ik had kinders op bezoekquote:Op zondag 3 april 2011 14:48 schreef mspoez het volgende:
Ze hadden beloofd op het nieuws dat het slecht weer zou zijn vandaag. De zon staat stralend in mijn tuin en ik moet opruimen, poetsen, boodschappen opruimen ... niet eerlijk. Ik voel met jullie mee hoor, huishouders. Ik mag van mezelf tot 15u en dan moet ik echt beginnen.
uit een doosje of echt maken, maken?quote:Op zondag 3 april 2011 14:53 schreef bollokus het volgende:
ou alleen nog iets verzinnen voor het eten...... denk dat ik maar pizza ga maken
Wij eten Naziquote:Op zondag 3 april 2011 14:53 schreef bollokus het volgende:
ou alleen nog iets verzinnen voor het eten...... denk dat ik maar pizza ga maken
quote:Op zondag 3 april 2011 14:53 schreef bollokus het volgende:
s6 hier vollop bezig....word alleen steeds afgeleid door de laptop ach t is zondag t magquote:Op zondag 3 april 2011 15:01 schreef mspoez het volgende:
Kipkluifjes, gebakken aardappels en broccoli. Kindereten
Oh, drie uur. Poetsen. *zucht*
maken, uit het doosje is niet lekkerquote:Op zondag 3 april 2011 14:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
uit een doosje of echt maken, maken?
ik meen een plaatje gezien te hebben dat op zaterdag ook geen probleem wasquote:Op zondag 3 april 2011 15:05 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
s6 hier vollop bezig....word alleen steeds afgeleid door de laptop ach t is zondag t mag
quote:Op zondag 3 april 2011 15:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik meen een plaatje gezien te hebben dat op zaterdag ook geen probleem was
Ik ook, met champignon sausquote:Op zondag 3 april 2011 15:05 schreef jesje1982 het volgende:
wij eten aardappeltjes, sperciebonen en varkenshaasje
jup de klooooon van mister sjoarmaquote:
heb speciaal voor jou gevraagd of ze terugkomtquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 15:33 schreef Blackprinces het volgende:
Ik ga zo me kasten uitmesten op zoek naar eten.
Ben weer eens super chaotisch en vergeten dat t zondag is vandaag.
Nou anders halen we wel wat.
Als het maar geen pizza is.
bij ons is appie open op zondag, ik ga er maar eens even kijkenquote:Op zondag 3 april 2011 15:33 schreef Blackprinces het volgende:
Ik ga zo me kasten uitmesten op zoek naar eten.
Ben weer eens super chaotisch en vergeten dat t zondag is vandaag.
Nou anders halen we wel wat.
Als het maar geen pizza is.
In ons dorp mogen alleen de gordijnen open. En dat is al heel wat.quote:Op zondag 3 april 2011 15:37 schreef Vultarian het volgende:
[..]
bij ons is appie open op zondag, ik ga er maar eens even kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |