Dit. Waarom zou je moeite doen voor iemand die niet hetzelfde -nog niet eens uit goed fatsoen- voor jou zou doen?quote:Op maandag 4 april 2011 11:58 schreef WinterBreeze het volgende:
Waarom zou je er nog energie in steken? Hij heeft je gedumpt, nota bene per SMS. Hij is verdere moeite niet waard.
Ja, SMS is zo ouderwets. Gebruik dan Whatsapp.quote:Op maandag 4 april 2011 11:58 schreef WinterBreeze het volgende:
Waarom zou je er nog energie in steken? Hij heeft je gedumpt, nota bene per SMS. Hij is verdere moeite niet waard.
dit welquote:Op maandag 4 april 2011 11:57 schreef zout-droppie het volgende:
Hij heeft je veroverd en nu dumpt hij je weer... De lol is er vanaf voor hem en jij hebt je lesje geleerd dat het gras altijd groener is bij de buren.
Gelukkig valt 200 km nog wel mee danquote:Op maandag 4 april 2011 12:01 schreef Id_do_her het volgende:
Het zou wel zuur zijn als je dan tweehonderd kilometer gaat reizen en dan de deur in je gezicht krijgt.
Is ook, maar voor niks ga je het niet rijden.quote:Op maandag 4 april 2011 12:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig valt 200 km nog wel mee dan
Of ze heeft weekOV? Dan kost het je alleen tijd, moeite en een gecrashte eigenwaarde op de weg terug.quote:Op maandag 4 april 2011 12:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Is ook, maar voor niks ga je het niet rijden.
Als dat is wat TS wil houd ik haar niet tegen.quote:Op maandag 4 april 2011 12:05 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Of ze heeft weekOV? Dan kost het je alleen tijd, moeite en een gecrashte eigenwaarde op de weg terug.
Alhoewel ik de opmerking zelf wel snap neem ik aan dat TS haar gevoelens voor haar ex over waren voor er een ander in beeld kwam, en dus niet spijt heeft van de beslissing te breken met iemand waar ze niet van hield. Dat ze verliefd werd op een ander was misschien de spreekwoordelijke druppel. Niet iedereen dumpt 'de ex' puur alleen omdat ze verliefd worden op iemand anders. Vaak is dat één van vele redenen.quote:Op maandag 4 april 2011 12:07 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik hoop dat die ex, waar je 4 jaar een relatie mee had, je nu keihard uit loopt te lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |