Daarom zullen ze de woningen gaan verkopen en gaan hurenquote:Op maandag 4 april 2011 12:46 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Ze zullen vast macht houden maar als ze willen dat ik hun billen kom wassen zal er toch echt flink betaald moeten worden.
Ze krijgen toch onderdak en te vretenquote:Op maandag 4 april 2011 12:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
lol. Jij bent duidelijk nog nooit in een verzorgingstehuis geweest
Heb jij een nutteloze baan danquote:
? betquote:Op maandag 4 april 2011 12:10 schreef xenobinol het volgende:
..]
Meer handen aan het bet en minder mensen achter een computer die een nutteloze baan hebben
Jah in de slapkammer, jeweeetzzzz!quote:
Dat krijgen zwervers in het slaaphuis ook.quote:Op maandag 4 april 2011 13:27 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ze krijgen toch onderdak en te vreten
Ik dacht dat huizenkopers niet voor "de winst" gingen maar voor woninggenotquote:Op maandag 4 april 2011 10:46 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Waarom zakken? De koopsom is al laag vergeleken met de rest van de buurt![]()
Ik pak m'n winst op het volgende huis.
Uiteraard, maar voor verkopers gaat dat natuurlijk niet op.quote:Op maandag 4 april 2011 13:57 schreef antfukker het volgende:
[..]
Ik dacht dat huizenkopers niet voor "de winst" gingen maar voor woninggenot
Tjah, je moet de zakelijke transactie niet verwarren met hetgeen je daarna tegemoet gaat. Dat is misschien onze kracht, we zitten er nogal zakelijk in en hebben geen aanhankelijkheid met geld. Dus dat we verlies nemen op de verkoop van ons eigen huis en de 'winst' pakken op ons volgende huis is dat zakelijke deel. Daarna komen de leuke dingen weer. Hoe moeilijk ook, soms moet je emoties even laten voor wat het is. Wijze les van ome NiGeLaToR - mijn bijdrage aan dit topicquote:Op maandag 4 april 2011 13:57 schreef antfukker het volgende:
[..]
Ik dacht dat huizenkopers niet voor "de winst" gingen maar voor woninggenot
Wat bedoel je met "winst"?quote:Op maandag 4 april 2011 14:11 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Tjah, je moet de zakelijke transactie niet verwarren met hetgeen je daarna tegemoet gaat. Dat is misschien onze kracht, we zitten er nogal zakelijk in en hebben geen aanhankelijkheid met geld. Dus dat we verlies nemen op de verkoop van ons eigen huis en de 'winst' pakken op ons volgende huis is dat zakelijke deel. Daarna komen de leuke dingen weer. Hoe moeilijk ook, soms moet je emoties even laten voor wat het is. Wijze les van ome NiGeLaToR - mijn bijdrage aan dit topic
Als je verlies pakt kost dat geld, maar als een ander nog meer verlies moet pakken (en jij koopt dat huis), kun je dat zien als 'winst'. Dat is hoe wij er naar kijken in ieder geval. Maargoed, uiteindelijk leveren we met de verkoop netto gewoon euro's in, dus dat is verlies en ons volgende optrekje is wat duurder, dus kost nog een beetje meer. Maarja, daar halen we wel een hoop woongenot uitquote:
Nou vooruit, morgen weer een goede dag:quote:Op maandag 4 april 2011 14:51 schreef Lavendelbloem het volgende:
Allemaal bedankt voor de interesse in mijn huis. Het doet me goed om te lezen dat jullie je druk kunnen maken of het een hoekhuis is of 2 onder 1 kap. Jullie hebben mijn dag helemaal goed gemaakt om zo vaak op Funda te kijken. Bedankt!
Dat geldt helaas maar voor zo'n 50% van de postersquote:En gelukkig is dit forum stukken intelligenter dan het VIVA forum.
Sheldon zou zeggen 'is this sarcasm?'. Volgens mij heb ik het tofste deel van deze discussie gemistquote:Op maandag 4 april 2011 14:51 schreef Lavendelbloem het volgende:
Allemaal bedankt voor de interesse in mijn huis. Het doet me goed om te lezen dat jullie je druk kunnen maken of het een hoekhuis is of 2 onder 1 kap. Jullie hebben mijn dag helemaal goed gemaakt om zo vaak op Funda te kijken. Bedankt!
En gelukkig is dit forum stukken intelligenter dan het VIVA forum.
Chapeau!
Goed geregeld tochquote:Op maandag 4 april 2011 13:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat krijgen zwervers in het slaaphuis ook.
Uiteraard met een dquote:
Mooi huis btwquote:Op maandag 4 april 2011 14:57 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Nou vooruit, morgen weer een goede dag:
http://www.funda.nl/koop/(...)straat-17/kenmerken/
[..]
Dat geldt helaas maar voor zo'n 50% van de posters
Auw...... dat doet pijnquote:Op maandag 4 april 2011 14:51 schreef Lavendelbloem het volgende:
Chapeau!
Dit forum werkt in elk geval wel soepeler dan dat viva forum. Oh, extragratis tip voor de mieperts aldaar: Adblock plus. Dood aan die kut-ikea-banner. Serieus, een webadmin die dat soort reklames op zijn/haar site toe laat zouden ze voor straf alle 110+ delen van dit topic moeten laten lezen.quote:Op maandag 4 april 2011 14:51 schreef Lavendelbloem het volgende:
Chapeau!
Als ik omschrijving aanklik valt me op dat de enter-toets van het keyboard van je makelaar defect is.quote:Op maandag 4 april 2011 15:02 schreef NiGeLaToR het volgende:
Inmiddels staan we ook op Funda, kijken of dat uberhaupt nog meer kijkers zal opleveren.
Ik begin spontaan te verlangen naar admin-rechten...quote:Op maandag 4 april 2011 15:10 schreef Whuzz het volgende:
Ik zweer het, dat is de eerste en laatste keer dat ik daar OOIT heen zal linken.
Hoe leuk het ook zou zijn om met een schot hagel op Xeno te schieten (fictief uiteraard, dus niet meteen aangifte van bedreiging doen Xenotje!), een bericht dat begint met:quote:Op maandag 4 april 2011 15:19 schreef Scorpie het volgende:
http://www.z24.nl/analyse(...)ekrente-aftrek_.html
Crosspost, maar steengoed. Xeno is hierbij vogelvrij verklaard en mag worden neergehaald als de crimineel dat het er is!
...quote:directeur Taco van Hoek van het Economisch Instituut voor de Bouw.
Alsof dat Xeno en Zeepkneus zou hinderen om het niet te plaatsen en niet markant klaar te komen over het feit dat ze gehoord zijn in hun quest tegen het Grote Onrecht.quote:Op maandag 4 april 2011 15:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoe leuk het ook zou zijn om met een schot hagel op Xeno te schieten (fictief uiteraard, dus niet meteen aangifte van bedreiging doen Xenotje!), een bericht dat begint met:
[..]
...
"Sociale huur erger dan HRA", aldus WC-Eend.
Ik zou niet eens weten hoe ik dat voor elkaar zou moeten krijgen...quote:Op maandag 4 april 2011 15:29 schreef Whuzz het volgende:
Dat wil nog niet zeggen dat wij ons moeten verlagen tot hun niveau
Ik zou beginnen met het opzetten van een weblog.....quote:Op maandag 4 april 2011 15:30 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe ik dat voor elkaar zou moeten krijgen...
En een kloon.quote:Op maandag 4 april 2011 15:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met het opzetten van een weblog.....
Welnee, simpele Youtube-Oud-Materiaal-Linkjes generator volstaat prima.quote:Op maandag 4 april 2011 15:35 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Ja. Een weblog + een aantal klonen + een random tekstgenerator (simpele versie, hoeft niets zinnigs uit te komen) zouden de klus moeten kunnen klaren.
Shit, die was ik nog vergeten te vermelden;quote:Op maandag 4 april 2011 15:48 schreef xenobinol het volgende:
De cognitieve dissonantie tiert hier weer welig
De LOI? Papieren? lolquote:Op maandag 4 april 2011 15:52 schreef NiGeLaToR het volgende:
Hmm, ik heb juist last van cognitieve consonantie![]()
Is Xeno niet juist degene met de dissonantie-vorm? Ik bedoel, anders begin je alvast een cursus bij de LOI, want papieren zijn nu eenmaal belangrijk tegenwoordig!
Je bedoelt dus de geslaagde mensen in het leven. Precies, die kennen ze niet in Dronten, dat soort mannetjes en vrouwtjes.quote:Op maandag 4 april 2011 16:29 schreef xenobinol het volgende:
[..]
De LOI? Papieren? lol![]()
Misschien in de wereld van dikdoenerij en hele belangrijke mannetjes en vrouwtjes
Aah je kent Drontenquote:Op maandag 4 april 2011 16:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bedoelt dus de geslaagde mensen in het leven. Precies, die kennen ze niet in Dronten, dat soort mannetjes en vrouwtjes.
quote:Op maandag 4 april 2011 16:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben er een keer doorheen gecruised met de Beamer.
Dat ging zeker in een flitsquote:Op maandag 4 april 2011 16:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben er een keer doorheen gecruised met de Beamer.
Ik heb alleen een fobie voor woorden die niet functioneel zijnquote:Op maandag 4 april 2011 16:51 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
![]()
Xeno heeft misschien wel Hippopotomonstrosesquipedaliofobie en probeert er zo weer vanaf te komen...
Hoho, vergeet de opleidingsfobie niet!quote:Op maandag 4 april 2011 17:36 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik heb alleen een fobie voor woorden die niet functioneel zijn
Ik heb geen fobie m.b.t. een opleiding, ik heb een fobie m.b.t. niets doenquote:
Ja, je moet toch wat zeggen om je eigen gebrek aan opleiding te verdedigen. Maar ondertussen wel ergens in een huurhuis zitten waar het behoorlijk goedkoop is, maar zelfs dat nog duur vinden, en dan klagen dat dat komt door anderen.quote:Op maandag 4 april 2011 17:45 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik heb geen fobie m.b.t. een opleiding, ik heb een fobie m.b.t. niets doen![]()
De kwaliteit van het technische onderwijs in NL is gewoon van diep droef niveau, je kan veel beter in opleiding gaan bij bedrijven. Who knows does, who doesn't teaches
Wel jammer dat je dan niet snel kunt werken waar ze ook echt doen wat je misschien wil doen - immers nemen ze alleen mensen aan.. met een papiertje. De kosten gaan voor de baten uit, ook hier.quote:Op maandag 4 april 2011 17:45 schreef xenobinol het volgende:
[..]
De kwaliteit van het technische onderwijs in NL is gewoon van diep droef niveau, je kan veel beter in opleiding gaan bij bedrijven. Who knows does, who doesn't teaches
TU Twente rules!!!!!quote:Op maandag 4 april 2011 17:45 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Papiertjes zijn slecht een getuigenschrift om aan te tonen dat je mogelijk over bepaalde talenten beschikt. Eenmaal binnen het netwerk van het bedrijfsleven word er niet eens meer naar gekeken. Daar zijn het enkel nog maar de prestaties die tellen. Een hoop vaardigheden worden simpelweg niet gekweekt in de schoolbanken of collegezaal, daar moet je toch echt bij de bedrijven zijn die het simpelweg doen. Met name als het om high-tech gaat liggen scholen vaak achter omdat ze het met mindere middelen moeten stellen. Je kan ook stellen dat het verloren tijd is om met verouderde technologie te leren werken terwijl je ook met meer courante middelen kan werken bij een bedrijf. Uiteraard moet je over een zekere basiskennis beschikken maar technologie verandert zo snel dat je niet al te veel tijd moet besteden aan verouderde details tenzij het om elementaire principes en wetmatigheden te doen is.quote:Op maandag 4 april 2011 17:57 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Wel jammer dat je dan niet snel kunt werken waar ze ook echt doen wat je misschien wil doen - immers nemen ze alleen mensen aan.. met een papiertje. De kosten gaan voor de baten uit, ook hier.
Ach ik ken wel wat ir's die er niet geheel als noob vandaan gekomen zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |