Elke dag er om 9 uur er uit moeten en dan twee uur college... Dan nog al dat feesten enzo.. Trek dit niet meer..quote:
wat een hel...quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:44 schreef DuTank het volgende:
joh
maar goed, als je dat elke dag moet en je gaat dus elke dag om 2 uur pitten, dan is het hetzelfde als om 0.00 gaan pitten en om 7.00 eruit moeten
het was een voorbeeld, maar toch slaap ik meestal niet voor 2 uurquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
wat een hel...
ik slaap misschien 6 uur in een nacht als ik het haal.
ik moet over 10 minuten weg om op tijd te komen en moet nog douchen, dus dat gaat em niet wordenquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:59 schreef kutkabouter het volgende:
Ik heb tegenwoordig een beetje hetzelfde ritme als DuTank.Alleen ik ga dan niet naar m'n colleges.
Dat duurt nog wel 7 jaar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:00 schreef Ceased2Be het volgende:
Ach zodra je gaat werken is dat er zo uitgesleten.
Ja man. Tuurlijk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik moet over 10 minuten weg om op tijd te komen en moet nog douchen, dus dat gaat em niet worden
btw, ben jij geslaagd vorig jaar dan?![]()
Och, je mag dus ook 20 jaar eerder met pensioen.quote:
Vraag me af of ik het haalquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Och, je mag dus ook 20 jaar eerder met pensioen.
rot eens op met je turkenmuziekquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:13 schreef kutkabouter het volgende:
Als je lekker rustig wil leren of werken moet je dit aanzetten:
Heerlijk rustgevend.![]()
![]()
Ga janken. Tijdens tentamens leren is het echt heel relaxt.quote:
Wat een kensermuziek.quote:
Nee, ik kom er nu pas uit. DAT is uitslapen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Lol, 9u eruit.. das tog uitslapen:P
Flikker op man, tuurlijk kan ik werken, neem jij mij even aan? Dank u!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:00 schreef kutkabouter het volgende:
Een 32-jarige vrouw die prima kan werken, die er doordeweeks om 11 uur uitkomt.
Ben je op zoek naar een baan dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Flikker op man, tuurlijk kan ik werken, neem jij mij even aan? Dank u!
Als je er niks van begrijpt moet je ook niet onzin gaan uitkramen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ben je op zoek naar een baan dan?
Er is een verschil tussen SC en een complete chatsessiequote:Op maandag 4 april 2011 23:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het is toch ook gewoon een soort SC.
Vertel dan wat meer. Blijbaar kan je niet werken maar wel heel de dag fokken en het over je neukertjes hebben. Dan ben ik toch wel heel benieuwd wat voor aandoening of iets dergelijks je hebt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je er niks van begrijpt moet je ook niet onzin gaan uitkramen.
Zo'n gele moet je dan hebbenquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:01 schreef Frankii het volgende:
Ik ga maar eens een trein richting Utrecht zoeken.
Klopt. Maar het is meer dat als ik het niveau een keer een beetje probeer op te krikken, dat het weer genadeloos onderuit gehaald wordt door een smiley kanonnade en dan wil ik nog wel eens een beetje zeiken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo goed volg ik de boel ook weer niet.
Besides, bestaat die halve topic over het algemeen niet uit zeiken?
Ja tegen jou, maar dat maak je er ook zelf naar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:59 schreef kutkabouter het volgende:
Er is verscheidene keren een opmerking over langs komen waaien. Voor de rest post ST niet veel behalve smiley's en zeikopmerkingen...
Waarom? Omdat ik student ben? Omdat ik vragen stel waar je liever geen antwoord op wil/durft te geven?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja tegen jou, maar dat maak je er ook zelf naar.
Je geeft zelf het antwoord alquote:
En waag het eens over de kwaliteit van het onderwijs te klagen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Je geeft zelf het antwoord al.
Je weet toch dat wij studenten niet worden gewaardeerd door de rest van de bevolking.. Luie honden zijn we, en dan ook nog van andermans geld studeren.
Dat durf ik gerust als ik zie wat hier voor mbo of hbo ict-ers wordt binnengefietstquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
En waag het eens over de kwaliteit van het onderwijs te klagen.
Ja, maar als studenten het zelf doen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat durf ik gerust als ik zie wat hier voor mbo of hbo ict-ers wordt binnengefietst![]()
ja maar dat is ictquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat durf ik gerust als ik zie wat hier voor mbo of hbo ict-ers wordt binnengefietst![]()
Van mij mogen ze, ik ben uit protest gestopt met mijn opleiding 2 weken voordat ze geld voor mij zouden krijgen... stelletje prusters destijds.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja, maar als studenten het zelf doen.
OMG ZE KLAGEN OVER HET ONDERWIJS DAT WIJ VOOR HEN BETALEN. STEL JE VOOR MAN DAT DIT KAN IN NEDERLAND KAMERVRAGEN KAMERVRAGEN!!!!1!!1!
Klopt, maar daar komt een chronisch tekort aan mensen met nu en een jaar of 2 / 3... na al die Y2K paniek en de 'in de ict is geen droog brood te verdienen' trend daarna zijn veel studenten gestopt met hun ict studie...quote:
Maar jij bent dan ook een pc gamer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik zet mn pc's anders zelf in mekaar hoor
Alleen dat gebeuren over hele bedrijfsnetwerken en linux etc zegt me weinig. Maar ok, het is ook niet mijn opleiding.
[nerd]quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
/Nerdmode
Heb ook nog een xdoos360 hoor
Bij mn ouders staan nog een N64, oude xbox, en een wii.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
[nerd]
En een psp, ds, xbox, amiga 500 en 1200
[/nerd]
Nee ik haal alles in het Engels, dat staat er ook allemaal daar. Staan ook een hoop Nederlandse uitgeverijen doorgaands, maar daar koop ik eigenlijk nooit spellen van.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Vind de dobbelsteen altijd wel aardige prijzen hebben. nou koop ik er ook wee rniet zoveel.
Maar daar haal je dan dus allemaal duitse bordspellen lijkt me. Nou is mn duits niet slecht, maar vind het altijd wel fijn om mn spelletjes gewoon in mn eigen taal in huis te hebben.
discriminatie in de game omdat ik tatta benquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wat een kensermuziek.Wanneer stop je eens met pretenderen een neger te zijn? Dat deed je al op de middelbare, met je negerpetten en negermuziek, terwijl je blank en blond bent.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
discriminatie in de game omdat ik tatta ben
ken je de line of lach je me uit?quote:
Dat laatste, sowiesoquote:
mocht ie willenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat eerste![]()
Bijdehand is swagtaculair
en wat is dan swagtaculairquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:53 schreef DuTank het volgende:
swag:
apperance ,style ,or the way he or she presents them selves.
(zelfs die nigguhs in amerika kunnen niet spellen)
Yeah!quote:
een combo van swag en spectaculairquote:
Ok daar moet ik je gelijk gevenquote:
Het is geen gevalletje black out, maar wel gevalletje: te aangeschoten om te leren.quote:
Die managerspositie heb je al bijna ofniet?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het is geen gevalletje black out, maar wel gevalletje: te aangeschoten om te leren.
En ik wilde nog wel een nachtje door gaan halen.
Aangeschoten zijn is juist niet erg bij het leren! Het is erg fijn als je langere teksten moet lezen biatch IKSDEE!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het is geen gevalletje black out, maar wel gevalletje: te aangeschoten om te leren.
En ik wilde nog wel een nachtje door gaan halen.
Jammer dat ik geen teksten moet lezen maar absurd moeilijke sommen moet maken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aangeschoten zijn is juist niet erg bij het leren! Het is erg fijn als je langere teksten moet lezen biatch IKSDEE!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:36 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen teksten moet lezen maar absurd moeilijke sommen moet maken.
Je begint op ST te lijkenquote:
Ja dat zou mooi zijn. We weten allebei dat we het later niet gaan beuren.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:55 schreef kutkabouter het volgende:
Je zou later maar 200 k per jaar gaan verdienen.
Minder dan 104k. Zorg voor een mooi huis, hypotheek met rente en tadaaquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:55 schreef kutkabouter het volgende:
En daarvan 104 k aan de belasting geven.
Toch alvast meer dan mensen die niet leren of werken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja dat zou mooi zijn. We weten allebei dat we het later niet gaan beuren.
Grapjas. Inkomstenbelasting.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Minder dan 104k. Zorg voor een mooi huis, hypotheek met rente en tadaa
Nouja, gezien het leeftijdsverschil.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Weet niet of dat positief of negatief is.
Daarom de helft moet je toch afdragen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:55 schreef kutkabouter het volgende:
En daarvan 104 k aan de belasting geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |