Dat durf ik gerust als ik zie wat hier voor mbo of hbo ict-ers wordt binnengefietstquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
En waag het eens over de kwaliteit van het onderwijs te klagen.
Ja, maar als studenten het zelf doen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat durf ik gerust als ik zie wat hier voor mbo of hbo ict-ers wordt binnengefietst![]()
ja maar dat is ictquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat durf ik gerust als ik zie wat hier voor mbo of hbo ict-ers wordt binnengefietst![]()
Van mij mogen ze, ik ben uit protest gestopt met mijn opleiding 2 weken voordat ze geld voor mij zouden krijgen... stelletje prusters destijds.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja, maar als studenten het zelf doen.
OMG ZE KLAGEN OVER HET ONDERWIJS DAT WIJ VOOR HEN BETALEN. STEL JE VOOR MAN DAT DIT KAN IN NEDERLAND KAMERVRAGEN KAMERVRAGEN!!!!1!!1!
Klopt, maar daar komt een chronisch tekort aan mensen met nu en een jaar of 2 / 3... na al die Y2K paniek en de 'in de ict is geen droog brood te verdienen' trend daarna zijn veel studenten gestopt met hun ict studie...quote:
Maar jij bent dan ook een pc gamer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik zet mn pc's anders zelf in mekaar hoor
Alleen dat gebeuren over hele bedrijfsnetwerken en linux etc zegt me weinig. Maar ok, het is ook niet mijn opleiding.
[nerd]quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
/Nerdmode
Heb ook nog een xdoos360 hoor
Bij mn ouders staan nog een N64, oude xbox, en een wii.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
[nerd]
En een psp, ds, xbox, amiga 500 en 1200
[/nerd]
Nee ik haal alles in het Engels, dat staat er ook allemaal daar. Staan ook een hoop Nederlandse uitgeverijen doorgaands, maar daar koop ik eigenlijk nooit spellen van.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Vind de dobbelsteen altijd wel aardige prijzen hebben. nou koop ik er ook wee rniet zoveel.
Maar daar haal je dan dus allemaal duitse bordspellen lijkt me. Nou is mn duits niet slecht, maar vind het altijd wel fijn om mn spelletjes gewoon in mn eigen taal in huis te hebben.
discriminatie in de game omdat ik tatta benquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wat een kensermuziek.Wanneer stop je eens met pretenderen een neger te zijn? Dat deed je al op de middelbare, met je negerpetten en negermuziek, terwijl je blank en blond bent.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
discriminatie in de game omdat ik tatta ben
ken je de line of lach je me uit?quote:
Dat laatste, sowiesoquote:
mocht ie willenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat eerste![]()
Bijdehand is swagtaculair
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |