18.quote:
"Heujjj, volgens mij geilt je 18 jarige lelijke dochter op me, maar dat kan ik niet bijzonder waarderen! Doe er wat aan, wil je?"quote:Op maandag 4 april 2011 13:33 schreef Lithia het volgende:
Omdat je geen ruzie wilt hebben met haar vader, is het misschien handig als je met haar vader hierover praat. Als haar vader het begrijpt dan kan je dan de waarheid zeggen tegen dat meisje.
Ik zei niet dat de vader er iets aan moet doen.quote:Op maandag 4 april 2011 13:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
"Heujjj, volgens mij geilt je 18 jarige lelijke dochter op me, maar dat kan ik niet bijzonder waarderen! Doe er wat aan, wil je?"
Score!!
Meteen opslag.quote:Op maandag 4 april 2011 13:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
"Heujjj, volgens mij geilt je 18 jarige lelijke dochter op me, maar dat kan ik niet bijzonder waarderen! Doe er wat aan, wil je?"
Score!!
"Heujjj, volgens mij geilt je 18 jarige lelijke dochter op me, maar dat kan ik niet bijzonder waarderen!"quote:Op maandag 4 april 2011 13:35 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik zei niet dat de vader er iets aan moet doen.
Wat nou, en dan? Wat wil je nou horen?quote:Op maandag 4 april 2011 13:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
"Heujjj, volgens mij geilt je 18 jarige lelijke dochter op me, maar dat kan ik niet bijzonder waarderen!"
En dan?
Ik vroeg me gewoon af hoe je dat voor je zag. Jij oppert dat hij het aan haar pa vertelt. Ik zie de toegevoegde waarde niet dus vroeg me af wat het praktisch nut ervan wasquote:Op maandag 4 april 2011 13:38 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wat nou, en dan? Wat wil je nou horen?
dat werkt serieus het beste hoorquote:Op maandag 4 april 2011 13:33 schreef Dimens het volgende:
Begin in haar bijzijn ineens keihard te huilen en als zij vraagt waarom je huilt vertel jij dat jij je ex nog ziet zitten en haar heel erg mist.
Het is een advies als hij eerlijk wilt zijn, maar geen ruzie met haar vader wilt hebben. Wat ik eigenlijk al zei.quote:Op maandag 4 april 2011 13:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vroeg me gewoon af hoe je dat voor je zeg. Jij oppert dat hij het aan haar pa vertelt. Ik zie de toegevoegde waarde niet dus vroeg me af wat het praktisch nut ervan was
quote:Op maandag 4 april 2011 13:40 schreef Arolsen het volgende:
Ze heeft overigens nog nooit een vriendje gehad en volgens mij gaat het ook niet werken om ook maar iets van een friendzone te bereiken. Ze wil te graag.
Misschien maar er een keer gigantisch onverzorgd gaan bijlopen. Knapt ze er dan op af.
Volgens haar specs loopt ze er volgens mij ook niet even verzorgd bijquote:-Ze is 18 en ik 27
-Ze heeft nog niet eens haar VMBO afgemaakt
-Ze is nogal dik
-Ze rookt
-Ze houd van irritante muziek (Grad Damen, Nick & Simon)
-Ze heeft 2 piercings in haar gezicht
Het was dan ook een serieuze reactie.quote:Op maandag 4 april 2011 13:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat werkt serieus het beste hoor
Waarom niet gewoon op een subtiele manier tegen haar zeggen dat het niks zal worden?quote:Op maandag 4 april 2011 13:40 schreef Arolsen het volgende:
Ze heeft overigens nog nooit een vriendje gehad en volgens mij gaat het ook niet werken om ook maar iets van een friendzone te bereiken. Ze wil te graag.
Misschien maar er een keer gigantisch onverzorgd gaan bijlopen. Knapt ze er dan op af.
Alsof dat gaat werken.quote:Op maandag 4 april 2011 13:45 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon op een subtiele manier tegen haar zeggen dat het niks zal worden?
specsquote:Op maandag 4 april 2011 13:42 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
[..]
Volgens haar specs loopt ze er volgens mij ook niet even verzorgd bij
zachte heelmeesters....quote:Op maandag 4 april 2011 13:45 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon op een subtiele manier tegen haar zeggen dat het niks zal worden?
quote:Zeg gewoon dat je geen interesse hebt. Tering hoe moeilijk kan het zijn?
Als je de OP leest, zie je dat hij dat dus al heeft gedaan.quote:Waarom niet gewoon op een subtiele manier tegen haar zeggen dat het niks zal worden?
Niet duidelijk genoeg anders had ze het wel begrepen.quote:Op maandag 4 april 2011 14:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Als je de OP leest, zie je dat hij dat dus al heeft gedaan.
Mpu ze denkt dat ik wel van gedachten veranderquote:Op maandag 4 april 2011 14:10 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Niet duidelijk genoeg anders had ze het wel begrepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |