Ik heb nog een cursus discrete wiskunde van de OU thuisliggen.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tijdens mij studie aan vond ik wiskunde veruit het mooiste wat is. Ik had ook het geluk een hoogleraar destijds te treffen waar je de kriebels kreeg van zijn colleges: knetterhard wiskunde, lineaire algebra en lineaire analyse.
Wiskunde is niet zacht en moet je ook niet discreet doen, tenzij het discrete wiskunde betreft![]()
Lineaire algebra en lineaire analyse.
Wetenschap in zijn ultieme vorm: vragen stellen. Dat is wetenschap voor mij.
Je hebt helemaal gelijk, toen ik het typte wist ik dat ook wel hoor. Maar veel verder kom ik niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
X=Y, dat kan helemaal niet.![]()
x wordt gewoon gebruikt zodat je weet dat je elk getal daarvoor in de plaats kunt gebruiken. Andere letter zijn ook mogelijk, maar je moet oppassen dat die niet al een andere 'betekenis' hebben.
Om een voorbeeld te geven, x0=1
Hiermee geef je aan dat alle getallen tot de macht 0, 1 worden.
Maar wiskunde is wel heel breed.
Polygoonjournaalquote:Op donderdag 7 april 2011 20:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is gewoonweg incorrect, niet zo heel lang geleden zag ik nog een oud polygoonjournaal (de stem van die kerel, briljant!) uit de jaren 70 waar "het treinverkeer ernstige hinder ondervond van het winterweer".
Dus dat vroeger alles beter was lijkt niet te kloppen.
Ik had ook niets anders van je verwachtquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:54 schreef schaal_9 het volgende:
Wiskunde vind ik wel cool, of het nu om regressie gaat of lineaire algebra.
Kapitalistquote:Joepie, post van UWV gekregen
Er staat in dat ik mijn arbeidsongeschiktheidsuitkering voortaan op de 23e in plaats van de 15e zal ontvangen.
Avanti
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:41 schreef MuyTrabajo het volgende:
Even tussendoor: vinden jullie de naam van de nieuwe Wajong ook niet ietwat.. beledigend?
Heb er ook al een klb topic over geopend.
Regeling onderkant arbeidsmarkt
Dan is het aanmatigend van de media..quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:50 schreef ScarFace- het volgende:
Zo gaat het niet heten, is gewoon een koosnaampje wat de media wellicht gebruikt
Ik vind het maar achterlijk dat al die UWV kantoortjes nu UWV werkplein heten.
Al ga ik me wel langzaam oriënteren richting werk onderhand.
[..]
Onderkant arbeidsmarkt was een werknaam. De regeling is inmiddels omgedoopt tot Wet werken naar vermogen. Hoe de regeling ook wordt vormgegeven, mensen met Asperger zullen een eerlijke kans moeten krijgen om zo op de sociale ladder stappen te kunnen zetten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:41 schreef MuyTrabajo het volgende:
Even tussendoor: vinden jullie de naam van de nieuwe Wajong ook niet ietwat.. beledigend?
Heb er ook al een klb topic over geopend.
Regeling onderkant arbeidsmarkt
Is ook leuk. De hang naar vroeger.quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:17 schreef Auti het volgende:
[..]
Polygoonjournaal. Ik kijk regelmatig naar het nostalgie net.
Mmmm inderdaadquote:
Het klimaatquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mmmm inderdaadWie zou dit keer de schuld krijgen?
Incidentje Alphen a/d Rijn, jongquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:26 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Zo slecht was het weer toch niet vandaag?
Extreem veel gewonden, 1 grote chaos daar man met bommeldingen en al. Een overvloed aan hulpdiensten en coordinatie en alles.. Fuck, zelfs ambu's uit mijn regio (12) zijn er heen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:31 schreef schaal_9 het volgende:
Afschuwelijk wat er gebeurd is, middenin een winkelcentrum
6 dodelijke slachtoffers, wat de dader bezielde zullen we nooit te weten komen want die heeft zichzelf van het leven beroofd.
That would be a firstquote:
En juist dat is het ding waar ik me zorgen over maak in deze verder redelijke, wet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:58 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Onderkant arbeidsmarkt was een werknaam. De regeling is inmiddels omgedoopt tot Wet werken naar vermogen. Hoe de regeling ook wordt vormgegeven, mensen met Asperger zullen een eerlijke kans moeten krijgen om zo op de sociale ladder stappen te kunnen zetten.
7 doden inmiddels.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:31 schreef schaal_9 het volgende:
Afschuwelijk wat er gebeurd is, middenin een winkelcentrum
6 dodelijke slachtoffers, wat de dader bezielde zullen we nooit te weten komen want die heeft zichzelf van het leven beroofd.
Hij heeft een afscheidsbrief geschreven waarin hij ook gelijk maar even verwijst naar een drietal bommen in andere winkelcentra. En zijn computers zijn in beslag genomen. Er zit ruim 150 man op het onderzoek. Het komt wel naar boven.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
7 doden inmiddels.
Verder is zelf post mortem vaak nog wel een analyse te trekken hoor.... Hebben ze destijds bij Kast Tates (aanslag Koninginnedag 2009) ook gedaan.
Verder is dit - internationaal gezien - een zaak uit velen... Genoeg precedenten beschikbaar in de forensische psychologie. ( 3 mogelijkheden) . Pracht vak trouwens. Het werk van prof. Corine de Ruyter is zeer interessant.
Uit modus operandi en post mortem onderzoek kan wrs veel worden herleid.
Zeker. Dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:01 schreef Auti het volgende:
[..]
Hij heeft een afscheidsbrief geschreven waarin hij ook gelijk maar even verwijst naar een drietal bommen in andere winkelcentra. En zijn computers zijn in beslag genomen. Er zit ruim 150 man op het onderzoek. Het komt wel naar boven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |