Hahahahahahaquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:25 schreef versabommie het volgende:
Is Laura een godverdomse biafraan ofzo? Kijk d'r vreten! Ze heeft zo'n homp kaas nog niet door die lange vreetnek van d'r of ze propt de volgende er al in...
Wat een asociale hongernek! Als 1 van mijn kinderen dat flikt is het gelijk afgelopen voor ze..
Echt eerst pakt ze twee stukken terwijl monique rond gaat en vervolgens bord op schoot en stampen maar!
Geef dat kreng een maagballon! Preventief!
Nou, met verplicht lullen. Ze heeft haar muil niet opgendaan. Wat een kutwijf is het ook.quote:
Ik denk/hoop het, het is wel heel toevallig dat net op het moment dat iedereen buiten zit Flip naar de kamer werd geroepen...quote:
Ik vind ze allemaal vrij egoīstisch met het eten.. Op een paar naquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:25 schreef versabommie het volgende:
Is Laura een godverdomse biafraan ofzo? Kijk d'r vreten! Ze heeft zo'n homp kaas nog niet door die lange vreetnek van d'r of ze propt de volgende er al in...
Wat een asociale hongernek! Als 1 van mijn kinderen dat flikt is het gelijk afgelopen voor ze..
Echt eerst pakt ze twee stukken terwijl monique rond gaat en vervolgens bord op schoot en stampen maar!
Omdat ze probeerde zo snel mogelijk zoveel mogelijk kaas in die hakselaar van haar te proppen!quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, met verplicht lullen. Ze heeft haar muil niet opgendaan. Wat een kutwijf is het ook.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:25 schreef versabommie het volgende:
Eensch, maar ze spant wel de kroon.. Als er eten rondgaat is ze ook de boel in de gaten aan het houden als een volleerde KGB-er!quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal vrij egoīstisch met het eten.. Op een paar na
bij mij welquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:27 schreef Kwaliteit het volgende:
http://spixtv.nl/live.php
werkt bij jullie?
http://www.spixtv.nl/browsers/ welquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:27 schreef Kwaliteit het volgende:
http://spixtv.nl/live.php
werkt bij jullie?
Je Ritalin vergeten?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:25 schreef versabommie het volgende:
Moeten we weer tegen dat geklef aankijkenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:28 schreef sjampoeh het volgende:
oeh alex weer bij flaura liggen![]()
inderdaad deze gebruik ik toch wel het vaakst -->
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:27 schreef D. het volgende:
Zei Jo nou zojuist dat ze snel wilde trouwen als ze weer thuis was?
Edje?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu stef erbij staat, vind ik wel dat Edje ook niet mag ontbreken:
[ afbeelding ]
Gemaakt door Stability
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |