ik mag niet klagen! en niks spannends meegemaakt had vanmorgen 3 kinderen om op te passen... pffffffffffquote:Op zondag 3 april 2011 12:57 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Ja hoor, het weer is hier flink achteruit gegaan.
Dreiging tot regen maar nog droog....
Verder eigenlijk sids vannacht niks spannends meegemaakt ofzo![]()
hoe is het bij jou
quote:Op zondag 3 april 2011 12:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
alles staat goed beton is al drooggenoeg, de zon is net een beetje verdwenen achter de wolken.... van mij mag de regen nu komen!!!
ook lekker..... maar doen dan maar met aardappel partjesquote:Op zondag 3 april 2011 12:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
Entrecote rode peper knoflookboter
quote:Op zondag 3 april 2011 12:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik mag niet klagen! en niks spannends meegemaakt had vanmorgen 3 kinderen om op te passen... pffffffffff
quote:Op zondag 3 april 2011 13:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
niets spannends meegemaakt....dat waren dus hele brave kindjes
quote:Op zondag 3 april 2011 13:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
ze hebben geholpen met brood bakken en de kippen eten gegeven .... met een zweep lukt het aardig
quote:Op zondag 3 april 2011 13:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
ze hebben geholpen met brood bakken en de kippen eten gegeven .... met een zweep lukt het aardig
is ook leuk!quote:Op zondag 3 april 2011 13:03 schreef bollokus het volgende:
nee zonder gekheid, vind dat prachtig en de kinderen helpen me alleen heb je geen last van hoor!
Ik moet mijn nichtjes echt actief entertainen, doe ik dat niet dan veranderd mijn huis in een oorlogszonequote:Op zondag 3 april 2011 13:03 schreef bollokus het volgende:
nee zonder gekheid, vind dat prachtig en de kinderen helpen me alleen heb je geen last van hoor!
quote:Op zondag 3 april 2011 13:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet mijn nichtjes echt actief entertainen, doe ik dat niet dan veranderd mijn huis in een oorlogszone
bij jou aan de deur?quote:
je heb toch niet opengedaan hè.... krijg je die deur het eerste uur niet meer dichtquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 13:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet mijn nichtjes echt actief entertainen, doe ik dat niet dan veranderd mijn huis in een oorlogszone
uiteraard. Noem ik wedges. Zit nog een schilletje aanquote:Op zondag 3 april 2011 13:00 schreef bollokus het volgende:
[..]
ook lekker..... maar doen dan maar met aardappel partjes
lol, wat zeiden ze we komen de leer van de heer brengenquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 13:08 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
met mijn hond is het altijd oorlog hier dus kan het hebben
die zijn lekkerquote:Op zondag 3 april 2011 13:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
uiteraard. Noem ik wedges. Zit nog een schilletje aan
die ja, was de naam kwijtquote:Op zondag 3 april 2011 13:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
uiteraard. Noem ik wedges. Zit nog een schilletje aan
Het getal π, soms geschreven als pi, is een wiskundige constante, met in decimale notatie de getalswaarde 3,141592... Deze waarde is de verhouding van omtrek en diameter van een cirkel.quote:
Ze kwamen het licht brengen...ik heb gezegt dat wij al bij de Nederlandse Engergie Maatschappij zittenquote:Op zondag 3 april 2011 13:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
lol, wat zeiden ze we komen de leer van de heer brengen
en dan gewoon zeggen o ja bedankt zet maar in de achtertuin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |