en wat is dan swagtaculairquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:53 schreef DuTank het volgende:
swag:
apperance ,style ,or the way he or she presents them selves.
(zelfs die nigguhs in amerika kunnen niet spellen)
Yeah!quote:
een combo van swag en spectaculairquote:
Ok daar moet ik je gelijk gevenquote:
Het is geen gevalletje black out, maar wel gevalletje: te aangeschoten om te leren.quote:
Die managerspositie heb je al bijna ofniet?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het is geen gevalletje black out, maar wel gevalletje: te aangeschoten om te leren.
En ik wilde nog wel een nachtje door gaan halen.
Aangeschoten zijn is juist niet erg bij het leren! Het is erg fijn als je langere teksten moet lezen biatch IKSDEE!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het is geen gevalletje black out, maar wel gevalletje: te aangeschoten om te leren.
En ik wilde nog wel een nachtje door gaan halen.
Jammer dat ik geen teksten moet lezen maar absurd moeilijke sommen moet maken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aangeschoten zijn is juist niet erg bij het leren! Het is erg fijn als je langere teksten moet lezen biatch IKSDEE!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:36 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen teksten moet lezen maar absurd moeilijke sommen moet maken.
Je begint op ST te lijkenquote:
Ja dat zou mooi zijn. We weten allebei dat we het later niet gaan beuren.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:55 schreef kutkabouter het volgende:
Je zou later maar 200 k per jaar gaan verdienen.
Minder dan 104k. Zorg voor een mooi huis, hypotheek met rente en tadaaquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:55 schreef kutkabouter het volgende:
En daarvan 104 k aan de belasting geven.
Toch alvast meer dan mensen die niet leren of werken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja dat zou mooi zijn. We weten allebei dat we het later niet gaan beuren.
Grapjas. Inkomstenbelasting.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Minder dan 104k. Zorg voor een mooi huis, hypotheek met rente en tadaa
Nouja, gezien het leeftijdsverschil.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Weet niet of dat positief of negatief is.
Daarom de helft moet je toch afdragen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:55 schreef kutkabouter het volgende:
En daarvan 104 k aan de belasting geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |