Hij lijkt op zwarte piet.quote:
Waarom zou me dat niet verbazenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Zag ik Alex nu steunzolen uit zijn sneakers halen en in de nieuwe schoenen stoppen?
dachten wij hier ook alquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Zag ik Alex nu steunzolen uit zijn sneakers halen en in de nieuwe schoenen stoppen?
Wel een Cyrano masker...hoofdrol speler in de opera's die je in Venetië kan bezoeken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:10 schreef Ireth het volgende:
Hemel dat masker van Maik!Het pak op zich is mooi, alleen niet bij hem en dat masker er bij is helemaal vreselijk!
Nee ze koos uiteindelijk voor andere...quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:11 schreef beequeen het volgende:
Saaie Laura doet haar kerkschoenen weer aan?
Dan is het zo!quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Met recht een "zwarte" piet die Geerquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:13 schreef waxmask het volgende:
Geer is een Duivel. Althans zijn outfit.
Het is een grote jongen, hij moet eens op eigen benen leren staan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:13 schreef Dark het volgende:
[..]
hij heeft van alle kanten steun nodig!
Dit is een echte opera die zelfs vandaag de dag nog dagelijks gespeeld wordt in Venetië.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:14 schreef 5thencounter het volgende:
Karims Kloe-pak is weer overduidelijk een 17e eeuws Bollywoods clowns kostuum... enzo..![]()
En Laura met d't 17e eeuws Hoerekostuum is ook overduidelijk!![]()
Geer als Duivel ik ook mooi gekozen,,,
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:15 schreef sjampoeh het volgende:
laura kan niet op die schoenen lopennee haar kerkschoenen zitten als gegoten natuurlijk
Is het misschien mogelijk om te optie weer terug te krijgen om de 4 streams Mozaïek te zien met FOK! er naast zoals eerder? Dat was echt super fijnquote:
Davvero, ogni giorno?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dit is een echte opera die zelfs vandaag de dag nog dagelijks gespeeld wordt in Venetië.
lol, die passen als een handschoen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:15 schreef sjampoeh het volgende:
laura kan niet op die schoenen lopennee haar kerkschoenen zitten als gegoten natuurlijk
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:16 schreef 5thencounter het volgende:
Flipjes klassieke 17e eeuwse zwakzinnigepak is ook een goeie keuze..
Toen ze van de week vrouwenkleding aan gingen trekken ( de mannen dus he ) hield ie ook al zn spijkerbroek eronder aan :squote:Op zaterdag 2 april 2011 22:18 schreef Wazigwijfke het volgende:
Toen Alex zich net aan het omkleden was wou hij zijn spijjkerbroek aanhouden? Waarom? Heeft ie zo'n klein pielemoosje?
dat zei ik net hahha en dan moet de dame een zakdoekje latyen vallen.....oh dit vind ik leukquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:18 schreef Blackprinces het volgende:
ahhh ik hoop niet dat ze van die pingel barok muziek krijgen hoor
k hoop het ook niet dan gaan ze toch op mutequote:Op zaterdag 2 april 2011 22:18 schreef Blackprinces het volgende:
Puccini en Verdi zijn goed te pruimen hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:18 schreef Blackprinces het volgende:
Ik kan Irish folk wel waarderen hoor. Wishfull thinking.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:18 schreef Blackprinces het volgende:
Niet als je van metallica houdtquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:19 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Puccini en Verdi zijn goed te pruimen hoor.
Er is nog geen cap gemaakt van Alex in zijn onderbroek en niet alleen omdat niemand dat wilt zien..quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:18 schreef Wazigwijfke het volgende:
Toen Alex zich net aan het omkleden was wou hij zijn spijjkerbroek aanhouden? Waarom? Heeft ie zo'n klein pielemoosje?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:19 schreef Day het volgende:
Die spuit 11-reacties van Alex.
Laura: zullen we naar buiten gaan, ik heb het bloed en bloedheet
Alex: volgens mij hebben jullie het aardig..eh...warm.
ook heel mooiquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan Irish folk wel waarderen hoor. Wishfull thinking.
Die vent is zo'n nono. Niet te geloven.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:19 schreef Day het volgende:
Die spuit 11-reacties van Alex.
Laura: zullen we naar buiten gaan, ik heb het bloed en bloedheet
Alex: volgens mij hebben jullie het aardig..eh...warm.
ik ben het aan het proberen, dat vond ik ook super!quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:16 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Is het misschien mogelijk om te optie weer terug te krijgen om de 4 streams Mozaïek te zien met FOK! er naast zoals eerder? Dat was echt super fijn
Met een spinet, een harp en een fluitquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:18 schreef Blackprinces het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
ja vroeger hadden ze geen neptieten .... Krap he !
jepquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:22 schreef Stability het volgende:
wat krijgen we nou weer? gemaskerd bal? kheb ff niet gekeken, was met wat anders bezig...wat is dit?
Alleen zijn die niet bepaald barokquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:19 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Puccini en Verdi zijn goed te pruimen hoor.
Gemaskerd bal jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:22 schreef Stability het volgende:
wat krijgen we nou weer? gemaskerd bal? kheb ff niet gekeken, was met wat anders bezig...wat is dit?
Yep inkoppertje naar de week van de waarheid nu mogen ze nog een masker op.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:22 schreef Stability het volgende:
Ik verklein de beelden door Ctrl en - tegelijk in te drukken, tot het op het scherm past.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:21 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ik ben het aan het proberen, dat vond ik ook super!
maar het probleem is dat ik nu frames naar de website van secret story gebruik.
ik weet niet hoe ik de beelden kan verkleinen, ik heb inmiddels wel een truukje maar het wil nog niet echt werken...
mocht iemand iets weten...
Dat kan niet, de streams zitten namelijk in die frames en daardoor kun je grootte niet aanpassen. Je kan de grootte van het frame wel aanpassen maar dan past het videotje er niet in. Misschien optie maken om de streams onder elkaar te zetten ( 3x) en rechts 1x en fok in een frame eronder van 2 video's hoog.. Maar dan moet je wel flinke schermen hebben, bij mij zou t net passen op 1080 hoog..quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:21 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ik de beelden kan verkleinen, ik heb inmiddels wel een truukje maar het wil nog niet echt werken...
Ah vandaar.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:21 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Hij kan ook een zak op zijn hoofd doen is beterquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:24 schreef Dark het volgende:
Faal wil geen masker op - Ik heb een te groot hoofd!
quote:
Haha wat zou daar toch allemaal in zittenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:24 schreef Dark het volgende:
Faal wil geen masker op - Ik heb een te groot hoofd!
Zaagselquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:25 schreef J.A.P het volgende:
[..]
Haha wat zou daar toch allemaal in zitten
Me2quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:24 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Ah vandaar.
Ik wil je trouwens heel erg bedanken dat je deze streams voor ons toegankelijk maakt. Ik kijk al vanaf het begin, en jouw streams zijn altijd beschikbaar geweest; erg bedankt dus
wat een humorquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:13 schreef Dark het volgende:
[..]
hij heeft van alle kanten steun nodig!
Faal denkt dat het een clue isquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:25 schreef iBenny het volgende:
Week van de Waarheid... moeten ze openlijk nomineren?
Gyazo is kapot?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik verklein de beelden door Ctrl en - tegelijk in te drukken, tot het op het scherm past.
Het zou hem wel staanquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:27 schreef Stability het volgende:
maaruh...ff tussendoor, de karim die jullie op de streams zien, is zn broer....
in werkelijkheid had karim een missie......hij moest zn kop toch kaalscheren?
[ link | afbeelding ]
Mevrouwtje Ontevree!!quote:
Staat em goed!quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:27 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:27 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
Super!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:27 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Gewoon een lekker gabbertje!quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Absoluut niet! Ik vind het helemaal niet leuk staan
eindelijk gerechtigheid!quote:
En zijn verkleinwoordjesquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:29 schreef ZaZoe het volgende:
Argg, Alex constant irri met zijn stopwoordjes en 1 regelliedjes die hij zingt, neuriet of fluit, is gewoon not done
Whahahahha die jurk van Lijzige laura, nu lijkt ze helemaal lijzig en dan met een ander soort gekregen kerkschoenen eronderquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:24 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
En de jurk van Laura het lelijkst, maar dat komt ook omdat het wederom te kort is.
Die barst ook bijna van jaloezie, trouwens.
Doet het bij mij nog wel maar denk dat ie server straks weer zonder diskspace zit als we zo doorgaan met cappenquote:
nou zou je der nog in een boek moeten kunnen plakken en in de kast zettenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:30 schreef Toverheks het volgende:
moet bekennen Beppie is zo een plaatje
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Doet het bij mij nog wel maar denk dat ie server straks weer zonder diskspace zit als we zo doorgaan met cappen
hahahhah en bollukus voor dat andere dikke kus hequote:Op zaterdag 2 april 2011 22:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
nou zou je der nog in een boek moeten kunnen plakken en in de kast zetten
Was de missie die hij maandag geweigerd heeft..... Een kijker wilde dat hij zijn hoofd kaalschoor, maar was te vroeg zei hij...quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:27 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
Net goed voor haarquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:32 schreef Day het volgende:
Mo heeft het weer door (week van de waarheid) en begint al in d'r broek te schijten.
Dat het haar dun door de broek mag lopen!quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:32 schreef Day het volgende:
Mo heeft het weer door (week van de waarheid) en begint al in d'r broek te schijten.
ja weet ik, daarom heb ik hem ff geholpen, weet ie vast hoe het staat straks als ie het echt gaat doenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:32 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Was de missie die hij maandag geweigerd heeft..... Een kijker wilde dat hij zijn hoofd kaalschoor, maar was te vroeg zei hij...
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:33 schreef Toverheks het volgende:
die monique lijkt nu echt wel een temeier in die jurk..........
KEETJE TIPPEL
Daar hoeft ze niet bang voor te zijn, het draait immers altijd om haar!!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:33 schreef Ifa het volgende:
Ondertussen is Monique benauwd dat de week van de waarheid op haar betrekking heeft. Omdat ze zoveel gehuild heeft.
Kutje Tepel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:33 schreef Toverheks het volgende:
die monique lijkt nu echt wel een temeier in die jurk..........
KEETJE TIPPEL
Voor mij info, kom net binnen, maar wat heeft dit met de wvdw te maken? Of alleen het masker?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:32 schreef Day het volgende:
Dan gaan de maskers af.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:34 schreef dasaliz het volgende:
[..]
Voor mij info, kom net binnen, maar wat heeft dit met de wvdw te maken? Of alleen het masker?
Blijft raar / opvallend dat ze het relateert aan haar huilbuien.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Daar hoeft ze niet bang voor te zijn, het draait immers altijd om haar!!!
Mo kan zo een bordeel in!quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:35 schreef Noelle06 het volgende:
Goedenavond Fok!
Wat ziet Sharon en Mo er mooi uit.
Dat de drank maar mag smaken
Na deze week, staat Mo bovenaan wat dat betreft.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:34 schreef Ireth het volgende:
Ik vind Joanna mooi!(Maar ik vind haar nog steeds onuitstaanbaar!)
en de reactie van Jo: misschien hebben mensen wel war gezien en zien ze nu de ware gezichten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:32 schreef Day het volgende:
Ja hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:20 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Niet als je van metallica houdt
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:35 schreef Noelle06 het volgende:
Goedenavond Fok!
Wat ziet Sharon en Mo er mooi uit.
Dat de drank maar mag smaken
Kheb niet heel veel gestreamd, maar heb ik opzienbarende dingen gemist? Dacht dat ze alleen gehuild en gepruild had?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:35 schreef Day het volgende:
[..]
Na deze week, staat Mo bovenaan wat dat betreft.
iddquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doet het bij mij ook niet op de streams, op andere screenshots wel. heel raar.
[ afbeelding ]
Ze kon het lonken niet laten, ze lonkte naar iedere manquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mo speelt voor temeier...haar naam was Keetje Tippel, ze lonkte naar iedere man
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:36 schreef MissJ.24 het volgende:
YES, de eerste slimme opmerking die ik uit Maik's mond heb gehoord!!!!!!
Maik;'Ze zijn zich aan het opmaken maar ze hebben maskers op...niemand die het ziet".
![]()
![]()
![]()
Hallo Fok.
Laat ze maar muziek van Boyce draaien. Dat is wel passend. En een beetje cultuuronderricht voor de Fok!kers is ook nooit wegquote:
quote:
heb het liedje nu in me hoofd zittenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:38 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ze kon het lonken niet laten, ze lonkte naar iedere man
dat liep veel te veel in de gaten, oohwww ohhww ohhwww ohhww oh daar komt narigheid van
![]()
Whahahai k zie haar nu pas staan in haar jurkquote:
Don't get me started!quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kheb niet heel veel gestreamd, maar heb ik opzienbarende dingen gemist? Dacht dat ze alleen gehuild en gepruild had?
Da;s mijn bedankje voor jou, want door die eerste zin kreeg ik dat oude liedje in mijn hoofdquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
[..]
heb het liedje nu in me hoofd zitten
Dat is ze toch ook? Saaie doos.quote:
PMquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:39 schreef Day het volgende:
[..]
Don't get me started!![]()
Dan ga ik zwaar off topic en dat mag niet. Maar geloof me als ik zeg dat ze om tewas.
Idd. Laat dat mokkel donderdag gaan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is ze toch ook? Saaie doos.
[ afbeelding ]
eftelingquote:
En dan Sharon in die jurk... Geef haar een bed en een lappenpop en je hebt de remake van Tante Soesa en Sassefrasquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:24 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
En de jurk van Laura het lelijkst, maar dat komt ook omdat het wederom te kort is.
Die barst ook bijna van jaloezie, trouwens.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:40 schreef Stability het volgende:
oh god nu zie ik het pas bij laura hahahaha hoogwater jurk hahahahahaha
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:40 schreef shomila het volgende:
Laura heeft het groeidrankje van alice in wonderland op het ziet er niet uit die jurk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |