Lol, dat is ook zo idd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:39 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet bij hem...Maar hij heeft al wel vaker echt zovaak ernaast gezeten..![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja met een steen eraan en dan het zwembad in.
Waar heb je dat vandaan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:40 schreef Day het volgende:
Oh, we krijgen een verkleedfeestje? Zo geen zin in!
En dat interesseert hem dus geen reet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:39 schreef ZaZoe het volgende:
Maar ondertussen raad ie zelf helemaal niets.
Net als ze bij GTST wel eens doen....quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:40 schreef Candyfreak het volgende:
Eigenlijk zou Alex verplicht een zak om zijn hoofd moeten hebben
Dan ook Flip Jo en Lau..quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:40 schreef Candyfreak het volgende:
Eigenlijk zou Alex verplicht een zak om zijn hoofd moeten hebben
preciesquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat interesseert hem dus geen reet.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Net als ze bij GTST wel eens doen....
"Vanaf vandaag wordt de rol van Alex vertolkt door Danny de Munk."
Van Gerard en Karim.quote:
Ik ga dronken Aafke ook missen zij was teminste leuk dronken!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:41 schreef rico80 het volgende:
Op avonden als deze ga ik bijna die valse Serpentio, een huilende Sofia en een guitige Guido missen. Ruzie en gekonkel wil ik!
Ik hou van Holland?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
*kijkt ondertussen in holland staat een huis of hoe dat fakking program*
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gerard geeft zwemles aan Stef![]()
[ afbeelding ]
Idd en dat is zo leuk aan hem. Op een leuke manier, zonder vals te zijn het spel spelenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat interesseert hem dus geen reet.
Fakking Kumbaya, rot op.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:43 schreef Dark het volgende:
Karim is superblij met de goeie 'zweer' vandaag.........
Nou, ik niet!
Wat zullen ze teleurgesteld zijn, al die aandachtshoerenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:43 schreef Urb het volgende:
Helaas bewoners, jullie zitten fout. Nog geen woord gerept over SST bij DWDD. Vooral omdat het ook van 19.30-tot 20.30 is denk ik zelf, want sommige fragmenten waren wel "de tv draait door waardig" Zoals de tampon van Sofia.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |