Bij mn ouders staan nog een N64, oude xbox, en een wii.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
[nerd]
En een psp, ds, xbox, amiga 500 en 1200
[/nerd]
Nee ik haal alles in het Engels, dat staat er ook allemaal daar. Staan ook een hoop Nederlandse uitgeverijen doorgaands, maar daar koop ik eigenlijk nooit spellen van.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Vind de dobbelsteen altijd wel aardige prijzen hebben. nou koop ik er ook wee rniet zoveel.
Maar daar haal je dan dus allemaal duitse bordspellen lijkt me. Nou is mn duits niet slecht, maar vind het altijd wel fijn om mn spelletjes gewoon in mn eigen taal in huis te hebben.
discriminatie in de game omdat ik tatta benquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wat een kensermuziek.Wanneer stop je eens met pretenderen een neger te zijn? Dat deed je al op de middelbare, met je negerpetten en negermuziek, terwijl je blank en blond bent.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
discriminatie in de game omdat ik tatta ben
ken je de line of lach je me uit?quote:
Dat laatste, sowiesoquote:
mocht ie willenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat eerste![]()
Bijdehand is swagtaculair
en wat is dan swagtaculairquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:53 schreef DuTank het volgende:
swag:
apperance ,style ,or the way he or she presents them selves.
(zelfs die nigguhs in amerika kunnen niet spellen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |