jij woont ook in katwijkquote:Op zondag 3 april 2011 15:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
In ons dorp mogen alleen de gordijnen open. En dat is al heel wat.
quote:Op zondag 3 april 2011 15:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee hahahaha, zijn er nog meer van die achterlijke dorpen waar niks mag op zondag?
Jullie hebben een zwembad???????????quote:Op zondag 3 april 2011 15:41 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
hier is na 4 jaar discuseren het zwembad open op zondag maar alleen als er geen kerk is dus van 12.00 tot 16.00 is ie open en daarna weer dicht
quote:Op zondag 3 april 2011 15:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Jullie hebben een zwembad???????????
Leuk! Lachen om boerenGrrrrrrrrrrrristendorpjesquote:Op zondag 3 april 2011 15:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Jullie hebben een zwembad???????????
Ja wil ik ook, maar dat vinden die boeren trienen hier niet leuk hoor......quote:Op zondag 3 april 2011 16:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Leuk! Lachen om boerenGrrrrrrrrrrrristendorpjes
doe je toch even de gordijnen dicht?quote:Op zondag 3 april 2011 16:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja wil ik ook, maar dat vinden die boeren trienen hier niet leuk hoor......
Gordijnen en open en dicht doen op zondag??quote:Op zondag 3 april 2011 16:07 schreef Vultarian het volgende:
[..]
doe je toch even de gordijnen dicht?![]()
![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 16:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Gordijnen en open en dicht doen op zondag??
Wordt ik achterna gezeten door hooivorken straks...
*pakt hooivork en fakkel en roept hard BURN THE WITCH*quote:Op zondag 3 april 2011 16:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Gordijnen en open en dicht doen op zondag??
Wordt ik achterna gezeten door hooivorken straks...
quote:Op zondag 3 april 2011 16:21 schreef Urb het volgende:
[..]
*pakt hooi-vork en fakkel en roept hard BURN THE WITCH*![]()
tuurlijk wel door duwenquote:Op zondag 3 april 2011 13:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je heb toch niet opengedaan hè.... krijg je die deur het eerste uur niet meer dicht
alhet onkruid weer vernietigdquote:
als zij het fatsoen hebben om op maandag langs te komen in plaats van op zondagquote:Op zondag 3 april 2011 17:23 schreef pietpaniek het volgende:
Leuk op zondag, gelovige afzeikenwe hebben ook totaal geen fatsoen hier he, doe dat dan op maandag ofzo
quote:Op zondag 3 april 2011 17:26 schreef MissJ.24 het volgende:
Streamlock want de tranen van Moon mogen we wel zien maar niet de tranen van Miss IKKEH!!!
Hallo Fok, hier in het dorp mag alles open,zwembaden, kerken, kroegen en de vrouwen......
helaas is het zwembad al jaren geleden gesloopt en staat de kerk in het dorp hiernaast.
Jee, wat voel ik me licht walgelijk veel nieuwe dingen gekocht.
Kus allemaal.
quote:Op zondag 3 april 2011 17:26 schreef MissJ.24 het volgende:
Streamlock want de tranen van Moon mogen we wel zien maar niet de tranen van Miss IKKEH!!!
Hallo Fok, hier in het dorp mag alles open,zwembaden, kerken, kroegen en de vrouwen......
helaas is het zwembad al jaren geleden gesloopt en staat de kerk in het dorp hiernaast.
Jee, wat voel ik me licht walgelijk veel nieuwe dingen gekocht.
Kus allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |