quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gerard geeft zwemles aan Stef![]()
[ afbeelding ]
Idd en dat is zo leuk aan hem. Op een leuke manier, zonder vals te zijn het spel spelenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat interesseert hem dus geen reet.
Fakking Kumbaya, rot op.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:43 schreef Dark het volgende:
Karim is superblij met de goeie 'zweer' vandaag.........
Nou, ik niet!
Wat zullen ze teleurgesteld zijn, al die aandachtshoerenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:43 schreef Urb het volgende:
Helaas bewoners, jullie zitten fout. Nog geen woord gerept over SST bij DWDD. Vooral omdat het ook van 19.30-tot 20.30 is denk ik zelf, want sommige fragmenten waren wel "de tv draait door waardig" Zoals de tampon van Sofia.![]()
Hmm, misschien wordt hij wijzer als ze hoort dat de verkering uit is en wil hij daarna niets meer met haar te maken hebben als hij ziet hoe ze daar op reageert?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Betty B. had Dennis als schroothondje en heeft nu Flip als schoothondje.
Meteen alles omgooien dan:quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
![]()
*kijkt ondertussen in holland staat een huis of hoe heet dat fakking program*
quote:
Zij doucht tenminste!quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:43 schreef beequeen het volgende:
Jo claimt weer een stream voor zichzelf. 2e keer douchen vandaag.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Net als ze bij GTST wel eens doen....
"Vanaf vandaag wordt de rol van Alex vertolkt door Danny de Munk."
Ik wel, maar ik ga vanaaf onder me vent liggenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:47 schreef waxmask het volgende:
Iemand nog zin om te neuken of zal ik maar op mijn vrouw duiken?
Ja, ik ook, na zeven wekenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:47 schreef Day het volgende:
[..]
Zij doucht tenminste!
Moest overigens heel erg lachen om haar: "ik heb gewoon m'n poes kunnen wassen", toen ze op zolder zat!
Dat was na 10x Maik erover ook hard nodigquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:47 schreef Day het volgende:
[..]
Zij doucht tenminste!
Moest overigens heel erg lachen om haar: "ik heb gewoon m'n poes kunnen wassen", toen ze op zolder zat!
Doet me aan iemand denken...kan er maar niet opkomen...quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:47 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik ga vanaaf onder me vent liggen
ja, die wist het leuk te doen met haar salto's en handstandjes!quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:42 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik ga dronken Aafke ook missen zij was teminste leuk dronken!!
SssssT! Dat weet Mo nog helemaal niet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was na 10x Maik erover ook hard nodig
Die ene waarvan haar spullen nu bij der moeder staan??quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Doet me aan iemand denken...kan er maar niet opkomen...
Dat is waar, maar 1 keer per dag is toch genoeg?quote:
Eh....ik had het over Jo? Of ben jij net zo para als Mo?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was na 10x Maik erover ook hard nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |