Shit, die was ik nog vergeten te vermelden;quote:Op maandag 4 april 2011 15:48 schreef xenobinol het volgende:
De cognitieve dissonantie tiert hier weer welig
De LOI? Papieren? lolquote:Op maandag 4 april 2011 15:52 schreef NiGeLaToR het volgende:
Hmm, ik heb juist last van cognitieve consonantie![]()
Is Xeno niet juist degene met de dissonantie-vorm? Ik bedoel, anders begin je alvast een cursus bij de LOI, want papieren zijn nu eenmaal belangrijk tegenwoordig!
Je bedoelt dus de geslaagde mensen in het leven. Precies, die kennen ze niet in Dronten, dat soort mannetjes en vrouwtjes.quote:Op maandag 4 april 2011 16:29 schreef xenobinol het volgende:
[..]
De LOI? Papieren? lol![]()
Misschien in de wereld van dikdoenerij en hele belangrijke mannetjes en vrouwtjes
Aah je kent Drontenquote:Op maandag 4 april 2011 16:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bedoelt dus de geslaagde mensen in het leven. Precies, die kennen ze niet in Dronten, dat soort mannetjes en vrouwtjes.
quote:Op maandag 4 april 2011 16:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben er een keer doorheen gecruised met de Beamer.
Dat ging zeker in een flitsquote:Op maandag 4 april 2011 16:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben er een keer doorheen gecruised met de Beamer.
Ik heb alleen een fobie voor woorden die niet functioneel zijnquote:Op maandag 4 april 2011 16:51 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
![]()
Xeno heeft misschien wel Hippopotomonstrosesquipedaliofobie en probeert er zo weer vanaf te komen...
Hoho, vergeet de opleidingsfobie niet!quote:Op maandag 4 april 2011 17:36 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik heb alleen een fobie voor woorden die niet functioneel zijn
Ik heb geen fobie m.b.t. een opleiding, ik heb een fobie m.b.t. niets doenquote:
Ja, je moet toch wat zeggen om je eigen gebrek aan opleiding te verdedigen. Maar ondertussen wel ergens in een huurhuis zitten waar het behoorlijk goedkoop is, maar zelfs dat nog duur vinden, en dan klagen dat dat komt door anderen.quote:Op maandag 4 april 2011 17:45 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik heb geen fobie m.b.t. een opleiding, ik heb een fobie m.b.t. niets doen![]()
De kwaliteit van het technische onderwijs in NL is gewoon van diep droef niveau, je kan veel beter in opleiding gaan bij bedrijven. Who knows does, who doesn't teaches
Wel jammer dat je dan niet snel kunt werken waar ze ook echt doen wat je misschien wil doen - immers nemen ze alleen mensen aan.. met een papiertje. De kosten gaan voor de baten uit, ook hier.quote:Op maandag 4 april 2011 17:45 schreef xenobinol het volgende:
[..]
De kwaliteit van het technische onderwijs in NL is gewoon van diep droef niveau, je kan veel beter in opleiding gaan bij bedrijven. Who knows does, who doesn't teaches
TU Twente rules!!!!!quote:Op maandag 4 april 2011 17:45 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Papiertjes zijn slecht een getuigenschrift om aan te tonen dat je mogelijk over bepaalde talenten beschikt. Eenmaal binnen het netwerk van het bedrijfsleven word er niet eens meer naar gekeken. Daar zijn het enkel nog maar de prestaties die tellen. Een hoop vaardigheden worden simpelweg niet gekweekt in de schoolbanken of collegezaal, daar moet je toch echt bij de bedrijven zijn die het simpelweg doen. Met name als het om high-tech gaat liggen scholen vaak achter omdat ze het met mindere middelen moeten stellen. Je kan ook stellen dat het verloren tijd is om met verouderde technologie te leren werken terwijl je ook met meer courante middelen kan werken bij een bedrijf. Uiteraard moet je over een zekere basiskennis beschikken maar technologie verandert zo snel dat je niet al te veel tijd moet besteden aan verouderde details tenzij het om elementaire principes en wetmatigheden te doen is.quote:Op maandag 4 april 2011 17:57 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Wel jammer dat je dan niet snel kunt werken waar ze ook echt doen wat je misschien wil doen - immers nemen ze alleen mensen aan.. met een papiertje. De kosten gaan voor de baten uit, ook hier.
Ach ik ken wel wat ir's die er niet geheel als noob vandaan gekomen zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |