Hahahahahahaquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:25 schreef versabommie het volgende:
Is Laura een godverdomse biafraan ofzo? Kijk d'r vreten! Ze heeft zo'n homp kaas nog niet door die lange vreetnek van d'r of ze propt de volgende er al in...
Wat een asociale hongernek! Als 1 van mijn kinderen dat flikt is het gelijk afgelopen voor ze..
Echt eerst pakt ze twee stukken terwijl monique rond gaat en vervolgens bord op schoot en stampen maar!
Geef dat kreng een maagballon! Preventief!
Nou, met verplicht lullen. Ze heeft haar muil niet opgendaan. Wat een kutwijf is het ook.quote:
Ik denk/hoop het, het is wel heel toevallig dat net op het moment dat iedereen buiten zit Flip naar de kamer werd geroepen...quote:
Ik vind ze allemaal vrij egoïstisch met het eten.. Op een paar naquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:25 schreef versabommie het volgende:
Is Laura een godverdomse biafraan ofzo? Kijk d'r vreten! Ze heeft zo'n homp kaas nog niet door die lange vreetnek van d'r of ze propt de volgende er al in...
Wat een asociale hongernek! Als 1 van mijn kinderen dat flikt is het gelijk afgelopen voor ze..
Echt eerst pakt ze twee stukken terwijl monique rond gaat en vervolgens bord op schoot en stampen maar!
Omdat ze probeerde zo snel mogelijk zoveel mogelijk kaas in die hakselaar van haar te proppen!quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, met verplicht lullen. Ze heeft haar muil niet opgendaan. Wat een kutwijf is het ook.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:25 schreef versabommie het volgende:
Eensch, maar ze spant wel de kroon.. Als er eten rondgaat is ze ook de boel in de gaten aan het houden als een volleerde KGB-er!quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal vrij egoïstisch met het eten.. Op een paar na
bij mij welquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:27 schreef Kwaliteit het volgende:
http://spixtv.nl/live.php
werkt bij jullie?
http://www.spixtv.nl/browsers/ welquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:27 schreef Kwaliteit het volgende:
werkt bij jullie?
Je Ritalin vergeten?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:25 schreef versabommie het volgende:
Moeten we weer tegen dat geklef aankijkenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:28 schreef sjampoeh het volgende:
oeh alex weer bij flaura liggen![]()
inderdaad deze gebruik ik toch wel het vaakst -->
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:27 schreef D. het volgende:
Zei Jo nou zojuist dat ze snel wilde trouwen als ze weer thuis was?
Edje?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu stef erbij staat, vind ik wel dat Edje ook niet mag ontbreken:
[ afbeelding ]
Gemaakt door Stability
Bommie.... kan jij Alfons ff zeggen dat het echt de hoogste tijd is voor Stef, we hebben al een heel goed topic voor onze jongste deelnemer.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Omdat ze probeerde zo snel mogelijk zoveel mogelijk kaas in die hakselaar van haar te proppen!
is alweer uitgesteld tot maandag!quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:27 schreef diditje64 het volgende:
heeft jo nog geen brief van haar moeder gekregen aangezien ze wil trouwen met die dennis omdat ze al 3 jaar iets met hem heeft
Een shawl voor de Stem.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:29 schreef rico80 het volgende:
Wat zit die breipen eigenlijk te breien? Ik zie dr al dagen zo niet weken met hetzelfde blauwe strookje wol, gaat dat nog ergens naartoe of wat?!
bij mij wel. vlaams...quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:27 schreef Kwaliteit het volgende:
werkt bij jullie?
Kan je daar die onzin over Stef niet gan posten dan in dat topic...quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:29 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Bommie.... kan jij Alfons ff zeggen dat het echt de hoogste tijd is voor Stef, we hebben al een heel goed topic voor onze jongste deelnemer.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sharon heeft het over dating in the dark.... hahahaha
En Alex reageert niet.
Alphons is wel heel erg bang de regie kwijt te rakenquote:
@Darkquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sharon heeft het over dating in the dark.... hahahaha
En Alex reageert niet.
Iedereen heeft het weleens over andere tv-programma's waar ze aan hebben meegedaan heb Alex nog nooit over gehoordquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:33 schreef beequeen het volgende:
Dating in the dark was een epic fail voor Faalex. Logisch dat hij niks zegt.
Gelukkig heeft ie Fok om later goed herinneringen op te halen!quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:33 schreef beequeen het volgende:
Dating in the dark was een epic fail voor Faalex. Logisch dat hij niks zegt.
Schoothondje? Als dat al zo is dan zou hij het helemaal niet erg vindenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:35 schreef beequeen het volgende:
Schoothondje Flip hangt weer in de slaapkamer bij Jo.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:36 schreef Dark het volgende:
Geer weer over de oren van Maik bij Karim.............
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:36 schreef Dark het volgende:
Heerlijk hoe Geer constant mensen op het verkeerde been zet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:36 schreef Dark het volgende:
Geer in beeld....quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:37 schreef sjampoeh het volgende:
ik ga ff zappen, roepen jullie als het heul boeiend wordt ?
Mischien gebeurt er wel echt wat als ze het morgen echt te horen krijgt... Zoizo uithuilen in zijn armen...quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Schoothondje? Als dat al zo is dan zou hij het helemaal niet erg vinden
Ho ho, Dennis is er ook nog hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:36 schreef iBenny het volgende:
Schoothondje? Als dat al zo is dan zou hij het helemaal niet erg vinden
op tv niet helaas.. zie flexquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Geer in beeld....
is toch voldoende voor je?
Ik hoop zo dat ze het laten zien morgenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:38 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Mischien gebeurt er wel echt wat als ze het morgen echt te horen krijgt... Zoizo uithuilen in zijn armen...
Maar ondertussen raad ie zelf helemaal niets.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heerlijk hoe Geer constant mensen op het verkeerde been zet.
Ik ook wat actie in het huis!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ze het laten zien morgen
Ja met een steen eraan en dan het zwembad in.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:40 schreef Candyfreak het volgende:
Eigenlijk zou Alex verplicht een zak om zijn hoofd moeten hebben
Lol, dat is ook zo idd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:39 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet bij hem...Maar hij heeft al wel vaker echt zovaak ernaast gezeten..![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja met een steen eraan en dan het zwembad in.
Waar heb je dat vandaan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:40 schreef Day het volgende:
Oh, we krijgen een verkleedfeestje? Zo geen zin in!
En dat interesseert hem dus geen reet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:39 schreef ZaZoe het volgende:
Maar ondertussen raad ie zelf helemaal niets.
Net als ze bij GTST wel eens doen....quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:40 schreef Candyfreak het volgende:
Dan ook Flip Jo en Lau..quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:40 schreef Candyfreak het volgende:
preciesquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat interesseert hem dus geen reet.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Net als ze bij GTST wel eens doen....
"Vanaf vandaag wordt de rol van Alex vertolkt door Danny de Munk."
Van Gerard en Karim.quote:
Ik ga dronken Aafke ook missen zij was teminste leuk dronken!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:41 schreef rico80 het volgende:
Op avonden als deze ga ik bijna die valse Serpentio, een huilende Sofia en een guitige Guido missen. Ruzie en gekonkel wil ik!
Ik hou van Holland?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
*kijkt ondertussen in holland staat een huis of hoe dat fakking program*
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gerard geeft zwemles aan Stef![]()
[ afbeelding ]
Idd en dat is zo leuk aan hem. Op een leuke manier, zonder vals te zijn het spel spelenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fakking Kumbaya, rot op.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:43 schreef Dark het volgende:
Karim is superblij met de goeie 'zweer' vandaag.........
Nou, ik niet!
Wat zullen ze teleurgesteld zijn, al die aandachtshoerenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:43 schreef Urb het volgende:
Helaas bewoners, jullie zitten fout. Nog geen woord gerept over SST bij DWDD. Vooral omdat het ook van 19.30-tot 20.30 is denk ik zelf, want sommige fragmenten waren wel "de tv draait door waardig" Zoals de tampon van Sofia.![]()
Hmm, misschien wordt hij wijzer als ze hoort dat de verkering uit is en wil hij daarna niets meer met haar te maken hebben als hij ziet hoe ze daar op reageert?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Betty B. had Dennis als schroothondje en heeft nu Flip als schoothondje.
Meteen alles omgooien dan:quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
![]()
*kijkt ondertussen in holland staat een huis of hoe heet dat fakking program*
quote:
Zij doucht tenminste!quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:43 schreef beequeen het volgende:
Jo claimt weer een stream voor zichzelf. 2e keer douchen vandaag.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Net als ze bij GTST wel eens doen....
"Vanaf vandaag wordt de rol van Alex vertolkt door Danny de Munk."
Ik wel, maar ik ga vanaaf onder me vent liggenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:47 schreef waxmask het volgende:
Iemand nog zin om te neuken of zal ik maar op mijn vrouw duiken?
Ja, ik ook, na zeven wekenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:47 schreef Day het volgende:
[..]
Zij doucht tenminste!
Moest overigens heel erg lachen om haar: "ik heb gewoon m'n poes kunnen wassen", toen ze op zolder zat!
Dat was na 10x Maik erover ook hard nodigquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:47 schreef Day het volgende:
[..]
Zij doucht tenminste!
Moest overigens heel erg lachen om haar: "ik heb gewoon m'n poes kunnen wassen", toen ze op zolder zat!
Doet me aan iemand denken...kan er maar niet opkomen...quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:47 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik ga vanaaf onder me vent liggen
ja, die wist het leuk te doen met haar salto's en handstandjes!quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:42 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik ga dronken Aafke ook missen zij was teminste leuk dronken!!
SssssT! Dat weet Mo nog helemaal niet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was na 10x Maik erover ook hard nodig
Die ene waarvan haar spullen nu bij der moeder staan??quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Doet me aan iemand denken...kan er maar niet opkomen...
Dat is waar, maar 1 keer per dag is toch genoeg?quote:
Eh....ik had het over Jo? Of ben jij net zo para als Mo?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was na 10x Maik erover ook hard nodig
sorry geen tijd....UPC heeft zender van de maand sport1quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:47 schreef waxmask het volgende:
Iemand nog zin om te neuken of zal ik maar op mijn vrouw duiken?
Ik douche ook 2 keer per dag.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is waar, maar 1 keer per dag is toch genoeg?
t ligt eraan soms idd 2 x per dag maar zeker 1 x per dagquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:50 schreef Day het volgende:
[..]
Ik douche ook 2 keer per dag.![]()
OT: het verkleedfeestje gaat beginnen.
Geloof er geen zak van, hij is er erg veel mee bezig, ook als ie alleen is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
kom terugquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:52 schreef Niki.P het volgende:
Nu weten ze dus al dat de nominatie's openbaar gaan worden, zo slim zijn ze ook nog wel...
Nou Jo, dit wordt jou week !quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:52 schreef beequeen het volgende:
De week van de Waarheid. Ik kan niet wachten.![]()
Helemaal rechtsbovenin klikken op http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/edit_profile.png of klikken op: http://forum.fok.nl/user/profilequote:Op zaterdag 2 april 2011 21:53 schreef Lady-night het volgende:
FF een domme vraag, ben niet blond, maar waar kan ik mijn profiel wijzigen
Hop knal er komende week maar eens beelden in en breek ze die fucking hufters!quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:52 schreef Day het volgende:
Aha, een gemaskerd bal ter voorbereiding op de week van de waarheid.
Enorm gemiste kans om die plasma met sappige beelden er eens in te gooienquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hop knal er komende week maar eens beelden in en breek ze die fucking hufters!
Zo en nu gaan we hier een film opzetten, zijn we terug als ze lazerus aan het janken zijn!
Beetje balen dat ze nu niet de plasma gebruiken om de waarheid te tonen!
Tot lazerus/lkots/janktijd!
Neuh dan houden ze zich in, gewoon in de KvdW en dan na afloop alles vertonen op het scherm in de woonkamer!quote:
Mwa, je moet ze niet overschatten hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:52 schreef Niki.P het volgende:
Nu weten ze dus al dat de nominatie's openbaar gaan worden, zo slim zijn ze ook nog wel...
Dat is ook de bedoeling Bommie.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:54 schreef versabommie het volgende:
Hop knal er komende week maar eens beelden in en breek ze die fucking hufters!
Zo en nu gaan we hier een film opzetten, zijn we terug als ze lazerus aan het janken zijn!
Beetje balen dat ze nu niet de plasma gebruiken om de waarheid te tonen!
Tot lazerus/lkots/janktijd!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:57 schreef bollokus het volgende:
dat is toch ook wat is aafke weg krijgen we een gemaskerd bal
Laura heeft Mo's geheim geradenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:56 schreef superkokje het volgende:
wat zijn de schokkende gebeurtenissen van vandaag
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:56 schreef superkokje het volgende:
wat zijn de schokkende gebeurtenissen van vandaag
Thanx very muchquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Helemaal rechtsbovenin klikken op http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/edit_profile.png of klikken op: http://forum.fok.nl/user/profile
Dat zou ik ook het liefste zien, ze zo lang mogelijk in de waan van bescherming laten en dan....BAFquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Neuh dan houden ze zich in, gewoon in de KvdW en dan na afloop alles vertonen op het scherm in de woonkamer!
Kinderen voor Kinderenquote:
gaat hard met de geheimenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:57 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Laura heeft Mo's geheim geraden
Niemand heeft op bed gelegen
Bal muziek,dus klassiek ..denk ikquote:
Ik ben ook veel liever dan Bolquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
gaat hard met de geheimen
Dank je Niki.![]()
Van bol hoef ik het ook niet meer te hebben
quote:
majooquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:00 schreef Blackprinces het volgende:
Maik in een maillot? (of hoe je dat ook schrijft)
Prima spelling en hij heeft de benen ervoor!quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:00 schreef Blackprinces het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:00 schreef Blackprinces het volgende:
140 BPM ?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Vette tunes door je boxen straks...
Hoi Nos, ik ben ook gek op feestjes maar die achterlijke verkleedpartijen.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:03 schreef sjampoeh het volgende:
waar is faalex ? durfde niet in zijn onderbroek ??
Komen nog touwtjes aan armen en benen en hoofd. Dat is het net een marionetquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:02 schreef Blackprinces het volgende:
Bij Laura is de jurk volgens mij te kort
Die jongen is vast vroeger gepest tijdens gym, hij gaat nooooooit in onderbroek voor de cam... waardoor het juist opvalt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:03 schreef sjampoeh het volgende:
waar is faalex ? durfde niet in zijn onderbroek ??
Index of /quote:
Ze kunnen zich vanavond nog achter een masker verstoppen, maar volgende week is het de week van de waarheid en worden sommigen ontmaskerd.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:06 schreef Kwaliteit het volgende:
LET OP
www.spixtv.nl/browsers/
is verhuist naar www.spixtv.nl
die website op www.spixtv.nl werkte toch niet meer
ik vind ze ook cool!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |