Schoothondje? Als dat al zo is dan zou hij het helemaal niet erg vindenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:35 schreef beequeen het volgende:
Schoothondje Flip hangt weer in de slaapkamer bij Jo.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:36 schreef Dark het volgende:
Geer weer over de oren van Maik bij Karim.............
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:36 schreef Dark het volgende:
Heerlijk hoe Geer constant mensen op het verkeerde been zet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:36 schreef Dark het volgende:
Geer in beeld....quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:37 schreef sjampoeh het volgende:
ik ga ff zappen, roepen jullie als het heul boeiend wordt ?
Mischien gebeurt er wel echt wat als ze het morgen echt te horen krijgt... Zoizo uithuilen in zijn armen...quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Schoothondje? Als dat al zo is dan zou hij het helemaal niet erg vinden
Ho ho, Dennis is er ook nog hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:36 schreef iBenny het volgende:
Schoothondje? Als dat al zo is dan zou hij het helemaal niet erg vinden
op tv niet helaas.. zie flexquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Geer in beeld....
is toch voldoende voor je?
Ik hoop zo dat ze het laten zien morgenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:38 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Mischien gebeurt er wel echt wat als ze het morgen echt te horen krijgt... Zoizo uithuilen in zijn armen...
Maar ondertussen raad ie zelf helemaal niets.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heerlijk hoe Geer constant mensen op het verkeerde been zet.
Ik ook wat actie in het huis!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ze het laten zien morgen
Ja met een steen eraan en dan het zwembad in.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:40 schreef Candyfreak het volgende:
Eigenlijk zou Alex verplicht een zak om zijn hoofd moeten hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |