Ach ze weet me dan toch wel te vindenquote:Op maandag 4 april 2011 13:27 schreef Dimens het volgende:
Neuk haar en bel haar de volgende ochtend niet op.
Gooi het dan op het leeftijdsverschil, dat je valt op oudere vrouwen. In ieder geval niet van 18.quote:
"Heujjj, volgens mij geilt je 18 jarige lelijke dochter op me, maar dat kan ik niet bijzonder waarderen! Doe er wat aan, wil je?"quote:Op maandag 4 april 2011 13:33 schreef Lithia het volgende:
Omdat je geen ruzie wilt hebben met haar vader, is het misschien handig als je met haar vader hierover praat. Als haar vader het begrijpt dan kan je dan de waarheid zeggen tegen dat meisje.
Ik zei niet dat de vader er iets aan moet doen.quote:Op maandag 4 april 2011 13:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
"Heujjj, volgens mij geilt je 18 jarige lelijke dochter op me, maar dat kan ik niet bijzonder waarderen! Doe er wat aan, wil je?"
Score!!
Meteen opslag.quote:Op maandag 4 april 2011 13:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
"Heujjj, volgens mij geilt je 18 jarige lelijke dochter op me, maar dat kan ik niet bijzonder waarderen! Doe er wat aan, wil je?"
Score!!
"Heujjj, volgens mij geilt je 18 jarige lelijke dochter op me, maar dat kan ik niet bijzonder waarderen!"quote:Op maandag 4 april 2011 13:35 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik zei niet dat de vader er iets aan moet doen.
Wat nou, en dan? Wat wil je nou horen?quote:Op maandag 4 april 2011 13:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
"Heujjj, volgens mij geilt je 18 jarige lelijke dochter op me, maar dat kan ik niet bijzonder waarderen!"
En dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |