quote:
dat doe maa eens het is een grote puinhoopquote:Op zondag 3 april 2011 14:03 schreef jesje1982 het volgende:
Zo ik gaat ff wat in huis doen...hoognodig
dat weet jij helemaal nietquote:Op zondag 3 april 2011 14:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat doe maa eens het is een grote puinhoop
quote:
heb nog een beetje bewaard, want wie wat bewaard die heeft watquote:Op zondag 3 april 2011 14:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
vultarian
![]()
alle kaas netjes opgegeten
had je mijn holletje maar niet moeten dichtsmeren met kaas.... had je nu nog veel meer gehadquote:Op zondag 3 april 2011 14:12 schreef Vultarian het volgende:
[..]
heb nog een beetje bewaard, want wie wat bewaard die heeft wat
pas maar op of ik smeer het volgende keer dicht met iets andersquote:Op zondag 3 april 2011 14:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
had je mijn holletje maar niet moeten dichtsmeren met kaas.... had je nu nog veel meer gehad
doen jullie allemaal eens lief voor elkaarquote:Op zondag 3 april 2011 14:15 schreef Vultarian het volgende:
[..]
pas maar op of ik smeer het volgende keer dicht met iets anders
quote:Op zondag 3 april 2011 14:33 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
doen jullie allemaal eens lief voor elkaar
heb je net dus gezien dat ik het bed opgemaakt heb, de was heb gedaan, en nu aan het vouwen ben...ff cola en een peuk nu en weer verder met vouwenquote:Op zondag 3 april 2011 14:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
wel een leuke stream die nummer zeven, maar niet stiekem alles onder de mat vegebn jesje
quote:Op zondag 3 april 2011 14:36 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
heb je net dus gezien dat ik het bed opgemaakt heb, de was heb gedaan, en nu aan het vouwen ben...ff cola en een peuk nu en weer verder met vouwen
ja pepsiquote:Op zondag 3 april 2011 14:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
en word jij ook gesponserd omdat je die fles zo duidelijk in beeld bracht van de cola ??
*pakt peukie* - vouwen net gedaan, nu nog strijkenquote:
ik ben heel lief geweest voor het muisje, ik heb haar zoveel kaas gegeven dat ze nu haar holletje niet meer uitkan en ik denk dat ze daarom een beetje chagrijnig isquote:Op zondag 3 april 2011 14:33 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
doen jullie allemaal eens lief voor elkaar
quote:Op zondag 3 april 2011 14:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
*pakt peukie* - vouwen net gedaan, nu nog strijken
quote:Op zondag 3 april 2011 14:43 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
strijken is voor mietjes... ben helemaal voor de kreukelbroeken en bloesjes
quote:
eerst mijn peukie oproken... dan filmpje uitzoeken en strijjken tijdens het film kijkenquote:
gistermorgen meeste al gedaan. De zon begint nu net hier ook door te komen, hoef alleen nog maar te strijkenquote:Op zondag 3 april 2011 14:48 schreef mspoez het volgende:
Ze hadden beloofd op het nieuws dat het slecht weer zou zijn vandaag. De zon staat stralend in mijn tuin en ik moet opruimen, poetsen, boodschappen opruimen ... niet eerlijk. Ik voel met jullie mee hoor, huishouders. Ik mag van mezelf tot 15u en dan moet ik echt beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |