Hij lijkt op zwarte piet.quote:
Waarom zou me dat niet verbazenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Zag ik Alex nu steunzolen uit zijn sneakers halen en in de nieuwe schoenen stoppen?
dachten wij hier ook alquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Zag ik Alex nu steunzolen uit zijn sneakers halen en in de nieuwe schoenen stoppen?
Wel een Cyrano masker...hoofdrol speler in de opera's die je in Venetië kan bezoeken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:10 schreef Ireth het volgende:
Hemel dat masker van Maik!Het pak op zich is mooi, alleen niet bij hem en dat masker er bij is helemaal vreselijk!
Nee ze koos uiteindelijk voor andere...quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:11 schreef beequeen het volgende:
Saaie Laura doet haar kerkschoenen weer aan?
Dan is het zo!quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Met recht een "zwarte" piet die Geerquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:13 schreef waxmask het volgende:
Geer is een Duivel. Althans zijn outfit.
Het is een grote jongen, hij moet eens op eigen benen leren staan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:13 schreef Dark het volgende:
[..]
hij heeft van alle kanten steun nodig!
Dit is een echte opera die zelfs vandaag de dag nog dagelijks gespeeld wordt in Venetië.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:14 schreef 5thencounter het volgende:
Karims Kloe-pak is weer overduidelijk een 17e eeuws Bollywoods clowns kostuum... enzo..![]()
En Laura met d't 17e eeuws Hoerekostuum is ook overduidelijk!![]()
Geer als Duivel ik ook mooi gekozen,,,
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:15 schreef sjampoeh het volgende:
laura kan niet op die schoenen lopennee haar kerkschoenen zitten als gegoten natuurlijk
Is het misschien mogelijk om te optie weer terug te krijgen om de 4 streams Mozaïek te zien met FOK! er naast zoals eerder? Dat was echt super fijnquote:
Davvero, ogni giorno?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dit is een echte opera die zelfs vandaag de dag nog dagelijks gespeeld wordt in Venetië.
lol, die passen als een handschoen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:15 schreef sjampoeh het volgende:
laura kan niet op die schoenen lopennee haar kerkschoenen zitten als gegoten natuurlijk
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:16 schreef 5thencounter het volgende:
Flipjes klassieke 17e eeuwse zwakzinnigepak is ook een goeie keuze..
Toen ze van de week vrouwenkleding aan gingen trekken ( de mannen dus he ) hield ie ook al zn spijkerbroek eronder aan :squote:Op zaterdag 2 april 2011 22:18 schreef Wazigwijfke het volgende:
Toen Alex zich net aan het omkleden was wou hij zijn spijjkerbroek aanhouden? Waarom? Heeft ie zo'n klein pielemoosje?
dat zei ik net hahha en dan moet de dame een zakdoekje latyen vallen.....oh dit vind ik leukquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:18 schreef Blackprinces het volgende:
ahhh ik hoop niet dat ze van die pingel barok muziek krijgen hoor
k hoop het ook niet dan gaan ze toch op mutequote:Op zaterdag 2 april 2011 22:18 schreef Blackprinces het volgende:
Puccini en Verdi zijn goed te pruimen hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:18 schreef Blackprinces het volgende:
Ik kan Irish folk wel waarderen hoor. Wishfull thinking.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:18 schreef Blackprinces het volgende:
Niet als je van metallica houdtquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:19 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Puccini en Verdi zijn goed te pruimen hoor.
Er is nog geen cap gemaakt van Alex in zijn onderbroek en niet alleen omdat niemand dat wilt zien..quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:18 schreef Wazigwijfke het volgende:
Toen Alex zich net aan het omkleden was wou hij zijn spijjkerbroek aanhouden? Waarom? Heeft ie zo'n klein pielemoosje?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:19 schreef Day het volgende:
Die spuit 11-reacties van Alex.
Laura: zullen we naar buiten gaan, ik heb het bloed en bloedheet
Alex: volgens mij hebben jullie het aardig..eh...warm.
ook heel mooiquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan Irish folk wel waarderen hoor. Wishfull thinking.
Die vent is zo'n nono. Niet te geloven.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:19 schreef Day het volgende:
Die spuit 11-reacties van Alex.
Laura: zullen we naar buiten gaan, ik heb het bloed en bloedheet
Alex: volgens mij hebben jullie het aardig..eh...warm.
ik ben het aan het proberen, dat vond ik ook super!quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:16 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Is het misschien mogelijk om te optie weer terug te krijgen om de 4 streams Mozaïek te zien met FOK! er naast zoals eerder? Dat was echt super fijn
Met een spinet, een harp en een fluitquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:18 schreef Blackprinces het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |