ja weet ik, daarom heb ik hem ff geholpen, weet ie vast hoe het staat straks als ie het echt gaat doenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:32 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Was de missie die hij maandag geweigerd heeft..... Een kijker wilde dat hij zijn hoofd kaalschoor, maar was te vroeg zei hij...
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:33 schreef Toverheks het volgende:
die monique lijkt nu echt wel een temeier in die jurk..........
KEETJE TIPPEL
Daar hoeft ze niet bang voor te zijn, het draait immers altijd om haar!!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:33 schreef Ifa het volgende:
Ondertussen is Monique benauwd dat de week van de waarheid op haar betrekking heeft. Omdat ze zoveel gehuild heeft.
Kutje Tepel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:33 schreef Toverheks het volgende:
die monique lijkt nu echt wel een temeier in die jurk..........
KEETJE TIPPEL
Voor mij info, kom net binnen, maar wat heeft dit met de wvdw te maken? Of alleen het masker?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:32 schreef Day het volgende:
Mo heeft het weer door (week van de waarheid) en begint al in d'r broek te schijten.
Dan gaan de maskers af.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:34 schreef dasaliz het volgende:
[..]
Voor mij info, kom net binnen, maar wat heeft dit met de wvdw te maken? Of alleen het masker?
Blijft raar / opvallend dat ze het relateert aan haar huilbuien.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Daar hoeft ze niet bang voor te zijn, het draait immers altijd om haar!!!
Mo kan zo een bordeel in!quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:35 schreef Noelle06 het volgende:
Goedenavond Fok!
Wat ziet Sharon en Mo er mooi uit.
Dat de drank maar mag smaken
Na deze week, staat Mo bovenaan wat dat betreft.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:34 schreef Ireth het volgende:
Ik vind Joanna mooi!(Maar ik vind haar nog steeds onuitstaanbaar!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |