waar waar ik eerstquote:Op zondag 3 april 2011 01:37 schreef versabommie het volgende:
TOPICHUNTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 3 april 2011 01:37 schreef versabommie het volgende:
quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 01:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
sorry hoor met met jouw UI en PI komt deze niet echt geloofwaardig over
Zo de waard is vertrouwd hij zijn gasten.quote:Op zondag 3 april 2011 01:37 schreef versabommie het volgende:
ach... we weten wie het zegtquote:Op zondag 3 april 2011 01:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zo de waard is vertrouwd hij zijn gasten.
Psies! Die KahahaharinG is niet te vertrouwen! Ze is de Philip van dit forum!quote:
[Jo]Wat lul je nou alles door?![/Jo]quote:Op zondag 3 april 2011 01:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies! Die KahahaharinG is niet te vertrouwen! Ze is de Philip van dit forum!
ik verbaas me over alles wat wel serieus genomen wordtquote:Op zondag 3 april 2011 01:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
sorry hoor met met jouw UI en PI komt deze niet echt geloofwaardig over
Post Iconquote:Op zondag 3 april 2011 01:45 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik verbaas me over alles wat wel serieus genomen wordt
en wat is PI![]()
maar dat komt door je UI die straalt een IQ van Bonnie St.Claire uit maar maakt opmerkingen al la Monique * MaryMouse duikt snel haar holletje inquote:Op zondag 3 april 2011 01:45 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik verbaas me over alles wat wel serieus genomen wordt
Wishfull thinkingquote:Op zondag 3 april 2011 01:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ik zeg niks, straks heb ik een hyperactieve stalker.
* Vultarian trekt aan het uitstekende staartje en slingert eens in het rondquote:Op zondag 3 april 2011 01:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar dat komt door je UI die straalt een IQ van Bonnie St.Claire uit maar maakt opmerkingen al la Monique * MaryMouse duikt snel haar holletje in
kun je daar ook een standaard icon voor instellen of moet je die elke keer aanklikken?quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 01:47 schreef Vultarian het volgende:
[..]
* Vultarian trekt aan het uitstekende staartje en slingert eens in het rond
klik een andere aan dan staat er langs "als standaard instellen"quote:Op zondag 3 april 2011 01:48 schreef Vultarian het volgende:
[..]
kun je daar ook een standaard icon voor instellen of moet je die elke keer aanklikken?
* MaryMousekotst eerst als een waardig moniqueje, bekstekked vervolgens lenig en soepel als een aafke en bijt Vultarian in zijn vingerquote:Op zondag 3 april 2011 01:47 schreef Vultarian het volgende:
[..]
* Vultarian trekt aan het uitstekende staartje en slingert eens in het rond
dank u, jammer dat deze er niet bij staat:quote:Op zondag 3 april 2011 01:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
klik een andere aan dan staat er langs "als standaard instellen"
* Vultarian duwt Marymouse terug in het holletje en metselt de ingang dicht met kaasquote:Op zondag 3 april 2011 01:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMousekotst eerst als een waardig moniqueje, bekstekked vervolgens lenig en soepel als een aafke en bijt Vultarian in zijn vinger![]()
toch welquote:Op zondag 3 april 2011 01:50 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dank u, jammer dat deze er niet bij staat:
* MaryMouse likt haar vachtje.... kijkt tevreden naar de voedselvoorraad en wenst Vultarian veel succes met zijn ontstekende vingerquote:Op zondag 3 april 2011 01:52 schreef Vultarian het volgende:
[..]
* Vultarian duwt Marymouse terug in het holletje en metselt de ingang dicht met kaas
je zit me te jennen he, deze:quote:
ow die, nee, ik dacht dat jij dat instellen er niet bij had staan .... sowwiequote:Op zondag 3 april 2011 01:55 schreef Vultarian het volgende:
[..]
je zit me te jennen he, deze:staat er toch niet bij?
geeft nietquote:Op zondag 3 april 2011 01:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
ow die, nee, ik dacht dat jij dat instellen er niet bij had staan .... sowwie
pak maar gewoon het vraagteken....quote:
ik kan het ook maar niet verbergen he, die verwarde staat van mijquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 01:59 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik kan het ook maar niet verbergen he, die verwarde staat van mij
quote:Op zondag 3 april 2011 02:05 schreef MaryMouse het volgende:
* MaryMouse geeft eenaan Bol...
naar de anderen, gooit een stukje kaas naar Vultarian, en sluit de achterdeur van haar holletje om lekker te gaan
![]()
ow lekker, kaasquote:Op zondag 3 april 2011 02:05 schreef MaryMouse het volgende:
* MaryMouse geeft eenaan Bol...
naar de anderen, gooit een stukje kaas naar Vultarian, en sluit de achterdeur van haar holletje om lekker te gaan
![]()
Terecht, vismarkt!quote:
hij loopt toch niet weg he?quote:Op zondag 3 april 2011 02:33 schreef BONG4002 het volgende:
Maar de SC begint eindelijk wel een beetje te lopen
Nu is het natuurlijk rustig though
quote:
Het zal idd rustiger wordenquote:Op zondag 3 april 2011 02:46 schreef Vultarian het volgende:
nou bij de buren is het ook wel over geloof ik
Je bent geen muis maar een RAT een R-A-T.quote:Op zondag 3 april 2011 01:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMousekotst eerst als een waardig moniqueje, bekstekked vervolgens lenig en soepel als een aafke en bijt Vultarian in zijn vinger![]()
quote:
Oe ja! dat ziet er wel heel lekker uit!! En met jou ontbijten sla ik nooit afquote:Op zondag 3 april 2011 09:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
niki
jij bent mijn heldin deze morgen! ga je mee ontbijten
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 april 2011 09:38 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Oe ja! dat ziet er wel heel lekker uit!! En met jou ontbijten sla ik nooit af
quote:
quote:
Is je beton al droog?quote:Op zondag 3 april 2011 11:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
[..]
![]()
pietje
![]()
![]()
.
zo nu eerst weer eens wat nuttigs doen, bis spater
Goedemiddag allen.quote:
kokkiequote:Op zondag 3 april 2011 12:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
Goedemiddag allen.
Niki je was er weer vroeg bij vanmorgen. Na het bijlezen zag ik dat je tot diep in de nacht bent door gegaan![]()
Niet verder vertellen, maar ik ben aan het werk
quote:
Alles goed hier.... geen regen hierquote:
Ja hoor, het weer is hier flink achteruit gegaan.quote:
tja kokkie had je een vak moeten lerenquote:Op zondag 3 april 2011 12:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk, Wat denk je zelf
quote:Op zondag 3 april 2011 12:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
tja kokkie had je een vak moeten leren![]()
![]()
kokkie aan het werk
![]()
![]()
doe je ook aan biefstuk friet en champignonsaus??![]()
Entrecote rode peper knoflookboterquote:Op zondag 3 april 2011 12:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
tja kokkie had je een vak moeten leren![]()
![]()
kokkie aan het werk
![]()
![]()
doe je ook aan biefstuk friet en champignonsaus??![]()
alles staat goed beton is al drooggenoeg, de zon is net een beetje verdwenen achter de wolken.... van mij mag de regen nu komen!!!quote:
ik mag niet klagen! en niks spannends meegemaakt had vanmorgen 3 kinderen om op te passen... pffffffffffquote:Op zondag 3 april 2011 12:57 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Ja hoor, het weer is hier flink achteruit gegaan.
Dreiging tot regen maar nog droog....
Verder eigenlijk sids vannacht niks spannends meegemaakt ofzo![]()
hoe is het bij jou
quote:Op zondag 3 april 2011 12:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
alles staat goed beton is al drooggenoeg, de zon is net een beetje verdwenen achter de wolken.... van mij mag de regen nu komen!!!
ook lekker..... maar doen dan maar met aardappel partjesquote:Op zondag 3 april 2011 12:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
Entrecote rode peper knoflookboter
quote:Op zondag 3 april 2011 12:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik mag niet klagen! en niks spannends meegemaakt had vanmorgen 3 kinderen om op te passen... pffffffffff
quote:Op zondag 3 april 2011 13:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
niets spannends meegemaakt....dat waren dus hele brave kindjes
quote:Op zondag 3 april 2011 13:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
ze hebben geholpen met brood bakken en de kippen eten gegeven .... met een zweep lukt het aardig
quote:Op zondag 3 april 2011 13:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
ze hebben geholpen met brood bakken en de kippen eten gegeven .... met een zweep lukt het aardig
is ook leuk!quote:Op zondag 3 april 2011 13:03 schreef bollokus het volgende:
nee zonder gekheid, vind dat prachtig en de kinderen helpen me alleen heb je geen last van hoor!
Ik moet mijn nichtjes echt actief entertainen, doe ik dat niet dan veranderd mijn huis in een oorlogszonequote:Op zondag 3 april 2011 13:03 schreef bollokus het volgende:
nee zonder gekheid, vind dat prachtig en de kinderen helpen me alleen heb je geen last van hoor!
quote:Op zondag 3 april 2011 13:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet mijn nichtjes echt actief entertainen, doe ik dat niet dan veranderd mijn huis in een oorlogszone
bij jou aan de deur?quote:
je heb toch niet opengedaan hè.... krijg je die deur het eerste uur niet meer dichtquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 13:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet mijn nichtjes echt actief entertainen, doe ik dat niet dan veranderd mijn huis in een oorlogszone
uiteraard. Noem ik wedges. Zit nog een schilletje aanquote:Op zondag 3 april 2011 13:00 schreef bollokus het volgende:
[..]
ook lekker..... maar doen dan maar met aardappel partjes
lol, wat zeiden ze we komen de leer van de heer brengenquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 13:08 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
met mijn hond is het altijd oorlog hier dus kan het hebben
die zijn lekkerquote:Op zondag 3 april 2011 13:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
uiteraard. Noem ik wedges. Zit nog een schilletje aan
die ja, was de naam kwijtquote:Op zondag 3 april 2011 13:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
uiteraard. Noem ik wedges. Zit nog een schilletje aan
Het getal π, soms geschreven als pi, is een wiskundige constante, met in decimale notatie de getalswaarde 3,141592... Deze waarde is de verhouding van omtrek en diameter van een cirkel.quote:
Ze kwamen het licht brengen...ik heb gezegt dat wij al bij de Nederlandse Engergie Maatschappij zittenquote:Op zondag 3 april 2011 13:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
lol, wat zeiden ze we komen de leer van de heer brengen
en dan gewoon zeggen o ja bedankt zet maar in de achtertuin
quote:Op zondag 3 april 2011 13:10 schreef lyron het volgende:
[..]
Het getal π, soms geschreven als pi, is een wiskundige constante, met in decimale notatie de getalswaarde 3,141592... Deze waarde is de verhouding van omtrek en diameter van een cirkel.
neuh we hadden het over een posticonquote:Op zondag 3 april 2011 13:10 schreef lyron het volgende:
[..]
Het getal π, soms geschreven als pi, is een wiskundige constante, met in decimale notatie de getalswaarde 3,141592... Deze waarde is de verhouding van omtrek en diameter van een cirkel.
quote:Op zondag 3 april 2011 13:10 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Ze kwamen het licht brengen...ik heb gezegt dat wij al bij de Nederlandse Engergie Maatschappij zitten
quote:Op zondag 3 april 2011 13:10 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Ze kwamen het licht brengen...ik heb gezegt dat wij al bij de Nederlandse Engergie Maatschappij zitten
quote:
Ok in dat geval is piquote:Op zondag 3 april 2011 13:11 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
neuh we hadden het over een posticon
echt hequote:Op zondag 3 april 2011 13:11 schreef mspoez het volgende:
Dankje voor deze waardevolle info Lyron! Mn dag ziet er gelijk anders uit.
Oh oke, ja ik had van de week als zoiets raars wou cossen terug lezen en dacht na 2 pagina's wat is dit?quote:Op zondag 3 april 2011 13:11 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
![]()
ja is niet zoveel over de streams te kletsen he, hier mag je lekker offtopic
quote:
geen dankquote:Op zondag 3 april 2011 13:11 schreef mspoez het volgende:
Dankje voor deze waardevolle info Lyron! Mn dag ziet er gelijk anders uit.
quote:Op zondag 3 april 2011 13:12 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oh oke, ja ik had van de week als zoiets raars wou cossen terug lezen en dacht na 2 pagina's wat is dit?
Bleek ik de cs te hebben
fijn voor jequote:Op zondag 3 april 2011 13:14 schreef mspoez het volgende:
Even een NM: ik heb zó lekker gesekst gister.
quote:Op zondag 3 april 2011 13:14 schreef mspoez het volgende:
Even een NM: ik heb zó lekker gesekst gister.
quote:Op zondag 3 april 2011 13:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
en de haren bleven ze wel goed staan met al die haarlak??
Lol ja! Heb wel drie keer moeten wassen voor alle zooi eruit was.quote:Op zondag 3 april 2011 13:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
en de haren bleven ze wel goed staan met al die haarlak??
quote:Op zondag 3 april 2011 13:17 schreef mspoez het volgende:
[..]
Lol ja! Heb wel drie keer moeten wassen voor alle zooi eruit was.
o dus jij gaat wel douchen na de sex kan de buurvrouw nog iets van lerenquote:Op zondag 3 april 2011 13:17 schreef mspoez het volgende:
[..]
Lol ja! Heb wel drie keer moeten wassen voor alle zooi eruit was.
quote:Op zondag 3 april 2011 13:18 schreef bollokus het volgende:
[..]
o dus jij gaat wel douchen na de sex kan de buurvrouw nog iets van leren
quote:
dat doe maa eens het is een grote puinhoopquote:Op zondag 3 april 2011 14:03 schreef jesje1982 het volgende:
Zo ik gaat ff wat in huis doen...hoognodig
dat weet jij helemaal nietquote:Op zondag 3 april 2011 14:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat doe maa eens het is een grote puinhoop
quote:
heb nog een beetje bewaard, want wie wat bewaard die heeft watquote:Op zondag 3 april 2011 14:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
vultarian
![]()
alle kaas netjes opgegeten
had je mijn holletje maar niet moeten dichtsmeren met kaas.... had je nu nog veel meer gehadquote:Op zondag 3 april 2011 14:12 schreef Vultarian het volgende:
[..]
heb nog een beetje bewaard, want wie wat bewaard die heeft wat
pas maar op of ik smeer het volgende keer dicht met iets andersquote:Op zondag 3 april 2011 14:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
had je mijn holletje maar niet moeten dichtsmeren met kaas.... had je nu nog veel meer gehad
doen jullie allemaal eens lief voor elkaarquote:Op zondag 3 april 2011 14:15 schreef Vultarian het volgende:
[..]
pas maar op of ik smeer het volgende keer dicht met iets anders
quote:Op zondag 3 april 2011 14:33 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
doen jullie allemaal eens lief voor elkaar
heb je net dus gezien dat ik het bed opgemaakt heb, de was heb gedaan, en nu aan het vouwen ben...ff cola en een peuk nu en weer verder met vouwenquote:Op zondag 3 april 2011 14:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
wel een leuke stream die nummer zeven, maar niet stiekem alles onder de mat vegebn jesje
quote:Op zondag 3 april 2011 14:36 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
heb je net dus gezien dat ik het bed opgemaakt heb, de was heb gedaan, en nu aan het vouwen ben...ff cola en een peuk nu en weer verder met vouwen
ja pepsiquote:Op zondag 3 april 2011 14:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
en word jij ook gesponserd omdat je die fles zo duidelijk in beeld bracht van de cola ??
*pakt peukie* - vouwen net gedaan, nu nog strijkenquote:
ik ben heel lief geweest voor het muisje, ik heb haar zoveel kaas gegeven dat ze nu haar holletje niet meer uitkan en ik denk dat ze daarom een beetje chagrijnig isquote:Op zondag 3 april 2011 14:33 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
doen jullie allemaal eens lief voor elkaar
quote:Op zondag 3 april 2011 14:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
*pakt peukie* - vouwen net gedaan, nu nog strijken
quote:Op zondag 3 april 2011 14:43 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
strijken is voor mietjes... ben helemaal voor de kreukelbroeken en bloesjes
quote:
eerst mijn peukie oproken... dan filmpje uitzoeken en strijjken tijdens het film kijkenquote:
gistermorgen meeste al gedaan. De zon begint nu net hier ook door te komen, hoef alleen nog maar te strijkenquote:Op zondag 3 april 2011 14:48 schreef mspoez het volgende:
Ze hadden beloofd op het nieuws dat het slecht weer zou zijn vandaag. De zon staat stralend in mijn tuin en ik moet opruimen, poetsen, boodschappen opruimen ... niet eerlijk. Ik voel met jullie mee hoor, huishouders. Ik mag van mezelf tot 15u en dan moet ik echt beginnen.
ik had kinders op bezoekquote:Op zondag 3 april 2011 14:48 schreef mspoez het volgende:
Ze hadden beloofd op het nieuws dat het slecht weer zou zijn vandaag. De zon staat stralend in mijn tuin en ik moet opruimen, poetsen, boodschappen opruimen ... niet eerlijk. Ik voel met jullie mee hoor, huishouders. Ik mag van mezelf tot 15u en dan moet ik echt beginnen.
uit een doosje of echt maken, maken?quote:Op zondag 3 april 2011 14:53 schreef bollokus het volgende:
ou alleen nog iets verzinnen voor het eten...... denk dat ik maar pizza ga maken
Wij eten Naziquote:Op zondag 3 april 2011 14:53 schreef bollokus het volgende:
ou alleen nog iets verzinnen voor het eten...... denk dat ik maar pizza ga maken
quote:Op zondag 3 april 2011 14:53 schreef bollokus het volgende:
s6 hier vollop bezig....word alleen steeds afgeleid door de laptop ach t is zondag t magquote:Op zondag 3 april 2011 15:01 schreef mspoez het volgende:
Kipkluifjes, gebakken aardappels en broccoli. Kindereten
Oh, drie uur. Poetsen. *zucht*
maken, uit het doosje is niet lekkerquote:Op zondag 3 april 2011 14:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
uit een doosje of echt maken, maken?
ik meen een plaatje gezien te hebben dat op zaterdag ook geen probleem wasquote:Op zondag 3 april 2011 15:05 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
s6 hier vollop bezig....word alleen steeds afgeleid door de laptop ach t is zondag t mag
quote:Op zondag 3 april 2011 15:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik meen een plaatje gezien te hebben dat op zaterdag ook geen probleem was
Ik ook, met champignon sausquote:Op zondag 3 april 2011 15:05 schreef jesje1982 het volgende:
wij eten aardappeltjes, sperciebonen en varkenshaasje
jup de klooooon van mister sjoarmaquote:
heb speciaal voor jou gevraagd of ze terugkomtquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 15:33 schreef Blackprinces het volgende:
Ik ga zo me kasten uitmesten op zoek naar eten.
Ben weer eens super chaotisch en vergeten dat t zondag is vandaag.
Nou anders halen we wel wat.
Als het maar geen pizza is.
bij ons is appie open op zondag, ik ga er maar eens even kijkenquote:Op zondag 3 april 2011 15:33 schreef Blackprinces het volgende:
Ik ga zo me kasten uitmesten op zoek naar eten.
Ben weer eens super chaotisch en vergeten dat t zondag is vandaag.
Nou anders halen we wel wat.
Als het maar geen pizza is.
In ons dorp mogen alleen de gordijnen open. En dat is al heel wat.quote:Op zondag 3 april 2011 15:37 schreef Vultarian het volgende:
[..]
bij ons is appie open op zondag, ik ga er maar eens even kijken
jij woont ook in katwijkquote:Op zondag 3 april 2011 15:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
In ons dorp mogen alleen de gordijnen open. En dat is al heel wat.
quote:Op zondag 3 april 2011 15:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee hahahaha, zijn er nog meer van die achterlijke dorpen waar niks mag op zondag?
Jullie hebben een zwembad???????????quote:Op zondag 3 april 2011 15:41 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
hier is na 4 jaar discuseren het zwembad open op zondag maar alleen als er geen kerk is dus van 12.00 tot 16.00 is ie open en daarna weer dicht
quote:Op zondag 3 april 2011 15:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Jullie hebben een zwembad???????????
Leuk! Lachen om boerenGrrrrrrrrrrrristendorpjesquote:Op zondag 3 april 2011 15:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Jullie hebben een zwembad???????????
Ja wil ik ook, maar dat vinden die boeren trienen hier niet leuk hoor......quote:Op zondag 3 april 2011 16:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Leuk! Lachen om boerenGrrrrrrrrrrrristendorpjes
doe je toch even de gordijnen dicht?quote:Op zondag 3 april 2011 16:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja wil ik ook, maar dat vinden die boeren trienen hier niet leuk hoor......
Gordijnen en open en dicht doen op zondag??quote:Op zondag 3 april 2011 16:07 schreef Vultarian het volgende:
[..]
doe je toch even de gordijnen dicht?![]()
![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 16:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Gordijnen en open en dicht doen op zondag??
Wordt ik achterna gezeten door hooivorken straks...
*pakt hooivork en fakkel en roept hard BURN THE WITCH*quote:Op zondag 3 april 2011 16:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Gordijnen en open en dicht doen op zondag??
Wordt ik achterna gezeten door hooivorken straks...
quote:Op zondag 3 april 2011 16:21 schreef Urb het volgende:
[..]
*pakt hooi-vork en fakkel en roept hard BURN THE WITCH*![]()
tuurlijk wel door duwenquote:Op zondag 3 april 2011 13:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je heb toch niet opengedaan hè.... krijg je die deur het eerste uur niet meer dicht
alhet onkruid weer vernietigdquote:
als zij het fatsoen hebben om op maandag langs te komen in plaats van op zondagquote:Op zondag 3 april 2011 17:23 schreef pietpaniek het volgende:
Leuk op zondag, gelovige afzeikenwe hebben ook totaal geen fatsoen hier he, doe dat dan op maandag ofzo
quote:Op zondag 3 april 2011 17:26 schreef MissJ.24 het volgende:
Streamlock want de tranen van Moon mogen we wel zien maar niet de tranen van Miss IKKEH!!!
Hallo Fok, hier in het dorp mag alles open,zwembaden, kerken, kroegen en de vrouwen......
helaas is het zwembad al jaren geleden gesloopt en staat de kerk in het dorp hiernaast.
Jee, wat voel ik me licht walgelijk veel nieuwe dingen gekocht.
Kus allemaal.
quote:Op zondag 3 april 2011 17:26 schreef MissJ.24 het volgende:
Streamlock want de tranen van Moon mogen we wel zien maar niet de tranen van Miss IKKEH!!!
Hallo Fok, hier in het dorp mag alles open,zwembaden, kerken, kroegen en de vrouwen......
helaas is het zwembad al jaren geleden gesloopt en staat de kerk in het dorp hiernaast.
Jee, wat voel ik me licht walgelijk veel nieuwe dingen gekocht.
Kus allemaal.
kast aan het bouwenquote:Op zondag 3 april 2011 17:25 schreef bollokus het volgende:
[..]
alhet onkruid weer vernietigd
(doen ze nu ook achter de sl)
quote:Op zondag 3 april 2011 17:30 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
kast aan het bouwenkan ik ook droog roken
![]()
tief eens op naar de cosquote:Op zondag 3 april 2011 17:31 schreef MissJ.24 het volgende:
Rare zin, ik bedoel ik voel me licht, want ik heb walgelijk veel gekocht.
Zucht, tikken is een kunst.
Maar goed voor de sl is er niks noemenswaardig gebeurt behalve puzzelen voor een pizza?
Joanne gaat naar huis. Dat heeft ze al 12 keer geroepen denk ik nu, 200.000% fakking zeker.
En Phillip geniet, die denkt dat die straks kans maakt.
Werd misselijk toen ik vanochtend de cossen en streamverslagen las van Maik en Moon vannacht. Wat een ranzig wijf.
Daar zat je op te wachten he, nou de COS is tottaly offtopic, al uren!!!!quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 17:35 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Daar zat je op te wachten he, nou de COS is tottaly offtopic, al uren!!!!
En dan zie je geen Mod, dan ruik je geen Mod en dan voel je geen Mod.
![]()
(mod-wannabee)
quote:Op zondag 3 april 2011 17:37 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik ga de keuken even in en model moeder spelen, we noemen dat hier;' Ik ben even een libelle-moeder hoor"
Als ik echt gek doe doe ik zelfs een schortje voor.
![]()
Waar is superkokje als de pannen opgezet moeten worden......?
Tot straks
psies, geen eten weggooien denk aan die kindjes in afrika, die kunnen dat ook nietquote:Op zondag 3 april 2011 17:49 schreef jesje1982 het volgende:
k zit aan een lekker soepje ...nog over van gisteren
kliekjes moeten ook op
Nee die hebben geen prullenbak.quote:Op zondag 3 april 2011 17:51 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
psies, geen eten weggooien denk aan die kindjes in afrika, die kunnen dat ook niet
Ik sta al in de keuken , maar ik voel me dus echt geen moeder. Hoewel, Hier ook wel een paar kinderen rond lopenquote:Op zondag 3 april 2011 17:37 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik ga de keuken even in en model moeder spelen, we noemen dat hier;' Ik ben even een libelle-moeder hoor"
Als ik echt gek doe doe ik zelfs een schortje voor.
![]()
Waar is superkokje als de pannen opgezet moeten worden......?
Tot straks
in de keuken?quote:Op zondag 3 april 2011 17:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik sta al in de keuken , maar ik voel me dus echt geen moeder. Hoewel, Hier ook wel een paar kinderen rond lopen
maar dat is toch heul gevaarlijk met dat vuur en al die messenquote:Op zondag 3 april 2011 17:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik sta al in de keuken , maar ik voel me dus echt geen moeder. Hoewel, Hier ook wel een paar kinderen rond lopen
da mag nie,als nu de smaakpolitie komtquote:Op zondag 3 april 2011 17:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
bij de mac hebben ze daar speciale arrangementen voorquote:Op zondag 3 april 2011 18:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
da mag nie,als nu de smaakpolitie komt![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 18:14 schreef bollokus het volgende:
wou verdomme pizza eten maar door die streamlock heb ik bijna een hele rijsttafel klaar
quote:Op zondag 3 april 2011 18:20 schreef jesje1982 het volgende:
zo wij gaan hier aan ons eigen sterrendiner beginnen tot later allemaal![]()
![]()
![]()
bonne appetitequote:Op zondag 3 april 2011 18:20 schreef jesje1982 het volgende:
zo wij gaan hier aan ons eigen sterrendiner beginnen tot later allemaal![]()
![]()
![]()
Hey Piet, Hey Vultarian, Heeeey, MissJquote:
Ceetje.....Ceetje.....? Nee zegt me niks./....stel je eens voor......quote:Op zondag 3 april 2011 18:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Hey Piet, Hey Vultarian, Heeeey, MissJ
Ben na een zeer heftig weekend weer van de partij![]()
![]()
![]()
![]()
nou dank je hoor, ik weet wel wanneer ik teveel ben, ik ga wel.........quote:Op zondag 3 april 2011 18:50 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ceetje.....Ceetje.....? Nee zegt me niks./....stel je eens voor......![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 18:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nou dank je hoor, ik weet wel wanneer ik teveel ben, ik ga wel.........![]()
zieligmodus: snif snif, hoi Bol, snif snifquote:
Hoi Piet, snif snif snif /zieligmodusquote:
kom op geen mietje zijne he!quote:Op zondag 3 april 2011 18:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zieligmodus: snif snif, hoi Bol, snif snif
[..]
Hoi Piet, snif snif snif /zieligmodus
ik had mama's on tourquote:Op zondag 3 april 2011 19:02 schreef pietpaniek het volgende:
Wat was dat heftige weekend van je dan c
jij die man denkt ook, he koud weetje wat ik ga naar huisquote:Op zondag 3 april 2011 18:57 schreef Vultarian het volgende:![]()
ik hoor de bel van de ijscoboer
![]()
![]()
beetje jammer dat ie wacht tot het 7 uur is en de zon weg is en het koud is voordat ie langs komt rijden
geeft toch wel weer beetje zomergevoel om hem te horen bellenquote:Op zondag 3 april 2011 19:04 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
jij die man denkt ook, he koud weetje wat ik ga naar huis
tis weer iets anders dan oliebollenquote:Op zondag 3 april 2011 19:04 schreef Vultarian het volgende:
[..]
geeft toch wel weer beetje zomergevoel om hem te horen bellen
Mijn Ceetje....ik zal je wat vertellen.quote:
pfffffff,quote:Op zondag 3 april 2011 19:17 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Mijn Ceetje....ik zal je wat vertellen.
Weetje
Zonder jouw geen glimlach op mijn toetje
je bent hier toch mijn zoetje
zonder jouw geen rel of lachstuip
zonder jouw ..........
Leuk dat je er weer bent CEETJE!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(pffff, zat te diep in de cos)
doe mij eensquote:Op zondag 3 april 2011 19:17 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Mijn Ceetje....ik zal je wat vertellen.
Weetje
Zonder jouw geen glimlach op mijn toetje
je bent hier toch mijn zoetje
zonder jouw geen rel of lachstuip
zonder jouw ..........
Leuk dat je er weer bent CEETJE!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(pffff, zat te diep in de cos)
de brugpieper niet meer gezienquote:Op zondag 3 april 2011 19:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
pfffffff,weer helemaal opgelucht, dacht al dat ik teveel gereld had (??)
![]()
ja, ik zat ook verdiept in de cos, 2 hele dagen zonder SST dit weekend. Maar in het kort was het toch: feestje geweest, ruzie jo en flip om geheim maik, feestje over, vandaag lange SL ivm Joanna en ex en contact moeder
En hoe is 't hier geweest? Nog gereld met z'n allen, of is de brugpieper niet meer teruggeweest?
hoi markquote:
yep, enorm leuk, was bijna nog leuker als mr J.Lo hier vrijdagavondquote:
tis leuker dan weetjequote:Op zondag 3 april 2011 19:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hoi mark![]()
[..]
yep, enorm leuk, was bijna nog leuker als mr J.Lo hier vrijdagavond
quote:Op zondag 3 april 2011 19:27 schreef mspoez het volgende:
Goedenavond allemaal, lekkker gegeten? Koffie?
nee, was met vriendinnen (allemaal stoffige mama's tegenwoordig) op stap, doen we altijd 1x per maand. Veul, heel veul gelachen. deze keer ikke geen drank, was de babsquote:Op zondag 3 april 2011 19:26 schreef pietpaniek het volgende:
C speelde jij voor de moeder of was ut je moeder
mzpoesquote:Op zondag 3 april 2011 19:27 schreef mspoez het volgende:
hoiquote:Op zondag 3 april 2011 19:27 schreef mspoez het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 19:28 schreef MissJ.24 het volgende:
Lieve Spooky,
je ranzige tong, je lange adem, je trage hartslag
je maakt mijn dag.
Je wijze woorden, je geile gedachtes, je foute ui
Je maakt mijn dag
Je foute spelling, je beter weten, je geur en je tact
Je maakt mijn dag
En heb je me nodig, hoef je maar te brullen, ik zal aan komen snellen want alleen met jouw wil ik rellen, jouw tempo mijn vingers, samen een voordracht, samen een lach
Jij maakt mijn dag.
(nou niet meer zeuren en je profiel even editten,bedrijgskundig staat er.,.....![]()
)
quote:Op zondag 3 april 2011 19:28 schreef MissJ.24 het volgende:
Lieve Spooky,
je ranzige tong, je lange adem, je trage hartslag
je maakt mijn dag.
Je wijze woorden, je geile gedachtes, je foute ui
Je maakt mijn dag
Je foute spelling, je beter weten, je geur en je tact
Je maakt mijn dag
En heb je me nodig, hoef je maar te brullen, ik zal aan komen snellen want alleen met jouw wil ik rellen, jouw tempo mijn vingers, samen een voordracht, samen een lach
Jij maakt mijn dag.
(nou niet meer zeuren en je profiel even editten,bedrijgskundig staat er.,.....![]()
)
quote:Op zondag 3 april 2011 19:27 schreef mspoez het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |