dat zei ik net hahha en dan moet de dame een zakdoekje latyen vallen.....oh dit vind ik leukquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:18 schreef Blackprinces het volgende:
ahhh ik hoop niet dat ze van die pingel barok muziek krijgen hoor
k hoop het ook niet dan gaan ze toch op mutequote:Op zaterdag 2 april 2011 22:18 schreef Blackprinces het volgende:
Puccini en Verdi zijn goed te pruimen hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:18 schreef Blackprinces het volgende:
Ik kan Irish folk wel waarderen hoor. Wishfull thinking.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:18 schreef Blackprinces het volgende:
Niet als je van metallica houdtquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:19 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Puccini en Verdi zijn goed te pruimen hoor.
Er is nog geen cap gemaakt van Alex in zijn onderbroek en niet alleen omdat niemand dat wilt zien..quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:18 schreef Wazigwijfke het volgende:
Toen Alex zich net aan het omkleden was wou hij zijn spijjkerbroek aanhouden? Waarom? Heeft ie zo'n klein pielemoosje?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:19 schreef Day het volgende:
Die spuit 11-reacties van Alex.
Laura: zullen we naar buiten gaan, ik heb het bloed en bloedheet
Alex: volgens mij hebben jullie het aardig..eh...warm.
ook heel mooiquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan Irish folk wel waarderen hoor. Wishfull thinking.
Die vent is zo'n nono. Niet te geloven.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:19 schreef Day het volgende:
Die spuit 11-reacties van Alex.
Laura: zullen we naar buiten gaan, ik heb het bloed en bloedheet
Alex: volgens mij hebben jullie het aardig..eh...warm.
ik ben het aan het proberen, dat vond ik ook super!quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:16 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Is het misschien mogelijk om te optie weer terug te krijgen om de 4 streams Mozaïek te zien met FOK! er naast zoals eerder? Dat was echt super fijn
Met een spinet, een harp en een fluitquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:18 schreef Blackprinces het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |