waar waar ik eerstquote:Op zondag 3 april 2011 01:37 schreef versabommie het volgende:
TOPICHUNTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 3 april 2011 01:37 schreef versabommie het volgende:
quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 01:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
sorry hoor met met jouw UI en PI komt deze niet echt geloofwaardig over
Zo de waard is vertrouwd hij zijn gasten.quote:Op zondag 3 april 2011 01:37 schreef versabommie het volgende:
ach... we weten wie het zegtquote:Op zondag 3 april 2011 01:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zo de waard is vertrouwd hij zijn gasten.
Psies! Die KahahaharinG is niet te vertrouwen! Ze is de Philip van dit forum!quote:
[Jo]Wat lul je nou alles door?![/Jo]quote:Op zondag 3 april 2011 01:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies! Die KahahaharinG is niet te vertrouwen! Ze is de Philip van dit forum!
ik verbaas me over alles wat wel serieus genomen wordtquote:Op zondag 3 april 2011 01:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
sorry hoor met met jouw UI en PI komt deze niet echt geloofwaardig over
Post Iconquote:Op zondag 3 april 2011 01:45 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik verbaas me over alles wat wel serieus genomen wordt
en wat is PI![]()
maar dat komt door je UI die straalt een IQ van Bonnie St.Claire uit maar maakt opmerkingen al la Monique * MaryMouse duikt snel haar holletje inquote:Op zondag 3 april 2011 01:45 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik verbaas me over alles wat wel serieus genomen wordt
Wishfull thinkingquote:Op zondag 3 april 2011 01:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ik zeg niks, straks heb ik een hyperactieve stalker.
* Vultarian trekt aan het uitstekende staartje en slingert eens in het rondquote:Op zondag 3 april 2011 01:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar dat komt door je UI die straalt een IQ van Bonnie St.Claire uit maar maakt opmerkingen al la Monique * MaryMouse duikt snel haar holletje in
kun je daar ook een standaard icon voor instellen of moet je die elke keer aanklikken?quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 01:47 schreef Vultarian het volgende:
[..]
* Vultarian trekt aan het uitstekende staartje en slingert eens in het rond
klik een andere aan dan staat er langs "als standaard instellen"quote:Op zondag 3 april 2011 01:48 schreef Vultarian het volgende:
[..]
kun je daar ook een standaard icon voor instellen of moet je die elke keer aanklikken?
* MaryMousekotst eerst als een waardig moniqueje, bekstekked vervolgens lenig en soepel als een aafke en bijt Vultarian in zijn vingerquote:Op zondag 3 april 2011 01:47 schreef Vultarian het volgende:
[..]
* Vultarian trekt aan het uitstekende staartje en slingert eens in het rond
dank u, jammer dat deze er niet bij staat:quote:Op zondag 3 april 2011 01:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
klik een andere aan dan staat er langs "als standaard instellen"
* Vultarian duwt Marymouse terug in het holletje en metselt de ingang dicht met kaasquote:Op zondag 3 april 2011 01:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMousekotst eerst als een waardig moniqueje, bekstekked vervolgens lenig en soepel als een aafke en bijt Vultarian in zijn vinger![]()
toch welquote:Op zondag 3 april 2011 01:50 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dank u, jammer dat deze er niet bij staat:
* MaryMouse likt haar vachtje.... kijkt tevreden naar de voedselvoorraad en wenst Vultarian veel succes met zijn ontstekende vingerquote:Op zondag 3 april 2011 01:52 schreef Vultarian het volgende:
[..]
* Vultarian duwt Marymouse terug in het holletje en metselt de ingang dicht met kaas
je zit me te jennen he, deze:quote:
ow die, nee, ik dacht dat jij dat instellen er niet bij had staan .... sowwiequote:Op zondag 3 april 2011 01:55 schreef Vultarian het volgende:
[..]
je zit me te jennen he, deze:staat er toch niet bij?
geeft nietquote:Op zondag 3 april 2011 01:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
ow die, nee, ik dacht dat jij dat instellen er niet bij had staan .... sowwie
pak maar gewoon het vraagteken....quote:
ik kan het ook maar niet verbergen he, die verwarde staat van mijquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 01:59 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik kan het ook maar niet verbergen he, die verwarde staat van mij
quote:Op zondag 3 april 2011 02:05 schreef MaryMouse het volgende:
* MaryMouse geeft eenaan Bol...
naar de anderen, gooit een stukje kaas naar Vultarian, en sluit de achterdeur van haar holletje om lekker te gaan
![]()
ow lekker, kaasquote:Op zondag 3 april 2011 02:05 schreef MaryMouse het volgende:
* MaryMouse geeft eenaan Bol...
naar de anderen, gooit een stukje kaas naar Vultarian, en sluit de achterdeur van haar holletje om lekker te gaan
![]()
Terecht, vismarkt!quote:
hij loopt toch niet weg he?quote:Op zondag 3 april 2011 02:33 schreef BONG4002 het volgende:
Maar de SC begint eindelijk wel een beetje te lopen
Nu is het natuurlijk rustig though
quote:
Het zal idd rustiger wordenquote:Op zondag 3 april 2011 02:46 schreef Vultarian het volgende:
nou bij de buren is het ook wel over geloof ik
Je bent geen muis maar een RAT een R-A-T.quote:Op zondag 3 april 2011 01:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMousekotst eerst als een waardig moniqueje, bekstekked vervolgens lenig en soepel als een aafke en bijt Vultarian in zijn vinger![]()
quote:
Oe ja! dat ziet er wel heel lekker uit!! En met jou ontbijten sla ik nooit afquote:Op zondag 3 april 2011 09:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
niki
jij bent mijn heldin deze morgen! ga je mee ontbijten
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 april 2011 09:38 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Oe ja! dat ziet er wel heel lekker uit!! En met jou ontbijten sla ik nooit af
quote:
quote:
Is je beton al droog?quote:Op zondag 3 april 2011 11:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
[..]
![]()
pietje
![]()
![]()
.
zo nu eerst weer eens wat nuttigs doen, bis spater
Goedemiddag allen.quote:
kokkiequote:Op zondag 3 april 2011 12:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
Goedemiddag allen.
Niki je was er weer vroeg bij vanmorgen. Na het bijlezen zag ik dat je tot diep in de nacht bent door gegaan![]()
Niet verder vertellen, maar ik ben aan het werk
quote:
Alles goed hier.... geen regen hierquote:
Ja hoor, het weer is hier flink achteruit gegaan.quote:
tja kokkie had je een vak moeten lerenquote:Op zondag 3 april 2011 12:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk, Wat denk je zelf
quote:Op zondag 3 april 2011 12:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
tja kokkie had je een vak moeten leren![]()
![]()
kokkie aan het werk
![]()
![]()
doe je ook aan biefstuk friet en champignonsaus??![]()
Entrecote rode peper knoflookboterquote:Op zondag 3 april 2011 12:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
tja kokkie had je een vak moeten leren![]()
![]()
kokkie aan het werk
![]()
![]()
doe je ook aan biefstuk friet en champignonsaus??![]()
alles staat goed beton is al drooggenoeg, de zon is net een beetje verdwenen achter de wolken.... van mij mag de regen nu komen!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |