OK, het is een dubbel hoekhuis onder 1 kap. Nou goed?quote:
Hier noemen ze twee woningen onder een kap een twee-onder-een-kap, maar dat kan bij jouw best anders zijn hequote:Op zondag 3 april 2011 22:00 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Voor mij niks. Ging mij er alleen even om dat er gezegd werd dat het geen 2 onder 1 kap was.
Nee, bij mij ook.quote:Op zondag 3 april 2011 22:17 schreef michaelmoore het volgende:
Hier noemen ze twee woningen onder een kap een twee onder een kap, maar dat kan bij jouw best anders zijn he![]()
Dat is dan wel weer anders. Bij mij is dat een huis waar beide huizen ernaast er niet zijn. Anders is het een hoekwoning.quote:Eeen vrijstaand huis is dan denk ik een rijtjeshuis waarvan het huis ernaast er niet is
Als ik bel ergens voor staan ze twee uur later op de stoep.quote:Op maandag 4 april 2011 08:55 schreef Whuzz het volgende:
Had iets te maken met het niet bijdragen aan onderhoud van huurders ofzo. Ik moest weg naar werk dus ik kon het niet af kijken. Weet iemand meer?
Daar kom je wel achter als je in de winter sneeuw aan het ruimen bentquote:Op maandag 4 april 2011 08:55 schreef Whuzz het volgende:
Wat is dan praktisch gezien het verschil tussen wonen in een hoekhuis en wonen in een twee-onder-één-kap?
Dat komt Xeno voor me doen. Dus leg even aan Xeno uit wat het verschil is. Ik wil niet dat hij het verprutst enzow.quote:Op maandag 4 april 2011 09:21 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Daar kom je wel achter als je in de winter sneeuw aan het ruimen bent
quote:lavendelbloemProfiel467 berichten04-04-2011, 09:00
--------------------------------------------------------------------------------
Gisteren heb ik een link geplaatst naar mijn huis. Hooguit 20 minuten laten staan. Ik had 8 bezoekers 's avonds om half 10 en ben die avond geeindigd met 124.
Vanmorgen had ik al 34 kijkers gehad (normaal gesproken ben ik met dit aantal voor eenhele dag al hartstikke blij).
Het linkje heb ik gisteren na 20 minuten al weg gehaald, hoe kan het dat ik dan nu nog zoveel bekeken wordt. Is misschien een hele logische verklaring voor, maar ik weet hem niet
quote:@lavendelbloem: misschien juist een heel goed teken dat de woning ook vandaag nog zoveel bekeken wordt. Wellicht is er iemand (of meerdere) die gister de woning hebben bekeken en het zo mooi vonden dat ze vandaag weer kijken.....
Ik weet wel van de verkroting van bepaalde koopwijken met voormalig huurders.quote:Op maandag 4 april 2011 08:55 schreef Whuzz het volgende:
In ander nieuws: Vanochtend op het RTL nieuws een item over verkrotting van huurhuizen. Ik kan het artikel echter nergens online vinden
Had iets te maken met het niet bijdragen aan onderhoud van huurders ofzo. Ik moest weg naar werk dus ik kon het niet af kijken. Weet iemand meer?
Als hij het hier tzt ook even komt doen zet ik de warme chocomel vast voor hem klaarquote:Op maandag 4 april 2011 09:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat komt Xeno voor me doen. Dus leg even aan Xeno uit wat het verschil is. Ik wil niet dat hij het verprutst enzow.
Zijn dat diezelfde koopwijken waar Xeno me 20 topics geleden ook al geen voorbeeld van kon geven? Doe even wat namen zodat we allemaal kunnen streetviewen, inclusief de kadastergegevens waarmee jij aantoont dat het koophuizen betreft? Zo niet, lees dan even 20 topics terug.quote:Op maandag 4 april 2011 09:43 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik weet wel van de verkroting van bepaalde koopwijken met voormalig huurders.
Het artikel ging over WBV huizen, niet over vrije sector huur.quote:Verkrotting van huurhuizen heeft maar 1 oorzaak: cheap-ass verhuurders.
(Groot) onderhoud is nu eenmaal schrikbarend duur. Ik kan me eigenlijk wel voorstellen dat men met een laag inkomen en een ex-huur achtergrond dat soort bedragen niet binnen de eigen mogelijkheden vindt vallen en dan maar bekijkt waar het schip strandt. Struisvogelgedrag dus, maar inderdaad met verkrotting tot gevolg.quote:Op maandag 4 april 2011 09:43 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik weet wel van de verkroting van bepaalde koopwijken met voormalig huurders.
Men kon "net" de hypotheek betalen en voelde zich totaal niet geroepen om onderhoud te verrichten. (Wellicht ook de mentaliteit)
Mijn ouders wonen in een hoekhuis... in de winter moet je inderdaad meer sneeuw ruimen. Andere nadelen zijn dat zo'n woning meer warmte verliest en dat de hele buurt meent tegen je gevel aan te kunnen ballenquote:Op maandag 4 april 2011 09:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat komt Xeno voor me doen. Dus leg even aan Xeno uit wat het verschil is. Ik wil niet dat hij het verprutst enzow.
ik heb ook een nieuwbouw hoekwoning gehad , daar stond de vorst als je thuis kwam binnen op de muur, hij glom helemaalquote:Op maandag 4 april 2011 10:00 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen in een hoekhuis... in de winter moet je inderdaad meer sneeuw ruimen. Andere nadelen zijn dat zo'n woning meer warmte verliest en dat de hele buurt meent tegen je gevel aan te kunnen ballen![]()
Een voordeel is dat je slechts 1 huurtokkie naast je hebt wonen
Maar hoe is dat verschillend van een twee-onder-een-kap woning danquote:Op maandag 4 april 2011 10:00 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen in een hoekhuis... in de winter moet je inderdaad meer sneeuw ruimen. Andere nadelen zijn dat zo'n woning meer warmte verliest en dat de hele buurt meent tegen je gevel aan te kunnen ballen![]()
Een voordeel is dat je slechts 1 huurtokkie naast je hebt wonen
Ken jij twee-onder-een-kap huurwoningen danquote:Op maandag 4 april 2011 10:03 schreef Whuzz het volgende:
Maar hoe is dat verschillend van een twee-onder-een-kap woning dan
Jaquote:Op maandag 4 april 2011 10:19 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ken jij twee-onder-een-kap huurwoningen dan
Die zijn er zelfs in de sociale huur. Van die jaren '30 dingetjes met 55 meter vloeroppervlak.quote:Op maandag 4 april 2011 10:19 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ken jij twee-onder-een-kap huurwoningen dan
Mag ik ook komen kijken? Heb je appeltaart?quote:Op maandag 4 april 2011 10:38 schreef NiGeLaToR het volgende:
Allemachtig, de een na de andere kijker meldt zichKan de halve week m'n eigen huis niet in.
Er is in ieder geval voldoende animo zegDat valt me alles mee.
Als je dan ook nog eens flink zakt met de prijs raak je de woning misschien nog wel kwijt ookquote:Op maandag 4 april 2011 10:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mag ik ook komen kijken? Heb je appeltaart?
iig gefeliciteerd! Hopen dat er wat serieus uit voort vloeit
Waarom zakken? De koopsom is al laag vergeleken met de rest van de buurtquote:Op maandag 4 april 2011 10:41 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Als je dan ook nog eens flink zakt met de prijs raak je de woning misschien nog wel kwijt ook
bron: cbsquote:Een miljoen huishoudens meer in 2045
Nederland krijgt de komende decennia te maken met een forse groei van het aantal huishoudens. Ook de samenstelling van de huishoudens ziet er in de toekomst heel anders uit.
Vooral meer eenpersoonshuishoudens
Het aantal huishoudens stijgt volgens de nieuwe huishoudensprognose naar verwachting van ruim 7,4 miljoen nu tot 8,5 miljoen rond 2045. Daarna zet een lichte daling in, tot 8,4 miljoen in 2060. De toename betreft vooral eenpersoonshuishoudens. In 2060 bestaat 44 procent van de huishoudens uit één persoon. Nu is dat nog 36 procent.
mooi dat het CBS 30 jaar vooruit kan kijkenquote:
mooi dat jij 30 jaar vooruit kan kijkenquote:Op maandag 4 april 2011 11:45 schreef meth77 het volgende:
[..]
mooi dat het CBS 30 jaar vooruit kan kijken
Ik hou het erop dat het leven in nederland zo gruwelijk duur zal worden dat jongeren gaan emigeren en ouderen naar de goedkope woningen in Spanje gaan
Dus jij denkt dat die 1 persoon huishoudens allemaal in een gezinswoning gaan wonen? Dat zal alleen maar gaan als de prijzen hard onderuit gaan. Let wel... deze generatie mag echt krom gaan liggen voor het pensioen van de babyboomers... dan zal er vast een hoop geld overblijven om een dik huis + goodies etc... te kunnen betalen?quote:Op maandag 4 april 2011 11:27 schreef Whuzz het volgende:
En tot zover Xeno's stelling dat huizen alleen nog maar goedkoper kunnen worden omdat de bevolking gaat krimpen.
Je hebt teveel vertrouwen in de mensheid Xeno. Over een jaar of 10 zijn de babyboomers dusdanig met pensioen dat ze de invloedrijke posities gaan verlaten. De generatie na hun gaat echt niet kromliggen, maar gaat inzien hoe scheef het allemaal geweest is. Wie betaald, bepaald.quote:Op maandag 4 april 2011 11:50 schreef xenobinol het volgende:
deze generatie mag echt krom gaan liggen voor het pensioen van de babyboomers.
Dat laatste zal nooit gebeurenquote:Op maandag 4 april 2011 11:51 schreef xenobinol het volgende:
Conclusie..... huizenprijzen zullen extreem in waarde moeten dalen of de rente moet naar 0%
Het pensioen geregeld? Wie heeft zijn pensioen wel goed geregeld? Als je met de illusie leeft dat de financiele maffia het allemaal goed georganiseerd heeft voor de pensionado's dan kunnen ze inderdaad wel eens het deksel op hun neus krijgen.quote:Op maandag 4 april 2011 11:53 schreef Whuzz het volgende:
Je hebt teveel vertrouwen in de mensheid Xeno. Over een jaar of 10 zijn de babyboomers dusdanig met pensioen dat ze de invloedrijke posities gaan verlaten. De generatie na hun gaat echt niet kromliggen, maar gaat inzien hoe scheef het allemaal geweest is. Wie betaald, bepaald.
Ik vrees dat de babyboomers die niet zélf hun pensioen geregeld hebben nog wel eens het denksel op hun neus gaan krijgen...
lol. Jij bent duidelijk nog nooit in een verzorgingstehuis geweestquote:Op maandag 4 april 2011 12:10 schreef xenobinol het volgende:
De vraag die veel interessanter is, is of de jeugd bereid zal zijn de ouderen te helpen. Ik verwacht persoonlijk dat wij de oudjes niet gaan laten creperen,
degenen die de komende 5 jaar met pensioen gaan die worden gemiddeld 85 jaar in goede gezondheid en stemgerechtigd en in de meerderheidquote:Op maandag 4 april 2011 12:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
lol. Jij bent duidelijk nog nooit in een verzorgingstehuis geweest
Ze zullen vast macht houden maar als ze willen dat ik hun billen kom wassen zal er toch echt flink betaald moeten worden.quote:Op maandag 4 april 2011 12:43 schreef meth77 het volgende:
[..]
degenen die de komende 5 jaar met pensioen gaan die worden gemiddeld 85 jaar in goede gezondheid en stemgerechtigd en in de meerderheid
Het is dat Bos de fiscalisering van de AOW er gedeeltelijk doorheenkreeg maar meer zal niet lukken, Verhagen noemde het de Bosbelasting en iedere oudere schrok zich rot
gaan we persoonlijk worden ??quote:Op maandag 4 april 2011 12:10 schreef xenobinol het volgende:
[..]en minder mensen achter een computer die een nutteloze baan hebben
Daarom zullen ze de woningen gaan verkopen en gaan hurenquote:Op maandag 4 april 2011 12:46 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Ze zullen vast macht houden maar als ze willen dat ik hun billen kom wassen zal er toch echt flink betaald moeten worden.
Ze krijgen toch onderdak en te vretenquote:Op maandag 4 april 2011 12:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
lol. Jij bent duidelijk nog nooit in een verzorgingstehuis geweest
Heb jij een nutteloze baan danquote:
? betquote:Op maandag 4 april 2011 12:10 schreef xenobinol het volgende:
..]
Meer handen aan het bet en minder mensen achter een computer die een nutteloze baan hebben
Jah in de slapkammer, jeweeetzzzz!quote:
Dat krijgen zwervers in het slaaphuis ook.quote:Op maandag 4 april 2011 13:27 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ze krijgen toch onderdak en te vreten
Ik dacht dat huizenkopers niet voor "de winst" gingen maar voor woninggenotquote:Op maandag 4 april 2011 10:46 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Waarom zakken? De koopsom is al laag vergeleken met de rest van de buurt![]()
Ik pak m'n winst op het volgende huis.
Uiteraard, maar voor verkopers gaat dat natuurlijk niet op.quote:Op maandag 4 april 2011 13:57 schreef antfukker het volgende:
[..]
Ik dacht dat huizenkopers niet voor "de winst" gingen maar voor woninggenot
Tjah, je moet de zakelijke transactie niet verwarren met hetgeen je daarna tegemoet gaat. Dat is misschien onze kracht, we zitten er nogal zakelijk in en hebben geen aanhankelijkheid met geld. Dus dat we verlies nemen op de verkoop van ons eigen huis en de 'winst' pakken op ons volgende huis is dat zakelijke deel. Daarna komen de leuke dingen weer. Hoe moeilijk ook, soms moet je emoties even laten voor wat het is. Wijze les van ome NiGeLaToR - mijn bijdrage aan dit topicquote:Op maandag 4 april 2011 13:57 schreef antfukker het volgende:
[..]
Ik dacht dat huizenkopers niet voor "de winst" gingen maar voor woninggenot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |