Waarom zakken? De koopsom is al laag vergeleken met de rest van de buurtquote:Op maandag 4 april 2011 10:41 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Als je dan ook nog eens flink zakt met de prijs raak je de woning misschien nog wel kwijt ook
bron: cbsquote:Een miljoen huishoudens meer in 2045
Nederland krijgt de komende decennia te maken met een forse groei van het aantal huishoudens. Ook de samenstelling van de huishoudens ziet er in de toekomst heel anders uit.
Vooral meer eenpersoonshuishoudens
Het aantal huishoudens stijgt volgens de nieuwe huishoudensprognose naar verwachting van ruim 7,4 miljoen nu tot 8,5 miljoen rond 2045. Daarna zet een lichte daling in, tot 8,4 miljoen in 2060. De toename betreft vooral eenpersoonshuishoudens. In 2060 bestaat 44 procent van de huishoudens uit één persoon. Nu is dat nog 36 procent.
mooi dat het CBS 30 jaar vooruit kan kijkenquote:
mooi dat jij 30 jaar vooruit kan kijkenquote:Op maandag 4 april 2011 11:45 schreef meth77 het volgende:
[..]
mooi dat het CBS 30 jaar vooruit kan kijken
Ik hou het erop dat het leven in nederland zo gruwelijk duur zal worden dat jongeren gaan emigeren en ouderen naar de goedkope woningen in Spanje gaan
Dus jij denkt dat die 1 persoon huishoudens allemaal in een gezinswoning gaan wonen? Dat zal alleen maar gaan als de prijzen hard onderuit gaan. Let wel... deze generatie mag echt krom gaan liggen voor het pensioen van de babyboomers... dan zal er vast een hoop geld overblijven om een dik huis + goodies etc... te kunnen betalen?quote:Op maandag 4 april 2011 11:27 schreef Whuzz het volgende:
En tot zover Xeno's stelling dat huizen alleen nog maar goedkoper kunnen worden omdat de bevolking gaat krimpen.
Je hebt teveel vertrouwen in de mensheid Xeno. Over een jaar of 10 zijn de babyboomers dusdanig met pensioen dat ze de invloedrijke posities gaan verlaten. De generatie na hun gaat echt niet kromliggen, maar gaat inzien hoe scheef het allemaal geweest is. Wie betaald, bepaald.quote:Op maandag 4 april 2011 11:50 schreef xenobinol het volgende:
deze generatie mag echt krom gaan liggen voor het pensioen van de babyboomers.
Dat laatste zal nooit gebeurenquote:Op maandag 4 april 2011 11:51 schreef xenobinol het volgende:
Conclusie..... huizenprijzen zullen extreem in waarde moeten dalen of de rente moet naar 0%
Het pensioen geregeld? Wie heeft zijn pensioen wel goed geregeld? Als je met de illusie leeft dat de financiele maffia het allemaal goed georganiseerd heeft voor de pensionado's dan kunnen ze inderdaad wel eens het deksel op hun neus krijgen.quote:Op maandag 4 april 2011 11:53 schreef Whuzz het volgende:
Je hebt teveel vertrouwen in de mensheid Xeno. Over een jaar of 10 zijn de babyboomers dusdanig met pensioen dat ze de invloedrijke posities gaan verlaten. De generatie na hun gaat echt niet kromliggen, maar gaat inzien hoe scheef het allemaal geweest is. Wie betaald, bepaald.
Ik vrees dat de babyboomers die niet zélf hun pensioen geregeld hebben nog wel eens het denksel op hun neus gaan krijgen...
lol. Jij bent duidelijk nog nooit in een verzorgingstehuis geweestquote:Op maandag 4 april 2011 12:10 schreef xenobinol het volgende:
De vraag die veel interessanter is, is of de jeugd bereid zal zijn de ouderen te helpen. Ik verwacht persoonlijk dat wij de oudjes niet gaan laten creperen,
degenen die de komende 5 jaar met pensioen gaan die worden gemiddeld 85 jaar in goede gezondheid en stemgerechtigd en in de meerderheidquote:Op maandag 4 april 2011 12:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
lol. Jij bent duidelijk nog nooit in een verzorgingstehuis geweest
Ze zullen vast macht houden maar als ze willen dat ik hun billen kom wassen zal er toch echt flink betaald moeten worden.quote:Op maandag 4 april 2011 12:43 schreef meth77 het volgende:
[..]
degenen die de komende 5 jaar met pensioen gaan die worden gemiddeld 85 jaar in goede gezondheid en stemgerechtigd en in de meerderheid
Het is dat Bos de fiscalisering van de AOW er gedeeltelijk doorheenkreeg maar meer zal niet lukken, Verhagen noemde het de Bosbelasting en iedere oudere schrok zich rot
gaan we persoonlijk worden ??quote:Op maandag 4 april 2011 12:10 schreef xenobinol het volgende:
[..]en minder mensen achter een computer die een nutteloze baan hebben
Daarom zullen ze de woningen gaan verkopen en gaan hurenquote:Op maandag 4 april 2011 12:46 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Ze zullen vast macht houden maar als ze willen dat ik hun billen kom wassen zal er toch echt flink betaald moeten worden.
Ze krijgen toch onderdak en te vretenquote:Op maandag 4 april 2011 12:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
lol. Jij bent duidelijk nog nooit in een verzorgingstehuis geweest
Heb jij een nutteloze baan danquote:
? betquote:Op maandag 4 april 2011 12:10 schreef xenobinol het volgende:
..]
Meer handen aan het bet en minder mensen achter een computer die een nutteloze baan hebben
Jah in de slapkammer, jeweeetzzzz!quote:
Dat krijgen zwervers in het slaaphuis ook.quote:Op maandag 4 april 2011 13:27 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ze krijgen toch onderdak en te vreten
Ik dacht dat huizenkopers niet voor "de winst" gingen maar voor woninggenotquote:Op maandag 4 april 2011 10:46 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Waarom zakken? De koopsom is al laag vergeleken met de rest van de buurt![]()
Ik pak m'n winst op het volgende huis.
Uiteraard, maar voor verkopers gaat dat natuurlijk niet op.quote:Op maandag 4 april 2011 13:57 schreef antfukker het volgende:
[..]
Ik dacht dat huizenkopers niet voor "de winst" gingen maar voor woninggenot
Tjah, je moet de zakelijke transactie niet verwarren met hetgeen je daarna tegemoet gaat. Dat is misschien onze kracht, we zitten er nogal zakelijk in en hebben geen aanhankelijkheid met geld. Dus dat we verlies nemen op de verkoop van ons eigen huis en de 'winst' pakken op ons volgende huis is dat zakelijke deel. Daarna komen de leuke dingen weer. Hoe moeilijk ook, soms moet je emoties even laten voor wat het is. Wijze les van ome NiGeLaToR - mijn bijdrage aan dit topicquote:Op maandag 4 april 2011 13:57 schreef antfukker het volgende:
[..]
Ik dacht dat huizenkopers niet voor "de winst" gingen maar voor woninggenot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |