quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
ja vroeger hadden ze geen neptieten .... Krap he !
jepquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:22 schreef Stability het volgende:
wat krijgen we nou weer? gemaskerd bal? kheb ff niet gekeken, was met wat anders bezig...wat is dit?
Alleen zijn die niet bepaald barokquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:19 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Puccini en Verdi zijn goed te pruimen hoor.
Gemaskerd bal jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:22 schreef Stability het volgende:
wat krijgen we nou weer? gemaskerd bal? kheb ff niet gekeken, was met wat anders bezig...wat is dit?
Yep inkoppertje naar de week van de waarheid nu mogen ze nog een masker op.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:22 schreef Stability het volgende:
Ik verklein de beelden door Ctrl en - tegelijk in te drukken, tot het op het scherm past.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:21 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ik ben het aan het proberen, dat vond ik ook super!
maar het probleem is dat ik nu frames naar de website van secret story gebruik.
ik weet niet hoe ik de beelden kan verkleinen, ik heb inmiddels wel een truukje maar het wil nog niet echt werken...
mocht iemand iets weten...
Dat kan niet, de streams zitten namelijk in die frames en daardoor kun je grootte niet aanpassen. Je kan de grootte van het frame wel aanpassen maar dan past het videotje er niet in. Misschien optie maken om de streams onder elkaar te zetten ( 3x) en rechts 1x en fok in een frame eronder van 2 video's hoog.. Maar dan moet je wel flinke schermen hebben, bij mij zou t net passen op 1080 hoog..quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:21 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ik de beelden kan verkleinen, ik heb inmiddels wel een truukje maar het wil nog niet echt werken...
Ah vandaar.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:21 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Hij kan ook een zak op zijn hoofd doen is beterquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:24 schreef Dark het volgende:
Faal wil geen masker op - Ik heb een te groot hoofd!
quote:
Haha wat zou daar toch allemaal in zittenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:24 schreef Dark het volgende:
Faal wil geen masker op - Ik heb een te groot hoofd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |