jij woont ook in katwijkquote:Op zondag 3 april 2011 15:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
In ons dorp mogen alleen de gordijnen open. En dat is al heel wat.
quote:Op zondag 3 april 2011 15:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee hahahaha, zijn er nog meer van die achterlijke dorpen waar niks mag op zondag?
Jullie hebben een zwembad???????????quote:Op zondag 3 april 2011 15:41 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
hier is na 4 jaar discuseren het zwembad open op zondag maar alleen als er geen kerk is dus van 12.00 tot 16.00 is ie open en daarna weer dicht
quote:Op zondag 3 april 2011 15:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Jullie hebben een zwembad???????????
Leuk! Lachen om boerenGrrrrrrrrrrrristendorpjesquote:Op zondag 3 april 2011 15:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Jullie hebben een zwembad???????????
Ja wil ik ook, maar dat vinden die boeren trienen hier niet leuk hoor......quote:Op zondag 3 april 2011 16:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Leuk! Lachen om boerenGrrrrrrrrrrrristendorpjes
doe je toch even de gordijnen dicht?quote:Op zondag 3 april 2011 16:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja wil ik ook, maar dat vinden die boeren trienen hier niet leuk hoor......
Gordijnen en open en dicht doen op zondag??quote:Op zondag 3 april 2011 16:07 schreef Vultarian het volgende:
[..]
doe je toch even de gordijnen dicht?![]()
![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 16:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Gordijnen en open en dicht doen op zondag??
Wordt ik achterna gezeten door hooivorken straks...
*pakt hooivork en fakkel en roept hard BURN THE WITCH*quote:Op zondag 3 april 2011 16:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Gordijnen en open en dicht doen op zondag??
Wordt ik achterna gezeten door hooivorken straks...
quote:Op zondag 3 april 2011 16:21 schreef Urb het volgende:
[..]
*pakt hooi-vork en fakkel en roept hard BURN THE WITCH*![]()
tuurlijk wel door duwenquote:Op zondag 3 april 2011 13:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je heb toch niet opengedaan hè.... krijg je die deur het eerste uur niet meer dicht
alhet onkruid weer vernietigdquote:
als zij het fatsoen hebben om op maandag langs te komen in plaats van op zondagquote:Op zondag 3 april 2011 17:23 schreef pietpaniek het volgende:
Leuk op zondag, gelovige afzeikenwe hebben ook totaal geen fatsoen hier he, doe dat dan op maandag ofzo
quote:Op zondag 3 april 2011 17:26 schreef MissJ.24 het volgende:
Streamlock want de tranen van Moon mogen we wel zien maar niet de tranen van Miss IKKEH!!!
Hallo Fok, hier in het dorp mag alles open,zwembaden, kerken, kroegen en de vrouwen......
helaas is het zwembad al jaren geleden gesloopt en staat de kerk in het dorp hiernaast.
Jee, wat voel ik me licht walgelijk veel nieuwe dingen gekocht.
Kus allemaal.
quote:Op zondag 3 april 2011 17:26 schreef MissJ.24 het volgende:
Streamlock want de tranen van Moon mogen we wel zien maar niet de tranen van Miss IKKEH!!!
Hallo Fok, hier in het dorp mag alles open,zwembaden, kerken, kroegen en de vrouwen......
helaas is het zwembad al jaren geleden gesloopt en staat de kerk in het dorp hiernaast.
Jee, wat voel ik me licht walgelijk veel nieuwe dingen gekocht.
Kus allemaal.
kast aan het bouwenquote:Op zondag 3 april 2011 17:25 schreef bollokus het volgende:
[..]
alhet onkruid weer vernietigd
(doen ze nu ook achter de sl)
quote:Op zondag 3 april 2011 17:30 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
kast aan het bouwenkan ik ook droog roken
![]()
tief eens op naar de cosquote:Op zondag 3 april 2011 17:31 schreef MissJ.24 het volgende:
Rare zin, ik bedoel ik voel me licht, want ik heb walgelijk veel gekocht.
Zucht, tikken is een kunst.
Maar goed voor de sl is er niks noemenswaardig gebeurt behalve puzzelen voor een pizza?
Joanne gaat naar huis. Dat heeft ze al 12 keer geroepen denk ik nu, 200.000% fakking zeker.
En Phillip geniet, die denkt dat die straks kans maakt.
Werd misselijk toen ik vanochtend de cossen en streamverslagen las van Maik en Moon vannacht. Wat een ranzig wijf.
Daar zat je op te wachten he, nou de COS is tottaly offtopic, al uren!!!!quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 17:35 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Daar zat je op te wachten he, nou de COS is tottaly offtopic, al uren!!!!
En dan zie je geen Mod, dan ruik je geen Mod en dan voel je geen Mod.
![]()
(mod-wannabee)
quote:Op zondag 3 april 2011 17:37 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik ga de keuken even in en model moeder spelen, we noemen dat hier;' Ik ben even een libelle-moeder hoor"
Als ik echt gek doe doe ik zelfs een schortje voor.
![]()
Waar is superkokje als de pannen opgezet moeten worden......?
Tot straks
psies, geen eten weggooien denk aan die kindjes in afrika, die kunnen dat ook nietquote:Op zondag 3 april 2011 17:49 schreef jesje1982 het volgende:
k zit aan een lekker soepje ...nog over van gisteren
kliekjes moeten ook op
Nee die hebben geen prullenbak.quote:Op zondag 3 april 2011 17:51 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
psies, geen eten weggooien denk aan die kindjes in afrika, die kunnen dat ook niet
Ik sta al in de keuken , maar ik voel me dus echt geen moeder. Hoewel, Hier ook wel een paar kinderen rond lopenquote:Op zondag 3 april 2011 17:37 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik ga de keuken even in en model moeder spelen, we noemen dat hier;' Ik ben even een libelle-moeder hoor"
Als ik echt gek doe doe ik zelfs een schortje voor.
![]()
Waar is superkokje als de pannen opgezet moeten worden......?
Tot straks
in de keuken?quote:Op zondag 3 april 2011 17:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik sta al in de keuken , maar ik voel me dus echt geen moeder. Hoewel, Hier ook wel een paar kinderen rond lopen
maar dat is toch heul gevaarlijk met dat vuur en al die messenquote:Op zondag 3 april 2011 17:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik sta al in de keuken , maar ik voel me dus echt geen moeder. Hoewel, Hier ook wel een paar kinderen rond lopen
da mag nie,als nu de smaakpolitie komtquote:Op zondag 3 april 2011 17:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
bij de mac hebben ze daar speciale arrangementen voorquote:Op zondag 3 april 2011 18:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
da mag nie,als nu de smaakpolitie komt![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 18:14 schreef bollokus het volgende:
wou verdomme pizza eten maar door die streamlock heb ik bijna een hele rijsttafel klaar
quote:Op zondag 3 april 2011 18:20 schreef jesje1982 het volgende:
zo wij gaan hier aan ons eigen sterrendiner beginnen tot later allemaal![]()
![]()
![]()
bonne appetitequote:Op zondag 3 april 2011 18:20 schreef jesje1982 het volgende:
zo wij gaan hier aan ons eigen sterrendiner beginnen tot later allemaal![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |